Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לגור עם בעל הבית מעל הראש זה יותר גרוע מהשותף שאתה לא מתפשר עליו :)

ברור שיש נורמלים ויש ממש קריפים,לדעתי תוותר על כל ענין המרתף,עדיף "לבזבז" יותר לדירה נורמלית לבד (!) לחלוטין מאשר מישהו שדוגר לך על הראש.

  • רעיון טוב! 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוסיף שאם אתה רגיש לרעש, זו בעיה. לך תעיר לבעל הבית שלך. וזה לא רק אם הם עושים קריוקי וכאלה (ורעש של צעקות יכול לבוא גם ממבוגרים שבאים אליהם נכדים). זה יכול להיות גם מאנשים די שקטים באופן כללי, אבל עם רהיטים כבדים שתשמע כל פעם שהם מזיזים כסא מעל הראש שלך.

פורסם

זה לא חייב להיות בעל הבית. הרבה פעמים בעלי קוטג׳ים משכירים פשוט גם אץ הבית וגם היחידה בנפרד לשני אנשים שונים. 

השאלה היא איפה הוא עובד ומה אופי העבודה. אם הוא למשל סוכן שטח, אז הוא גם ככה נוסע כל היום בפקקים זה משהו אחד, אבל אם הוא עובד רק במקום אחד, שגם במקרה קרוב לרכבת, זה משהו אחר. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 5 שעות, לירון .ה. כתב:

שוב תלוי איפה הוא עובד?

אם זה בתל אביב, במרחק הליכה מרכבת מרכז, שלום...חצי שעה ברכבת מבנימינה והוא שם.

פ"ת באזור תעשיה, גם 45 דקות והליכה..

לא חסר. רק תלוי איפה עובד.

בנימינה תל אביב חצי שעה בשעות העומס? אני לא מגיע להרצליה מתל אביב בחצי שעה, עזוב את זמן ההגעה, האיחורים הם מטורפים.

פתח תקווה לתל אביב 45 דקות ברכבת הקלה - מסכים, אם הוא גר על קו רכבת בפ"ת ועובד גם על הקו, אבל לא סביר שימצא בסכום הזה על הקו. 

Miata ND2

 

פורסם

דובר על רכבת, לא כביש.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 21 דקות, Or05230 כתב:

בנימינה תל אביב חצי שעה בשעות העומס? אני לא מגיע להרצליה מתל אביב בחצי שעה, עזוב את זמן ההגעה, האיחורים הם מטורפים.

פתח תקווה לתל אביב 45 דקות ברכבת הקלה - מסכים, אם הוא גר על קו רכבת בפ"ת ועובד גם על הקו, אבל לא סביר שימצא בסכום הזה על הקו. 

ברכבת, ברור שלא ברכב.

הרבה תל אביבים ששוכרים בתל אביב עשו דרך הפוכה. שוכרים בבנימינה, משפרים דיור, ונוסעים ברכבת מבנימינה לתל אביב.

כנ"ל פרדס חנה.

 

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 49 דקות, לירון .ה. כתב:

ברכבת

גם לא ברכבת.

 לפי רכבת ישראל, נסיעה מרכבת בנימינה לתחנת השלום בלי החלפות לוקחת 40 דקות בשעות הבוקר.

נניח שאין עיכובים, ושאתה גר קרוב לתחנת המוצא ועובד בקניון עזריאלי, במקרה הכי טוב זה עוד 10 דקות בכל תחנה. הגענו לשעה, דלת לדלת. במקרה הכי אופטימי שיש.

פורסם
לפני 50 דקות, Be roo כתב:

גם לא ברכבת.

 לפי רכבת ישראל, נסיעה מרכבת בנימינה לתחנת השלום בלי החלפות לוקחת 40 דקות בשעות הבוקר.

נניח שאין עיכובים, ושאתה גר קרוב לתחנת המוצא ועובד בקניון עזריאלי, במקרה הכי טוב זה עוד 10 דקות בכל תחנה. הגענו לשעה, דלת לדלת. במקרה הכי אופטימי שיש.

עדיין. בתור אחד שגר 6 שנים בבנימינה והשתמש ברכבת, זה הרבה יותר נוח מרכב, וברוב המקומות בבנימינה אפשר להגיע לרכבת בהליכה, והרבה פשוט לוקחים אופניים, יש בתחנה הרבה מקומות מסודרים להשאיר אופניים.

והרבה, משתמשים בנסיעה לעבוד עם המחשב, במקום להיות בפקק.

לנסוע בתוך המרכז בגכב בבוקר, זה לא פחות.

אבל זה סידרי עדיפות

אני עובד 5 קמ מהעבודה, זה האיכות חיים שאני רוצה.

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)

הדיון הוא לא רכב מול רכבת, אלא היתרון של לגור בבנימינה אם עובדים בת"א, וזמני הנסיעה הרלוונטים. 

שכל אחד יעשה את השיקול שלו, אבל חצי שעה זה לא.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אלא שגם אם גרים במרכז הנסיעות אורכות זמן. לא צריך להסתפק בקביעה ש״חצי שעה זה לא״, אלא צריך להשוות בין האופציות הרלוונטיות.

 

כבר סיפרתי כאן - יש לי בן ושתי כלות שעושים את הדרך ברכבת מחיפה (כשעה נסיעה ברכבת בכל כיוון). מבחינתם היתרונות של מגורים בחיפה עולים על החסרונות של הריחוק הגיאוגרפי.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 9 דקות, sperial כתב:

מבחינתם היתרונות של מגורים בחיפה עולים על החסרונות של הריחוק הגיאוגרפי.

חלק מהיתרונות זה לעשות קניות אצל ההורים, אהמ, אצלך נניח? ולהתפנק בבישולים מאבא-אמא?

פורסם (נערך)

אני לא ממליץ לבדוק אפילו מרתפים, בדיוק מהסיבות שרשמו לך.

במחירים שכתבת בראשון יש רק זבל אלא אם כן הסטנדרטים שלך ממש ברצפה.

ראיתי עשרות יחידות בראשון לאורך השנים.

יש לי חברים שהשכירו יחידה כזו וחברים ששכרו יחידה כזו.

הרוב ירשמו במודעה 40 מטר, אתה מגיע ואין 30 מטר. זה יהיה מרתף בפחות מ-4000 ש"ח.

במחירים מעל 4000 יש יחידות (לא הרבה וקשה למצוא) שאני קורה להן "ראויות למגורים". שם אתה בקומת קרקע או ראשונה, איזור ה-35-40 מטר אמיתיים. גם הן לא הכי להיט לדעתי.

יחידות באמת טובות בראשון, נכון להיום, יעלו יותר מידי כסף.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לפני 56 דקות, גולדן191 כתב:

חלק מהיתרונות זה לעשות קניות אצל ההורים, אהמ, אצלך נניח? ולהתפנק בבישולים מאבא-אמא?

הקרבה להורים זה יתרון, במיוחד כשצריך עזרה בטיפול בילדות. אבל גם שנאה יוקדת לתל אביב אחרי מספר שנות מגורים בעיר הגדולה..

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...