Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, Derish כתב:

את זה אני שומע מאז ימי בועת הדוט-קום, וכנראה שהיה קיים גם לפני. בסופו של דבר, כל אחד אחראי להציב את הגבולות שלו ולמצוא מקום עבודה שיכבד אותם. זו (לטעמי לפחות) בעיה פרטית של העובד, לא של הארגון ולא של ה'מערכת'. 

אל תשכח שמדובר בישראל, כל מה שקשור למילה כבוד עובד על סקאלה אחרת בהשוואה לאירופה.

אסתכן בהכללה גסה - באירופה מקובל גם בסטארט אפים להפיל את העט בשעה חמש ולהתמודד עם עובדים שיוצאים לחופשות ארוכות.

בארץ זה לא מקובל בסטארט אפים, וכתלות בתפקיד זה אפילו מוגדר בחוזה ש"תידרש לשעות לא שגרתיות" אפילו אם התפקיד שלך איננו תפקיד תמיכה. השכר העדיף אמור לחפות על זה.

 

שוב, אני מדבר על סטארטאפים, אין לי ניסיון אישי עם חברות גדולות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני שעתיים, גולדן191 כתב:

אם אין שם מזגן קבוע, ובהרבה ממ"דים אין, איך אפשר לישון שם?

מזגן נייד? מרעיש, צריך אטמים, זה מבאס (מנסיון)

לפחות בדרום הילדים רבים מי יקבל את הממד. מי שישן בו לא קם באזעקות.

 

וכמובן שהוא ממוזג.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם אתה ממש מתעקש על המרכז - תחפש במושבים\יישובים באיזור.

לדוגמה - אני שכרתי לפני כמה שנים בבית עריף יחידת דיור שני חדרים עם חניה ועם רוב החשבונות במחיר שציינת. מניח שהיום זה קצת יותר יקר. זה לא היה מרתף גם והיחידה הייתה מרוהטת ברוב הדברים (מטבח מלא - תנור, כיריים, מקרר) וחדר שינה מרוהט.

 

אחותי שכרה יחידת דיור במרתף עם שותפות, ועוד זו הייתה יחידה יחסית חדשה ועם חלונות, היו לה שם הצפות בחורף והתחושה באופן כללי הייתה מאוד קודרת ביחס ליחידת דיור רגילה.

אני לא ממליץ. היא לא המשיכה לשכור שם.

 

אגב, בניגוד למה שכתבו כאן באחת התגובות, דירה ב-3300₪ בבאר שבע באיזור טוב, כנראה לא תמצא. בטח לא עם חשבונות. אולי בשכונות כמו ג' או ד' שנחשבות השכונות הכי גרועות בעיר.

במחיר כזה עם חשבונות ובאיזור נורמלי - תמצא בעיקר יחידות דיור. רק לסבר את האוזן (ממה שראיתי ביד 2) - דירת 3 חדרים ברמות נושקת ל-4000₪ שכירות, לפני חשבונות.

בכל מקרה באר שבע לא רלוונטית לך כנראה, בבאר שבע אם אתה רוצה להיות קרוב לרכבת זה רק לשכור בשני רחובות בשכונת רמות (והמחירים בהתאם בגלל הקרבה לרכבת, לאוניברסיטה ולפארק ההייטק.  מה גם שההיצע באיזור הנ"ל קטן משמעותית כרגע, אבל הוא באמת משאיר אותך 5 דקות הליכה מרכבת ב"ש צפון) או ליד העירייה (שם המחירים יותר שפויים, אבל גם לא הכי זולים בבאר שבע) ולהיות במרחק הליכה מתחנת ב"ש מרכז. מב"ש צפון לת"א ההגנה זה כשעה נסיעה. הקו אמין מאוד רוב הזמן (מניסיון).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שכרתי יחידת דיור מרתף למשך שנה באזור גיל 25 

בהוד השרון על רחוב בני דרור

העבודה בזמנו היתה בפרטנר בראש העין, ההגעה לשם בד"כ היתה קלה מאוד חוץ ממקרים של פקקי הזיה על דרך רמתיים.

 

את המיקום מאוד אהבתי! בכלל אני מאוד אוהב את הוד השרון, הכל נגיש ולא הייתי זקוק לרכב חוץ מלהגיע לעבודה בנוחות או לנסוע להורים בסופש.

הכל פתוח שם, גם בשבת. פשוט כיף. 

 

היחידה היתה 3 חדרים ומולנו היה גם שכן עם יחידת לופט - הסתדרנו מצויין והאמת הפכנו לחברים טובים באותה תקופה. 

 

ליחידה היו חלונות - שיצאו לתוך "אדניות" מאולתרות ומעליהן היה הפתח רשת לאוויר הפתוח - אז היחידה היתה מאווררת וגם איכשהו - שעות מסויימות היה בה אור טבעי. 

 

וכן הכניסה ליחידה היתה דרך השביל חניה של הבית וזה לא הפריע לי כי גם בעל הבית עצמו - הפכנו חברים מאוד מהר והאמת היא שזה בן אדם שהראיית חיים שלו מאוד תרמה לי והרבה מההשיגים שלי היום אני זוקף לזכותו ולאיך שההיכרות איתו סידרה לי את הראש. 

 

הבת זוג שלי באותה תקופה סבלה ממאניה דפרסיה ואני די בטוח שהמגורים ביחידה עצמה אולי תרמו להדרדרות של זה.

 

הפלוסים - שקט מופתי! פשוט לא שומעים כלום.

נוח, זול, מיקום. 

 

המינוסים מדרגות בלי מעלית - אין אור טבעי רוב הזמן, הפרטיות היא רק בתוך היחידה באמת. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...