Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שלום .

להוריד משקל מרכבך יש הרבה אפשרויות,

1-מזגן מדחס,ראדיאטור קירור,ראדיאטור חימום (אני נוסע ככה מתרגלים)

2-מכסה מנוע קרבון אם פתחי איורור יעלה לך סביב ה3K

3-מכסה בגאז' קרבון 2K

4-ג'אנט 17 קל ישנם במשקל 3 וחצי קילו אם צמיג חתך נמוך

5-להוריד גשר של טמבון קדמי (קורה)אומנם תעבד מחוזק המרכב אבל גם משקל רב

6-ספסל אחורי +מגש

7-במקרה של חלון בגג אז להחליף לחלון פלסטיק

8-צנרת ללא ממירים מנרוסטה ואם להגזים אז טיטניום (יקר להחריד)

9-שני כסאות קדמיים להחליף לזוג באקטים קלים במיוחד

10-לבטל את החגורות האחוריות

מקווה עזרתי.

יאן.

 

יאן תודה על התושבה המפורטת.

אם אני הולך אל האופציות 2 , 3 ,9 כמה משקל ניראה לך שאני חוסך ? ואם זה בכלל שווה את המאמץ ?

 

ובקשר לאופציה 5 האם הורדה של הקורה פוגעת ביציבות של האוטו בסיבובים ? למה התכוונת בעצם שאמרת שאאבד מחוזק המרכב .

פורסם
למה אתה רוצה להוריד משקל באוטו ?

 

להעלות כוחות סוס אין בעיה יש המון דרכים , וכבר יש לי ציפ אבל אני רוצה להוריד משקל בשביל שיפור מצורה שונה .

אני גם יודע שזה חיסכון משמעותי בדלק שזה גם יתרון היום אני עושה ממוצע של 1 ל 7 כי אני כול היום בפקקים ושאני לא בפקקים אז אני לוחץ .

אם יש משהו שאני מפספס אני אשמח לשמוע.

פורסם

מה אתה מפספס ? בוא נחשוב:roll:

 

 

חוץ מהעובדה שהורדת משקלים זה השלב האחרון (לפני כלוב)שבונים אוטו ?

חוץ מהעובדה שלהוריד משקלים בצורה קיצונית (כזאת תהיה אפקטיבית) היא אחד השדרוגים היותר בעייתים/קיצוניים ?

 

 

לדעתי אתה לא מפספס כלום, לך על זה

פורסם

לפני כל העניין בצע את הפעולות הבאות:

1. תעבור על כל הרכב ותוציא את כל הג'אנק הלא הכרחי.

2. גלגל ספר+ ג'ק= ספריי פנצ'רים.

3. ניתן לעשות דיאטה לארכב אך ניתן גם לעשות דיאטה לנהג.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
מה אתה מפספס ? בוא נחשוב:roll:

 

 

חוץ מהעובדה שהורדת משקלים זה השלב האחרון (לפני כלוב)שבונים אוטו ?

חוץ מהעובדה שלהוריד משקלים בצורה קיצונית (כזאת תהיה אפקטיבית) היא אחד השדרוגים היותר בעייתים/קיצוניים ?

 

 

לדעתי אתה לא מפספס כלום, לך על זה

 

 

מסכים איתך ב-100%, הורדת משקל ברמה קיצונית מתבצעת רק השלב הסופי (ואני לא מדבר על גלגל רזרבי ועט עיפרון מהתא כפפות).

 

לפנ כן יש עוד כמה שלבים שהייתי מייעץ לך לעשות בשביל להשיג את מבוקשך,

תחליף טורבו, מזרקים ומחשב ניהול מנוע איכותי,

מרוב העוצמה שתקבל אתה תתחיל להשמין,

 

אצלי באימפרזה שדרגתי בין היתר את הטורבו, מזרקים והמחשב ניהול מנוע,

ואני יוכל להגיד לך בוודאות שהרכב היום הרבה יותר חזק והרבה יותר חסכוני מבעבר!

 

זה הכל עניין של כיוונים וניהול נכון של תערובת, בשביל זה אתה צריך מחשב ניהול מנוע טוב,

המחשב לא מבזבז שום טיפת דלק סתם, ואתה מרגיש את זה.

 

אני מופתע היום מאוד לטובה מהאימפרזה,

הצריכה שלה מרגישה כמו רכב משפחתי ממוצע, עם ביצועים של R1

 

אם בכל זאת תרצה להוריד לרכב משקל, לך על

מכסה מנוע + בגאז' קרבון (העדיפות הראשונה היא למכסה מנוע כי שם הבדלי המשקל הם יותר משמעותיים)

ג'נטים קלים,

מצבר קל (אני החלפתי את שלי למצבר ספורט של 4.5 ק"ג בודדים)

 

לגבי שמשות, מדחסים, מושבים ומשענות ראש למינהם כל עוד אתה לא מתחרה ב-DRAG עם רכב של 800 כ"ס

ומנסה להרוויח עוד מאית שניה - מיותר!

 

בהצלחה!

