Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 17 דקות, David32 כתב:

למה לא? נראה שהוא בדיוק הבחין בהבדל בין צמיג לא סיני שחוק וצמיג סיני חדש - אין.

 

 

 

אפילו במקרה כזה ההבדלים ניכרים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

שוב באי הפורום הנכבדים והמכובדים חזרו בפעם המאתיים ל- Loop המוכר של צמיגים סיניים כן או שלא?...

בחיי איך לא נמאס לכם.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
פורסם

על זה אומרים כל התשובות נכונות.

אבל לא צריך לגשת לרכבי יוקרה, העידן החשמלי ללא תיבת הילוכים, המשקל והמומנט הגבוה הובילו לכך שכל רכב חשמלי עממי כיום מצויד בצמיגי ענק ביחס למה שהיה מקובל בעבר וצמיגים גדולים ממותג מוכר פשוט יקרים יותר משמעותית ממה שאותם אנשים היו רגילים עם חישוקי ה-"16 הממוצעים של הקורולה שלהם.

 

למי ששאל מדוע כותבים כאן כן לרכב סיני אך לא לצמיגים סיניים, מספיק להיזכר במכשירי הדגל הסיניים בעבר שהיו זולים יותר אך בסך הכל לא התקרבו לרמה ולאיכות של מכשירי דגל מערביים, ברגע שהסינים החלו לייצר מכשירי דגל ברמה מערבית, המחיר הפך לזהה או  יקר יותר. אז כן, הם יכולים לייצר ברמה מערבית, אבל אז גם המחיר יהיה דומה/זהה וזה תקף גם לצמיגים כי כדי לייצר צמיג איכותי צריך להשקיע המון כסף במחקר, דבר שהסינים לא עושים ממש בצמיגים שלהם ומעדיפים לחקות ולגנוב ידע. הנהג הממוצע כנראה שלא ירגיש בהבדל, אולי לפעמים באורך החיים, אך ברגע חירום ההבדלים יעשו את שלהם.

 

 

 

 

  • אהבתי 3
פורסם (נערך)
לפני כשעה, orankohn כתב:

2025 EV Tyre Test : צמיגים לרכב חשמלי : (כולל צמיג-צמיג...) :

אכן צמיג-צמיג. כמעט פי2 מרחק בלימה. ושאלוהים יעזור לנו.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איך לבן אדם יש כסף להביא אאודי חדש? במקום לבזבז כסף על מותגים יקרים הוא קונה תוצרת עממית וחוסך מלא כסף.

בקיצור מלמדים אותכם איך להתעשר ולקנות רכבי יוקרה ואתם מתלוננים. תישארו עם הסובארו DL שלכם ותמשיכו לקנות לה צמיגי מישלן וחלפים מקוריים. אבא עשיר אבא עני.

  • מצחיק 5

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ממש לא כל מי שנוסע ברכב יוקרה עשיר.

יש לי דוגמה כזאת בעבודה - מישהו שכיר,  עם משכורת רגילה לגמרי של שכיר,

קנה וולוו Xc60 פלאג אין חדשה ב 400 אלף₪+, הוסיף לזה גם ציפוי קרמי ומשלם סוג של משכנתא.

הכל עניין של סדר עדיפויות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לפעמים ברכבים מסויימים הצמיגים עולים גם יותר יקר בגלל המידות אז השיקול קצת משתנה

לי ברכב שנת 2002 עלה 310 שקל לצמיג מישלן ולחבר עם byd חדשה (לא רכב יוקרה אבל חדש) רצו בסביבות 700 ומעלה

אז אני השקעתי והוא לא

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם
לפני 14 דקות, itaysamurai כתב:

אסור שימאס.

באים כל מיני כאלה שבטוחים שאין שום משמעות בהבדלים בין צמיגים וזו נחלתם של "נהגי מירוצים" בלבד.

חובה עלינו למחוק להם את המחשבה הזאת מהראש.

 

אני כמעט בטוח שהבדלי אחיזה בין מכונית מיני ממוצעת מלפני עשור למכונית מנהלים הדוקה תוביל לפערימבלימהנלא פחות משמעותיים.

 

אז מה על מי שנוסע על סיטרואן 107 מסכן את חיי המשתמשים בדרך???

 

אגב בולמים שחוקים משפיעים לא מעט על האחיזה אותם אתם גם מחליפים אחרי 100 אק"מ כנוהל?? (גן אם הם לא נוזלים) 

  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 דקות, GREEN. כתב:

ברכב שנת 2002 עלה 310 שקל לצמיג מישלן ולחבר עם byd חדשה (לא רכב יוקרה אבל חדש) רצו בסביבות 700 ומעלה

אז אני השקעתי והוא לא

זה תלוי בדגם הצמיג, לא רק בפירמה. צמיג מיוחד לרכב חשמלי יעלה יותר.

לפני 1 דקה, yd b-4 כתב:

אני כמעט בטוח שהבדלי אחיזה בין מכונית מיני ממוצעת מלפני עשור למכונית מנהלים הדוקה תוביל לפערימבלימהנלא פחות משמעותיים

האחריות של הנהג לעשות ככל יכולתו שהרכב יהיה במצב בטיחותי הכי טוב שיש. אם אתה יכול לקצר מרחק בלימה בזכות צמיגים, למה לך לחסוך דווקא בזה?

