Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רואה שיש יותר מדי חסרונות מהיתרונות...

אבדוק אופציות שהם לא במרכז, שחכתי לציין שאני מתנייד עם רכב ולכן חשוב לי מאוד חניה בטאבו או חניה חופשית 

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם איפה אתה עובד?

חניה חופשית, טאבו..זה פחות במרכז עיר.

יש לך תחבורה ציבורית נורמלית לעבודה? או חייב רכב?

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

אלא אם תגיע לפריפריה הרחוקה יותר (חדרה/יבנה), או שכונות ממש קשות בנתניה/ראשון/בת ים, או מעבר לקו הירוק, לא נראה לי שיש בתקציב שלך משהו שהוא לא תת-קרקעי, בטוח שלא דירה עצמאית לא מחולקת, עם חניה צמודה וכל החשבונות כלולים.

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני שעה, לירון .ה. כתב:

קודם איפה אתה עובד?

חניה חופשית, טאבו..זה פחות במרכז עיר.

יש לך תחבורה ציבורית נורמלית לעבודה? או חייב רכב?

מרכז

אבל חייב להתנייד ברכב. מגיע למקומות ללא תחבורה ציבורית

פורסם

תעבור לחיפה - עיר גדולה

ב-3000 שקל אתה יכול להשכיר דירה יפה במקום טוב, אפילו בכרמל

ירוק בעיניים, בלי כל הבלאגן של המרכז

 

  • מעניין 1
פורסם

בשכונות שאתה מחפש בראשלצ אין כמעט חנייה חופשית כמו שנראה לך. 

גרתי שנה אחת במרתף כזה, חבל שלא התייעצתי כמוך לפני זה ונמנעתי. 

תוותר. כבר רשמו הכל לפני 

 

חפש בשכונת רמת אליהו בראשלצ, יש המון בתי סבתא צמודי קרקע ישנים בתקציב שלך, באיזור היותר נחמד של השכונה. עדיף פי כמה על מרתף חדש בשכונת וילות. מניסיון. 

פורסם (נערך)
בתאריך 28.11.2025 בשעה 00:25, Derish כתב:

 

גרתי בכזה במשך שנה. שכונה נהדרת בכפ"ס, 

היום מושכרים ב-4+. אז כפ"ס לא בתקציב שלו. וכן זו בנייה טובה יחסית, את החדשים כבר לא בונים ככה.

גם לא יודע איך הוא מגדיר מרכז. בסוף מכפ"ס לתל אביב יכול להיות שעה נסיעה בבוקר. 

 

אגב פות"ש, דירה עם שותף באה בחשבון? ברגע שיש שני שותפים אז 6000 זה תקציב קצת סביר יותר ל-3 חדרים. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לא הייתי גר במקום שכזה , גם לא בחינם.
הייתי מתרחק קצת בק"מ על מנת להשאר שפוי ולהנות מהחיים במקום לחיות ברמה ירודה על מנת להיות קרוב למרכז.
יש רכב זמין? תתרחק מהמרכז לכיוון צפון ותגלה חיים אחרים. (אישית בנימינה - זכרון יעקב וכל מה שסובב זה,  זה מקום שהייתי מחפש דירה להשכרה). 
תהנה מהדרך,
בהצלחה.

  • אחראי פורום
פורסם

לפני 20 שנה חיפשנו כזוג יחידה כזאת בראשון, היה נראה ממש לא נעים לגור ככה בתוך האדמה, פלוס הקרבה האינטימית מדי לבעלבית.

אגב, סתם בשביל הפיקנטיות, אז עלה 1600-1800 ש''ח.

בסוף הגענו לאזור (azor) ליחידת דיור על הקרקע, עם בעלים שלא גר בעצמו בבית, הופתעתי לטובה מהיישוב והקרבה שלו להכל היא מוחלטת.

ברחובות עם הבתים הפרטיים יש לא מעט אופציות כאלה, יש גם בנייני שיכון ישנים שנראים לא טוב אבל בטח גם שם יש אופציות זולות יחסית.

