Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידת ערך של פיז'ו 106 1.6XS שנת 97'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לוי יצחק לא מכיר חצי מהרכבים בכלל!!!

למשפחה שלי יש סובארו אס וי אקס, פתאום במחירון אני רואה שירד 6000 שקל סתם בטעות פגשנו את לוי, כי אבא שלי חזק בעניני המכוניות!

זרקנו לו מילה הוא ראה את הרכב היה המום לשניה ואמר האמת לא ידעתי שזה רכב כזה, כעבור חודש המחירון הועלה בלא מעט אחוזים!

 

אבל אני לא אכפת לי הרכב שלי בכלל לא מופיע במחירון אז אני מבקש כמה שאני רוצה עליו ותאמינו לי שנותנים!! ואניי בכלל לא מוכר!

 

אני ראיתי\שמעתי את מר לווי יצחק מדבר על ענייני המחירוןועל המכוניות.

ודיי קיבלתי רושם חזק שהבנאדם פשוט עומד מאחורי מערך שלם של אנשים שעושים בשבילו את החישובים וההערכות,כשהוא בעצמו לא מבין כלום!

אני לא יודע אם זו האמת,זה מה שאני הבנתי ממנו.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם הצרפתיות ימשיכו ככה, אז עוד מעט המוכרים ישלמו לקונים כדי שיקנו את האוטו :wink:

 

אני חושב שהבעלים ל רכבים יכולים לקבוע בעצמם את מצב השוק, לפחות במידה מסויימת, אבל הדבר תלוי מאוד במידת הלחץ של המוכר למכור וכמובן במידת הביקוש שקיימת לרכב, ועד כמה מוכן מישהו לשלם עבורו מעל מחירון.

 

למשל הבחורצ'יק שהוזכר עם 106 XS עם גיר ומנוע של ראלי (ואל תשכחו שהוא כתב שגם השלדה... :wink: ). אם הוא לא לחוץ אז שיהיה לו לבריאות, ואולי הוא יצליח למכור במחיר שהוא רצה.

פורסם
לוי יצחק לא מכיר חצי מהרכבים בכלל!!!

למשפחה שלי יש סובארו אס וי אקס, פתאום במחירון אני רואה שירד 6000 שקל סתם בטעות פגשנו את לוי, כי אבא שלי חזק בעניני המכוניות!

זרקנו לו מילה הוא ראה את הרכב היה המום לשניה ואמר האמת לא ידעתי שזה רכב כזה, כעבור חודש המחירון הועלה בלא מעט אחוזים!

 

אבל אני לא אכפת לי הרכב שלי בכלל לא מופיע במחירון אז אני מבקש כמה שאני רוצה עליו ותאמינו לי שנותנים!! ואניי בכלל לא מוכר!

 

אם אתה אמיתי, אז זה באמת שערוריה. שלוי יצחק משנה את המחירון של רכבים רק בגלל שבמקרה הוא פגש אותם ברחוב והם התלוננו?? מה זאת אומרת לא ידע שיש רכב כזה? המחירון של SVX גבוה בצורה היסטרית וללא כל פרופורציה - ואתם עוד מתלוננים?

 

ואיזה רכב יש לך שלא מופיע במחירון?

 

רוני

 

 

לי יש אופל קליברה!!! השבוע אני יעלה תמונות!

 

ומה אתה מזלזל באס וי אקס אתה יודע איזה רכב זה? נסעת התחרתה? איבזור? מנוע!

 

ומה חלק מהרכבים בכלל הוא לא מכיר הכל בולשיט!!!

פורסם

לי יש אופל קליברה!!! השבוע אני יעלה תמונות!

 

ומה אתה מזלזל באס וי אקס אתה יודע איזה רכב זה? נסעת התחרתה? איבזור? מנוע!

 

ומה חלק מהרכבים בכלל הוא לא מכיר הכל בולשיט!!!

 

נשמע כמו קשקשן, אבל אני אשחק את המשחק:

 

איפה קראת שזלזלתי ב-SVX? אמרתי משהו אחד שלילי עליה? כל מה שאמרתי הוא, שהמחירון שלה גבוה ללא כל פרופורציה לכלום (אבל פשוט כלום!!)