פורסם

בקשר למחירים אני יוכל לעזור לך אם תתעניין בנוגע לקרבון ,ג'אנטים המגוון עצום וגם הפרש המחירים ,

אין גבול לנסיון והדמיון ,על תסתמך רק משנרשם על גביי הפורום ,

תיהייה סגור על עצמך ,מה הדרשיה הסופית שלך מהרכב ,

מנקודת מבט שלי לגבי הרכב שלך -לאון יציבה אבל עד כמה? תשווה לרכב שלי ,אחד הרכבים המפורסמים בשל יציבותם ואחיתזם ,

ככה שאם עיבדתי קצת מהאחיזה ! הרווחתי סחיפות וזריקות על הצד בכל רגע שמתחשק לי

,כמבון שאצלי גם הכל חושב מראש ,ושודרגו המתלים המוטות גישור\יציבות,בושינגים ,מסרק הגה ,תושבות גיר מנוע,צמיגים ,תושבות מערכת היגוי ,ועוד ועוד.

 

"בבלרינה לא תוכל לראות גוף של בודי ביילדר" -עובדה

 

אני אחרי כל השדרוגים ,והרכב שלי נמדד ונבדק ונשקל 903 KG בדיוק (ללא מערכת )

וכן אני נוסע על קרטינג ,אבל זו הבחירה שלי תבדוק מה באמת חשוב לך ,

אני אחרי כל משעשיתי ברכב והחלטתי להוריד ממשקל הרכב ,זה הייה מקובל ,

כי שינית את הכל ,

לצורך בדיקה בדיקה שוב בדיקה(עד סוף ההרצה ליתר דיוק )

ולספקנים בינכם על טורבו VF35 עם כל השידרוגים מסביב כמובן ,

ההספק המרבי הניתן לניצול הוא מסתכם פחות או יותר ב340 כוח ,בשל משקל הרכב שלי ,

התוצאה של האצות הייתה זהה לSTI שווה כוח של 470 כוח ,אז אם זה שווה את זה אז כן לדעתי

(אבל אני יכול להגיד זאת -אחרי הכל הלכתי הכי רחוק מבחינתי וזה עוד לא הסוף)

:arrow:

0502222535 לחלקים :-P

פורסם

903 ק"ג?? בהחלט שווה את זה!

איך עשית את זה??

הורדת את ה-ABS, כריות אוויר וכאלה?

 

מה עשית בדיוק? אולי אני אעשה כמוך,

ה-WRX שוקלת 1400 ק"ג ם אני זוכר נכון, ככה שההבדל הוא עצום.

פורסם

יאן,

903 קג?!?!?

זה כבר הזוי. איך הגעת למצב הזה עם WRX!?!? אני אשמח לפירוט מצידי בפרטי,

 

וכן גם אצלי ככל שאני נוסע יותר מהר ככה המזגן מתגבר הקור, גם בחורף לצערי . חח

A.R.T Performance

פורסם

מקווה זה בסדר שאני יענה.

ה-WRX מתחילה את חייה ב-1200 KG .

יוחנן להבדיל ממך לי אין מזגן .

דבר שני אין לי שום דבר חשמלי כמעט ברכב (חוץ ממערכת שגם בלי סאב בלי מגבר ,במינימום )

אין כריות אויר אין חגורות אין דיפונים אין שום פינוק ,(יש רתמות,ולפעמים הכסא האחורי קופץ לביקור)

אין לא ראדיאטור חימום ולא קירור כל המגנים מתחתית הרכב נבנו מחדש מאלומיניום חלקם נרוסטה ,

רוב הזמן נוסע אם צנרת טיטניום ,(מי שיודע משקלה לא יותר מ5KG לכל היותר) דלתות האחוריים נוקו מכל ,

הבידוד של קיר אש,הבידוד ברצפה ,הכל ירד ,צמת חשמלת מותאמת מחדש (בנויה ),

כל המוטות הנחוצים ברכב לחיזוק הוחלפו לקלים יותר ,גשר קדמי איננו,גלגל ספר +ג'ק ,

הבגאז' נותר רק שלד ,מגיני שמש תאורה וכל פיפס הכי קטן יצאו מהרכב ,

ואני יכול להמשיך לפרט ,אבל זה לא פה .

0502222535 לחלקים :-P

פורסם
מקווה זה בסדר שאני יענה.

ה-WRX מתחילה את חייה ב-1200 KG .

יוחנן להבדיל ממך לי אין מזגן .

דבר שני אין לי שום דבר חשמלי כמעט ברכב (חוץ ממערכת שגם בלי סאב בלי מגבר ,במינימום )

אין כריות אויר אין חגורות אין דיפונים אין שום פינוק ,(יש רתמות,ולפעמים הכסא האחורי קופץ לביקור)

אין לא ראדיאטור חימום ולא קירור כל המגנים מתחתית הרכב נבנו מחדש מאלומיניום חלקם נרוסטה ,

רוב הזמן נוסע אם צנרת טיטניום ,(מי שיודע משקלה לא יותר מ5KG לכל היותר) דלתות האחוריים נוקו מכל ,

הבידוד של קיר אש,הבידוד ברצפה ,הכל ירד ,צמת חשמלת מותאמת מחדש (בנויה ),

כל המוטות הנחוצים ברכב לחיזוק הוחלפו לקלים יותר ,גשר קדמי איננו,גלגל ספר +ג'ק ,

הבגאז' נותר רק שלד ,מגיני שמש תאורה וכל פיפס הכי קטן יצאו מהרכב ,

ואני יכול להמשיך לפרט ,אבל זה לא פה .

 

איך זה מבחינת טסט שנתי (אצלי חצי שנתי) נורמטיבי?

*במידה והוא לא נורמטיבי אין מה לענות.

אני חושב גם על פירוק המדחס ותיבת האוויר של המזגן+ מושבים אחוריים וכו' אך חושש על הרכבתם מחדש כל חצי שנה (שנה זה עוד בסדר, חצי שנה זה שיגעון!).

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...