Jump to content

yanwrx

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yanwrx

  1. בואה אנימוכן ללחוץ איתך ותצלם מכמה זוויות שבאה לך ...
  2. אתה רציני? החוט הכחול (האנטנה )הוא נותן מתח ומפסיק כל פעם שיש מתח וזה בעצם ידליק תמגבר לפי פקודה של הסוויץ ואם אחרי כל זה לא עובד תביאה תמונות של המערכת מאחורה ... כי יש כמה כניסות ויכול להיות לא חיברתה נכון וגישרתה בין ערוצים
  3. היו לי בריגסטון והם טובים רק מתיבשיים מהר ולגבי הזוג ב700 טעות שלי זוג ב800 שח ואני רוצה kumho ecsta xs ku 36 זה דבר מפחיד אם תמצא תודיע ואל תחשוב פעמיים .. ולגבי שמן מעוע AGIP ממש טובים 10W60 סינטטי מלא וגם קסטרול הכי טוב הכי כדי הכי אמין...10W60 ולא במקרה קניתה תאוטו ממישהו מראשון ?
  4. תקשיב יש באוטודיפו מבצע עד ה28 לחודש Kumho Ecsta הדגם החדש במידה של הרכב שלנו ... הצמיג הראשון יעלה לך 699 והשני יעלה 99 ועוד זוג נוסף כלומר 700 לזוג וזה צמיג ברמה ממש גבוה הוא מאוד מזכיר תסמי סליקס ...לא תצטער מניסיון שים לב..http://www.weblogsinc.com/common/images/3060000000052831.JPG?0.740187958237117
  5. מדיוק ביותר ... ועדיין לדעתי ת agip כי הוא לא פחות טוב ויותר זול וגם מגיע בבקבוקים קטנים כי לא נולדה האימפרזה שלא שורפת שמן
  6. מנוע סגור ומקורי של gt ירד עקב שדרוג .... המנוע עבר 105 אלף ק"מ ללא שום התעללות המנוע תקין לחלוטין ... המחיר המבוקש 5600 ש'ח...(לרצינים ) פורק פורג' 007 אם פלנצ' לאימפרזה פנסים אחרוים מתאים לשנים 2001 2003 וילון אחורי אם לוגו של סובארו .... 0547360845 יאן
  7. יש ת...EVO8\9 שזה אוטו שנותן הכל ותהונדה S2000
×
×
  • תוכן חדש...