Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מעולם לא נתקלתי בצמיגיה שסירבה לתשלומים. ההחלטה האם לשלם במכה או בתשלומים תמיד הייתה שלי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 7 שעות, צ'ופצ'יק כתב:

עריכה:

דרך אגב, נתת לינק למבחן צמיגים. נכון שלמשל GITI ודאבל קוין הגיעו למקומות לא מחמיאים, בלשון המעטה. אבל עולם הצמיגים לא מסתכם ב18 אופציות. יש עשרות רבות. אם מתוך העשרות הרבות האלו, הם הגיעו למקום 15-18, זה אומר משהו. נכון שהם לא נמצאים בחוד החנית. אולי זה ישמע מצחיק, אבל לפחות בחנו אותם. נתנו להם במה. יש עוד עשרות יצרים שבכלל לא נבחנו במבחן הזה, ואני יותר מבטוח שהיו מציגים תוצאה גרועה הרבה יותר. 

 

נכון מאוד,

גם כתבתי את זה קודם, לצערנו יש מותגים סינים שצצים ונעלמים כל כמה חודשים ואין לך מושג מה קיבלת שם. 

 

לגבי שאר הטקסט שלך - 

א. בתור בעל פנצריה חבר פורום נשמח שתפרסם את עצמך. 

ב. אני תמיד הרגשתי שמנסים לדחוף לי סינים בכל פנצריה שהלכתי אליה, בגלל זה כבר לא מעט זמן אני מזמין צמיגים און ליין. פעם זה היה בעיקר מ- itire שהיה להם גם קופון הנחה יפה שהופסק ומאז מחפש את עצמי..

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, צ'ופצ'יק כתב:

חפרתי. לילה טוב. חג שמח.

תודה על הההודעה המפורטת. המדבקה על הגלגל הסיני בהחלט הפתעה. עדיין יש לי נאמנות לצמיגים אירופאיים מפירמה מוכרת. 

עריכה אחרונה על ידי saar5555
  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

שמעתם על "צמיגי ברלין" ?

לא מדובר על חנות צמיגים באיזור תעשיה סגולה.

מדובר על מותג צמיגים סיני.

לאחרונה ראיתי אותו על אלפא סטבליו גדולת גלגלים.

(וגם על אופל קרוסלאנד בצבע כתום זרחני).

 

אני לא יודע אם הוא נחשב מותג סיני אכותי.

מרגיש כמו  "סיני חוצפני" . 🙂

פורסם (נערך)
בתאריך 1.6.2025 בשעה 00:27, davemustaine87 כתב:

יש לך הוכחות לזה? או שאתה סתם ממציא דברים על מנת להיות צודק בויכוח? המבחנים אמנם מבוצעים ע"י היצרניות, אבל האיחוד האירופאי זה לא בית זונות. בכלל לא. 

בתור מישהו שעובד בתחום אחר שגם צריך לעמוד ברגולוציה אירופאית, אתה נדרש לעמוד בדרישות מאוד ספציפייות, לספק דוחות ואלידציה וגם תהיה נתון לביקורות במפעל שלך, קל וחומר אם אתה יצרן חדש. ואם יתפסו אותך בזיוף נתונים, אתה לא תמכור יותר בחיים בשום מקום חוץ ממדינות מתפתחות באסיה ואפריקה. 

 

אני יכול להגיד לך שבתחום הרגוליה של תקשורת אלחוטית הקשר בין הדיווח של היצרנים הסיניים למציאות הוא לעתים מקרי בהחלט :)

מוזמן לבדוק גם את תחום זכויות היוצרים ולעדכן אותנו...

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 21 שעות, צ'ופצ'יק כתב:

אני מחזיק בעסק שלי כדרך קבע(תמיד יש יוצא מהכלל) לפחות 3 אופציות, מותג פרימיום, מותג ביניים, וצמיגים סיניים. 

