Jump to content

PIT-STOP

  • פרסום הודעות

    883
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות PIT-STOP

  • דירוג
    ספונסר פורום
  1. אז עכשיו רשמית הפרוייקט התחיל מתחילים בצריבת תוכנה של APR APR Stage I מציג הפרש שיא של כ76 כ״ס מעדכון תוכנה בלבד כל הפרטים על התוכנה: http://www.pitstop.co.il/Product/mk7r-audis3-leoncupra5f
  2. גם לכם מגיע את הטוב ביותר! אחרי חודשים ארוכים של כיוונים, אופטימיזציה ובדיקות אינסופיות - אנחנו גאים לשחרר את תוכנת ניהול המנוע המשודרגת של APR למנועי ה 1.2TSI בהספק מקורי של 86-110 כ"ס ולהציע תוספת מקסימלית של 32 כ"ס ו 7 קג"מ יותר לעומת התוכנה המקורית וכל זאת כרגיל ב APR, תוך כדי שמירה על אמינות המכלולים, צריכת דלק נמוכה במיוחד, הבטחת זמינות מירבית ללא "בורות" כח ושמירה על רצועת כח ארוכה ומהנה כמו שרק APR יודעת לספק. APR Stage I הוא השדרוג הבסיסי ביותר, מדובר בעדכון תוכנה בלבד המתבצע דרך שקע הOBD של הרכב. מנוע ה 1.2TSI המגיע במגוון של רכבי אודי פולקסוואגן סיאט וסקודה. מעלו 45 קודי מנוע
  3. תוכנת ניהול המנוע של APR היא שדרוג התוכנה האולטימטיבית למנוע 1.8TSI דור שלישי המצויים באודי A4 / A5 עם הספקים מקורים של 144 או 170 כ"ס. הצריבה מתבצעת באמצעות שקע ה-OBD המובנה ברכב. חודשים רבים של מחקר ופיתוח הובילו את APR לייצור תוכנה חזקה יותר מבלי לפגוע באיכות הנסיעה ובאמינות. האצות מהירות יותר, תגובת מצערת מהירה יותר ויותר כוח לאורך כל רצועת הסל״ד הם רק חלק ממה עדכון התוכנה מציע. איך 243 כ״ס מעדכון תוכנה בלבד נשמעים לך? לפרטים נוספים על תוכנת ניהול המנוע: http://www.pitstop.co.il/Product/a4-a5-mqb-18 מלבד עליה בהספק ובמומנט, מהנדסי APR הצליחו ללשפר את התאוצה ואת תגובת המצער
  4. **** עדכון חשוב **** לא עוצרים לרגע - היום הוספנו לרשימה תמיכה גם במחשבי ה Simos 12 המצויים ברכבי ה 1.8TSI החדשים משנת 2015 ומעלה לצריבת תוכנת ניהול דרך שקע הדיאגנוסטיקה ברכב. סיאט לאון וסקודה אוקטביה 1.8TSI שעלו לכביש ב 2015 - העדכון הזה בשבילכם. גם אתם מוזמנים לשדרג לתוכנת הניהול המתקדמת ביותר בעולם ולהנות ממקסימום ביצועים וללא פשרות. שבת שלום ו Go APR!!
  5. ביצענו בדיקה לטמפרטורת יניקה וזאת התוצאה אחרי התקנת מערכת הCPS של APR על הSQ5 את שני הבדיקות עשינו באותם תנאים, על גבי הדיינו, בטמפרטורה של 20 מעולת בחדר דיינו. ההשוואה היא של הריצה השלישית. עם המערכת קירור המקורית הריצה על הדיינו היא עד 6200 סל"ד עם המערכת CPS של APR הריצה היא עד 6800 סל"ד דיינו נעלה בקרוב
  6. ועכשיו תור הפליטה, קיט DOWNPIPE למנועי 3.0TFSI מבית 034MOTOTRSPORT
  7. אז הנה זה קרה, הרבה מאלו ממכם שעוקבים אחרי הפורומים בארה"ב VWVORTEX / MK7 מכירים את Tyler השיא הקודם שלו היה [email protected] MPH למרחק 402 מטר. הוא הבטיח בפורומים שהוא ישבור את השיא שלו ויהיה הGTI הראשונה שיורדת מ12 שניות במסלול. השיא החדש שלו הוא [email protected] - 2015 VW MK7 GTI - APR 100 Octane Stage II ECU Upgrade with Sunoco GT260+ Fuel - APR DSG Transmission TCU Upgrade - APR Carbon Fiber Intake System - High Flow Catted Downpipe - BC Racing Drag Racing Coilover Suspension - Belak Industries 15×8 Wheels - M&H 24.5×8.5 Slicks - Weight Reduction (Front
