Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מוכרים רכב ישן (אימפרזה 2005)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 56 דקות, Ron Poh כתב:
לפני כשעה, לירון .ה. כתב:

אחריות למשך שנתיים של המוכר...

ואיך קובעים אם ידע או לא ידע?

 

תשובת החבר הנורווגי

Looks like a nice car! 2 years guarantee means that it is in worst condition than expected for its age and km and that the buyer wasn't informed on that you can as a buyer have a case. But it takes a lot to make you as a buyer use that guarantee to get use from it. Basically when u buy it, if there are problems, they are yours 😁😁😁

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, GABIUBOGI כתב:

תפרסם כאן יום שני מקסימום הרכב נמכר.

מדובר בקבוצת חובבי רכב ישראלית שהרוב המוחלט דובר רוסית (כמוני) והם חוליםםםם על יפניות עתיקות.

 

רק תהיה כנה ותכתוב שהמזגן תקול וזהו, מניח שב6000 היא תלך בכיף.

הייתי כנה בכל הודעה שרשמתי פה ואין לי שום כוונה להסתיר או לעבוד על אף אחד. צר לי אם משהו התרשם אחרת.

אם הוא לא קונה פוטנציאלי אלא ״תיאורטיקן״ (מדבר לשם הדיון/הפגת שעמום/הפגנת ידע כשאין לו שום ניסיון עם רכבים כאלה או כוונה לקנות לא משנה איך נראת המודעה) אז הוא פחות מעניין אותי. במיוחד אם הוא עשה קליק על היוזר שלי, קורא את הדרך שבא אני מתבטא וחושב שאני סוחר רכב. כנראה שלא דיבר מעולם עם סוחר רכב..אני כן דיברתי. לצערי.

 

אם הוא קונה פוטנציאלי שחושב שבתקציב הזה הוא יפגוש את יו״ר הדריקטוריון של בנק הפועלים כשהמהנדס הראשי של סובארו העולמית חותם לו על בדיקה לפני קניה -אני מזמין אותו להכנס ליד2 להתקשר ואז לנסוע לראות את הרכבים האלה. אני מוכן להפסיד אותו כקונה.

שאללה הרחמן יגבה ממני את השכר הלימוד על אי הדיוקים שלי. קצת נמאס לי לחזור על עצמי בנושא הזה. באמת.

 

מדובר באוטו שנוסע ושמיש בסכום נמוך שהטסט שלו רחוק ואני לא מסובב את החיים שלי סביב למכור אותו. היה נחמד אילו הייתי מקבל עליו מחיר הגיוני מבן אדם שנעים לעבוד איתו כמו הקוראים בפורום. מקסימום ילך לסוחר, טרייד אין או פירוק. זה לא העוגן הכלכלי העקרי בחיים שלי והוא נוסע סבבה יחסית לנתונים היבשים.

 

פנו מספר אנשים גם בפרטי וגם ביד2 בזמנו והם כולם נשמעים בערך אותו הדבר,עד מתי טסט, מה הסיפור עם הממיר הקטליטי ואם יש תאונות עם פגיעת שילדה (איכשהוא הצליחו להבין את הק״מ). אף אחד לא קדח לי בראש על הטעות ביד או עשה לי חקירת ימ״ר מרכז איך זה שלא תיקנתי את המזגן או מה אני מסתיר שם.

 

תודה על הLead, אנסה הקבוצה שהצעת מתישהוא בהמשך.

Bratan.

 

מודה גם לכל מי שנתן עיצה פרקטי אמיתית. מעריך את זמנכם.

עריכה אחרונה על ידי ykg
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 12 דקות, לירון .ה. כתב:

תשובת החבר הנורווגי

Looks like a nice car! 2 years guarantee means that it is in worst condition than expected for its age and km and that the buyer wasn't informed on that you can as a buyer have a case. But it takes a lot to make you as a buyer use that guarantee to get use from it. Basically when u buy it, if there are problems, they are yours 😁😁😁

זו דוגמה להומור נורווגי?

 

נשמע כאילו המוכר מוכן להסתבך עם בית המשפט, העיקר להפטר מהדבר המבריק הזה 😁.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, לירון .ה. כתב:

תשובת החבר הנורווגי

Looks like a nice car! 2 years guarantee means that it is in worst condition than expected for its age and km and that the buyer wasn't informed on that you can as a buyer have a case. But it takes a lot to make you as a buyer use that guarantee to get use from it. Basically when u buy it, if there are problems, they are yours 😁😁😁

אני צריך תרגום לתרגום... וואלה לא הבנתי מה כוונת המשורר.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 דקות, Ron Poh כתב:

אני צריך תרגום לתרגום...

זה לא תרגום. לירון שאל את החבר שלו במורבגיה (זה לא המוכר של אימפרזה סטיישן) מה פשר האחריות לשנתיים.

 

והתשובה שאם יתברר לקונה שהרכב במצב פחות טוב ממה שהוצג ולא תואם את הק"מ וכו' אז יש קייס לקונה אבל יהיה קשה לממש אותו ובגדול בעיות אחרי הם בעיה שלך (של הקונה ז"א).