  • אהבתי 3

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 10 דקות, GREEN. כתב:

לפעמים ברכבים מסויימים הצמיגים עולים גם יותר יקר בגלל המידות אז השיקול קצת משתנה

כן. לפיאסטה שלי צריך לכאורה 205/40R18 והם יקרים כמעט פי 2 מ 225/40R18. ועדיין היה נראה לי חשוב יותר לקבל ביצועים טובים מאשר לחסוך במקרה הטוב 320 יורו (כי במקרה הרע ה 320 האלה הופכים להיות לא רלוונטים)

אפשר גם בתכלס להתקין 225 במקום 205, שם השיקול טיפה שונה, אבל בכול מקרה, אני באמת לא מבין, אלף - אלפיים שקל זה החיסכון ששווה לחסוך?

זה כמו לקנות קונדומים מאלי אקספרס. חסכת כמה שקלים אבל אם הם לא עבדו... 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 18 דקות, yd b-4 כתב:

אז מה על מי שנוסע על סיטרואן 107 מסכן את חיי המשתמשים בדרך???

 

אגב בולמים שחוקים משפיעים לא מעט על האחיזה אותם אתם גם מחליפים אחרי 100 אק"מ כנוהל?? (גן אם הם לא נוזלים)

תבחר. פיג'ו 107 או סיטרואן C1 או טויוטה אייגו..

וברצינות, הסכנה לאחרים היא מרכב מוזנח, למשל בסוגי הצמיגים, לא מהיות הרכב ישן וקטן.

 

בולמים מקוריים בהחלט אחליף אחרי 100 אק"מ גם אם הם לא נוזלים. בשלב הזה אתקין בולמים איכותיים יותר שמחזיקים יותר מ100 אק"מ.

 

ואם לענות בקצרה על השאלה המקורית - גם נהגים רגילים מוציאים עשרות אלפי שקלים על מנת להחליף לדגם רכב חדש ובטיחותי יותר, וגם חובבי שיפורים מוציאים הון כסף על שיפורי מנוע וכיו"ב. שני הקבוצות היו מגיעים לתוצאת תמורה לכסף הרבה יותר טובה על ידי קניית הצמיגים הטובים ביותר לרכב הקיים שלהם. אפילו אם נדרשת לשם כך החלפת חישוקים ומידה שרק בה קיים הצמיג הטוב יותר.

 

אני לא מייצג את הציבור הכללי, אבל אצלי סט צמיגים עולה יותר מ10% מה"מחירון" המגוחך של הרכב.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אם כל הרכב מיוצר בסין - זה נראה לי מוזר שרק את הצמיגים יקנו מאירופה. 

מי שמרוצה ממישלין ימשיך לקנות אותם כל כמה שנים, אלא אם המחיר יהיה מוגזם ממש.

אני מוכן לעבור לצמיגים מוכרים ברכב שלי - אבל אין מצב למותג NO NAME או סיני שקר כלשהו.

ענין של סדרי עדיפויות.

יש גם כאלה ששותים רק מים מינרלים רק מחברה מסוימת.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני שעתיים, orankohn כתב:

רק קצת תזכורת למי שחושב: "מה כבר כ"כ יכול להיות גרוע בצמיג עלום שם סיני שעולה חצי ממותג ידוע ?" 
להלן קצת תוצאות ממבחנים עדכניים
המקור :
https://www.tyrereviews.com/

 

כל הכבוד על ההשקעה

תרגיש או לא תרגיש... זה מדיד ולכן זה לא מעניין החבר היקר כאן מרגיש, מרחק בלימה ארוך ב 3-4 מטרים זה מאוד משמעותי.

פורסם
לפני 52 דקות, yd b-4 כתב:

אני כמעט בטוח שהבדלי אחיזה בין מכונית מיני ממוצעת מלפני עשור למכונית מנהלים הדוקה תוביל לפערימבלימהנלא פחות משמעותיים.

 

לא.

עיקר ההבדל במרחק בלימה בכל הקשור לחומרה זה הדור של מערכת ה- ABS. מיני מלפני עשור, וגם לפני 20 שנה, מסוגלת לנעול את הגלגלים בדיוק כמו פרארי חדשה שזה הרגע יצאה מהמפעל, ההבדל במרחק הבלימה יהיה בעיקר על חלוקת משקל עדיפה בפרארי, הצמיגים וכאמור, הדור של מערכת ה- ABS. סתם אנקדוטה? אם אותה פרארי תאלץ לבלום בלימת חירום לאחר דקה של נסיעה, יש סיכוי שאותה מיני תעצור במרחק קצר יותר כי ברכבי ספורט הצמיגים דורשים הגעה לטמפרטורת עבודה אידאלית שדורשת חימום קצת ממושך של הצמיגים. 

 

כל מערכות הבלימה הגדולות עם המון בוכנות שאתה רואה ברכבי ספורט הם שם בשביל התחושה/מושב, המינון המדויק יותר ומעל הכל (99%) בשביל העמידות בעומס חוזר וממושך של מערכת הבלימה. אין לזה כל השפעה על מרחק הבלימה בעת בלימת חירום בעת שימוש רגיל ברכב שכן כאמור, בכל רכב מודרני יש מערכת בלימה שבקלות מסוגלת לנעול את הגלגלים ומה שנשאר זו מערכת ה- ABS, חלוקת המשקל (שמשפיעה על חלוקת עוצמת הבלימה לפנים/אחור ולכל צד - מערכת EBD) והצמיגים שלהם ההשפעה הגדולה ביותר.

לפני 59 דקות, David32 כתב:

כן. לפיאסטה שלי צריך לכאורה 205/40R18

 

לפיאסטה, בכל הגרסאות של הדגם, תמיד היו "חרא" של מידות שקשה יותר למצוא :-) 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...