Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה יואן

ואממ הם אכן דבוקות, זה למה לקח לי שעתיים וחצי להוריד שני משטחים של לא יודע מ30 ס"מ מרובע,

אבל זה יצא איזה 4 קילו לשניהם, ככה שזה יצא יחסית הרבה

לא רואה סיבה למה להוריד את זה באונו,

A.R.T Performance

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה יואן

הורדתי קצת משקל לאונו אבל אני מחפש עוד אפשר להוריד.

השאלה היא אם מורידים את הפלטות זפת זה יגרום לחלודה בתחתית הרכב?

פורסם

כן! באופן חד משמעי, הורדת הזפת תגרום להחלדת רצפת הרכב.

 

מי שזה מתאים לו, סבבה, שיהנה אבל חשוב לדעת מה ההשלכות.

 

ברכבי האישי אני לא הייתי עושה את זה, מדובר בקילוגרמים בודדים שממוקמים באזור חסר השפעה על התנהגות הרכב ובמקרה הטוב, לפני נהיגת התחראות אפשר להוריד את אותו משקל בחירבון טוב! :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ADI-

יש לך שטיח ברכב, מתחתיו יש מין מדבקות שדבוקות לרצפה, (לא ידעתי איך לתאר את זה אחרת,)

זה הזפת

לא יודע איפה בידיוק ממוקם כל רכב אחר,

AIRWOLF- בהחלט גורם לרצפה להחליד, אבל בישביל זה עושים צביעת פרימר על האזור שבו הורדת זפת

אישית, לפני יותר משנה הורדתי איזה משטח בבגאז, ולא ממש צבעתי, ותכלס אני לא רואה אפילו לא סימן קטן של חלודה, אבל שוב, זה תלוי בהרבה גורמים,

באגירה-

1. אתה טוען שבעצם להוריד עוד 20-30 קילו מהמקום הכי נמוך והכי מרכזי ברכב זה לא משפיע?

לא יודע מה איתך , אבל בישביל זה אנשים עושים גגות מקרבון במרוצים וכאלה, אז לפי דעתי , כן זה מאוד משפיע

ואם כבר מדברים על ההשלכות של זה, החלודה הכי לא מעניינת כי כמו שציינתי אפשרל מנוע את זה בעלות של פחית צבע של 25 ש"ח של צבע יסוד וסיימת עניין

בניגוד לזה, למי שזה באמת לא חשוב , כמו AIR WOLF למשל, שאני לא רואה סיבה נראית לעין מספיק טובה בישביל להוריד משקל ברמה הזאת . והרכב יום יומי בכביכול. הורדת הזפת תגרום לכל אבן קטנה להישמה כמו סלע, וכל ציוץ כמו צעקה, אז לא ממליץ לכל אחד, רק למי שזה באמת יתרום להיתנהגות הרכב,

אני כבר התחלתי את הדיאטה ממזמן . כלומר זה הורדת המזגן, כל הדפנות, מושבים, באקט , כל חלק מיותר בדאשבוררד, רדיאטור אלומיניום, כל זכר לרדיו נעלם, כל חוט שלא היה צריך נעלם, בקיצור קיצוניות , אבל גם בלי זה הרכב קיצוני, זה למה זה לא היה משנה

באונו, זה רכב יום יומי, שאין שום סיבה לזה שתעשה את זה, החיסכון בדלק מאוד מזערי, וכל דבר אחר, באמת כמו שבאגירה אמר, תרוקן את עצמך לפני כל נסיעה, זה ההבדל שתרגיש.

A.R.T Performance

פורסם
-

 

באגירה-

אתה טוען שבעצם להוריד עוד 20-30 קילו מהמקום הכי נמוך והכי מרכזי ברכב זה לא משפיע?

לא יודע מה איתך , אבל בישביל זה אנשים עושים גגות מקרבון במרוצים וכאלה, אז לפי דעתי , כן זה מאוד משפיע

ואם כבר מדברים על ההשלכות של זה, החלודה הכי לא מעניינת כי כמו שציינתי אפשרל מנוע את זה בעלות של פחית צבע של 25 ש"ח של צבע יסוד וסיימת עניין

.

 

1. 20-30 ק"ג זפת?:shock: דיברנו על 3-4 ק"ג זפת.

2. אתה צודק, 3-4 ק"ג זפת מרצפת הרכב משפיעים כמו גג מקרבון :screwy:

3. פחית צבע יסוד משולה לזפת? אין לך שום הבנה בסיסית בצביעה ובברזל? כל שריטה הכי קטנה בצבע גורמת להתחלת חלודה.

 

בקיצור, כל התגובה שלך משוללת בסיס ווכחנית מיסודה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
זה יואן

ואממ הם אכן דבוקות, זה למה לקח לי שעתיים וחצי להוריד שני משטחים של לא יודע מ30 ס"מ מרובע,

אבל זה יצא איזה 4 קילו לשניהם, ככה שזה יצא יחסית הרבה

לא רואה סיבה למה להוריד את זה באונו,

 

30 סמ"ר = נגיד מלבן של 5*6 ס"מ למשל, נשמע די קטן (ודי כבד לגודל כזה).

