Jump to content

SECTOR

  • הודעות

    73
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SECTOR

  1. SECTOR

    [חדשות רכב] - HONDA Civic 2012

    ברכות!!! מישהו קטף את התואר הנחשק "המשפחתית המכוערת ביותר על כבישי ישראל" מהליאנה!
  2. שכחתי לציין דרישה לרכב אוטומטי בלבד!
  3. עדיפויות: -הכי חשוב אמינות -צריכת דלק טובה -רכב משנתון גבוה שוב עד 25K תודה לכולם על העזרה!!!
  4. tnx! פשוט מדהימה!
  5. מעולה! אבל השמח לחוות דעת ישראלית
  6. שלום לכולכם! אני מחפש חוות דעת מאנשים שמכירים/נסעו/נהגו/בבעלותם הביואיק לה קרוס החדשה. בנוסף השמח לדעת מה ההבדל בין ה3.0 לבין ה3.6 (חוץ ממהספק) ולמה ה3.0 הוחלף כה מהר? דגשים שהשמח שתשימו לב עליהם: אמינות הדגם צריכת דלק שוק היד שנייה תודה!
  7. אני הוזמנתי להשקה + נסיעת מבחן על הרכב שהוא הגיע לארץ נגד: העיצוב החיצוני לדעתי כלל לא מרשים ואיכותי, ממש נראת כמו החלאה של רכב משפחתי יפאני משולב סטיישן ספורטיבי. הביצועים גרועים ממש ממש חלשה (בקושי סוחבת עליות) בעד: עיצוב פנימי מעולה איכות חומרים מעולה והרבה משחקי תאורה נעימים לעיין גיר ידני מעולה. היגוי מעולה. בגדול הציעו לי אותה ב139,000 (בתור לקוח ותיק מאוד של הונדה) כולל אגרה ולא נגררתי לזה... אופציה שיכולה להיות הרבה אבל הרבה יותר מעניינת היא השירוקו 160 ידנית ב165,00 רכב חסכוני,נראה מדהים,חזק!!! ואיכות חומרים מהשורות הראשונות. אולי ההיתי הולך על CRZ אם היא היתה מוצעת ב110,000 רק לשם הרפתקאה באמת רכב שאפשר לוותר עליו....
  8. tnx! עוד מישהו יכול לנדב מידע על הרכב הנ"ל?
  9. אף אחד אינו מכיר את הרכב
  10. במיוחד מכאלה שיש להם ניסיון עם הרכב. -אמינות -זמינות חלקים -צריכת דלק זה הדגשים העיקריים שמעניינים אותי! תודה וחג שמח!
  11. 5X112 (שיהיה מתאים לשירוקו) עדיפות לג'אנט שחור! 054-7-170-177
  12. גמיש מעט במחיר!
  13. מודל 2008 יד : 2 פרטית לחלוטין! ק"מ: 33000 הכי יפה בארץ! מטופלת ברכב דוד! ללא תיקון צבע!!! באחריות יצרן לעוד 7 חודשים! תוספות: השחמת חלונות כל הרכב + דיבורית פארוט 3200 + אנטנה מקוצרת מקארבון פייבר + מספר קצר מאחורה + חיישני רוורס + קוברה + איתורן נמכרת בעקבות מעבר לחצי שנה לארצות הברית. דורש מחירון!!!!! 149,000 054-44-44-450 הרכב נמצע באיזור חיפה קריות בלבד!
  14. מחיר עודכן ל 104000
  15. אחד הרכבים השמורים בארץ! מתחייב על הכל בבדיקה! הכל חדש! שמור מתוחזק ומטופל ללא רבב! כולל טסט לשנה ואחריות יבואן לשנה! מטופלת בחברה כולל ספר טיפולים מתועד! נהג יחיד תמיד מכוסה/בחנייה מקורה! קצת על הרכב: שנת 2008 יד שנייה (01 בעלים קודמים) פרטית ק"מ עכשווי 34600 ידנית שישה הילוכים טסט עד 06/11 אחריות 06/11 תוספות יצרן: מושבי עור פנסי ערפל ג'אנט 17" תוספות: דודים של REMUS מנירוסטה ולא מברזל (המקוריים) בשווי 4600 כולל קבלות!!! חלונות כהים שנעשו אצל פיליפ בנתניה! דיבורית BT! מערכת MP3! חיישני רוורס + צג! מרמיי שמשות! לדים במספר+לדים בתא נוסעים הכי איכותיים שיש!!!! ועוד! דורש מתחת למחירון!!! מחיר בדיחה! 113000!!!! או אפשרות החלפה על רכב משפחתי 2007 ומעלה! בבקשה תחסכו מימני שיחות מיותרות... הכל מפורט במודעה! 052-6670000 הרכב נמצא באיזור חיפה והקריות בלבד!!!
  16. Valentine 1 דגם EURO POP כחדש לחלוטין כמעט ולא היה בשימוש נקנה בארץ מהיבואן עם אחריות עד 05/11 כולל כל האיבזור המקורי!היחיד שמגלה את הדבורה! בין היתר תמוך במולדובות מצלמות רגילות ואקדחי לייזר! גלאי הרדאר מספר 1 בעולם!!! דורש: 1900 בלבד! 052-6670000 איזור מכירה: חיפה קריות
  17. אחד הרכבים השמורים בארץ! מתחייב על הכל בבדיקה! הכל חדש! שמור מתוחזק ומטופל ללא רבב! כולל טסט לשנה ואחריות יבואן לשנה! מטופלת בחברה כולל ספר טיפולים מתועד! נהג יחיד תמיד מכוסה/בחנייה מקורה! קצת על הרכב: שנת 2008 יד שנייה (01 בעלים קודמים) פרטית ק"מ עכשווי 34600 ידנית שישה הילוכים טסט עד 06/11 אחריות 06/11 תוספות יצרן: מושבי עור פנסי ערפל ג'אנט 17" תוספות: דודים של REMUS מנירוסטה ולא מברזל (המקוריים) בשווי 4600 כולל קבלות!!! חלונות כהים שנעשו אצל פיליפ בנתניה! קסנונים 8K! דיבורית BT! מערכת MP3! חיישני רוורס + צג! מרמיי שמשות! לדים במספר+לדים בתא נוסעים הכי איכותיים שיש!!!! ועוד! דורש מתחת למחירון!!! מחיר בדיחה! 114500!!!! בבקשה תחסכו מימני שיחות מיותרות... הכל מפורט במודעה! 052-6670000 הרכב נמצא באיזור חיפה והקריות בלבד!!!
  18. שאני רושם חדש אני מתכוון לזה http://www.focusnet.co.il/VideoPopUp.aspx?aid=189922&printId=434404
  19. שנת : 2008 יד: 2 (01 בעלים קודמים) ק"מ: 33000 מחיר: מחירון גמישששש http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=1500516&Code=afb53aa43c6623ee0eb515ccf6169901 052-6670000
  20. הזהו שבדגמי 03-07 זה H7 לגביי המוסכים היתקשרתי לשניים וכל אחד אומר משהו אחר... אחד - H7 שני - H11
  21. ח'ברה מישהו יכול לעזור לי זה ממש דחוף לי
  22. נתי תודה על ההצעה אך אני לא מעוניין במוצר "ללא שם"... ח'ברה אני עדיין בחיפושים....
  23. נחמד!!! לא מצאתי דגם אבל שהוא מגיע עם GPS...מישהו יכול להאיר את פניי? כמובן אני מחפש שיגיע עם IGO לא משנה לי חוקי/לא חוקי....
×
×
  • תוכן חדש...