Jump to content

SECTOR

  • הודעות

    73
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SECTOR

  1. עזרה בבקשה אנשים
  2. ח'ברה בבקשה ממכם קצת עזרה! אני ממש לחוץ על זה! טוב לשאלתי לגביי התאימות המרווח ברגים מהמגאן לסיויק חיובי שניהם 4X100 נלקח מפה http://www.alloyguide.co.uk/ עכשיו השאלות שלי הם: איך ניתן להעביר ברישיון רכב שיהיה R15 אם המידה 185/60 R15? או בכלל איך ניתן להעביר שיהיה (ברישיון רכב) 195/55 R15 שזו המידה המאושרת שאורן ציין פה?
  3. תודה על התגובה! השאלה אם ג'אנט שהוא יושב על צמיג של 185/60 R15 יוכל לשוות על 195/55 הג'אנט יושב על מגאן קופה האם הוא תואם לסיוויק מבחינת מרחק ברגים? ח'ברה בבקשה עזרה אני ממש לחוץ בעניין תודה!
  4. ח'ברה בבקשה עזרה/דעה לקראת מחר
  5. האם המידה הזאת יכולה להתאים לסיוויק מבחינה חוקית וכיצד מאשרים זאת שיתפוס ברישיון? ברישיון דרך אגב זה 185/60/R14 ושאלה נוספת האם לג'אנט כזה ניתן להתאים צמיג שהוא 195/65/R15 כי פשוט יש כאלה לחבר שלי זרוקים שהם פשוט במצב פאנטסטי!!! תודה על העזרה ח'ברה! ו
  6. מדובר בשברולט אופטרה 5 דלתות דגם SPORT מה שאשה רוצה קח יהיה עכשיו היא החליטה שהיא רוצה VAN (קרייזלר) קיצר היום הבנאדם מזמין לה את הרכב ואני צריך להמתין עד שהם יקבלו אותו (כשבוע) ורק אז אני יוכל ליסגור איתו על האופטרה חשוב לי לציין שהרכב באחריות יצרן עד מרץ נוסף לכל יש צמיגים חדשים לחלוטין עבר טיפול ב42200 (לפי הספר) עכשיו 43800 ועל הפגוש האחורי משני הצדדים יש שיפשופי חנייה לגיטימים (כלומר כמעט בטוח שלא הוחלף עקב תאונה) ההה ועוד משהו הוא אמר לי שהוא יביא לי את הבדיקה האחרונה שהיא עברה לפני כחודש וחצי חודשיים ונוסף לכל הוא אמר לי שבמידה ואני מחליט לעשות בדיקה נוספת הוא ישלם עליה ומוכן להתחייב שאם המציאו פיפס הכי קטן שיש הוא ישלם את הנזק... שמעו אחרי כל זה אפשר לומר שאני די בביטחון קונה את הרכב אבל אין טוב להיתיעץ עם אנשים שכבר עברו את הדברים האלה
  7. האמת שאני קונה מחבר אבל היום אין ליבטוח באף אחד! בכל מיקרה ראיתי את הרישיון רכב והיה רשום 00 בעלים קודמים הרכב ניקנה לפני חודש וחצי (מבנאדם פרטי מיד ראשונה) + - ונימכר עכשיו באחריות עד מרץ של החברה תודה על התגובות השמח לישמוע עוד טיפים (למרות שאני חושב שכבר סיכמו פה הכל)
  8. השמח לישמוע כל מיני טיפים לפני קניית רכב יד שנייה מה ליבדוק? איך ליבדוק? יותר הנושא הביוקרטי חשוב לי פחות מה מצב הרכב (רכב באחריות יצרן עוד)
  9. אחלה פרויקט גיא!!! מצולם וערוך בצורה נפלאה! נקווה שתמשיך ככה
  10. האוטו מסוג פונטיאק פיירבירד בציר 93 יבוא אישי הרכב שמור מאוד חיצונית (ללא סריטה) ומטופל הרכב עבר 131000 ק"מ שזה כלום יחסית לשנה ישנם ג'אנטים חדשים בגודל 16" וצמיגים במצב סביר וגג T הקונה יקבל גם מערכת של קנווד + 8 רמקולים ומגבר ויש גם טסט לשנה (לפני חודש נעשה הטסט) לפרטים נוספים: 0502181178 (רק בפלאפון הרכב של חבר) תמונות:
  11. מחפש דחוף בומבריידר שנת 01-02 0525196546
×
×
  • תוכן חדש...