 

בכלל משהוא נראה הזוי בגל השרשור הזה, להוריד לוחות זפת מאונו? לגלח ג'נטים? להסיר קורות קידמיות?

נראה לי שקצת נסחפתם אלא אם כן מדובר ברכב ממש אבל ממש חזק שמתחרה במירוצים יום יום.

 

אם כבר תבנו באגי.

לפי מה שקורה פה השלב הבא הוא דיסק, רתכת וקדימה להוריד כנפיים,גג, מכסה תא מטען (מי צריך, הוא ריק) לך תדע מה עוד.

פורסם

באגירה

1.אנחנו, לא דיברנו על שום דבר,

אני ציינתי שהורדתי שתי משטחים שנמצאו מתחת למושב האחורי, וזה שקל סביבות ה3-4 קילו.

כמו שציינתי יש לי עוד איזה 6-7 כאלה ברכב, תעשה חישוב בעצמך

2.בהקשר לסעיף הראשונ, אני לא התייחסתי ל3-4 קילו, התייחסתי לעשרים במינימום

ומבחינת תאוריה, לא חושב שלעשות גג מקרבונ יוריד יותר מזה, שלא נדבר על זה שזה במרכז הכובד הכי נמוך והכל חשוב, בתחתית הרכב במרכזו, אז תסביר לי איך , אתה מעיז לשלול ולפי הסמיילי שלך לקרוא לי משוגע?:lol:

לא השוותי שום דבר, יש היתרונות וחסרונות לכל דבר, אם תצבע את זה בצורה מקצועית, ותנסה כמה שפחות לזרוק על זה או לשרוט את זה, אני לא רואה סיבה למה שזה לא יחזיק.! מי שזה באמת חשוב לו, יעשה את זה,

אם אתה לא מעוניינ, אף אחד לא שם לך אקדח לראש.

 

פומפה.

עשיתי טעות קטנה בחישוב שלי :oops: חח.

היתכוונתי שגודל כל משטח הוא סביבות ה30X30 לא יודע למה אמרתי סמ"ר

כמו שציינת זה הזוי לדעתי לעשות זאת באונו , זה למה אני ניסיתי להזהיר מה ההשלכות ולהבינ למה לעשות זאת.

אני ממש לא בעד, פשוט אצלי משקל מאוד חשוב, כל הפרוייקט נבנה סביב משקל, אז כל דבר שאפשרי לעשות בעצמי, אני עושה,

נקווה שנעשה גם מכסה מנוע ובגאז מפיבר, חלונות וכאלה.

ואני מאוד נגד ההערה האחרונה שלך

זה נשמע הכי מועיל, הבעיה שזה מוריד מהחוזק והיציבות של הרכב, שלא נדבר על אירודנמיקה.

בעסה אהה?:wink:

A.R.T Performance

פורסם

ומבחינת תאוריה, לא חושב שלעשות גג מקרבונ יוריד יותר מזה, שלא נדבר על זה שזה במרכז הכובד הכי נמוך והכל חשוב, בתחתית הרכב במרכזו, אז תסביר לי איך , אתה מעיז לשלול ולפי הסמיילי שלך לקרוא לי משוגע?:lol:

 

 

אני מעיז לשלול ולקרוא לך משוגע (בנחמדות, כן? שלא תעלב לי חו"ח) כי אתה טועה!

הורדת 20 קילו בגובה הרצפה לא משפיע כלום על הרכב חוץ מאשר הורדת המשקל נטו.

 

הורדת אותם 20 ק"ג מגג הרכב משפיע השפעה מכרעת על התנהגות הרכב ועל זוית הגלגול שלו ועל הורדת מרכז הכובד שלו, פשוט זה 20 קילו עם ידית מומנט של מטר וחצי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אל תשכח שמנהל פורום זה המשוגע הראשי :roflmao::roflmao::roflmao:

 

כולנו פה שרוטים עמוקות וזה כל הכיף!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בזה אתה צודק, (כל העניין שהגג מוריד יותר מאשר רצפת הרכב.

אבל, וזה אבל גדול, גם להוריד מהרצפה משפיע על היתנהגות הרכב,

שלא נדבר שבעיקרון הורדתי גם איזה 6 קילו מהגג.(גפנות, שטיחים כבדים להחריד, והכיסוי הזה.

A.R.T Performance

פורסם

כהמשך לבגירה.

תתחילו לאכול פחות סטייקים ולרוץ, תורידו משקל יא שמנים :wink:

שיגעון גם שורף קלוריות, זה ידוע :lol:

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

כולנו פה משוגעים

 

דברו בשם עצמכם.

 

יש כאלה שהם נורמלים כאן בפורום. תיכף אני אתן לכם רשימה!

 

טיפ ממני, אל תמתינו, לכו לאכול. להתקלח. לראות טלוויזיה. לצאת עם החברים. לא באמת תהיה כאן רשימה...

ולמה לעזאזל אתם בודקים כל הודעה אם היא כתובה בלבן?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...