Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מוכרים רכב ישן (אימפרזה 2005)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

ברשותי סובארו אימפרזה 2005 (אני יד ראשונה) שיחסית לגילה במצב מצוין (ק״מ נמוך יחסית, טסט רחוק צמיגים חדשים וכו׳) שאני מעוניין למכור.

פרסמתי ביד2 כ-1000 מתחת למחירון והוצפתי בטלפונים של אנשים הזויים, כולל אחד שהתקשר לקראת חצות והציע להפגש עכשיו במוסך בטייבה..

 

יש למשהו המלצה לסוחר רכב הוגן או מוסך או משהו נורמלי שאפשר למכור ולקבל בצורה מסודרת (העברת בעלות והכל) ולקבל מחיר הגיוני ? יש עדיין תוכנית גריטה ?

עריכה אחרונה על ידי ykg
  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל תפרסם כאן בלוח מכירה.

מכוניות כאלו במצב טוב כפי שתיארת דיי מבוקשות לסטודנטים או כרכבי מעבר ללא מעט אנשים.

 

הרכב לא שווה הרבה וסוחר ירצה להרויח.... הרבה לא ישאר לך מזה.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

בדכ במכוניות בנות 15 ומעלה, המחירון לא ממש קשור למציאות.

פרסם את האוטו ב3-4 ושחרר לראשון שבא כדי לקנות ולא כדי לבלבל את המוח.

כמה זה אלף מתחת למחירון, אם לא אכפת לך לענות?

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני כשעה, שביט כתב:

בדכ במכוניות בנות 15 ומעלה, המחירון לא ממש קשור למציאות.

פרסם את האוטו ב3-4 ושחרר לראשון שבא כדי לקנות ולא כדי לבלבל את המוח.

כמה זה אלף מתחת למחירון, אם לא אכפת לך לענות?

בהצלחה

המחירון של הרכב לפי לוי יצחק בשקלול הכל הוא 8100.

יש עוד כמה ״סוכריות״ שלוי יצחק לא משקלל (צמיגים חדשים ומצבר).

 

אפרסם גם פה כפי שהצעתם

פורסם
לפני 3 שעות, ykg כתב:

פרסמתי ביד2 כ-1000 מתחת למחירון והוצפתי בטלפונים של אנשים הזויים, כולל אחד שהתקשר לקראת חצות והציע להפגש עכשיו במוסך בטייבה

נסה להעלות את המחיר ותראה אם יש הבדל.

 

חוץ מזה, זה כמו השכרת דירות - מחיר זול מושך קהל הזוי. אז ככה זה גם אוטו זול.

 

לפני שנה, כשמכרתי הונדה סיוויק 2002, הוצע לי עליה 8 אש"ח בטרייד אין והסכמתי. בין היתר כי לא רציתי להתמודד עם טלפונים של תמהוניים למיניהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 16 שעות, ykg כתב:

המחירון של הרכב לפי לוי יצחק בשקלול הכל הוא 8100.

יש עוד כמה ״סוכריות״ שלוי יצחק לא משקלל (צמיגים חדשים ומצבר).

 

אפרסם גם פה כפי שהצעתם

לא הבנתי בכמה פרסמתה בסוף! באלפיה מתחת ל8100? או אלפיה ועוד ה"סוכריות" שתשלח לקונה?!

ומה זה ק"מ נמוך יחסית? 200 , 300? כמה?! מעבר לזה תאונות היו? משהו? זה גם מוריד מערך הרכב.

 

בכל אופן, אני חושב שיש בעית הבנה רצינית למוכרי רכבים בארץ לכל מה שקשור למחירון, חושבים שהמחירון הוא לרכב המחיר הנקוב לרכב גמור שצריך לעלות פי שתיים ממחירו כדי שיסע,

ברשותך, אני מצטט "יש עוד כמה ״סוכריות״ שלוי יצחק לא משקלל (צמיגים חדשים ומצבר)." 

