Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

R15 185/60 בסיויק HATCHBACK 98


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם המידה הזאת יכולה להתאים לסיוויק מבחינה חוקית וכיצד מאשרים זאת שיתפוס ברישיון?

ברישיון דרך אגב זה 185/60/R14

 

ושאלה נוספת האם לג'אנט כזה ניתן להתאים צמיג שהוא 195/65/R15 כי פשוט יש כאלה לחבר שלי זרוקים שהם פשוט במצב פאנטסטי!!!

 

 

תודה על העזרה ח'ברה!

 

ו

פורסם

תודה על התגובה!

 

השאלה אם ג'אנט שהוא יושב על צמיג של 185/60 R15 יוכל לשוות על 195/55

 

הג'אנט יושב על מגאן קופה האם הוא תואם לסיוויק מבחינת מרחק ברגים?

 

ח'ברה בבקשה עזרה אני ממש לחוץ בעניין

 

תודה!

פורסם

ח'ברה בבקשה ממכם קצת עזרה! אני ממש לחוץ על זה!

 

טוב לשאלתי לגביי התאימות המרווח ברגים מהמגאן לסיויק חיובי שניהם 4X100

 

נלקח מפה

http://www.alloyguide.co.uk/

 

עכשיו השאלות שלי הם:

 

איך ניתן להעביר ברישיון רכב שיהיה R15 אם המידה 185/60 R15?

או בכלל איך ניתן להעביר שיהיה (ברישיון רכב) 195/55 R15 שזו המידה המאושרת שאורן ציין פה?

×
×
  • תוכן חדש...