אני תמיד ולעולם משקף ללקוח את השקפת העולם שלי- ההבדל במחיר הוא הבדל שקיים מסיבה אמיתית- תקנה צמיג פרימיום, תקבל את כל היתרונות שיש, שהם חשובים לאין שיעור, תקנה בזול תקבל פחות. לא פעם ולא פעמיים נתתי את הדוגמא שלא ניתנת לעירעור, לפחות מבחינתי בעולם שלי- ״מה הקשר בין זול לזוגלובק? שניהם מתחילים ב-ז׳ ובשניהם תקבל נקניקיה״

אני לא תופס מעצמי איזה ותיק בתחום, אבל אחרי הרבה שנים אני הבנתי שיש יצרן אחד, שמוביל את הדרך. עוד לא יצא לי לשמוע מלקוח שרכש צמיגי מישלין והוא לא מרוצה. נכון, יש מבחנים, יש טענות ויש ביקורות. אין בעולם מושלם. אבל בעניין הצמיגים הכי קרוב למושלם(האמת, מבחינתי זה לא רק קרוב, זה פשוט שם, מושלם) זה מישלין.

את הלקוח זה לא מעניין. 

ממש כמו פה, בשירשור,הרבה פעמים הלקוח בטוח שיש לך ״מניע נסתר״ ולא מאמין שיש הצדקה לשלם תוספת כסף על צמיג שיכול למנוע הרבה מצבים לא נעימים.

בתור בעל עסק שפרנסתו תלויה במכירה של צמיגים, צריך להכניס לשיקול שיש לקוחות שלא מוכנים לשלם יותר על מוצר פרימיום. לכן הצמיגים הסיניים תפסו נתח שוק. אני לא נכנס לענייני ליסינג וכאלה. אני מדבר נטו על לקוח פרטי שבא לקנות צמיגים. בפרסומי עיתון בכל סופ״ש מוצגים מבצעי צמיגים במחירים מצחיקים. רביעיית צמיגים ב600-700 שח. לא אכנס לעניין הריוחיות של המפרסם, רק רוצה להגיד שכשאדם ללא ידע וללא הבנה רואה את הפרסומים, ואז מגיע לפנצריה ומציעים לו צמיגים איכותיים במחיר כפול(או משולש) ממה שראה בפרסום בעיתון, הוא מרים גבה. 

אני נתתי דוגמא למספר יצרני צמיגים מהמזרח שלהבנתי נותנים תמורה יותר טובה ביחס למחיר שלהם. בארץ נמכרים להערכתי בין 20 ל30 מותגי צמיגים סיניים, אולי אפילו קצת יותר, ורובם לא שווים בכלל את מחיר ההובלה מסין לפה. אני באופן אישי משתדל לא להכניס צמיגים לעסק שלהבנתי הם בגדר סכנת חיים למי שרוכש אותם ולמשתמשי הדרך שנמצאים לידו, אלא אם כן אין אופציה אחרת. 

בהתאם לזאת, ובהינתן שהשוק מאוד תחרותי, אין ברירה בתור בעל עסק-חייב להחזיק מותגים זולים שתפקידם אחד- להתחרות במחיר. שבא לקוח ולא מעניין אותו כלום, רק המחיר, אם לא אתן אופציה שנראית לו הגיונית, אני אפסיד אותו. אז נכון שתמיד אנסה, מתוך אמונה אמיתית, למכור צמיג איכותי(דרך אגב-זה ממש לא אומר כלום לגבי מה שארוויח מהמכירה), אבל יש כאלה שזה פשוט לא מעניין אותם. רוצים בזול, וזהו. בדיעבד, מי שנוסע הרבה, ישלם יותר. כי הצמיגים הזולים מחזיקים פחות. ה״רווח״ הוא שלי, כי במקום שלקוח יקנה צמיגים שיחזיקו לו, למשל 70 אלף קמ, הוא קונה צמיגים שיחזיקו 30 במקרה הטוב, ושוב יזדקק להחלפה. ההפרש בקניה בדרכ הוא פחות מ100%, לכן יוצא שמי שנוסע הרבה וקונה בזול בעצם משלם יותר על הצמיגים. 

הדוגמאות שנתתי בעניין יצרני הצמיגים מהמזרח שלדעתי עדיפים על השאר, הם נטו מתוך ראיית עולם שיש סיני טוב ויש סיני זבל. האלוס למשל, שכבר לא נמכר בארץ לרכבים פרטיים/מסחריים, אלא רק למשאיות, מאושר לחידוש עד 3 פעמים. כמו מישלין. תוצר של מחקר ופיתוח, ובעקבותיה איכות שאי אפשר להתווכח איתה. 

