Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'ו 205 מתחממת (מנוע 1.1 שנת 95 )


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי פג'ו 205 שנת 1995 מנוע 1124 סמ"ק.

 

לפני כמה חודשים נסעתי לירושלים ביום חם מאוד ונורית מד חום ו STOP נדלקו,עצרתי בצד ונתתי למנוע להתקרר קצת.

המשכתי בנסיעה בלי בעיה.אח"כ הלכתי למוסך שיבדוק למה הרכב התחמם, והוא החליף לי רדיאטור חדש+טרמוסטט+נוזל קירור.

 

כעבור כמה חודשים יצא לי לעשות 2 נסיעות לירושלים ביום חם וכל יום נורית מד חום וה STOP נדלקו,מייד עצרתי את הרכב בצד

נתתי למנוע להתקרר והמשכתי בנסיעה.

 

דרך אגב,

נוזל קירור לא חסר בכלל,ואין סימני "טחינה" בנוזל קירור או בשמן.

 

האם יש פיתרון לבעיה? או שהצרפתיה הזאת לא בנויה לנסיעות לירושלים אז פשוט להמנע מהם?

האם לדעתכם נגרם נזק מההתחממויות?

 

תודה מראש.

פורסם

עליך לוודא ולבדוק:

 

1.שאין אויר במערכת המים.

2. להוציא את הטרמוסטט ולנסוע ללא טרמוסטט לאורך זמן ובאותם תנאי נסיעה שהובילו לחימום יתר.

3. שיש נוזל קירור במערכת.

4. ולבסוף - אולי המשאבת מים לא מסחררת את המים.

פורסם

אני הייתי מתקין מד חום נורמלי במקום הנורה הזו. זה נשמע לי כמו מתכון לאסון.

 

עכשיו לגבי ההתחממות - כדאי לבדוק את המאווררים ברכב - האם שניהם עובדים. תבדוק את הממסרים, את בתי הפיוזים.

 

אצלי בקסארה מאוורר אחד לא עבד. אני מניח שבכל מוסך היו שולחים אותי להביא מאוורר מפירוק, במוסך המורשה איתרו את התקלה האמיתית - פיוז שרוף בתוך בית פיוז שהותך. הוחלף כל בית הפיוזים בעלות של 300 ש"ח כולל עבודה וסט פיוזים חדש.

×
×
  • תוכן חדש...