Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ברצוני לדעת איך עושים זאת? ואם זה ניתן לחבר את הצופר ברכב למערכת האזעקה

שברשותי, Guard Alarm LS-635

 

שמתי לב גם ששאלו את השאלות האלו בפרום,אבל למרות זאת החלטתי לפתוח

בגלל שיש לי מערכת אזעקה שונה משלהם.

 

ראיתי כבר כמה מכוניות שעשו זאת,הסיבה לזה בגלל שיש לי שכנים עם אותה מערכת אזעקה

וכל פעם שהאזעקה מצפצפת למרות שיש לי ביפר שאמור להודיע לי

אני צריך ללכת לבדוק,וזה די מעצבן.למרות שאני יכול להחליף סירנה,אבל

נראה לי יותר פשוט זה לחבר את הצפצפה,

חשבתי לפתוח את הסירנה ולמשוך חוטים מהצופר לאיפה שהרמקול של הסירנה מתחבר.

 

חשוב לציין שאין לי ניסיון בתחום החשמל !!!

 

האם ככה עושים זאת ?

 

 

ותודה מראש.

פורסם

אני עשיתי את זה עם הגארד

וזה מאוד פשוט,תנתק את החוטים מהצופר של האזעקה ותחבר אותם לצופר של הרכב...

כמובן עדיף שבעל מקצוע יעשה לך את זה אם אתה לא ממש מתמצא ...

פורסם

תודה רבה

BILLABONG

 

שאלה: האם הצופר של האזעקה יעבוד ביחד עם הצופר של הרכב?

או שרק הצופר של הרכב יעבוד? או לחבר גם את הצופר של האזעקה ביחיד עם החוטים של הצופר של הרכב.

לא צריך לחבר ממסר (ריליי)? :-P

אם ככה זה נורא פשוט.

פורסם

אצלי חיברתי רק את הצופר של הרכב,למעשה זה שני צופרים חזקים מאוד

יש צורך בפיוז,לא זוכר כמה אמפר.

המתקין שלי עשה את זה כשהתקין את האזעקה

בחוברת של האזעקה יש אפשרות גם בתיכנות של האזעקה לצופר רכב

פורסם

לא מומלץ לבצע חיבור כזה ללא ממסר!.

 

הזרם שהמוח של האזעקה מוציא לסירנה הוא מוגבל מאוד נידמה לי עד 25W, נתק את החוטים מהסירנה, או שתוכל לחבר במקביל לסירנה ממסר עם פלוס מוגן עם פיוז של 10-15A וחוט בעל עובי 1.5, חיבור עם ממסר הרבה יותר בטוח, כדי לא לגרום לנזק במוח של האזעקה.

 

ככה גם הצופר וגם הסירנה יפעלו, אם תרצה את רק את הצופר אז נתק את הסירנה, אבל בכל מקרה שיהיה ממסר לצופר .

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...