Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני חדש כאן ואודה לכם מאוד על העזרה :)

 

קניתי רכב חדש יונדאי אקסנט 2008, ואני מחפש מערכת לרכב.

מצד אחד אני רוצה להנות מהמערכת, אבל מצד שני אחרי הרכישה הזו לא נשאר לי יותר מידי

בלשון המעטה מבחינה כספית להשקיע.. מקסימום עד 800 שקל.. (כן אני יודע שזה לא מי יודע מה..)

 

לאחר חיפוש, אני מתלבט בין שלושת הדגמים הבאים:

 

Pioneer DEH2150UBG

 

Kenwood KDCW4044UGY

 

KDC-MP543U KENWOOD

 

(יש לי קצת עדיפות לקנווד מנסיון קודם)

 

אם יש המלצות אחרות אשמח לשמוע

תודה מראש!

פורסם

אתה מחפש רק רדיו דיסק?

 

איזה יש לך עכשיו?,תוכל לציין דגם?

 

ב800 ש"ח אפשר לשדרג אץ הרדיו-דיסק(במידה ואכן צריך) וגם רמקולים שייתנו תוצאה יותר טובה מרמקולים המקוריים.

 

בכל אופן,תעשה קצת שיעורי בית(חיפוש בפורום) תתרשם,תקבל תמונה לאן פניך וכו'..

 

תתחדש על האוטו,בהצלחה.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

תודה :)

 

אז זהו שכרגע אין מערכת, אם היתה כזו הייתי מחכה עם זה.

 

לגבי הרמקולים הקיימים, הסתכלתי באתר הישראלי ולא רשום שם כלום,

אני אנסה לבדוק באתר החברה הראשי..

או שיש דרך אחרת לברר פרטים בנושא??

פורסם

האם בעתיד אתה תרצה מערכת סאונד יקרה(אלפי שקלים?)

 

אם לא,

 

המלצתי היא לרכוש רדיו-דיסק בין 500-600 ,לך על דגם שכולל USB(אני חושב שזה MUST בימינו)

 

מבחינתי אין העדפה מסויימת בין PIONEER,JVC,SONY,KENWOOD וכו',חשוב שלא תקנה אחד "בלי שם" גם אם המחיר קורץ.

 

ההתקנה בדרך כלל במקום וכלולה במחיר,לכן תוכל להתרשם עם מה שיש לגבי הסאונד של הרמקולים.

תחכה,אולי תהיה מרוצה ומסופק,אם לא ,ישנם רמקולים החל מ100 ש"ח ו"עד דלא ידע".

 

עדיף פרה-פרה.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

האמת היא שלפחות כרגע אני לא בקטע של להשקיע אלפי שקלים במערכת - אני לא מאלה

שרוצים להרים את כל השכונה בשביל הכייף.

 

ואתה צודק תמיד אפשר להחליף רמקולים בהמשך..

סבבה תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...