  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בנימינה זו איכות חיים מעולה - למשפחות. אני לא בטוח שלרווק (זה אישי מאוד). והיא ממש לא זולה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 34 דקות, tu3s כתב:

לא הייתי גר במקום שכזה , גם לא בחינם.
הייתי מתרחק קצת בק"מ על מנת להשאר שפוי ולהנות מהחיים במקום לחיות ברמה ירודה על מנת להיות קרוב למרכז.
יש רכב זמין? תתרחק מהמרכז לכיוון צפון ותגלה חיים אחרים. (אישית בנימינה - זכרון יעקב וכל מה שסובב זה,  זה מקום שהייתי מחפש דירה להשכרה). 
תהנה מהדרך,
בהצלחה.

גרתי 6 שנים בבנימינה. לא הייתי נוהג משם למרכז, יש רכבת בישוב. זה היתרון.

אפשר למצוא שם יחידות דיור במחיר סביר גם ליחיד 

האיכות חיים תהיה הרבה יותר טובה מהמרכז. 

לסייג, גם בבנימינה יש אזורים ממש לא מומלצים לגור בהם.

על אותה נשימה, יכול לחפש בפרדס חנה, כרכור. גם שם יש רכבת לתל אביב. חצי שעה.

 

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)

חיפשתי גם בתקציבך לפני כ 5 שנים בראשלצ.

מרתפים ללא חלון או עם חלונות גבוהים יש בשפע. והבעלים סופר גמישיפ כי החסרונות מובנים.

חפש דווקא יחידות דיור שנבנו בנפרד ולא במרתף עם כניסה נפרדת, או חפש חצי מרתף עם מרפסת הולנדית כך שלפחות יהיה לך מעט אוויר ואור. מציע לך לא לוותר על זה. זה לא שהתקציב או הדרישות שלך גבוהים. אתה בול בתקציב ליחידה כזו אבל הן כמובן קצת יותר נדירות אך בהחלט קיימות.

 

עם זאת בניגוד לאחרים אני ממליץ לך לא להתרחק מהמרכז. הפקקים הם בלתי נסבלים אם נוסעים לכיוון תא ואין תחבצ יעיל מספיק כדי להצדיק את זה. ואם השיקול זה לגור רחוק יותר או מרתף הייתי הולך על מרתף....

עריכה אחרונה על ידי Or05230

Miata ND2

 

פורסם
לפני 3 שעות, ניקו פ. כתב:

 

אגב פות"ש, דירה עם שותף באה בחשבון?

לא. ממש אין סיכוי. זה הדבר שאני לא מתפשר עליו

פורסם
לפני 37 דקות, Or05230 כתב:

חיפשתי גם בתקציבך לפני כ 5 שנים בראשלצ.

מרתפים ללא חלון או עם חלונות גבוהים יש בשפע. והבעלים סופר גמישיפ כי החסרונות מובנים.

חפש דווקא יחידות דיור שנבנו בנפרד ולא במרתף עם כניסה נפרדת, או חפש חצי מרתף עם מרפסת הולנדית כך שלפחות יהיה לך מעט אוויר ואור. מציע לך לא לוותר על זה. זה לא שהתקציב או הדרישות שלך גבוהים. אתה בול בתקציב ליחידה כזו אבל הן כמובן קצת יותר נדירות אך בהחלט קיימות.

 

עם זאת בניגוד לאחרים אני ממליץ לך לא להתרחק מהמרכז. הפקקים הם בלתי נסבלים אם נוסעים לכיוון תא ואין תחבצ יעיל מספיק כדי להצדיק את זה. ואם השיקול זה לגור רחוק יותר או מרתף הייתי הולך על מרתף....

שוב תלוי איפה הוא עובד?

אם זה בתל אביב, במרחק הליכה מרכבת מרכז, שלום...חצי שעה ברכבת מבנימינה והוא שם.

פ"ת באזור תעשיה, גם 45 דקות והליכה..

לא חסר. רק תלוי איפה עובד.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 


×
×
  • תוכן חדש...