Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לסאב עד 2500


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם תמליצו לי בבקשה על סאב בסביבות 2500 שקל

אני מחפש גם איכות וגם עוצמה

המגבר שיגביר אותו סאנדאון 1500

תודה רבה לכול העונים

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

תנסה לשמוע את הסאבים המומלצים כדוגמת :

aa arsenal/havov , Fi , genesis audiophile , idmax, jl-w6

כולם כאן טובים מאוד.

תנסה להבין מה בדיוק אתה מחפש ולשמוע אצלך את הסאבים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

איכות ועוצמה זה משהו שכולם מחפשים.

 

תמיד משהו אחד יבוא על חשבון משהו אחר [מפה מגיע הריבוי אלמנטים קטנים וטובים בשביל לשמור על איכות ולקבל עוצמה]

 

אתה כבר יודע לאיזה כיוון אתה רוצה ללכת?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
איכות ועוצמה זה משהו שכולם מחפשים.

 

תמיד משהו אחד יבוא על חשבון משהו אחר [מפה מגיע הריבוי אלמנטים קטנים וטובים בשביל לשמור על איכות ולקבל עוצמה]

 

אתה כבר יודע לאיזה כיוון אתה רוצה ללכת?

 

בדיוק כמו הקטנטנים אצלך8)

 

*גם איכות וגם עוצמה זה הIDMAX.

אבל כל הסאבים שעופר רשם מצויינים.

Alpine 9887|XETEC GRAVITY 5G-900|tw:alpine spx pro|midbass:Morel hybrid ovation 6|Genesis audiophile 30.01

המערכת שלי למכירה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=292211

פורסם

אני ממליץ לך לשמוע גם את ההרץ' אנרגי'.

הוא מהיר, מדוייק ולא נמרח.

בנוסף יש לו נצילות גבוהה ובשילוב עם התיבה המקורית יש לו תפוקה מירבית בתיבת reflex ללא vent noise.

גרף הענות מצויין והחזקת הספק מעולה.

 

מומלץ בתיבה המקורית!

היה לי אותו בעבר והוא מאוד הרשים.

 

אתה מוזמן להכנס לאתר של הרץ' לבחור בסאב דגם EBX300R, תיכנס ל Technical specs ותראה נתונים מפורטים.

 

בהצלחה!

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם

אלעד, אני לא יודע על מה אתה מדבר:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

בינתתים שמעתי את HAVOC של AA

מאוד אהבתי אותו

אבל אחרי חיפוש כאן בפורום ראיתי שכאלה אומרים שהוא לא סאב מאוד חזק לעמות idmax או JL

מה יש לכם להגיד על זה?

ותודה רבה לכולם

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

התגובה האחרונה שלי לגבי ההאבוק כשמישהו שאל אותי לדעתי עליו אחרי ששמעתי אותו בסט אפ מסוים הייתה :

"לא יכולתי להתרשם כמו שצריך ממנו כרגע כי הוא היה מכוון חזק מידי לטעמי"

 

הסאב לא חלש בכלל.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

HERTZ גם שמעתי שהם סאבים טובים ומדויקים אבל הדגם שנתנו פה ראיתי באתר שלהם שהוא 500 RMS שזה חצי עוצמה משאר הסאבים אז מזה נירד

ולפי מה שראיתי הJL יקר מדי בשבילי וגם הוא יותר חלש אז נירד גם מזה

 

נישארנו עם הidmax והHAVOC הם הכי מסתדרים לי מבחינת מחיר ומחבינת עוצמה

אז זה ההתלבטות כרגע יש לי בעיה לישמוע את הIDMAX

גר בירושלים אין פה חנות אחת שמחזיקה סאבים כאלה

מה אתם ממליצים מבין שניהם ?

עם זה משנה אוהב לישמוע מוזיקה שחורה

תודה רבה לכולם עזרתם לי מאוד

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

הייתי מציע לך לשמוע אותו ואפילו לחבר אותו למגבר ולראות אם טוב או לא.

כמובן על מנת שתהיה לך השוואה.

 

גם אל תשכח שהנצילות והתיבה הן שני גורמים שישפיעו מאוד על העוצמה.

500 וואט ב 4 אוהם זה לא מעט כשמדובר בנצילות של 94DB בתיבת reflex.

 

אני אומר לך את זה כי שמתי לב שאתה מעוניין לשים דגש גם על האיכות.

 

תנסה תראה גם אם לא תיקח תהיה לך אינדיקציה.

 

בהצלחה.

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם

אחרי ששמתי את ההי אנרג'י בתיבה המקורית שלו אני יכול להגיד לך בבירור שהוא חלש יחסית לאומת ההי אנרג'י שלא מגיע אם התיבהה המקורית מה גם שהוא 600RMS, אם תוכל להגיע לאזור המרכז השמח לשמיע לך אותו.

IBIZA 20vt

פורסם

לא אמרתי שהוא חלש

יתכוונתי בהשוואה לIDMAX או HAVOC

הוא יותר חלש משניהם

וסתם לדעת מה מחיר של סאב כזה

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

ההיי אנרג'י מתאים גם למוזיקה שחורה אינטנסיבית?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

שמע אין מה להשוות בין האבוק לההי אנרג'י בעוצמה לטובת האבוק ובדיוק לטובת ההי אנרג'י במיוחד אחרי ששמעתי את האבוק אצלי ברכב אבל לטעמי הוא היה חזק לי מדיי, כמובן שאפשר לעבוד על כיוונים וכו' אבל זה היה רק ל10 דקות

IBIZA 20vt

×
×
  • תוכן חדש...