Jump to content
  • פרסום הודעות

    594
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות [email protected]

  • דירוג
    חבר עמותת like2drive
  • תאריך לידה 23/03/1975

Personal Information

  • מיקום
    הזורע 4, חולון. 03-6884836
  1. אני מתנצל אם זה יצא כך ובוודאי אם פגעתי – זו ממש לא היתה הכוונה שלי – קבל את התנצלותי הכנה. כוונתי הייתה להיות חד וברור ככל הניתן. להטיל ספק זה דבר חשוב אבל כשמדובר בדיון עובדתי – אין מקום לדיעה אישית, השערות או סקפטיות לא מבוססת. בדיון עובדתי יש עובדות והן נשענות על ידע אמיתי. פורומים הם נדבך חשוב ביכולת להעביר ידע אך הם גם מאפשרים הפצת מידע לא נכון בשימוש לא זהיר ואת זה רציתי לחתוך וכאמור, להעביר את העובדות המלאות כפי שהן ידועות לי ולעצור מידע שגוי מוקדם ככל שניתן. שוב, יתכן והלהט שלי קיבל ביטוי קשוח מידי ועל זה אני מצטער. המשך ערב נעים לכולם.
  2. לחץ הגדישה זהה אמנם אבל הזמן שיקח להגיע אליו יהיה ארוך יותר כיוון שהנפח גדול יותר. ככל שהנפח יהיה קטן יותר - נגיע לגדישה הרצוייה מהר יותר ולהפך.
  3. מצ"ב תמונות מפס היצור של מערכות הפליטה ל GTS צירפתי גם כמה תמונות של עוד חברות שרמוס מיצרת עבורם. בטוח שתזהו. לעניין התכנון, בדיקות זרימה/לחץ חוזר, סאונד ובדיקות דיינו - כל המערכות עוברות את כל שלבי התכנון והבדיקה. חלק מהבדיקות מתבצעות בכביש וחלק בחדר סאונד/דיינו. ניתן לראות את בדיקות הזרימה/לחץ חוזר בצד ימין, באמצע דיינו רכבים ובשמאל דיינו אופנועים - כולם בחדר סאונד אטום במפעל של REMUS
  4. כל מה שכתבתי הוא אמת לאמיתה. אין פה מקום ל "יכול להיות" או שאר ניחושים. עובדתית ולפחות לגבי חמש השנים האחרונות - כל מערכות הפליטה (100% ולא פחות) לכל רכבי AMG (שוב, 100% ולא פחות) מיוצרות ע"י רמוס באוסטריה. ידידי, הדוגמה שנתת היא ישנה וכבר לא רלוונטית וכדאי שתעדכן את מקורות המידע שלך כי אתה טועה, מטעה ומטיל ספק מבלי באמת לדעת את העובדות הנכונות להיום. אם תרצה תמונות מפס היצור - אשלח. אם תרצה לבקר במפעל ולראות בעצמך - גם את זה אפשר לארגן. ושוב, אין פה מקום לניחושים או לדיעה אישית. זאת עובדה גמורה ויש ברשותי את כל הסימוכין שתרצה ואשמח לספק אותו בכל דרך שתבחר.
