Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה זה נורא לגור ביחידת דיור שהיא מרתף?

מחפש באזור המרכז, במחיר של עד 3300 כולל כל החשבונות וכמובן  שבלתי אפשרי למצוא דירה במחיר כזה בבניין שהוא לא מתפרק. 

מחפש אזןר סביר עם חניה שזה מבחינתי חובה.

יש בראשלצ בתים פרטים עם יחידות דיור במחירים האלה כולל כול החשבונות מלבד חשמל (יש מונה נפרד) וחלקם מרוהטות שזה מעולה, רובן באזור 40 מר שבשבילי זה מספיק (רווק)

החסרון זה שאני חלונות (!)

ההיתרונות זה שאני לא גר עם שותפים ואני משלם רק חשמל וזהו.

כל חיי זה באזור המרכז ככה שקשה להתנתק מהכל וגם העבודה באזור המרכז.

 

 

 

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שמע, אני לא מסוגל לגור בבית ללא אור טבעי מבחוץ.

זה כמו לשבת במקלט.

מה אם איוורור? גז רדון נמצא במקומות מתחת לאדמה. זה לא בריא ליהודים.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 2 דקות, לירון .ה. כתב:

כמו לשבת במקלט.

זה מקלט.

להשכיר דירה במרכז זו חתיכת הוצאה, גם רובם דרך מתווכים שזה בכלל חגיגה..

הצפון יכול להיות נחמד עם כל הטבע והשקט שיש,אולי אשקול לעבור לשם אם לא תהיה ברירה

אבל לא רוצה להתרחק מהמרכז, לפחות כרגע.

פורסם

בלי אוורור ראוי? לא. ואתה גם חשוף להצפה.

 

ואם מדובר במקלט - מה קורה במלחמה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 דקות, sperial כתב:

בלי אוורור ראוי? לא. ואתה גם חשוף להצפה.

 

ואם מדובר במקלט - מה קורה במלחמה?

אוורור יש מזגן/מאוורר

בזמן מלחמה, שאלה מעולה- מניח שאזכה לביקורים מבעל הבית ומשפחתו בכל אזעקה.

פורסם

נתקלתי בדירות כאלה בתל אביב, מה שהציל אותן זה גישה לגינה / פינת זולה קבועה בין העמודים. לא להיט אבל יש גישה לאוויר צח (בסטנדרט תל אביבי). 

אם אין כזה דבר - לא ממליץ.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני כשעה, ANUTKK כתב:

אוורור יש מזגן/מאוורר

בזמן מלחמה, שאלה מעולה- מניח שאזכה לביקורים מבעל הבית ומשפחתו בכל אזעקה.

זה לא אוורור.

מה עושים בתקופות שלא צריך מיזוג?

יש דלת רשת? שיכול להכנס אוויר.

ואם זה מקלט, שוב, גז רדון. זה לא משהוא בריא להחשף אליו.

צפון זה יהיה יותר זול ואוורי, אבל איפה העבודה שלך?

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

גיסתי שכרה יחידה כזו אחרי גירושיה, עם חלונות צרים צמודים לתקרה.

אחרי כמה חודשים היא חטפה דיכאון וברחה משם.

אמרה שזה מרגיש לה כמו קבר מרווח...

פורסם

אחד הבנים שלי שכר יחידה שהיא מעיןן חצי מרתף - בניסה לסלון שלידה חלון, סלון/מטבח מאורך ובסופו חדר שינה שבו חלון יחסית גבוה, כאשר הקרדע עד חצי גובה החדר (חיפה - בניה במדרון). עזב כעבור שנה וחזר עם אישתו לגור בחדר שלו אצלנו למספר חודשים, עד שהדירה שרכש היתה מוכנה. הבעיות באותה דירה היו חושך, חוסר אוורור ולחות.

החדר שלו אצלנו הוא יחידת מתבגרים בקומה נפרדת, כך שלא היתה בעיית פרטיות. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כשהייתי סטודנט גרתי בכזו, עם חלונות סבירים יחסית ליחידת דיור.

כל החסרונות שהוזכרו נכונים ומורגשים.

בנוסף, אתה גר צמוד לבעל הבית, שבהרבה מקרים מרגיש צורך לדחוף את האף בענייניך, ואף לבוא לביקורים לא רצויים.

הגבולות מאוד שונים בין בעל דירה שגר רחוב ממך (או עיר אחרת), לעומת בעל דירה שחולק איתך קיר.

בקיצור, לא ממליץ, עדיף כבר שותפים

  • רעיון טוב! 2

פורסם
לפני 3 שעות, BoazB11 כתב:

גיסתי שכרה יחידה כזו אחרי גירושיה, עם חלונות צרים צמודים לתקרה.

 

גרתי בכזה במשך שנה. שכונה נהדרת בכפ"ס, שמונה דקות הליכה מהמשרד, בעלי בית נפלאים ומחיר לא גבוה במיוחד. 

 

המקום היה מרוהט ומאובזר ברמה גבוהה, לא נחסך שם שקל, אבל בעיה אחת לא הצליחו לפתור וזה הלחות התמידית. 

 

בתור פתרון זמני לאנשים שלא מבלים יותר מדי זמן בבית ואין להם היסטוריה של אסתמה זה יכול להיות אופציה מעולה. ילדים לא הייתי מגדל שם, אבל לרווק או לזוג צעיר זה עשוי לעבוד. בשני המקרים כדאי לבדוק מראש את בידוד הרעשים - כלפי חוץ ופנים. 

 

פורסם

חסרונות -

1.לרוב עוברים דרך השטח המשותף של בעל הדירה, מאחר ויש מעקב מי עובר הם תמיד מריצים שאלות, פוגעים בפרטיות ואף יכולים להתנות אותך בהפסקת הביקורים התכופים.

2. שנית ביחידת דיור - אתה שוכר רק את היחידה מטה, ואם יש פינת ישיבה למעלה לרוב לא נותנים להשתמש בה, שלא לדבר על לארח והצורך לשמור על שקט.

3. מרתפים לא תמיד מחוברים לרשת הביוב של הבית אלה למשאבת ששואבת, אוגרת ולאחר שהמיכל מתמלא "זורקת" הכל לרשת הביוב של הבית (ריחות, מתכון לתקלות).

4. זה שכתבת אין חלונות, אפילו בתא מאסר יש סורגים עם אור. לא חושב שצריך להרחיב.

5. מרתפים לרוב התקרה נמוכה מהסטדנרט, זה עוד יותר חרדות.

 

העדפה אישית שלי לשכור דירה ישנה יותר על עמודים באותו סכום.

בהצלחה!

  • רעיון טוב! 1

×
×
  • תוכן חדש...