 

בדיקה קצרצרה במחירון מעלה ששנת 94 עולה יותר מ-100000 שקלים. שנת 92 עולה 80000 ש"ח. מה זה אומר? שרק מרצדס S המפוארת ביותר מאותה שנה עולה יותר. שהב.מ.וו הכי יקרה מאותה שנה (94) עולה 15000 פחות (ומדובר כאן על ב.מ.וו 840). ב.מ.וו 740 שנת 95 עולה עשרות אלפים פחות. ב.מ.וו 740 שנת 94 בכלל עולה 10000 ש"ח פחות מ-SVX שנת 92...

 

כל זה מוביל אותי למסקנה אחת ויחידה - לוי יצחק יודע טוב מאוד מה זה סובארו SVX. זו אולי המכונית היחידה שהוא כן מכיר. פשוט כי לא ניתן לחשוב על שום סיבה הגיונית שהיא תעלה כל כך הרבה כסף, בלי שהוא בעצמו "ידאג" לכך. רוב הסיכויים שפשוט יש לו אחת במשפחה...

 

רוני, הכל השערות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סיפור קצרצר ששמעתי לא מזמן:

 

בחור אחד (אמין, מכר שלי בלי שום אינטרנסים) היה לו אופנוע X ולשכן שלו אופנוע Y.

שכנו בעל האופנוע Y רצה מאוד אופנוע כמו של שכנו (X), יום אחד הבחור בעל אופנוע X פותח מחירון ורואה שהמחירון ירד מאוד מאוד יותר מחצי.

 

הוא דיבר עם שכנו שעבד במחירון הזה (שאיני רוצה להזכיר את שמו) ושכנו אמר לו חכה ותראה למה.

 

יומיים אחר כך הבחור בעל האופנוע X ראה שבמקום האופנוע Y שנהג לעמוד בשכונה פתאום עומד לו אופנוע X נוסף :shock: חודש אחר כך המחירון קפץ ואפילו עבר את מה שהיה פעם.

 

בקיצור קומבינות לא חסר, חבל :|.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

לי יש אופל קליברה!!! השבוע אני יעלה תמונות!

 

ומה אתה מזלזל באס וי אקס אתה יודע איזה רכב זה? נסעת התחרתה? איבזור? מנוע!

 

ומה חלק מהרכבים בכלל הוא לא מכיר הכל בולשיט!!!

 

נשמע כמו קשקשן, אבל אני אשחק את המשחק:

 

איפה קראת שזלזלתי ב-SVX? אמרתי משהו אחד שלילי עליה? כל מה שאמרתי הוא, שהמחירון שלה גבוה ללא כל פרופורציה לכלום (אבל פשוט כלום!!)

 

בדיקה קצרצרה במחירון מעלה ששנת 94 עולה יותר מ-100000 שקלים. שנת 92 עולה 80000 ש"ח. מה זה אומר? שרק מרצדס S המפוארת ביותר מאותה שנה עולה יותר. שהב.מ.וו הכי יקרה מאותה שנה (94) עולה 15000 פחות (ומדובר כאן על ב.מ.וו 840). ב.מ.וו 740 שנת 95 עולה עשרות אלפים פחות. ב.מ.וו 740 שנת 94 בכלל עולה 10000 ש"ח פחות מ-SVX שנת 92...

 

כל זה מוביל אותי למסקנה אחת ויחידה - לוי יצחק יודע טוב מאוד מה זה סובארו SVX. זו אולי המכונית היחידה שהוא כן מכיר. פשוט כי לא ניתן לחשוב על שום סיבה הגיונית שהיא תעלה כל כך הרבה כסף, בלי שהוא בעצמו "ידאג" לכך. רוב הסיכויים שפשוט יש לו אחת במשפחה...

 

רוני, הכל השערות.

 

טוב אתה יכול לחשוב מה שאתה רוצה בלי לפגוע!!

ועכשיו תסביר לי מהקשר שנשמע קשקשן ואשחק את המשחק? שואל ברצינות!!

פורסם

חלק מהמתיחסים לא רציניים. ברור שיש שגיאות אבל ככל שהרכב יותר סחיר ונעשות יותר עיסקאות המחירונים יותר מדוייקים!