  5. חבר, אתה טועה ומטעה וזה חבל מאד. ראשית, רמוס מעבירה כל אגזוז שהיא מייצרת מבחנים רבים. הן בתהליך הפיתוח והן בתהליך אישור התקינה (רמוס מוסמכת לבדוק בעצמה את מערכות הפליטה שהיא מייצרת ולהפיק את האישורים הנדרשים וזה פרט חשוב כי במערכות בבניה פרטית – אין ולעולם לא יהיו אישורים/תקינה/בדיקות זרימה וכו ). שנית, יש כמה פרטים מאד מעניינים שאני בטוח שלא ידעת על REMUS. למשל: כל מערכות הפליטה ברכבי AMG, החל מ A45 הקטנה ועד ה GTS – כולם מיוצרות על ידי רמוס בלי יוצא מן הכלל. הסאונד של AMG הוא.. הסאונד של רמוס. זאת ועוד – גם כל מערכות הפליטה של הסדנאות הגרמניות הגדולות מיוצרות על ידי REMUS – בינהם AC SCHNIZER, BRABUS, HAMMAN, TECHART, ABT ועוד ועוד – כולם מיוצרות ע"י REMUS והסאונד שלהם הוא הסאונד של REMUS זה לא נגמר פה... אסטון מרטין, פורשה 991, חלק מדגמי M, סיאט ספורט ועוד ועוד – כולם מקוריים REMUS! גם אופנועים – DUCATI, KTM ועוד כמה – כולם REMUS מערכת מטיטניום תהיה קלה יותר משמעותית והסאונד שלה יהיה שונה מסאונד של מערכת נירוסטה כך שלא מדובר רק באורך חיים. אני יכול להמשיך עוד אבל נראה לי שזה מספיק עובדות להודעה אחת.
  6. האפשרות היחידה שאולי תוכל לרכוש את קיט היניקה במחיר שציינת הוא אם אתה מבריח את זה לארץ במזוודה וגונב את המיסים שלנו. אם היית משלם משלוח, מסים ומע"מ (רק המע"מ למדינה בקיט הזה הוא 500 ש"ח מתוך ה 3500) - היה עולה לך הרבה יותר. עדיין זול יותר מהמחיר שלנו (אתה משלם על הזמינות במלאי, תנאי תשלום ואחריות) אבל וודאי לא 1500 ש"ח. אנחנו נותנים אחריות מקומית, תנאי תשלום נוחים, משלמים משלוח, מיסי יבוא ומע"מ כחוק ואתה לא כך שההשוואה לא במקומה. אני לא מחפש להתנגח איתך, כל אחד יעשה מה שירצה ולפי מצפונו , אני רק מעוניין לתת זווית נוספת לאחרים שקוראים את זה ועלולים בעקבות דבריך לחשוב שאנחנו מוכרים ב 3500 קיט שעולה לנו 1500 וכאמור, משלוח, מיסים והמע"מ שעובר למדינה מאירים את זה באור שונה. בהצלחה בסטייג 3!
  7. בדיוק היום התקנו KW Street Comfort לפולו GTI שסבל מאותה בעיה. רצה מאד לשפר יכולות דינאמיות אבל גם רצה לשפר משמעותית את הנוחות ברכב. המוצר הייעודי והמתאים ביותר למטרה זו הוא ה Street Comfort תמונות התקנה דף המוצר: http://www.kwsuspensions.net/kw/info/coil_overs/kw_street_comfort/
  8. נכון להיום, את המחשבים של הרכבים החדשים (F) מנועי בנזין - חייבים לפתוח פיזית לפחות פעם אחת בצריבה הראשונה. היו הרבה דיבורים ופרסומים אבל אני לפחות עוד לא נתקלתי בפתרון צריבה מוכח ויציב ל F דרך OBD אנחנו עובדים עם כמה חברות וטיונרים בחו"ל ומציעים כמה וכמה אפשרויות לשדרוג תוכנה לכל רכבי BMW. יש בפייסבוק שלנו הרבה דוגמאות כולל M3 משבוע שעבר ו M2 עם טורבו גדול שעשינו השבוע.
  9. אנחנו נמצאים בחורטים 6 חולון Sent from my LG-H960 using Tapatalk
  10. 700 כ"ס לא ממש ריאלי ושימושי עם המגדש המקורי. 500-600 כ"ס בסטייג'ים הנמוכים תלוי בדלק ובחמוצים וכאמור, גם 700 ויותר עם מגדש משודרג וסט אפ מתקדם יותר. Sent from my LG-H960 using Tapatalk
  11. לגולף GTI יש יציאה בכל צד כך שתצטרך לחתוך פגוש. אם תתקין ברכב שלך צנרת בקוטר גדול יותר המשמעות תהיה רעש חזק יותר. אם תתקין צנרת בקוטר קטן יותר המשמעות תהיה פגיעה בביצועים.
