Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים... מה קורה?

 

טוב תשמעו הגיע הקיץ ואיתו הכסף ...יותר נכון העבודה ואז הכסף..טוב בכל מקרה אני מחפש מערכת לאוטו בסביבות עד ה2500 עם חריגות מהתקציב אבל לא יותר מדי כי זה מה שיש...

מה שאני מחפש זה שמיעה איכותית וחזקה ולא סתם רעשים . הדגש הוא על האיכות.

עכשיו ... האוטו הוא פז'ו 206 .

יש צ'יינג'ר באוטו ככה שלא ממש משנה אם ה-HU הוא MP3 או לא... אפשר לחסוך את הMP3 ולהשקיע ברגיל ואיכותי.

 

נ.ב

עכשיו יש לי בבית מערכת בחלקים שקנו לי ...חשבו שהם מבינים אבל בעצם הכל זבל ...

מה אני עושה עם הציוד הזה? להרכיב באוטו או לא?

הציוד:

2 מגברים -prosound 900w

http://tapuz.zap.co.il/compModels.a...el_id=18598&g=1

 

6X9 maxstar 430w .

http://www.zap.co.il/compModels.asp...el_id=23005&g=1

 

סאב - sound xtreem 800w

http://www.e-net.co.il/product.asp?...068&CatCode=233

 

זבל זבל אבל מתנה

 

תודה לכל העוזרים

פורסם

המכשיר המקורי של הרכבמגיע בלי יציאות למגברים.@@

וכדי לנצל את הצינצ'ר הקיים. צריך לדאת של איזה חברה הוא ואיזה דגם הוא!

 

אגב ב206. יש טיפה בעיה להכניס קומפוננט בינוני-גדול מקדימה. מבלי לפגוע בפלסטיקה המקורית של הרכב.

ומבלי לבנות הגבהות.

 

 

ולגבי התקציב

הציוד שיש לך הוא בינוני.

סאב סביר. והמגברים מחורבנים אבל עושים את העבודה.

 

אני הייתי קונה קומפוננט טוב (עד 700-800 שקל)

מכשיר טוב!! לחפר על המגברים. (בסביבות 1000 שקל.) תלוי בצינצ'ר.

התקנה היא בערך 400 שקל ברכב הזה. (ובלי יציאות יש מתקינים של 150 שקל.) אבל התוצאה בהתאם!!

ותוסיף לזה עוד 100 חוטים.

 

אגב. אני לא הייתי מתקין את האחוריים. בהתחלה.

מתקין את הכול. (כולל חוטים לאחורה). מכוון. ומחליט. ומקסימום אז חותך את הפלטה ומתקין את 6/9.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אוקי תודה אבל אני צריך יותר פירוט על החלקים ...דגמים וחברות ...

הצ'ינצ'ר הוא של פיוניר 12 דיסקים ...אין לי מושג איזה דגם אני יבדוק ויחזור...

אממ ולהתקין את המגברים והסאב או לא? ...לא הבנתי

פורסם

לפני שאתה רץ להתקין.

בוא נבין כולם מה בדיוק יש לך ברכב.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

הייתי הולך במקומך על

קומפוננט קדימה נגיד מורל פולס או JBL... - סביבות ה500-600 שקל

מגבר נחמד 4 יציאות נגיד boss c-600 או Lanzar מסדרת Vibe או אפילו משהו של LOGIC

נגיד עד אלף שקל...

נגיד רדיו דיסק פיוניר שולט צנגר יש הרבה מבחר נגיד סביבות 700 שקל

סט חיווט 100-200 שקל

 

וכמובן התקנה בין 200-400 שקל.

 

אבל אישית במקומך הייתי מוכר את הציוד שיש לך... (גם את הצנגר)

נגיד התקציב יעלה ל3 אלף וקצת

ואז אלפייה לרדיו דיסק ויש הרבה מבחר של רדיו דיסקים ברמה בינונית פלוס

מגבר עד אלף שקל 4 יציאות כנ"ל

קומפוננט כנ"ל

וסאב קטן חמוד עד 600 שקל.

פורסם

תקציב דל מדי תעלה אותו ל-4000 תוכל להביא מערכת בהבדלים עצומים

 

למשל:

 

HU- פיוניר 6750 עולה 1200 ש"ח

מגבר- גי בי אל המפורסם 1400 ש"ח

 

קומפונט- http://cheaper.co.il/product.asp?productid=878&CatCode=83

 

סאבוופר- http://www.autos-sound.net/shop/?p=productMore&iProduct=7

 

בעתיד הייתי משדרג את הסאב ומביא מגבר מונו שיעבוד עליו לבד

לגבי הקומפונט זה סט טוב תוכל בעתיד להביא סט יותר ברמה ולחבר אותו בבי אמפינג הכוונה היא שתחבר את כל המגבר לסט קומפונט אחד

 

מערכת מכובדת!!!

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

×
×
  • תוכן חדש...