Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, Shmelov כתב:

 

השאלה כמה רכבים היו בו? 50 או 500?

כנראה שאיפשהו באמצע.

מדובר על הגרסאות היותר מאובזרות (לפרטיים)

עדיין,מדובר ברכב חדש לגמרי ולא זול במיוחד.

נראה שהנירו ההיברדית השאירה איזה חלל שכלמוביל שמחים למלא.

פורסם
לפני 11 שעות, GOLF כתב:

הקאמיק מתחיל ב138 מול 145 של הקונה. אז אומנם הקונה חדשה והקאמיק לא (יש פייסליפט, טרם הגיע), אבל עדיין נקודת הפתיחה של הקונה לא  ממש עוברת קל בגרון.

 

מול הקאמיק יש יונדאי באיון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הבאיון היא יותר מול הארונה. הבאיון זה רכב באדג׳ט לחלוטין מבחינת איכות החומרים לעומת תחושת הupmarket שאומנם מיושנת שמוצעת בקאמיק

 
 

 

 
 
פורסם
בתאריך 10.9.2023 בשעה 15:52, Shmelov כתב:

 

השאלה כמה רכבים היו בו? 50 או 500?

 

בתאריך 10.9.2023 בשעה 20:38, NP1 כתב:

כנראה שאיפשהו באמצע.

מדובר על הגרסאות היותר מאובזרות (לפרטיים)

עדיין,מדובר ברכב חדש לגמרי ולא זול במיוחד.

נראה שהנירו ההיברדית השאירה איזה חלל שכלמוביל שמחים למלא.

 

תוך שבוע נעשו 1,000 הזמנות ליונדאי קונה.

בבקשה:

 

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/1000-הזמנות-בשבוע-אחד-ליונדאי-קונה-2024-החדש

 

🤑

 

  • אהבתי 1

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
בתאריך 10.9.2023 בשעה 20:38, NP1 כתב:

כנראה שאיפשהו באמצע.

מדובר על הגרסאות היותר מאובזרות (לפרטיים)

עדיין,מדובר ברכב חדש לגמרי ולא זול במיוחד.

נראה שהנירו ההיברדית השאירה איזה חלל שכלמוביל שמחים למלא.

אין שום דבר מיקרי בחיים, הכל מתוכנן מראש רק שקיה פיספסו את הרכבת במיוחד שטסלה הגיעה והורידה את מחיר הרכב ולפתע הנירו יקר יותר מטסלה ??

עם כל הכבוד הנירו לא רמורה לעלות יותר מ 175א"ש וגם זה בגזמה פראית , עובדה שמי שמגיע היום לסוכנות קיה מוציא את הפלאג אין המעודכנת בהנחות של 15-17 א"ש + תנאי מימון.

כלמוביל ממלאים את החסר במיוחד ללוקחי הרכב בליסינג אשר אם להם יותר מדי ברירות היום לאור מחירי הרכב המוטרפים , 161 לגירסאת ההיבריד בניקוי 500 ש"ח הטבה לרכב היברידי מביאים את שווי השימוש ל 3500 ש"ח.

אני עם נירו 2021 משלם 2880 כאשר מחיר הרכב אז היה 152 א"ש , מחירי הרכב יצאו מפרופורציה אבל לצעירי הישראלים לא מפסיקים לקנות ולכן ליבואנים אין סיבה להוריד מחירים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם (נערך)

רוב הרכישות הם לליסינג, נדיר ומישהו יחסוך 2000 שקל ולא יקח גג פנורמי,
סה"כ הדיל הוא דיל טוב למי שמחדש את הליסינג שלו, הקונה היברידית עדיפה על קורולה היברידית מבחינת הפרקטיות והאיבזור

 

בקרוב מאוד תראו את הקונה היברידית ב0 קילומטר בהנחות של 10-15 אלף שקל

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
  • מעניין 1
 
 

 

 
 
פורסם

גרסת הsupreme שמהווה את מרבית הרכישות לא נמצאת בליסיניג.

גרסת הליסינג היא prime שעולה כמעט 10000 פחות.

המשלוחים הראשונים כללו את הגרסאות היקרות ככה שאם רצית גרסה יותר זולה בכל מקרה היית צריך לחכות

פורסם
בתאריך 7.9.2023 בשעה 20:48, zvit כתב:

 

שער הדולר ב-1 לינואר 2021: 3.20 ש"ח

שער הדולר היום:  3.84 ש"ח

 

סה"כ עליה  20% בדיוק.

ועכשיו תבדוק את המחירים. וקח בחשבון שהמוצר שאתה מקבל אחר לגמרי (לטובה)

 

שתי תגובות

1. תודה לשליט העליון, שמש העמים, אור לצדק ומעמד הפועלים שהצליח להרוס (גם) את אחת הכלכלות החזקות ולדרדר את המטבע שלה ב 20% (לא סופי)
2. חזירות היבואנים, כי שהשקל התחזק לא זוכר שאי פעם הורידו מחירים

תוצאה סופית... עם מטומטם על כל המשתמע מכך, שעומד בתור ומשלם 190K על פאקינג (מותר להגיד פאקינג, כי אם לא התכוונתי לפארקינג) יונדאי קונה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 4 שעות, CX25GTI כתב:

אין שום דבר מיקרי בחיים, הכל מתוכנן מראש רק שקיה פיספסו את הרכבת במיוחד שטסלה הגיעה והורידה את מחיר הרכב ולפתע הנירו יקר יותר מטסלה ??

עם כל הכבוד הנירו לא רמורה לעלות יותר מ 175א"ש וגם זה בגזמה פראית , עובדה שמי שמגיע היום לסוכנות קיה מוציא את הפלאג אין המעודכנת בהנחות של 15-17 א"ש + תנאי מימון.

כלמוביל ממלאים את החסר במיוחד ללוקחי הרכב בליסינג אשר אם להם יותר מדי ברירות היום לאור מחירי הרכב המוטרפים , 161 לגירסאת ההיבריד בניקוי 500 ש"ח הטבה לרכב היברידי מביאים את שווי השימוש ל 3500 ש"ח.

אני עם נירו 2021 משלם 2880 כאשר מחיר הרכב אז היה 152 א"ש , מחירי הרכב יצאו מפרופורציה אבל לצעירי הישראלים לא מפסיקים לקנות ולכן ליבואנים אין סיבה להוריד מחירים.

אכן
והנירו שלי (שבינואר תחגוג 3 שנים),
מוחזרת לחברה עוד שבועיים בערך, וכבר נקנתה מחליפה - אחרי מכעט 12 שנים רצוף עם ליסינג ( וגם לפני היו לא מעט שנים כאלו) ננסה משהו אחר.

פורסם
לפני 7 שעות, Shmelov כתב:

 

 

תוך שבוע נעשו 1,000 הזמנות ליונדאי קונה.

בבקשה:

 

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/1000-הזמנות-בשבוע-אחד-ליונדאי-קונה-2024-החדש

 

🤑

 

בקיצור, אנחנו יכולים לדבר עד מחר והשיירה עוברת. הם עוד צופים שזה יהיה הרכב הנמכר בישראל בשנה הבאה, כנראה שהם מוכנים לכניסה חזקה לליסינג, על חשבון האלנטרה כמובן. 

 

×
×
  • תוכן חדש...