טוב אני חדש כאן ואודה לכם מאוד על העזרה
קניתי רכב חדש יונדאי אקסנט 2008, ואני מחפש מערכת לרכב.
מצד אחד אני רוצה להנות מהמערכת, אבל מצד שני אחרי הרכישה הזו לא נשאר לי יותר מידי
בלשון המעטה מבחינה כספית להשקיע.. מקסימום עד 800 שקל.. (כן אני יודע שזה לא מי יודע מה..)
לאחר חיפוש, אני מתלבט בין שלושת הדגמים הבאים:
Pioneer DEH2150UBG
Kenwood KDCW4044UGY
KDC-MP543U KENWOOD
(יש לי קצת עדיפות לקנווד מנסיון קודם)
אם יש המלצות אחרות אשמח לשמוע
תודה מראש!