Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, natco כתב:

כשאתה עצמאי, זה גם לא "על חשבונך". להיפך- אתה מזדכה במס על החלק היחסי של הוצאות הבית (כולל ארנונה ושכירות אם יש) ובחלק מההוצאות אתה יכול לקבל אפילו הכרה של 100 אחוז (חשבון האינטרנט והטלפון הביתי, אם יש).

(בנוסף, בהוצאות שיש עליהן מע"מ, אתה מקזז את מלוא המע"מ).

אני מדבר על שכירים.

גם אצלי יש חדר בבית שהוא חדר עבודה אבל לא מצפה מאף אחד מהעובדים שלי להחזיק פינת עבודה בבית.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 18 דקות, Derish כתב:

את זה אני שומע מאז ימי בועת הדוט-קום, וכנראה שהיה קיים גם לפני. בסופו של דבר, כל אחד אחראי להציב את הגבולות שלו ולמצוא מקום עבודה שיכבד אותם. זו (לטעמי לפחות) בעיה פרטית של העובד, לא של הארגון ולא של ה'מערכת'

אם בעבר לא היית צריך להציב גבולות כי היו שעות עבודה מקובלות והיום כן, זה מצביע על מגמה של הרעה.

כמובן שזה תלוי תחום ואופי העבודה, כי מי שעובד עם אנשים ממדינות אחרות לא יכול להגיד דברו איתי רק בין 9-17 כשהשעות האלה זה לילה אצל חלק מהקולגות שלו. אבל אם כולם נמצאים באותו אזור זמן וכולם מחליטים להיות זמינים מעבר לשעות העבודה המקובלות חוץ מאחד שמחליט להציב גבולות, הוא יהיה בבעיה. 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 17 דקות, Derish כתב:

נתחיל מזה שרוב השכירים בעולם כבר מקריבים משהו משלהם כדי להגיע למקום העבודה - זמן פנוי למשפחה/סידורים/חוג מקרמה שבמקומו עומדים בפקקים, בלאי ופחת של רכב פרטי, נשימה של אוויר מזוהם, וכו'. במצב כזה להעמיד חדר בבית לשימוש המעסיק עשוי להיות עסקה משתלמת יותר. למיטב זכרוני אתה גר כמה דקות ממקום העבודה, כך שאולי את המחיר הזה אתה לא כ"כ מרגיש. 

ההשקעה הזו מגולמת בשכר שאם לא אז פשוט תחפש לך עבודה יותר קרובה לבית.

ודווקא לי יש חדר עבודה ייעודי בבית אבל אצלי אני המעסיק אז זו בחירה שלי (בשימוש בסופי שבוע/קורונה/מלחמה ועומס יתר).

לפני 17 דקות, Derish כתב:

 

כמו כן, מעסיקים איכותיים מוסיפים סכום מסויים מדי חודש לשכר העובד כדי לפצות על הוצאות נוספות של חשמל וציוד משרדי. לפנות חדר למטרה הזאת נשמע קצת קיצוני - לרוב האנשים ה'נורמטיביים' כלשונך כבר יש שולחן עבודה וחדר או שניים שעומדים ריקים במהלך היום, כך שאפשר להשתמש בהם. אפשר גם לחבר תחנת עגינה נוספת לטלוויזיה הגדולה בסלון, וכשזה לא משהו שדורש שני מסכים פשוט לעבוד מהספה עם מקלדת ועכבר אלחוטיים. 

 

החשמל זה דבר זניח. אם אני צריך לעבוד יומיים שלושה מהבית אז אני צריך את השולחן שלי עם הדברים שלי ולא יכול סתם להתנחל בחדר של הילד כשהוא בבית הספר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 דקות, Night Driver כתב:

גם אצלי יש חדר בבית שהוא חדר עבודה אבל לא מצפה מאף אחד מהעובדים שלי להחזיק פינת עבודה בבית

זה גם עניין, כי כדי לעבוד מהבית צריך מחשב, חיבור מהיר לאינטרנט, תוכנות מסויימות וכו'. תקנה לכל עובד לפטופ שיקח הביתה? תשלם על החבילת אינטרנט שלו?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 דקות, Night Driver כתב:

לא מצפה מאף אחד מהעובדים שלי להחזיק פינת עבודה בבית.

גם אני לא. יש משרד, עם מיזוג, עוגיות, ומכונת קפה משוכללת. מי שרוצה- יהיה לו שם שולחן קבוע משלו עם עמדת אוטוקאד עדכנית וכסא ארגונומי.

 

אבל יש לי עובדות עם מוסר עבודה גבוה, שמתגוררות במרחק שעה בחתב"צ מהמשרד. אם בא להן לשבת בפיג'מה בחדר  ולתת לי את אותה תוצרת שהיו נותנות במשרד - ממש אין לי בעיה עם זה.

בקורונה אפילו מימנו עמדות עבודה לעובדים בבית. 

כמו שאמרתי- אם יש שאלות יש any desk, אם צריך סיעור מוחות יש זום. 

 

לקוחות יודעים ממילא להתקשר למנהלת התיק שלהם ישירות לנייד. 

אנקדוטה שתמחיש כמה זה הזוי- הסתבר לנו אחרי שבועיים שהטלפון הנייח של המשרד מקולקל. זה התברר רק אחרי שחיפשו אותי מאיזו חברה שרצתה חשווק משהו, והם היו היחידים שהתלוננו...

לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

תקנה לכל עובד לפטופ שיקח הביתה? תשלם על החבילת אינטרנט שלו?

לא. לעבוד מהבית זו פריוולגיה.

מי שמתחיל להתקטנן - שיבוא לעמדה שלו במשרד.

מי שרוצה עוד שלושת-רבעי שעה במיטה במקום בפקקים- שיממן לעצמו את העמדה.

שוב- החריג אצלנו היה בקורונה, ועובדות שקיבלו עמדות המשיכו לעבוד עליהן גם אחרי זה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זאת פריבילגיה שהופכת לסטנדרט בזמנים אפוקליפטיים, וכשהם חולפים היא הופכת לנורמה.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 9 דקות, natco כתב:

אבל יש לי עובדות עם מוסר עבודה גבוה, שמתגוררות במרחק שעה בחתב"צ מהמשרד. אם בא להן לשבת בפיג'מה בחדר  ולתת לי את אותה תוצרת שהיו נותנות במשרד - ממש אין לי בעיה עם זה.

מהנדס אני צריך אצלי במשרד כי סיעור מוחין כשאפשר לקשקש יחד על דף הרבה יותר יעיל אבל איש מכירות למשל שיבוא מתי שהוא רוצה וגם אמרתי לו שמצידי שיקרא פרק תהילים בבית קפה כל עוד זה מביא את התוצאות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם בזום יש אפשרות לקישקושים. דווקא די נח.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 59 דקות, Derish כתב:

כל אחד אחראי להציב את הגבולות שלו ולמצוא מקום עבודה שיכבד אותם.

זה קל להגיד, אבל כשזה הופך לסוג של סטנדרט והמנהל הישיר שולח לך הודעות אחרי שעות העבודה ומצפה שתענה, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לחפש עבודה אחרת.

 

אצלנו עבודה מהבית תמיד היתה נגד המדיניות הרשמית של המנכ״ל שיושב באמריקה, אבל המנהלים העלימו עין. עכשיו התחילו להחמיר ועבודה מהבית היא רק במקרים חריגים ובאישור מנהל.

מצד שני, אין אצלנו צפיה שמישהו יהיה זמין אחרי שעות העבודה וההנחיה הרשמית היא לא לקחת לפטופ לחופשה.

אני אישית לא אוהב לעבוד מהבית, אבל זה היה לי נוח לפחות פעם בשבוע או שבועיים כשיש איזה סידור באמצע היום.

 

 

לפני 56 דקות, natco כתב:

אני למשל, עובד בממ"ד. זה חדר שרוב השנה הוא "מיותר" בבית

אצל רוב האנשים שאני מכיר, כולל אני, הממד הוא חדר שינה.

אצלי הוא משמש את הבן החייל. ארגנתי לי שם פינת עבודה, אבל כשהבן בבית, אני לא אפנה אותו משם בשביל לעבוד.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 18 דקות, פינדר כתב:

אצל רוב האנשים שאני מכיר, כולל אני, הממד הוא חדר שינה.

 

אם אין שם מזגן קבוע, ובהרבה ממ"דים אין, איך אפשר לישון שם?

מזגן נייד? מרעיש, צריך אטמים, זה מבאס (מנסיון)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בכל ממ"ד שראיתי ב20 שנים האחרונות היה מזגן, בד"כ מהמיזוג מרכזי של הדירה.

זה חדר מגורים לכל דבר.

מקלט קומתי/בלובי של הבניין זה סיפור אחר, שם לא תמיד יש מזגן. אבל זה גם לא חלק מדירה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 8 דקות, גולדן191 כתב:

אם אין שם מזגן קבוע, ובהרבה ממ"דים אין, איך אפשר לישון שם?

מחובר למיני מרכזי (אני יודע שפוגע באטימה).

בעיקרון אנחנו לא ישנים עם מזגן דולק בבית. פותחים חלון או שמים מאוורר.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 10 דקות, SlowRide כתב:

בכל ממ"ד שראיתי ב20 שנים האחרונות היה מזגן, בד"כ מהמיזוג מרכזי של הדירה.

 

אז אצלי היה מזל רע, הבניין נבנה לפני כ-25 שנה בערך. גדלתי שנים בחדר בלי מזגן, היה מבאס ממש. בלחות של חיפה.

לפני 3 דקות, פינדר כתב:

מחובר למיני מרכזי (אני יודע שפוגע באטימה).

 

כן, אבל תיודע.. לא נראה שתהיה מלחמה שתצטרך חדר אטום, הייתי מעדיף לגדול עם מזגן. ישנתי בממ"ד שנים, מגיל 15 עד 23 ואז הבאתי מזגן נייד.

לפני 3 דקות, פינדר כתב:

בעיקרון אנחנו לא ישנים עם מזגן דולק בבית. פותחים חלון או שמים מאוורר.

ואוו, איפה אתם גרים? ערד? :) קשה להרדם בלי מזגן בקיץ

פורסם
לפני 11 דקות, גולדן191 כתב:

ואוו, איפה אתם גרים? ערד? :) קשה להרדם בלי מזגן בקיץ

רחובות.

מתרגלים.

איש חולם אני

וכך היה תמיד


×
×
  • תוכן חדש...