המנותקים פשוט לא מוכרים!
הרכב הזה הולך רק מתחת למחירון! ואני יכול להגיד לך את זה במפורשות אחרי שאני עוקב לאחר הרכב הזה כבר מעל שלוש שנים!!!
ועדיין לא עזרתי אומץ לרכוש אחת. מפחיד בעיקר השוק שלה סוג של גרזן ממש! רק השנתונים של 00-04 אם הרכב שמור בצור קיצונית הוא הולך טיפה מעל.
לאומת זאת המיאטה יש לה שוק טוב יותר ועלויות אחזקה שלה ממש כמו רכב משפחתי (היה לי מיאטה באחריות, חוץ מטיפולים לא השקעתי ולא ההיתי זקוק להחליף כלום).