  12. כן. אם תתקין דוד של גולף תצטרך להאריך את הסופיות בכ 5 ס"מ. קח בחשבון שגם קוטר מערכת הפליטה משתנה בהתאם לנפח. ב 1.4 ליטר קוטר הצנרת קטן יותר, ב 2.0 ליטר קוטר הצנרת גדול יותר.
  13. בכל הקשור לפליטה, לאון 1P זהה ל A3 8P. הגולף קצרה יותר והסופיות של הגולף יגמרו בתוך הפגוש של הלאון ולא יצאו החוצה. האיי 3 ארוכה קצת יותר והסופיות באותו אורך כמו בלאון (וכך גם כל שאר המערכת).
  14. גם הגרף הזה מתרומם כבר ב 1500 סל"ד. זאת בדיוק הכוונה כשאנחנו אומרים "זמינות זהה" - שניהם מתרוממים מאותה הנקודה. ההבדל כאמור מגיע אחר כך. בעוד שטיפוס הגרף המקורי נעצר - הגרף של הטורבו הזה והתוכנה התואמת לו ממשיכים לטפס ובהקשר להשוואת התאוצה שהזכרת - אני לא יודע לאילו רכבים בדיוק התייחסת כשקבעת שרכב עם תוכנה בלבד יאיץ טוב יותר עד 2500 אבל לפחות במקרה הזה אני חושב שאתה טועה. עם משקל זהה וזמינות זהה - הם יהיו צמודים בהתחלה אבל ה IS38 יברח קדימה מהר מאד. אם היה מדובר במגדש ממש גדול יותר ופחות זמין אז כן סביר אבל לא בדוגמה הזאת.
  15. לא לגמרי מדוייק חבר, שים לב שלשני המגדשים זמינות כמעט זהה. אם תסתכל על עקומות המומנט תראה ששתיהן מתחילות כמעט באותה נקודה (כ 1500 סל"ד). ב 2500 עקומת המומנט המקורית מגיעה לשיאה, מפסיקה לעלות ונשארת יציבה עד איזור ה 3500 סל"ד משם היא מתחילה לרדת בהדרגה בעוד שעקומת המומנט של המגדש המוגדל והתוכנה המשודרגת ממשיכים לעלות (למעשה, ב 2500 סל"ד אנחנו רואים את "ההתנתקות" של הגרף המשופר מהגרף המקורי. היכן שעליית עקומת המומנט המקורית נפסקת - שם רואים את עקומת המומנט המשודרגת ממשיכה לטפס עד שהיא מגיעה לשיאה סביב ה 3300 סל"ד. מה שקורה בטווח הסל"ד שבין 2000 ל 3000 הוא תוצר של הימנעות מכוונת מסרג'ים. ה "בטן" הקטנה הזאת היא מכוונת ונועדה לשמור על מגדש הטורבו ולהאריך את חייו. יותר מידי גדישה באיזור הזה תיצור עומס מיותר על מכלולים ולחץ עודף על הטורבו. לחץ שלא יביא לשיפור בביצועים בפועל (הרכב לא יתקדם מהר יותר) אך יגרור עומס מיותר על הטורבו וכאמור, קיצור חייו מבלי לקבל על כך תמורה. עמידות ואמינות המנוע ומכלוליו הם רק שיקול אחד בהגבלה מכוונת של הכח כמו שרואים כאן. שיקולים נוספים כמו עמידות מערכת ההינע (גיר, קלאצ' וכו') והיכולת של הרכב להשתמש בכוח הנוסף, "להוריד" אותו לכביש ולהגשים את המטרה האולטימטיבית - להתקדם מהר יותר - חשובים לא פחות.
×
×
  • Create New...