Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לסאב עד 2500


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ההיי אנרג'י מתאים גם למוזיקה שחורה אינטנסיבית?

 

 

מתאים.

תנסה לשמוע, להיווכח בעצמך זה הכי נכון.

לגבי הסאב יש את ההיי אנרגי'.

למרות שההיי אנרגי הוא מסדרה יותר גבוהה אני אישית דווקא מעדיף את האנרג'י.

 

אבל כמובן אתה יכול לשמוע את שניהם ולהסיק את הרושם האישי שלך.

מה שאני יכול לומר לך שעם שניהם תהיה לך לא מעט עוצמה.

מה שטוב שהם יעילים ולא דורשים הרבה עוצמה על מנת "לעבוד" - פחות חשמל-המגבר מתחמם פחות- נשמר - עובד "נקי".

 

מומלץ לשמוע ולהחליט אם טוב או לא טוב.

מחיריפ אני לא יודע.

אתה יכול להגיע לתומקאר לדוגמה ולראות את הסאבים, לברר מחיר וכו'.

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם
אני לא בטוח שלמוזיקה שחורה אינטנסיבית זה הסאב האולטימטיבי.

אולי למוזיקה שחורה קלאסית.[אני רציני לגמרי]

 

 

בוא נתחיל מזה שהוא לא הסאב האולטימטיבי :-)

אבל, הוא מעל ומעבר בטווח המחירים שבהם הוא נמצא.

ובדרישה למחיר הנ"ל הוא או ה hi energy אכן אחד מהמובילים (לדעתי)

כל אחד מתכוון לשמוע את הסאב באופן שהוא אוהב - "מוזיקה שחורה אינטנסיבית" יכולה להישמע לאנשים בצורה שונה, כמו כל

מוזיקה אחרת.

אני אישית דוגל בכך שסאב צריך להיות חלק מהתמונה הכוללת ולא צריך "להשתלט" בכך שעוצמתו גבוהה בהרבה הרבה מעוצמתם

של שאר האלמנטים.

 

אני אומר, תשמע, תשווה ותעשה מה שהכי טוב לך (לפותח התרד)

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

×
×
  • תוכן חדש...