Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנת חדשה במשרד הפנים ?

אתה  יכול לשמור אותה למזכרת. ברגע שתקבל את התעודה החדשה תצטרך להפעיל אותה (אקטיבציה) ואז רק תעודת הזהות

החדשה פעילה.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 2 דקות, מרק10 כתב:

הזמנת חדשה במשרד הפנים ?

אתה  יכול לשמור אותה למזכרת. ברגע שתקבל את התעודה החדשה תצטרך להפעיל אותה (אקטיבציה) ואז רק תעודת הזהות

החדשה פעילה.

בקיצור, להשמיד אותה?

פורסם

לפני חודשיים קיבלתי גם ת.ז. חדשה, וכמובן יש תאריך ניפוק תעודה חדש, אבל התברר שלא כל המקומות שדורשים תאריך זה מעודכנים על כך.

התעודה כרגע זרוקה במגירה אם אצטרך את התאריך, או לרשום אותו איפהשהו ואת התעודה אפשר להשמיד.

פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, usafun כתב:

בקיצור, להשמיד אותה?

 

רק אחרי שתקבל את התעודה החדשה ותבצע אקטיבציה (הפעלה). אתה אמור לקבל הודעת SMS עם קבלת התעודה החדשה ולשלוח 1 בהודעת SMS כדי שהתעודה החדשה תכנס לתוקף.

 

לפני 16 דקות, avngas כתב:

לפני חודשיים קיבלתי גם ת.ז. חדשה, וכמובן יש תאריך ניפוק תעודה חדש, אבל התברר שלא כל המקומות שדורשים תאריך זה מעודכנים על כך.

התעודה כרגע זרוקה במגירה אם אצטרך את התאריך, או לרשום אותו איפהשהו ואת התעודה אפשר להשמיד.

 

כול המשרדים הממשלתיים לרבות בנקים מקבלים עדכון של תאריך ההנפקה בטווח של מספר ימים.

 

האם הפעלת את התעודה החדשה ? לדעתי לא הפעלת אותה.

 

אם לא נסה דרך האתר להפעיל אותה, מצורף קישור. במידה ולא הצלחת להפעיל את התעודה תצטרך להגיע למשרד הפנים והם יפעילו לך את התעודה תוך כמה דקות.

https://www.gov.il/he/service/activation_of_smart_indentification_card

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 9 דקות, מרק10 כתב:

האם הפעלת את התעודה

הפעלתי אותה מיידית דרך אינטרנט, לא חיכיתי ל sms. נתקלתי בבעיה עם קרן פנסיה. מתברר שהם לא מקבלים עדכון ממשרד הפנים. עדכנתי אותם טלפונית.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ברגע שהזמנת תעודת זהות חדשה, הפקיד חותך את הפינה של תעודת הזהות הישנה (נכון גם לגבי דרכון).

זה גורם לכך שתעודת הזהות כבר איננה בתוקף.

למרות זאת, לדעתי כדאי להמשיך להחזיק אותה עד לקבלת תעודת הזהות החדשה (כדי שיהיה לך אמצעי זיהוי רשמי).

לאחר קבלת התעודה החדשה -> לבצע אקטיבציה שלה + לגרוס את התעודה הישנה.

לפני 4 שעות, avngas כתב:

נתקלתי בבעיה עם קרן פנסיה. מתברר שהם לא מקבלים עדכון ממשרד הפנים.

כל הגופים הפיננסיים בעלי רישיון (קרן פנסיה, קרן השתלמות, בנקים) מקבלים מידע/ עדכונים ממשרד הפנים.

יתכן שאצלך זאת בעיה נקודתית/ משהו ספציפי.

פורסם (נערך)

גם לי יש בעיה דומה עם קרן הפנסיה. שומר את תעודת הזהות הישנה עם המסמכים החשובים. הפקיד הדביק עליה מדבקה עם תוקף למספר שבועות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 1.6.2024 בשעה 12:16, avngas כתב:

הפעלתי אותה מיידית דרך אינטרנט, לא חיכיתי ל sms. נתקלתי בבעיה עם קרן פנסיה. 

אשמח להסבר קצר- 

האם יש השלכות לזה שהתעודת זהות הרגילה נחשבת לפגת תוקף, ולא עשיתי ביומטרית?

איזו בעייה יכולה להיות עם הפנסיה שקשורה לתעודה? זה קצת מטריד האמת. 

(אפילו שאני עוד רחוק מגיל הפנסיה)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני שעתיים, ברווז כתב:

האם יש השלכות לזה שהתעודת זהות הרגילה נחשבת לפגת תוקף, ולא עשיתי ביומטרית?

לא תוכל לעשות פעולות שדורשות זיהוי רשמי שלך, כגון פעולות בבנק מול פקיד, שינויים משמעותיים בקרן פנסיה/ קרן השתלמות וכו'.

רלוונטי לשכירים -> בתחילת שנה יש צורך להגיש טופס 101 חדש עם צילום ת.ז....

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מעולם לא התבקשתי לצרף צילום ת.ז. לטופס 101. בשנים האחרונות הוא מגיע אלקטרוני, ממולא באופן אוטומטי (עם אפשרות להכניס תיקונים) ונשלח באותה דרך.

  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 שעות, ברווז כתב:

אשמח להסבר קצר

להבנתי עיקר הבעיה תהיה במגע עם משרדי ממשלה/גורמי אכיפה. לגבי פנסיה, נתקלתי בבעיה זניחה של פתיחת קובץ תלוש ולפי הנציגה בטלפון הם לא מקבלים עדכון ממשרד הפנים, אני עדכנתי אותה. רשמו כאן קודם שקרנות פנסיה כן מעודכנות ע"י משרד הפנים, לא יודע, לא הקרן שלי. 

פורסם
לפני 17 שעות, guya72 כתב:

לא תוכל לעשות פעולות שדורשות זיהוי רשמי שלך, כגון פעולות בבנק מול פקיד, שינויים משמעותיים בקרן פנסיה/ קרן השתלמות וכו'.

רישיון נהיגה לא תופס?... 

לפני 17 שעות, guya72 כתב:

רלוונטי לשכירים -> בתחילת שנה יש צורך להגיש טופס 101 חדש עם צילום ת.ז....

אולי במקום חדש. או בצורה דיגיטלית.

לפני 14 שעות, sperial כתב:

מעולם לא התבקשתי לצרף צילום ת.ז. לטופס 101. בשנים האחרונות הוא מגיע אלקטרוני, ממולא באופן אוטומטי (עם אפשרות להכניס תיקונים) ונשלח באותה דרך.

גם אני לא, ולא קיבלתי עדיין טופס דיגיטלי לביצוע. אם זה יגיע, אצטרך לטפל בזה.

איך אני יכול לראות מתי פג תוקפה של התעודה הכחולה שלי? אני די משוכנע שכבר עבר תוקפה, למרות שלא מצויין עליה שום תוקף...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יש פג תוקף גורף לכל תעודה ישנה שלא חודשה, 31.1.25. לתעודות שהונפקו מ-2012 תוקף 12 שנה.

.

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...