Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידת ערך של פיז'ו 106 1.6XS שנת 97'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה אתם מבאים פה דוגמאות של רכבים בדגמים ספורטיביים? בטח שדגמים כאלה ירדו מהר מדגמים אחרים. הרכבים הספורטיביים מחליפים הרבה ידיים, נהגים צעירים קורעים להם ת'צורה ורכב מדגם ספורט לא נמכר בכלות, כי הוא מיועד לאנשים "מיוחדים" ולכן מחירן יורד.

פורסם
מה אתם מבאים פה דוגמאות של רכבים בדגמים ספורטיביים? בטח שדגמים כאלה ירדו מהר מדגמים אחרים. הרכבים הספורטיביים מחליפים הרבה ידיים, נהגים צעירים קורעים להם ת'צורה ורכב מדגם ספורט לא נמכר בכלות, כי הוא מיועד לאנשים "מיוחדים" ולכן מחירן יורד.

 

ממש לא נכון

 

הסקסו שלי היא יד 2 עם 60 אלף ק"מ מ98. לא הרבה ידיים, ובכלל לא הרבה ק"מ. שביל הרבה ידיים וק"מ יש למחירון שקלול. רכב ספורט במצב טוב, ימכר גם עם יד גבוהה, וק"מ גבוהה.

 

אגב להפך, הטענה היא שהם יורדים בדיוק כמו האחרים. הרכב של רחלי למשל לא מוגדר כספורטיבי.

 

הירידה היא מאוד גבוהה, אם מחשבים באחוזים לשנה זה בכלל יוצא מטורף.

פורסם

עוד דוגמא מרגיזה: אלפא 145 שנת 96' עם מנוע 1.6 ומנוע 2.0 עולות אותו דבר:

 

23000 ש"ח, כאשר גירסת ה2.0 הרבה יותר חזקה ומאובזרת...

פורסם
The Duke, משתתף בצערך. :roll:

לפי מה שאני יודע על 106 תמיד מבקשים מעל המחירון בגלל הביקוש שלה.

יש ויש.

לא כל 106 תימכר מעל מחירון, זה בטוח.

 

דניאל, שסקרן לדעת מי יהיה הראשון שיוריד את בעליה של ה-106XS בצבע בורדו

(מנוע וגיר של ראלי :roflmao: ) מהעץ אליו הוא עלה... 37K ש"ח עלק... :hihi::lol:

 

לפי מה שידוע לי על ה xs הנ"ל, הבנאדם רוצה 36 :hihi:

וכבר חודש הוא מספר שכבר קונים את הרכב, ויש לו תור של אנשים שמחכים :roflmao:

 

השאלה זה לדעתכם 106 xs מודל 95 שכיום המחירון 18

 

כמה לדעתכם רכב זה יעלה עוד שנה, האם הירידה שלו תהיה גם דראסטית כמו של האחיות

 

הצרפתיות או בגלל שהמחיר גם כך נמוך הירידה תהיה נמוכה יותר :roll: ?

 

נ.ב (איביזה 94 1600 ירדה בשנה וחצי ב 3 אלף בלבד :shock: )

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם

:lol:

ירידת ערך של האוטו הקודם שלי.DL 93

10 ש"ח ב7 שנים.

 

אני פשוט המום מהירידות ערך שהאנשים פה מציגים.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

לפני 4 וחצי שנים קניתי וולקן שהמחירון היה 27,

ולאחר 3 שנים המחירון שלה היה 23, ירידה של 4000 ש"ח ב- 3 שנים!!!

 

מזדה אפילו יורדת יותר.

 

אם רוצים אפשר לדפוק את המערכת.

 

יש מכוניות שהגיעו לסף הנמוך שממנו כבר לא ירדו הרבה ואת אלה כדאי לקנות.

 

חוץ מזה יש מכוניות שיש להם ערך מוסף במיוחד לנוכח המחירון של לוי יצחק לכן הם ימכרו מעל המחירון, כך שלא צריך להתרגש מהמחירון שלהם. (בתנאי שהם שמורות כמובן).

פורסם

לוי יצחק לא מכיר חצי מהרכבים בכלל!!!

