Jump to content

SECTOR

  • הודעות

    73
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SECTOR

  1. סיויק ה'צבק שמורה כחדשה יפייפיה אמיתית יד שנייה!!! 111,246 ק"מ!!! כולל ספר טיפולים לאמת זאת! כל בורג ברכב הוחלף בחברה! נהג יחיד! הכל עם קבלות (גם על התידולקים)! תוספות: צביעת פלסטיקים חיצונית לצבע הרכב + גאנטים אוניברסלים R15 מאושרים ברישיון + צמיגים של KUMHO 769 ח-ד-ש-י-ם מלפני 3 חודש מאושרים ברישיון + מערכת עם מגבר וסאב + דיברות BT (בלוטוס) + בקליות שקופות + איתותים שקופים ועוד! טיפולים שנעשות לאחרונה: החלפת הגה כח + קלאצ' + מצבר + צמיגים חדשים + טיפול 10 + תושבת מנוע + צביעת גג עקב פטריות בנוסף טיפול הבא עד 500 שקל ח-י-נ-ם במוסף מורשה (עקב זכייה) דורש מעל המחירון 41000! מתחייב על מנוע שילדה וגיר! הכל חדש מבפנים ומבחוץ!!! 054-80-88-702 יהונתן
  2. שלום לכולם! בירשותי הצ'בק 98 שעברה 110,000 ק"מ עכשיו מאז שקניתי את הרכב (כ-4 חודשים) לפעמים (עכשיו זה אחת ל3) שאני מנסה להעביר להילוך אחורי בלתי ניתן אני צריך להעביר לראשון או לשלישי ואז הוא עובר חלק... מה יכולה להיות הבעיה? דבר נוסף ממש ממש ממש לפעמים שאני נימצא בשני במהלך נסיעה ואני רוצה להעביר לראשון אני נקלע בקצת קושי מצד הגיר כלומר הוא לא עובר חלק לראשון. חשוב לי לציין שהגיר קיבל בבדיקה 80 מתון 100 (קומפיוטסט) וההילוכים עוברים נהדר במהלך הנסיעה רק הבעיות שציינתי מעלה. השמח אם תעזו לי בבעיתי עריכה: לאחר שיחה עם חבר הוא אמר שנדרש להחליף שמן גיר מאמתים זאת?
  3. בסוף קניתי דוד שני יציאות של ANSA פשוט תענוג לא יותר מדי ולא מאט מדי פשוט תענוג! רעש בס יפה ונקי! תודה על כל הטיפים אנשים!
  4. אז מה אתם אומרים אנשים?
  5. ח'ברה שמתי KUMHO 769 צמיג מעולה באמת אני מרוצה חבר סידר לי אותם במחיר ממש ממש טוב מפנצ'ריה באיזור פשוט הבדלים שמיים וארץ באחיזה בנוחות וביופי שורה תחתונה אני מרוצה! (ד"א נסעתי על ברינגסטון לפני כן)
  6. היתקשרתי והוא אמר לי 1700 שקל!!! כולל עבודה! שזה ממש יקר!
  7. מה אתם אומרים על הצמיג הזה? תיאור הצמיג: 195/55R15 85H RV-H680רוחב צמיג: 195חתך: 55קוטר חישוק: 15יצרן: Goodrideאחריות: 4 שנים מחיר 312 שקלים לאחד
  8. קניתי לאחרונה 4 ג'אנטים משומשים שישבו על מגאן עכשיו על שלושתם קיימים סריטות של שיפשופים (שחורים) האם ניתן למזער את הנזקים? איזה מקום שעושים את זה במחיר טוב (כי אין פה הרבה עבודה רק צבע) באיזור חיפה והקריות קניתי אותם במחיר טוב R15 יפייפיים נקודה. ב-800 ביררתי לגביי4 ג'אנטים כאלה וזה עלות של משהו כמו 2100-2300 שקל כמובן שללא צמיגים
  9. וואי שווה שקילה! איפה זה יוצא בידיוק? ואם אפשר טלפון הם עובדים בשבת? תודה על היעוץ!
  10. לבחור מאלי: שמע זה חלק מהכייף בסופו של דבר, חלק בעד זה, וחלק נגד זה, תמיד אפשר לנסות לא מדובר פה על מיליונים... שאלה נוספת איך זה? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BOMZ-96-97-98-Honda-Civic-EX-HX-SI-Air-Intake-1996-1998_W0QQitemZ370032382799QQcmdZViewItem?hash=item370032382799
