Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אודי A3 או GOLF


razel
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני עומד בפני רכישת רכב.

תמיד אהבתי את הגולף וגם התכוונתי לקנות אותה (עד שחסכתי מספיק כסף...)

במהלך החיפושים נתקלתי באודי A3 ומאוד התרשמתי ממנה.

 

אני לא מכיר את האודי אבל אני מניח שהוא נמצא ברמה של הגולף לפחות אם לא יותר.

 

הייתי שמח לקבל עצות מיודעי דבר לגבי הרכב הזה-אחזקה,"מחלות",צריכת דלק,ביצועים וכו'.

אם ניתן לקבל את דעתכם לעומת הגולף -ובסוף גם לתת עצה של שורה תחתונה - אשמח מאוד.

 

בכוונתי לרכוש רכב משנת 00-01.

 

תודה לכל העוזרים ושבוע מצויין!

פורסם

יש גם אודי 5 דלתות וגולף 3 דלתות.

 

תעשה חיפוש כבר עשו את ההשוואות האלה.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

חברים תודה,

את הפרטים האלה כבר ידעתי, אני מחפש ניתוח קצת יותר עמוק- אחזקה, טיפולים, נוחות, בטיחות...

תודה לעוזרים.

פורסם

האודי יקרה יותר כשזה מגיע למוסך, או לסוכן הביטוח. אבל השאלה היא אם אתה מוכן לספוג את זה בשביל הנאה מרכב. אישית, אם הייתי שם בצד את ההבדלים בהוצאות, הייתי בוחר בA3. ההבדל לא כזה גדול והתמורה של האודי גבוהה יותר (למרות שהגולף אחלה רכב, פשוט הA3 טוב יותר)

פורסם

תודה רבה,

 

אני אשנח לעוד התייחסויות - אם יש לכם ידע טכני מדוייק לגבי צלריכת דלק וכו' אתם מוזמנים להגיב.

 

לילה טוב!

פורסם

איך אתה מצפה לתשובות מעמיקות עם שאלה כל כך לא מפורטת?

 

איזה גיר אתה מתכוון לקחת, איזה מנוע אתה מכוון עליו?

 

האם חשוב לך מה הסמל של אאודי מסמן? עד כמה חשוב לך האבזור.

 

זה לא השוואה פשוטה בין אוטו לאוטו. הרכבים הגרמניים שאתה מדבר עליהם באים ברמות גימור שונות ומגוונות ובשלל מנועים.

 

ואני באמת מאמין, כמו שיעצו לך קודם ניתן למצוא המון מידע על שני הרכבים ה"נדירים" האלו בחיפוש.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

שמע אחי זה בדיוק כמו שאמרו לך פה אתה צריך לתת מידע בשביל שיהיה אפשר לעזור לך ולתת לך כיוון

אם אתה רוצה אוטו עם טורבו איזה גיר כמו שאמרו כבר ועוד הרבה פרטים

ועוד הרבה דברים

×
×
  • תוכן חדש...