למשפחה שלי יש סובארו אס וי אקס, פתאום במחירון אני רואה שירד 6000 שקל סתם בטעות פגשנו את לוי, כי אבא שלי חזק בעניני המכוניות!

זרקנו לו מילה הוא ראה את הרכב היה המום לשניה ואמר האמת לא ידעתי שזה רכב כזה, כעבור חודש המחירון הועלה בלא מעט אחוזים!

 

אבל אני לא אכפת לי הרכב שלי בכלל לא מופיע במחירון אז אני מבקש כמה שאני רוצה עליו ותאמינו לי שנותנים!! ואניי בכלל לא מוכר!

פורסם
פשוט שערוריה!!!!!! :evil::evil::evil:

 

 

איזה אוטו יפה!

 

 

ברוך הבא לפורום :wink:

 

 

האקזמפלר של ישראל מצויין, עם מספר שיפורים..

 

חן חן לי על הצילום :D

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם
לוי יצחק לא מכיר חצי מהרכבים בכלל!!!

למשפחה שלי יש סובארו אס וי אקס, פתאום במחירון אני רואה שירד 6000 שקל סתם בטעות פגשנו את לוי, כי אבא שלי חזק בעניני המכוניות!

זרקנו לו מילה הוא ראה את הרכב היה המום לשניה ואמר האמת לא ידעתי שזה רכב כזה, כעבור חודש המחירון הועלה בלא מעט אחוזים!

 

אבל אני לא אכפת לי הרכב שלי בכלל לא מופיע במחירון אז אני מבקש כמה שאני רוצה עליו ותאמינו לי שנותנים!! ואניי בכלל לא מוכר!

 

אם אתה אמיתי, אז זה באמת שערוריה. שלוי יצחק משנה את המחירון של רכבים רק בגלל שבמקרה הוא פגש אותם ברחוב והם התלוננו?? מה זאת אומרת לא ידע שיש רכב כזה? המחירון של SVX גבוה בצורה היסטרית וללא כל פרופורציה - ואתם עוד מתלוננים?

 

ואיזה רכב יש לך שלא מופיע במחירון?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לוי יצחק לא מכיר חצי מהרכבים בכלל!!!

למשפחה שלי יש סובארו אס וי אקס, פתאום במחירון אני רואה שירד 6000 שקל סתם בטעות פגשנו את לוי, כי אבא שלי חזק בעניני המכוניות!

זרקנו לו מילה הוא ראה את הרכב היה המום לשניה ואמר האמת לא ידעתי שזה רכב כזה, כעבור חודש המחירון הועלה בלא מעט אחוזים!

 

אבל אני לא אכפת לי הרכב שלי בכלל לא מופיע במחירון אז אני מבקש כמה שאני רוצה עליו ותאמינו לי שנותנים!! ואניי בכלל לא מוכר!

 

אם אתה אמיתי, אז זה באמת שערוריה. שלוי יצחק משנה את המחירון של רכבים רק בגלל שבמקרה הוא פגש אותם ברחוב והם התלוננו?? מה זאת אומרת לא ידע שיש רכב כזה? המחירון של SVX גבוה בצורה היסטרית וללא כל פרופורציה - ואתם עוד מתלוננים?

 

ואיזה רכב יש לך שלא מופיע במחירון?

 

רוני

 

 

נו, ברור... עונדה.

פורסם
לוי יצחק לא מכיר חצי מהרכבים בכלל!!!

למשפחה שלי יש סובארו אס וי אקס, פתאום במחירון אני רואה שירד 6000 שקל סתם בטעות פגשנו את לוי, כי אבא שלי חזק בעניני המכוניות!

זרקנו לו מילה הוא ראה את הרכב היה המום לשניה ואמר האמת לא ידעתי שזה רכב כזה, כעבור חודש המחירון הועלה בלא מעט אחוזים!

 

איתן... תעשה לו סיבוב על ה145, אולי כעבור חודש גם את המחירון שלה הוא יחליט להעלות ב"לא מעט אחוזים"...

23000 ש"ח, פשוט ביזיון :? .


×
×
  • תוכן חדש...