Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא לדאוג, השאלה לא בשבילי :-)

 

מישהו יודע מה צריכת הדלק בסובארו אימפרזה חדשה אוטומטית עם מנוע 1.5 ליטר?

כל מה שהצלחתי למצוא זה נתון עבור צריכה ממוצעת של כ-14 ק"מ לליטר, שזה יפה, אבל אני לא יודע אם זאת אכן המציאות, וגם אין את הפרוט הרגיל של צריכה עירונית ובין עירונית (אז קשה להשוות לרכבים אחרים).

 

תודה,

 

ניר

פורסם

מכונית עם מנוע 1.5\1.6 על משקל כזה וגיר אוטומטי - למה אתה בדיוק מצפה ?

אין הרבה חדש תחת השמש, צריכת הדלק צריכה להיות פחות-או-יותר כמו כל 1.6 אחרת.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אינני מצפה להפתעות.

פשוט הנתון היחיד שמצאתי הוא הממוצע, בלי עירוני ובין-עירוני, וההוא גבוה קצת יותר מ-1.6 ממוצע, אז רציתי לדעת כמה זה אמין.

 

סך הכל, בעדר של יפנומטיות 1.6 ליטר, אין יותר מידי הבדלים בין האופציות, וצריכת דלק טובה יותר (אפילו אם לא בהרבה) יכולה להיות יתרון.

 

תודה,

 

ניר

פורסם

במבחנים שעשו לרכב בישראל, התוצאות נעו בין 9 - 10 ק"מ/ל בתנאי מבחן שהם בדרך כלל לא משקפים התנהלות יומיומית.

 

לרכב צריכת דלק שווה יחסית למנועי ה 1.6 המתקדמים, והרבה יותר טובה מאמפריזה 1.6 (מנוע ישן בטירוף).

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

מנוע בוקסר בדרך כלל אוהב לשתות יותר דלק ממנוע אחר מקביל ...

מניסיון של 8 שנים עם לאגסי 1.8L...והיום עם מאזדה 626 2.0L המאזדה חסכונית יותר ....

לדוגמא...

המאזדה 9.4 ק"מ לליטר בתוך העיר .... נהיגה מנהלתית כמובן.

הלגאסי 7.3 ק"מ לליטר בתוך העיר .... כנ"ל.

בדוק.

 

נ.ב.

ההבדל באימפרזה בין 1.5L ל1.6L זניח....

פורסם

אני חולק עליך, הלגאסי 1.8 מצריכה רגל כבדה בגלל מרכב כבד, ומנוע לא חזק - לכן היא לא דוגמא.

לחבר שלי היתה אחת 2.0 סמ"ק AWD, שצריכת הדלק שלה היתה יותר טובה למרות ההנעה הכפולה.

אצלנו בידנית זה לא כל כך נורא. הרכב עשה תמיד 13 משולב.

 

ב B4 עם המנוע "החדש" 2.0R (מבחינה טכנולוגית) צריכת הדלק נורמלית לחלוטין. אותו דבר מנוע ה 1.5R אמור להיות טוב יותר.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

ניחושים, הימורים והקשות ממנועים דומים/שונים זה יפה, אבל בשלב זה התעניינתי בעובדות.

 

וכן, ברור לי שאין הרבה אנשים שרכשו אימפרזה 1.5 ליטר אוטומטית וגם משוטטים פה בפורום :-)

 

ניר

×
×
  • תוכן חדש...