לכל מי ש"קיטר" על ירידת מחירי צרפתיות- תבדקו מחירי BX נכון המחיר נראה נמוך משווי המכונית אבל בשוק הן נסחרות עוד פחות ממחיר המחירון!

וזה נכון גם לפורד מונדאו 94 ודגמים נוספים.

ממספר ארועים שאני מכיר הרכבים נסחרו בכ 20% פחות ממחירון

:evil:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
סיפור קצרצר ששמעתי לא מזמן:

 

בחור אחד (אמין, מכר שלי בלי שום אינטרנסים) היה לו אופנוע X ולשכן שלו אופנוע Y.

שכנו בעל האופנוע Y רצה מאוד אופנוע כמו של שכנו (X), יום אחד הבחור בעל אופנוע X פותח מחירון ורואה שהמחירון ירד מאוד מאוד יותר מחצי.

 

הוא דיבר עם שכנו שעבד במחירון הזה (שאיני רוצה להזכיר את שמו) ושכנו אמר לו חכה ותראה למה.

 

יומיים אחר כך הבחור בעל האופנוע X ראה שבמקום האופנוע Y שנהג לעמוד בשכונה פתאום עומד לו אופנוע X נוסף :shock: חודש אחר כך המחירון קפץ ואפילו עבר את מה שהיה פעם.

 

בקיצור קומבינות לא חסר, חבל :|.

 

דניאל.

 

 

 

:shock2::shock2::shock2::shock2::shock2:

 

אני מאוד, אבל מאוד, מקווה שאתה צוחק.

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

לדעתי, המצב שנוצר לפי המחירון של לוי יצחק גובל באבסורד. רוצים דוגמא? בסדר, גם אם אתם לא רוצים, קבלו:

 

בדצמבר 2001 קניתי אלפא 156 2500 משופרת (צ'יפ, אגזוז, בולמי קוני) שעברה את הבדיקה בציון 100 עגול עם כל התוספות - עץ, עור וכו'. לכל הדיעות, רכב מדהים ומיוחד. המחירון שלו היה בערך 115,000 ש"ח עם כל התוספות, וקניתי אותה ב-98,000 ש"ח רק בגלל שהמוכר היה לחוץ (הרכב היה יד שניה, "נקי" מתאונות ועם קילומטראז' ממוצע). אחרי שנה ו-8 חודשים, באוגוסט האחרון, הרכב ירד מהכביש עקב תאונה. וכמה קיבלתי מחברת הביטוח? 86,000 ש"ח! כלומר, במשך פחות משנתיים ירד מחיר הרכב מבחינת המחירון ב-30,000 ש"ח, או למעלה מ-25%! ניסיתי לבדוק מול חברת הביטוח אפשרות לפיצוי לפי אחד המחירונים האחרים שמתפרסמים מדי פעם באתרי אינטרנט (מוהר ואח'), שם היה מחיר הרכב 95,000 ש"ח, אבל כלום לא עזר.

 

ורק כדי לסבר את האוזן - אני מכיר מעט מאוד מכוניות שנותנות כ"כ הרבה כמו האלפא, אבל אאודי A4 טורבו, שעלתה כחדשה הרבה פחות, "שווה" יותר במחירון. אפשר בכלל להשוות?

רק בישראל יכול להיות מצב בו אדם פרטי, גם אם מאחוריו מערכת שלמה של "סוקרים", קובע את מחירי כל המכוניות בשוק. ולמיטב ידיעתי, הסוקרים הללו בודקים את היצע המכוניות ע"י טלפונים אקראיים למוכרים שמפרסמים בעיתון, מה שאומר שהמדובר בגלגל חוזר - הם מורידים מחיר במחירון, המוכרים נלחצים ומתגמשים ואז ה"סוקרים" משתכנעים שצריך להוריד עוד יותר את המחיר. יוחרם לוי יצחק לאלתר! (כאילו שיש לזה סיכוי...)