  8. שיא עולם חדש ע"י EUROCODE עם AUDI S4 3.0TFSI זמן מדהים של 10.92 שניות למרחק של רבע מייל [video=youtube;Ks3-TUo2g6I] מפרט מלא של הרכב: 1. APR tuned Magnuson TVS1740 supercharger upgrade using 104oct fuel 2. APR DSG DL501 S-Tronic Transmission Software stage 3 specific 3. EuroCode 3.0TFSI headers 4. Fast intentions cat back system 5. EuroCode High flow air filter using stock airbox 6. AMS ALPHA PERFORMANCE Audi S4 B8.5 cooler system 7. P3 vent gauge track pack with AFR 8. EuroCode 3.0TFSI boost tap 9. KW HAS adjustable springs 10. EuroCode USS
  9. חיכינו חיכינו והנה זה בא, APR עושה זאת שוב והיא הראשונה והיחידה עד כה שמציעה אפשרות לצריבת תוכנות ניהול מנוע לרכבי VAG משנת 2015+ אשר עד כה, היו "נעולים" ובלתי ניתנים לצריבה. בזכות הידע, הניסיון הרב וההיכרות חסרת התקדים של APR עם ארכיטקטורת מחשבי ה SIMOS 18 המצויים ברכבי VAG - מהיום, כל נקודות הצריבה והשירות של APR בעולם מסוגלים לצרוב בקלות ודרך שקע הדיאגנוסטיקה ברכב את כל הרכבים/מחשבים שהיו עד כה "נעולים" בתוכנות ניהול המנוע וניהול הגיר המתקדמות של APR. זה הזמן לנצל את מבצע סוף השנה שישמשך עד סוף השנה ומציע 10% הנחה על כל התוכנות הנכללות במבצע, כולל אלו המוזכרות בפרסום זה. למידע נ
  10. דיינו של הAUDI S1 לפני השדרוג ואחרי השדרוג. STOCK: 220 כ"ס 37 קג"מ IS38 TUNE BY APR: 370 כ"ס 52 קג"מ את הדיינו עשינו עם יניקה מקורית לגמרי (כולל הפילטר קרטון). דלק 98 אוקטן
  11. ממשיכים להתקדם, עם הרכב חלקים נוספים בדרך אז עדיין לא סיימנו. אחת הבעיות הגדולות של מנועי 3.0TFSI שנמצאים ברכבי AUDI הוא קירור האויר, האויר מקורר ע"י נוזל קירור המנוע שהוא בטפרטורה גבוה 100 מעלות או יותר, האויר החם מוריד את הספק הרכב משמעותית. מערכת CPS של APR מפרידה את מערכת קירור מגדש העל, ובכך מערכת טמפרטורת נוזל הקירור יורדת באופן משמעותי ומשפרת את ביצועי המנוע באופן מיידי, נוזל הקירור מתקרר בקיט CPS ע"י התקנת רדיאטור גדול בכ138% מהמקורי לקירור טוב ויעיל יותר. קיבולת מערכת הקירור גדולה משמעותית יותר (4.2 ליטר) לקירור יעיל יותר וזרימת נוזל קר לקירור מגדש העל, גם בנסיעה
  12. jimbo כמו שאמרתי אני לקחתי את הנתונים מהאתר car-data.com יכול להיות שהמשקלים שונים, זה מה שהופיע להם באתר
  13. הקלאץ מספיק לפי SACHS ל83 קג"מ, ההספק ברכב אחרי התקנת הטורבו עם תוכנה של APR עולה ל362 כוח סוס ו 50 קג"מ בדלק אוקטן 98. תוכל לקרוא על התוכנה בקישור http://www.pitstop.co.il/Product/is38 אנחנו בימים הקרובים נעלה על הדיינו ונעדכן המערכת הנעה כלופה עומדת בעומס בלי שום בעיה. נתי.
  14. לפי האתר car-data.com AUDI S3 משקל יבש - 1390 ק"ג AUDI S1 משקל יבש - 1215 ק"ג
×
×
  • Create New...