אז בוא אני אגיד לך משהו שנהוג, כן לפחות בחו"ל, מחירון זה מחיר הרכב כאשר הוא תקין, והוא לא אמור להוסיף על המחירון לרכב שתוחזק נכון, להפך, רכב שידרוש מצבר וצמיגים בקרוב דורש התחשבות מצד המוכר להוריד ממחיר המחירון, 

כמובן אני מדבר על רכב שגרתי ולא מיוחד, כי לרכבים מיוחדים ודי מבוקשים המחירון הוא סתם פיקציה,

בהצלחה.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני כשעה, wildlands2019 כתב:

לא הבנתי בכמה פרסמתה בסוף! באלפיה מתחת ל8100? או אלפיה ועוד ה"סוכריות" שתשלח לקונה?!

ומה זה ק"מ נמוך יחסית? 200 , 300? כמה?! מעבר לזה תאונות היו? משהו? זה גם מוריד מערך הרכב.

 

בכל אופן, אני חושב שיש בעית הבנה רצינית למוכרי רכבים בארץ לכל מה שקשור למחירון, חושבים שהמחירון הוא לרכב המחיר הנקוב לרכב גמור שצריך לעלות פי שתיים ממחירו כדי שיסע,

ברשותך, אני מצטט "יש עוד כמה ״סוכריות״ שלוי יצחק לא משקלל (צמיגים חדשים ומצבר)." 

אז בוא אני אגיד לך משהו שנהוג, כן לפחות בחו"ל, מחירון זה מחיר הרכב כאשר הוא תקין, והוא לא אמור להוסיף על המחירון לרכב שתוחזק נכון, להפך, רכב שידרוש מצבר וצמיגים בקרוב דורש התחשבות מצד המוכר להוריד ממחיר המחירון, 

כמובן אני מדבר על רכב שגרתי ולא מיוחד, כי לרכבים מיוחדים ודי מבוקשים המחירון הוא סתם פיקציה,

בהצלחה.

 

הנה מודעת המכירה שפירסמתי כפי שהציעו פה, יש פגיעת פח קלה ולא היו תנועות משמעותיות בתקופתי וממה שאני יודע גם לא לפני (קניתי מחבר).

כשכתבתי סוכריות התכוונתי לדברים טובים שהקונה מקבל ממני ״בחינם״ ובד״כ לא ימצא ברכבכים ישנים כאלה (צמיגים ומצבר)

 

אני לא גר בחו״ל ולא יודע מה נהוג שם, אבל ב*ארץ* רכבים כאלה (וגם חדשים יותר) נמכרים הרבה פעמים עם ה״פתעות״ שהקונה מגלה במקרה הטוב כשהוא בא לראות ובמקרה הרע כשהוא מנסה להתניע כמה ימים אחרי.

פה *יחסית לרכב בגיל הזה* הוא במצב טוב בלי הפתעות ולמי שמחפש משהו כזה לדעתי זאת עיסקה טובה. בארץ לא לוקחים רכב בן 17 לפחח של במוסך מורשה.

אני פשוט לא צריך אותו ומעדיף משהו חסכוני ובטיחותי יותר..

עריכה אחרונה על ידי ykg
  • אחראי פורום
פורסם

במודעת רכב ישן לתמונות יש משמעות גדולה במיוחד.

  • רעיון טוב! 3

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני כשעה, ykg כתב:

 

הנה מודעת המכירה שפירסמתי כפי שהציעו פה, יש פגיעת פח קלה ולא היו תנועות משמעותיות בתקופתי וממה שאני יודע גם לא לפני (קניתי מחבר).

כשכתבתי סוכריות התכוונתי לדברים טובים שהקונה מקבל ממני ״בחינם״ ובד״כ לא ימצא ברכבכים ישנים כאלה (צמיגים ומצבר)

 

אני לא גר בחו״ל ולא יודע מה נהוג שם, אבל ב*ארץ* רכבים כאלה (וגם חדשים יותר) נמכרים הרבה פעמים עם ה״פתעות״ שהקונה מגלה במקרה הטוב כשהוא בא לראות ובמקרה הרע כשהוא מנסה להתניע כמה ימים אחרי.