יצרנים בעלי ממון תמיד יהיו בחוד מבחינה טכנולוגית, מה שמתרגם בעולם הצמיגים לפרמטרים מאוד חשובים- אחיזת כביש, מרחק בלימה, הפקת רעש, אורך חיים ועוד.

אבל כשיש אופציות לצמיגים ממש מחורבנים, או לצמיגים שעולים 5-10% יותר והם רמה מעל, אני מחשיב אותם בתור אופציה. מה לעשות, צריך לתת ללקוח את כל האופציות, גם מבחינת מחיר, שהוא פקטור מרכזי.

מבחינת הטענה על צמיגיות שממליצות על צמיגים סיניים כאילו זה באמת שווה ערך לצמיג פרימיום, יש לדעתי סיבות מגוונות, אבל המרכזית היא בורות. יש גם סיבה כלכלית, הרי הרבה יותר נוח וקל להחזיק מלאי של צמיגים סיניים(זולים), מאשר להחזיק מלאי של מותגי יוקרה, שגורמים לפנצריה להתחייב על סכומים גבוהים יותר מול הספק. 

אבל הסיבה העיקרית לדעתי היא הלך הרוח בתחום העיסוק הזה- שהלקוח רוצה בזול, ושום דבר אחר לא מעניין אותו. אין שום מודעות לאדם ממוצע שזה הרבה יותר משתלם לו לאורך זמן לקנות צמיג איכותי. הרי אם הייתה מודעות לא היינו מוצפים בצמיגים סיניים.

 

חפרתי. לילה טוב. חג שמח.

 

עריכה:

דרך אגב, נתת לינק למבחן צמיגים. נכון שלמשל GITI ודאבל קוין הגיעו למקומות לא מחמיאים, בלשון המעטה. אבל עולם הצמיגים לא מסתכם ב18 אופציות. יש עשרות רבות. אם מתוך העשרות הרבות האלו, הם הגיעו למקום 15-18, זה אומר משהו. נכון שהם לא נמצאים בחוד החנית. אולי זה ישמע מצחיק, אבל לפחות בחנו אותם. נתנו להם במה. יש עוד עשרות יצרים שבכלל לא נבחנו במבחן הזה, ואני יותר מבטוח שהיו מציגים תוצאה גרועה הרבה יותר. 

גם למי שנוסע במרצדס יש סיכוי טוב יותר להינצל בתאונת דרכים, מאשר למישהו בפג׳ו 108 באותה סיטואציה. אבל לא לכל אחד יש את האופציה לקחת את הכי טוב.

 

עריכה 2:

שאלת , למשל לגבי שאלה ש״אני נשאל תקופות״ ואתן דוגמא רלוונטית:

צמיג לטסלה מודל 3, מתוצרת סינית, שמגיע עם נתונים (על המדבקה) טובים יותר ממישלין(המקורי). סיילון במידה 235/45/18 שמגיע עם ספוג, ועם נתון בלימה ברטוב A, ונתון צריכת אנרגיה B. המישלין מגיע A ו-C, בהתאמה. אז שתבין-אני לא מדבר רק על עניין של אורך חיים, אלא גם על נתונים חשובים יותר. לי אין אמונה שהצמיג הזה טוב יותר בשום פרמטר ממישלין, אבל התכבדו הגרמנים ובדקו… מי אני שאתווכח. 

ED3180EE-7506-44A5-9D01-A67643F29083.png

הצמיג הזה מעניין אותי אישית....

 

מי עשה את המבחן של הנתונים על המדבקה? גוף חיצוני?

 

אגב בחוויה שלי צמיגים סיניים לא החזיקו מעמד פחות מחברות מוכרות יותר.

 

אם כי שמעתי על צמיגים סיניים עם עובי סוליה נמוך גם כחדשים 

  • אהבתי 2
פורסם

נכתב כבר לפניי - אבל הנקודה העיקרית היא נושא המודעות.

אין עניין בתחום הרכב - הפך למשעמם יותר מפעם. אין כבר בעיה של רכב לא מניע בבוקר (ולכן נדרש פחות מפעם לגלות עניין בקופסה הזו) והחיים עמוסים גם ככה. כן יש עניין בסמל מעמד, כמו במותגי לבוש, ומהיכן אתה משתף ברשת את הבילויים שלך.