  11. עד כדי כך זבל? יש לי הצעה לדוד של NESSPOT? מה אתה אומר? איך הוא? ועל איזה פילטר אלי ללכת והאם אתה מכיר איזה מקום שפשר לירכוש ולהתקין באיזור חיפה והקריות?
  12. תגידו מה אתם אומרים על "צמיגי איוב" (מול קניון לב המפרץ איפה שיש סדנא לשיפורי ג'יפים הוא הביא לי הצעה של צמיגי ננקנס (שדוקא ניראים לא רע) עם 4 שנים אחריות כולל הרכבה ב1150
  13. ח'ברה קודם כל תודעה על העזרה! הרכב שנת 98 מה אתם אומרים על הקיט יניקה הזה? פה רשום שזה מתאים לשנים 92-95 זה יתאים גם לשלי http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-93-94-95-Honda-Civic-EG-Air-Filter-Intake-System-JDM_W0QQitemZ350034421109QQcmdZViewItem?hash=item350034421109 או שיש את זה http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-97-98-99-00-Honda-Civic-Air-Filter-Intake-System_W0QQitemZ110231186167QQcmdZViewItem?hash=item110231186167 ועל הדוד הזה http://cgi.ebay.com/ebaymotors/4-N1-MUFFLER-EXHAUST-HONDA-ACCORD-94-95-96-97-98-99-00_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33636QQihZ022QQitemZ350034524604QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
  14. רכשתי ג'אנטים לאחרונה בשביל הסיויק שלי (R15) וכרגע אני מחפש צמיגים בשבילה 195/55/R15 מה שנותנים לי לירשום ברישיון, עכשיו מישהו מכיר פנצ'ריה זולה באיזור? והכי חשוב איכותית? אני לא מחפש להשקיע בצמיגי איכות! בתודה מראש יהונתן!
  15. שיהיו במצב מעולה ובמחיר טוב! מאיזור חיפה והקריות! 0548088702
  16. שברולט אופטרה 5 ד' LS PLUS כולל כל התוספות האפשריות! שמורה כחדשה מבפנים ומבחוץ!!! 2005 - יד שנייה ברישיון (01 בעלים קודמים) - ק"מ מראה 47,000 - מטופלת בחברה (UMI) + ספר טיפולים - טיפול ברקסים מקיף נעשה לאחרונה - היתחיבות על מנוע שילדה וגיר תוספות: - סאנרוף (SUNROOF) - פנסי ערפל - מגנזיום (ג'אנטים) - רדיו דיסק PIONNER MP3 + שישה רמקולים לפי מחירון לוי יצחק (להלן תמונה) 67,000 שקל אני דורש 65,000 מציאה של ממש לרציניים ולמביני עניין בלבד! חדשה חדשה חדשה מפרסם בשביל חבר נא ליפנות בפלאפון בלבד!!! 054-738-90-90 יאיר קריות חיפה ואיזור המרכז!
  17. אוקי למדתי השכלתי ומקווה ליישם בקרוב!
  18. דוד פתוח (אגזוז לחץ) על מה כדאי ללכת? ומה יעבור טסט בלי בעיה? והכי חשוב האם בכלל שווה ללכת על זה? כנ"ל לגביי פילטר אויר פתוח אני מדבר על רכב מסוג סיויק האצ'בק!
  19. מ185/60 R14 ל 195/55 R15 בה'צבק הכיצד? איך ניתן לעביר זאת ברישיון רכב??? ועוד משהו הבנתי שזאת המידה המומלצת אבל האם ג'אנט שכרגע יושב על צמיגים שלי 185/60 R15 ישב בהצלחה על צמיגים של 195/55 R15 כי הבנתי שזאת המידה שיאשרו לי בהצ'בק תודה מראש לעוזרים!
  20. איך ניתן לעביר זאת ברישיון רכב??? ועוד משהו הבנתי שזאת המידה המומלצת אבל האם ג'אנט שכרגע יושב על צמיגים שלי 185/60 R15 ישב בהצלחה על צמיגים של 195/55 R15 כי הבנתי שזאת המידה שיאשרו לי בהצ'בק תודה מראש לעוזרים!
×
×
  • תוכן חדש...