ח'ברה בבקשה ממכם קצת עזרה! אני ממש לחוץ על זה!
טוב לשאלתי לגביי התאימות המרווח ברגים מהמגאן לסיויק חיובי שניהם 4X100
נלקח מפה
http://www.alloyguide.co.uk/
עכשיו השאלות שלי הם:
איך ניתן להעביר ברישיון רכב שיהיה R15 אם המידה 185/60 R15?
או בכלל איך ניתן להעביר שיהיה (ברישיון רכב) 195/55 R15 שזו המידה המאושרת שאורן ציין פה?