אני מניח שהתקשורת מודעת לכך ולכן אין שום סדרה מקומית (וגם אז, כנראה היו לחצי מפרסמים).

בקיצור, אנחנו מדינה קטנה מדי לפיתוח תרבות טובה בנושא.

 

הנקודה השניה - ציי רכב, שם לכאורה אמור היה להיות גורם מקצועי שיודע לשקלל פרמטרים איכותיים - אבל לפחות מהיכרות מאוד שטחית שלי, הבחירה היא של הזול... וזה כבר באמת מאכזב ומדאיג.

פורסם

אם הכל זה עניין של פשרה,

והתקציב לוחץ, אז כנראה שצמיגים נחותים מהווים פתרון עבור הרבה צרכנים, נהגים.

 

מצד שני, אולי זה אוברקיל, לשים צמיגים מאוד איכותיים ויקרים.. על אוטו ש 90% מהזמן עומד בחניה, ולא מגיע לבלימות חירום בכביש בינעירוני..או למצבים קיצוניים אחרים (ואז 2 מטרים הבדל במרחק עצירה לא כל כך משנים).

 

 

  • רעיון טוב! 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

באחת מהתגובות למעלה צוטט שבבלימה מ-130 קמ״ש, כשהרכב עם הקונטיננטל עצר, הרכב עם הצמיג הסיני עוד נע ב-80 קמ״ש.

 

דמיין ששני רכבים לפניך עשו תאונה ועכשיו אתה פוגע בהם ב-80 קמ״ש, זה לא משנה?

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 20 דקות, saar5555 כתב:

ולא מגיע לבלימות חירום בכביש בינעירוני..או למצבים קיצוניים אחרים (ואז 2 מטרים הבדל במרחק עצירה לא כל כך משנים).

שני מטר? חצי מטר הבדל זה הולך רגל חי או מת.

מה זה "לא מגיע למצב קיצון"? אין נהג שזה לא קרה לו.

דווקא אצל אותם מתעסקים בסלולרי/מולטימדיה/כל דבר שהוא לא כביש, שהם הראשונים לקנות צמיג זול, אני רוצה את הצמיג הכי איכותי. לפחות לגשר במשהו על ריכוז נמוך או יכולות נהיגה קלוקלות.

בסוף הם אלה שחולקים איתי את הכביש ואמורים לעצור לבן שלי במעבר חציה.

  • אהבתי 7

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

 

לפני 3 דקות, stx כתב:

באחת מהתגובות למעלה צוטט שבבלימה מ-130 קמ״ש, כשהרכב עם הקונטיננטל עצר, הרכב עם הצמיג הסיני עוד נע ב-80 קמ״ש.

 

דמיין ששני רכבים לפניך עשו תאונה ועכשיו אתה פוגע בהם ב-80 קמ״ש, זה לא משנה?

 

אפשר לדמיין הרבה דברים, 

תחשוב שבאותו תרחיש, היית עם רכב עם בלימה אוטונומית, שהייתה מגיבה הרבה יותר מהר מנהג אנושי, זה לא היה משנה? 

או במקום 130 קמ"ש הייתה נוסע ב-110, זה לא משנה ? 

או שהצמיגי הקונטטיננל שקנית כי הם סופר בטיחותיים, אבל הם בני שלוש כי אתה לא מחליף צמיגים כאלה יקרים כול שנתיים, שאין לך שמץ של מושג איך הם מגיבים בגיל כזה, כי אף אחד לא בודק את זה. זה לא משנה ? 

 

הנקודה היא שאי אפשר להיות ממוגן תמיד עד הסוף, ואנשים עושים ניהול סיכונים כשהם קונים צמיגים סיניים, בדיוק באותה מידה שהם קונים רכב לא הכי בטיחותי ,בוחרים לנהוג עם שפע מסכים טרנדים שמסיחים את הדעת שלהם, או נוהגים במהירות גבוהה. 

  • אהבתי 1
פורסם

אני מדבר על מי שנוהג בית עבודה, בית עבודה. עשר דקות בתוך עיר.

מבחינתו, כמה שיותר זול, העיקר שהאוטו יעבור טסט.

 

הvmf של הצמיג הסיני מנצח פה. 

 

אישית? אני בצד השני.. של צמיגים איכותיים במחיר יקר. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...