Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, Tamir FR כתב:

מי היה מאמין, יונדאי קונה ב190 אלף שקל.
אמן והיא תעבור טיפולי שמש ארוכים ארוכים, נפגש ב0 ק"מ בהנחות של 20-25K

הנבואה ניתנה לשוטים אבל לדעתי הנבואה שלך נאיבית.. ישראל ישראלי ירוץ לקנות.

פורסם

אני חייב לומר שכשראיתי את הפרסום הראשון מיד חשבתי כמו כולם פה איך יבואני הרכב שוב מעלים את המחירים בלי שום היגיון ואיך יתכן שאותו יבואן מוכר טוסון שהיא 2 קטגוריות מעל באותו מחיר.. אז עשיתי השוואה זריזה בicar בין הקונה החדשה לטוסון כמו שאני נוהג בה היום, ראו מצ"ב קישור.. והאמת שהופתעתי דווקא מהכיוון ההפוך שבעצם המחיר לא תלוש מהמציאות כמו שחשבתי.

שוב הכל על הנייר אבל אם נסתכל על הנתונים: 

בביצועים קונה עדיפה, בדלק קונה עדיפה, בשווי מס קונה עדיפה, באבזור הנוחות והבטיחות הקונה עדיפה. נשאר המרווח ותא המטען ששם הטוסון עדיפה ולא בצורה דרמטית בכלל.. אולי הכי משמעותי זה התא מטען וגם פה אני חושב שמשפחה יכולה לחיות עם 407 ליטר.

 

אני מניח שמתוך סקרנות אני אבצע נסיעת מבחן בקונה כדי לבחון איך היא בנהיגה מול הטוסון.

לסיכום הופתעתי ואני בהחלט צופה שהקונה ההיברידית תהיה להיט בליסינג עם שווי מס נמוך יחסית ותמורה לא רעה בכלל.

השוואה טוסון 2.0 וקונה היברידית

 

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם (נערך)
לפני שעה, zvit כתב:

סה"כ עליה  20% בדיוק.

ועכשיו תבדוק את המחירים. וקח בחשבון שהמוצר שאתה מקבל אחר לגמרי (לטובה)

חולק עלייך בהקשר הזה.

דוגמא שחשבתי עלייה מקטגוריה אחרת אומנם אבל עדיין.. 

ב2016 שער הדולר היה דומה לזה שציינת כאן, ועדיין אפשר היה לרכוש לדוגמה איביזה קופרה ב135 אלף ש"ח היום דגם מקביל של יונדאי i20n נמכר ב176 אלף ש"ח . שוב השוק הכלכלה והמדינה עברו הרבה בזמן הזה, אבל עדיין זה פער הזוי.

אבל כל עוד שוברים שיאי מכירות משנה לשנה לדעתי אין זכות להתלונן, שוק חופשי ושכל אחד יעשה את שיקוליו

 

עריכה אחרונה על ידי Shay Fishman
פורסם
בתאריך 7.9.2023 בשעה 15:19, CX25GTI כתב:

יונדאי קונה החדש 2024 בישראל - מחיר החל מ-144,900 שקל - cartube

 

מענין לראות את השוני במחיר מול דגמי 21:

יונדאי קונה טורבו 1.6 ל' פרמיום' – 127,000 שקלים  - מודל 23 , 162,000 שקל
יונדאי קונה טורבו 1.6 ל' פרסטיג'' – 134,000 שקלים  - מודל 23 , 163,900 שקל
יונדאי קונה טורבו 1.6 ל' 'סופרים' – 137,000 שקלים - מודל 23 , 169,900 שקל
יונדאי קונה היברידי 1.6 ל' 'פרמיום' – 142,000 שקלים - מודל 23 , 162,000 שקל
יונדאי קונה היברידי 1.6 ל' 'פרסטיג'' – 143,000 שקלים - מודל 23 , 163,900 שקל

 

כאשר יש ביקוש בכל מחיר היבואן יודע להנפיץ מחירים בהתאם...

מענין איך הגירסאות החשמליות יתומחרו , הערכה זהירה 175+ , צפי הגעה לדגמי החשמל רק במהלך 2024.

לפתע MG חשמלית ניראת כדיל לא רע בכלל...

 

ההבדל בין 2021 ל-2023.

ב-2021 לא היתה יונדאי באיון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 20 שעות, zvit כתב:

 

שער הדולר ב-1 לינואר 2021: 3.20 ש"ח

שער הדולר היום:  3.84 ש"ח

 

סה"כ עליה  20% בדיוק.

ועכשיו תבדוק את המחירים. וקח בחשבון שהמוצר שאתה מקבל אחר לגמרי (לטובה)

וכשהדולר ירד המחיר של הרכב ירד?

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 48 דקות, גור אדם כתב:

מה גם שבזמן הזה נכנס הסכם הסחר עם דרום קוריאה שהוריד את המכס על המכוניות הקוריאניות כולל הקונה.

 

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/בעקבות-הסכם-הסחר-עם-קוריאה-הוזלה-בדגמי-יונדאי-וג-נסיס-בתחילת-2023

 

 

הקונה מיוצרת גם בדרום קוריאה וגם בצ'כיה.

במידה ומגיע לארץ הדגם מהמפעלים בצ'כיה אז ההסכם סחר לא תופס.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתאריך 7.9.2023 בשעה 20:48, zvit כתב:

 

שער הדולר ב-1 לינואר 2021: 3.20 ש"ח

שער הדולר היום:  3.84 ש"ח

 

סה"כ עליה  20% בדיוק.

ועכשיו תבדוק את המחירים. וקח בחשבון שהמוצר שאתה מקבל אחר לגמרי (לטובה)

התירוץ של שערי מטבע היה תופס אם גם בעת ירידת שער הדולר מחירי הרכב היו יורדים.

בלשון עדינה זה אינו בדיוק המצב ולכן התירוץ הנ"ל אינו תופס. 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 37 דקות, NP1 כתב:

חמי הלך לראות את הרכב.

כל המלאי הראשון כבר נמכר ביום שישי...

כרגע אספקה נובמבר/דצמבר

העיקר מתלוננים על מיתון ויוקר מחיה.

לא פלא שאין הורדת מחיר אצל היבואנים אם הישראלי הממוצע לא מסוגל לדחות סיפוקים ומתנפל על הרכב במיוחד בסביבת אשראי של 8.5 ריבית שנתית.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

הקאמיק מתחיל ב138 מול 145 של הקונה. אז אומנם הקונה חדשה והקאמיק לא (יש פייסליפט, טרם הגיע), אבל עדיין נקודת הפתיחה של הקונה לא  ממש עוברת קל בגרון.

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, GOLF כתב:

הקאמיק מתחיל ב138 מול 145 של הקונה. אז אומנם הקונה חדשה והקאמיק לא (יש פייסליפט, טרם הגיע), אבל עדיין נקודת הפתיחה של הקונה לא  ממש עוברת קל בגרון.

הקאמיק קטנה משמעותית מהקונה. תא מטען של פחות מ400 ליטר וגם האינטיריור שלה מיושן כבר

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
פורסם
לפני 4 שעות, NP1 כתב:

כל המלאי הראשון כבר נמכר ביום שישי...

 

השאלה כמה רכבים היו בו? 50 או 500?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

×
×
  • תוכן חדש...