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
לדעתי, המצב שנוצר לפי המחירון של לוי יצחק גובל באבסורד. רוצים דוגמא? בסדר, גם אם אתם לא רוצים, קבלו:

 

בדצמבר 2001 קניתי אלפא 156 2500 משופרת (צ'יפ, אגזוז, בולמי קוני) שעברה את הבדיקה בציון 100 עגול עם כל התוספות - עץ, עור וכו'. לכל הדיעות, רכב מדהים ומיוחד. המחירון שלו היה בערך 115,000 ש"ח עם כל התוספות, וקניתי אותה ב-98,000 ש"ח רק בגלל שהמוכר היה לחוץ (הרכב היה יד שניה, "נקי" מתאונות ועם קילומטראז' ממוצע). אחרי שנה ו-8 חודשים, באוגוסט האחרון, הרכב ירד מהכביש עקב תאונה. וכמה קיבלתי מחברת הביטוח? 86,000 ש"ח! כלומר, במשך פחות משנתיים ירד מחיר הרכב מבחינת המחירון ב-30,000 ש"ח, או למעלה מ-25%! ניסיתי לבדוק מול חברת הביטוח אפשרות לפיצוי לפי אחד המחירונים האחרים שמתפרסמים מדי פעם באתרי אינטרנט (מוהר ואח'), שם היה מחיר הרכב 95,000 ש"ח, אבל כלום לא עזר.

 

ורק כדי לסבר את האוזן - אני מכיר מעט מאוד מכוניות שנותנות כ"כ הרבה כמו האלפא, אבל אאודי A4 טורבו, שעלתה כחדשה הרבה פחות, "שווה" יותר במחירון. אפשר בכלל להשוות?

רק בישראל יכול להיות מצב בו אדם פרטי, גם אם מאחוריו מערכת שלמה של "סוקרים", קובע את מחירי כל המכוניות בשוק. ולמיטב ידיעתי, הסוקרים הללו בודקים את היצע המכוניות ע"י טלפונים אקראיים למוכרים שמפרסמים בעיתון, מה שאומר שהמדובר בגלגל חוזר - הם מורידים מחיר במחירון, המוכרים נלחצים ומתגמשים ואז ה"סוקרים" משתכנעים שצריך להוריד עוד יותר את המחיר. יוחרם לוי יצחק לאלתר! (כאילו שיש לזה סיכוי...)

 

רוצה דוגמא טובה יותר ???

אופל אומגה איבדה יותר מ-100K ש"ח מהמחירון שבמשך פחות מ-3 שנים, וזה לא הסוף, בשביל למכור אותה תצטרך לרדת הרבה יותר ממה שאתה קנית את האלפא (ואתה צריך לצאת עם הרגשה טובה שלפחות קבלת מחירון על האוטו כי אם היית מוכר בחיים לא היית מקבל את הסכום הזה) ...

ועוד משהו נחמד, אופל אומגה שנת 97 עולה 15K ש"ח פחות מטויוטה קורולה 97 !!!

חבר'ה, זה פשוט אבסורד, רכב מקרטגוריה יוקרה/סלון עם כל החישמולים האפשריים עולה פחות מרכב משפחתי שנראה יותר גרוע מגרסאת ליסינג/השכרה כאשר מעמידים אותם אחד ליד השני ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

קבלו עוד דוגמא, האסקורט שלי שנהרסה בתאונה ליפני שבועיים שווה 20500 ש"ח לפי לוי יצחק

ולכן זה שנקבל מהביטוח. אם הייתי מנסה לימכור אותו לא הייתי מצליח לקבל עליו את המחירון

ולא רק זה, קנינו את הרכב באוקטובר 99 ב40000 ש"ח

זאת אומרת ירדה של כמעט 20000 ש"ח בארבע שנים, זה חצי מהערך שלו וזה הרבה.

 

--נערך בגלל טעות בחישוב הזמן..... :mm_blush: --

יובל

פורסם

ולא רק זה, קנינו את הרכב באוקטובר 99 ב40000 ש"ח

זאת אומרת ירדה של כמעט 20000 ש"ח בשנתיים וחודשים שזה חצי מהערך שלו!! המון!

 

כמדומני זה 4 שנים וחדשיים :roll:

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם

ולא רק זה, קנינו את הרכב באוקטובר 99 ב40000 ש"ח

זאת אומרת ירדה של כמעט 20000 ש"ח בשנתיים וחודשים שזה חצי מהערך שלו!! המון!

 

כמדומני זה 4 שנים וחדשיים :roll:

 

כמדומני גם אני :roll:

MITSUBISHI GALANT SPORT


×
×
  • תוכן חדש...