תקשיב יש באוטודיפו מבצע עד ה28 לחודש Kumho Ecsta הדגם החדש במידה של הרכב שלנו ...
הצמיג הראשון יעלה לך 699 והשני יעלה 99 ועוד זוג נוסף
כלומר 700 לזוג וזה צמיג ברמה ממש גבוה הוא מאוד מזכיר תסמי סליקס ...לא תצטער מניסיון
שים לב..http://www.weblogsinc.com/common/images/3060000000052831.JPG?0.740187958237117