פה *יחסית לרכב בגיל הזה* הוא במצב טוב בלי הפתעות ולמי שמחפש משהו כזה לדעתי זאת עיסקה טובה. בארץ לא לוקחים רכב בן 17 לפחח של במוסך מורשה.

אני פשוט לא צריך אותו ומעדיף משהו חסכוני ובטיחותי יותר..


אתה לא מייק
צחיר המחירון מתייחס לרכב במצב נסיעה תקין (עם טסט),
אין צמיגים? מצבר גמור?
יגלחו לך עוד 2K מהמחירון, זה שיש מצבר חדש וצמיגים (סיניים?) חדשים בסך הכל זה יגרום לטיפה יותר "אטרקטיביות" של הרכב 
ממש לא מעלה את ערך הרכב מבחינת מחירון.
אני מוכר עכשיו פיקנטו 2017, החלפתי מצבר לפני שבועיים - מה זה אומר שהרכב שלי שווה עוד 550 ש"ח מהמחירון? - זהו שממש לא (-:

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לצערי לא תקבל 8 אלף על רכב כזה.

לפני כשנה וחצי מכרתי אקסנט 2005  עם 160 אלף תקינה לחלוטין בלי שום הפתעות ב5000.

זה מחיר הוגן.

 

רכב כזה ימכר ב4000-5000 אולי אולי ב6000 ביום טוב.

 

.

פורסם (נערך)

קודם כול, אתה מפרסם במחיר שאתה מפרסם ויש טלפונים רק מהזויים? זה לא טוב. כי ה"הזויים" זה במקרה הטוב אנשים שיבזבזו לך את הזמן בשביל להוריד אותך למחירי רצפה ובמקרה הרע נוכלים שילכו אפילו רחוק יותר.  

 

הבעיה היא שכניראה המודעה שלך מלאה באי דיוקים ואי שקיפות, ולכן אתה כניראה תמשיך להתמודד עם מוכרים הזויים. 

 

כמו שאמרו לך- כמה תמונות שמציגות את הרכב -חובה.

תקלה במזגן- בשבילי זה נשמע כמו החלפת מדחס ב-3 אלף שקל. 

אין קילומטראז- צריך לחפור בשביל לראות שזה 200 אלף(שזה אגב אולי לא הרבה לגיל הרכב, אבל בישראל זה נחשב לרכב שאוטוטו הולך למות) 

תתקן את המודעה ואז תפרסם. 

ואגב לא ציינת יד. יש הבדל גדול אם הרכב יד 1-2 לבין יד 8. רשמת בהתחלה שאתה יד 1 אבל אחר כך רשמת משהו על הבעלים הקודם שהיה לרכב. אז איזה יד אתה? חוסר דיוק. 

 

בכנות לומר לך, במצב הנוכחי עם תקלת המזגן,  אם תקבל על הרכב 4 אלף, אתה צריך לחגוג. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

ברגע שאתה מפרסם ביד 2 מחיר רכב פחות ממה שנמכרים רכבים דומים באותה קטגוריה,

אתה תוך כמה שעות תעיף אותו,

הסוכריות זה טוב בשביל למשוך קונים,

לא בשביל שהם ישלמו יותר,

אני מכרתי לפני כחודשים סיריון,

הסתכלתי ביד 2 הורדתי אלף ש"ח,

תוך 12 שעות האוטו כבר יצא ממני, בלי לבדוק הסטוריה, כלום, פשוט קיבלתי מעל 10 טלפונים בשעה הראשונה, הקפאתי את המודעה אחרי שעה,

בהתחלה הגיעו סוחרים שמתחילים לשאול לאן אתה יורד, אמרתי להם כתבתי במודעה לא גמיש, אח"כ הגיע אחד ואמר שרוצה לחשוב לילה אמרתי לו שאני לא מתחייב לשמור אם מישהו יבוא ויקח, ואח"כ הגיע אחד שפשוט לקח.

חבר שפירסם סיריון במחיר כמו כולם חיכה המון זמן ובסוף הוריד 600 במעמד הקניה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...