Jump to content

yanwrx

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yanwrx

  1. לדעתי מבוים לגמרי,כדי להפחיד "תמשתמשים"
  2. אצלי לדוגמה הכל ורוד יותר .גם אם אני ימות זה ישאר 1 ל-6\7 לא משנה מה ניסינו (ואני בטוח שעוד הרבה בעלי ה-STI /WRX/ GTׂ) במיוחד STIמיכל מלאה זה 300 +\- ק'מ *פשוט לדעתי הרבה מכוניות קיבלו סטיגמה של "צרכניות גדולות" שבעצם "הצרכן הגדול" הייה הנהג
  3. מישהו יודעה מה המתכון ?לעשות ילד אם מזל ? WTF? זה פשוט חלום . מופיעה שם השברולט האדומה אם ה8 מגדשים שהופיעה בפורום אחר כבר
  4. UP הקאליפרים מתאימים לעוד סוגים של רכבים ויכולים לשמש כשיפור רציני
  5. UP UP UP
  6. לאחר העריכה יותר ברור ?
  7. מה אתם מבינים ?הפרלוד היא קופה ספורט ,כמו "פורש 911 " אנחנו לא מבינים כלום!. *הפרלוד כל כך חזקה שיש לה תמיד תקלות חדשות בהיגוי במתלים בחשמל במנועים השסי מתעקם כבר ביד 1 או 2 שהרכב נמצאה בו . וכל זה נוצר מכל הכוחות G שמופעלים על הרכב בזמו האצה! *אימפרזה .STI לא נוסעת ביחס להונדה כי (עד פה הכל בציניות) זה רכב בעל 4 דל' ,בלי קשר לאחיזה, ליציבות, להתנהגות, להיגוי, לתחושה ,לדיוק, לשם שהולך לפניה ,ל5 שניות מ0-ל100 בסטנדרט (שהיום אני יכול להגיד "פאאאק זה לאט") קנה הונדה מה אנחנו יודעים ? *ואם כבר אז-אם זה רכב ראשון קנה איזה 106 XSI תלמד להשתלט ,להתנהל אם הרכב,תלמד להכיר תרכב , ואז קפוץ מעל הפופיק וסליחה שקברתי תפרלוד ,פשוט הייה סיפור בזמנו, וחוץ מזה ל106XSI יש יותר תחושת חיים אתה יותר מחובר לרכב, זה רכב בהרבה יותר מהנה במיוחד לרכב ראשון.
  8. :multi:
  9. לראות אחד כזו במראה . יהייה מעניין ,מאוד מעניין
  10. פנסים אחוריים דמוי קארבון לשנים 2001-2003 כמו שידוע לי לא ניתן להשיג כאלו יותר טמבון אחורי 2001-2003 +גשר אחורי
  11. כמו שציין הבחור מעליי, תבדוק תרפידות גם כן , חוץ מזה חריקות בבלימה זה לא מעיד על מערכת בלימה לקויה , זה יכול להיות סתם לכלוך או חתיכת ברזל נסורת בין הרפידה לצלחת , חוץ מזה רפידה זה סוג של תערובת דחוסה ובדרך כלל יש שבבים של ברזל ברפידות שגורמות לחריקה בעת עצירה *ובכל הצלחות יש חריטה של הגודל ,הרוחב, התקין ןלפני שמחליפים לך בפעם הבא תבקש לראות תמידה של הצלחת ,חיביים לבדוק בדרך כלל לפני שמחליפים , *ועוד דבר שבקש לראות שלא "דוחפים" לך תחליפי אורך החיים שלהם באמת יותר קצר, אבל גם בבירור מעל 15K .
  12. :idea:
  13. ההפך . רקע אדום מספרים לבנים מזה אומר ?
  14. אם כבר מספרים . למישהו יש מוסג אך BMW M5 2008 כסופה אם לוחיות רישוי יותר קטנות משלי ובצבא אדום לא משטרתי ולא אותיות .רק מספרים יש למישהו מוסג ?
  15. הכנתי איור בתקווה לנסות לעזור 1.2.3.4 -קמשפטים .בכחול זה סימונים 5 קרנאק בכול הסימון בנוסף יש חריטה על הבלוק ,זה יוצאה בשעה 12 6מותחן אידראולי 7 משאוות מיים מקווה יעזור בלמצוא תכיוון בשבילך .
  16. תנסה תרכיב . אם החלון יגעה אז תצתרך תהגבה
  17. מה הולך פה ?מישהו מודד\מדד בכלל ? מקדימה זה 6.5 ,אם זה רמקולים אם מגנט גדול אז תצתרך הגבה בדלתות מאחורה זה 5 ,ואם תשתמש בהגבה אז גם כן 6.5 במגש האחורי משנת 2003 שיש קופסאה שחורה קטנה שלא מאפשרת 6X9 אלאה רק 6.5 וכל זה וודאי ולא תאוריות\ניחושים
  18. שלום מקווה לא ימחק .ואם אני מפרסם במקום הלא נכון. מנהלים בבקשה להעביר היום עוצר אותי בוחן תנועה, כמובן שיש הרבה סיבות להוריד לי תרכב, אבל, על כל דבר הייתה לי תשובה חוץ ממידת הצמיגים שגם טענתי שזו המידה המקורית , ברישיון מופיע 215 \45 \17 אצלי ברכב 225\ 45 \17 עכשיו משרד הרישוי לא מאשר לי, כי לא מופיע להם תמידה הזו 225 מופיע להם, אימפרזה מ2001 עד 2007 רוחב 215 מקסימלי עכשיו השאלה : מה אני אמור לעשות ? מאיפה אני מוציא להם אישור שSTI או בכלל המידה מגיעה ל225 ? יש לי יומיים לאמת תדברים . תודה לעוזרים .
  19. לא יודע מה אם כולכם אבל אני עושה כל 5000 ק'מ טיפול וכמו שהזכירו השמן דיי יקר הביטוח זה סיפור משל עצמו יש חברות שלא מוכנות בכלל לבטח ויש חברות שדורשות גם מחירים אסטרונומים כ 19000 ש'ח לגבי ה-EVO הברקסים נוראה יקרים 2.אחזקה וטיפול מסור מחייב 3.הרכב מאוד אמין 4.קלאצ' בלתי נסבל 5.כמובן שאחת סטנדרת זה לא להיט אבל קצת עיסוקים והאוטו נותן תמורה 6.שביררנו לגבי ביטוח קיבלתי למקיף עצאה של 21K על EVO9 זול
×
×
  • תוכן חדש...