Jump to content

Israel_106

  • הודעות

    16
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ירושלים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Israel_106

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. Israel_106

    פחות צרפתייה בפורום.

    מזל טוב על המכירה.........אני בטוח שיבוא משהו חדש
  2. לא כי פשוט יש לי עשן לבן וקצת חריקות מהמנוע ופשוט מישהו אמר לי שאולי זה הרינגים??? אוברול...???? האוטו עשה כולה 95000
  3. היי האם תוספות כמו פחלטר פתוח ואגזוז הורסים את המנוע וגורמים לבלאי מואץ???
  4. למה לא אמרו לי????
  5. סתם היתה 205 למכירה שהיתה למכירה היא עברה תאונה עצבנית האוטו עומד בכביש פת הןא דורש עליה 7 במקום 12 לדעתי עדיף מפגש ביום שישי בסביבות 4-5 עדיף שיש אור
  6. למה מורשה????? לא חבל על הכסף
  7. היי לך למוסך אוטו ספיד בגבעת שאול . לך לשמעון תגיד שישראל שלח אותך אחלה מוסך ואחלה בן אדם. לא שקרן ורמאי......
  8. אולי נקנה ביחד ונשפר אותה???
  9. וואלה היה נחמד להכיר את האנשים מאחורי המודעות אבל..... איזה קור היה פשוט צמרמורת אולי כדי בשעות הצהריים???? ושמוליק ב205 עדיין חונה שם!!!!!!
  10. Israel_106

    החלפתי בקליות

    כמה עולה ל106 דור 2????
  11. גם אופנוענים מוזמנים...............
  12. אני שם לב שהודעה שלי עשתה משהו לאנשים וטוב לי עם זה.... טובלהראות לאנשי המרכז שגם אנחנו יכולים לעשות דברים ולא לחכות להם....... בטוח שאני יגיע מקווה לראות את כולם(: (:
  13. Israel_106

    106 XSI חלון גג

    טעות....... גם 95 ו1400 הגיע עם אופציה!!!
  14. נחמד מאוד.....זה משעשע אותי
  15. Israel_106

    עצה למפגש

    עם אחד עם בירה אחת ומפגש בעיר הקודש
×
×
  • תוכן חדש...