  • אהבתי 2

 

 

פורסם (נערך)

לא מסתדר לי. בנורווגיה האחריות על רכב בן 20מיד פרטית  יותר רחבה מאחריות של קבלן על דירה חדשה בישראל?

 

לכן שאלתי את לירון האם זו בדיחה בסגנון נורווגי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

לא מסתדר לי. בנורווגיה האחריות על רכב בן 20מיד פרטית  יותר רחבה מאחריות של קבלן על דירה חדשה בישראל?

לא אחריות שאין תקלות, אחריות שהרכב תואם את התאור במודעה.

  • אהבתי 1

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם (נערך)

גוגל תרגם "guarantee" שפירושו "אחריות". מן הסתם אצלנו זה "מתחייב בבדיקה".

 

מסקרן אותי מה חובת הגילוי הנאות ממוכר פרטי ומסוחר רכב שם, ומה היכולת של קונה לתבוע על נזקים נסתרים. הרי רכב בן 20 הוא רכב בן 20 בכל מקום, והאקלים הנורווגי לא ידידותי למשתמש. מן הסתם הכבישים מומלחים בצחרף.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 דקות, sperial כתב:

מסקרן אותי מה חובת הגילוי הנאות ממוכר פרטי ומסוחר רכב שם, ומה היכולת של קונה לתבוע על נזקים נסתרים. הרי רכב בן 20 הוא רכב בן 20 בכל מקום, והאקלים הנורווגי לא ידידותי למשתמש. מן הסתם הכבישים מומלחים בצחרף.

ידידותי או לא, הרכב נראה במצב חדש.

 

חוץ מזה, יש ציפויים לתחתית הרכב נגד זה. בארצות מושלגות זה מאוד נפוץ.

https://www.readersdigest.ca/cars/maintenance/rust-proofing-methods/

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

יש גם מה לעשות עם הניסוח. הוא צריך להיות פשוט, בלי מידע מיותר ולא מסורבל ומתנצל.
מניסיון כקונה עדיף לכתוב מה שפחות על תיקוני עבר, זה נותן אסוציאציה של מוסך ותקלות והוצאות. הממיר הוחלף ועבר טסט ? אל תזכיר אותו בכלל.
מראה חיצוני - לא ידוע לך על אובדן להלכה בעבר, לא לכתוב כלום, אלא אם כן הוא ניראה חדש. אבל חייב להוסיף תמונות.
חוץ מהמזגן הכל עובד ואתה לוקח אולו לטיפול תקופתי כל שנה במוסך מורשה ? "שמור ומטופל בזמן".
צמיגים אחוריים: תבדוק. אם בני חצי שנה, "צמיגים חדשים". אם שנה, "צמיגים קדמיים חדשים, אחוריים בני שנה". יותר ? "צמיגים קדמיים חדשים" וזהו.
קילומטרז' , טסט ומספר ידיים זה מידע בסיסי ורצוי לפרסם. כמו כן הם די מחמיאים לרכב בכזה גיל.
המזגן - או לכתוב שלא עובד או לא להזכיר אותו, שזו אופציה גרועה. אבל הניסוח הנוכחי רע משניהם.

לדוגמה "סוברו אימפרזה 2005 במצב מעולה, שמורה ומטופלת בזמן, יד שניה, טסט עד יוני 2023, 195 אלף ק"מ, צמיגים קדמיים חדשים, מצבר בן שנה.
בצד הרע: יש תקלה במזגן שמשוקללת במחיר"

כמו שאתה רואה המזגן הוא העז היחידה בסיפור. אין דרך יפה לכתוב את זה במודעה ובלי קשר זה רע.
קהל היעד מחפש כל דבר שנוסע עם טסט ומזגן עובד, ורצוי מאוד כזה שטופל. אז חוץ מהמזגן הכל בסדר, כי יודעים שהתיקון שלו יקר, ואתה מתחרה נגד מכוניות אחרות שברובן המזגן תקין.

ובקשר להזויים תנוח דעתך, גם מי שמוכר ב 70 אלף סובל מהם

עריכה אחרונה על ידי icohen436
  • אהבתי 2

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

גוגל תרגם "guarantee" שפירושו "אחריות". מן הסתם אצלנו זה "מתחייב בבדיקה".

 

מסקרן אותי מה חובת הגילוי הנאות ממוכר פרטי ומסוחר רכב שם, ומה היכולת של קונה לתבוע על נזקים נסתרים. הרי רכב בן 20 הוא רכב בן 20 בכל מקום, והאקלים הנורווגי לא ידידותי למשתמש. מן הסתם הכבישים מומלחים בצחרף.

שוב אתה יודע אנשים, וסוחרי רכב הם עדיין אנושיים. למרות ששם אנשים מראש יותר הוגנים ופחות באים לסדר אותך.

מי שבא לקנות רכב בן 20, פחות יקח לבדיקות, למרות שאפשר לקחת שם ל NAF, שזה גוף שאחראי על הדרכים והבטיחות, והם יעשו בדיקה של הרכב. או לקחת למוסך לבדיקה.

אכן האקלים לא ידידותי, זה יותר המלח שמפזרים על הכביש בתקופת החורף, לכן תראה כמעט בכל תחנת דלק עמדות שטיפה עצמית, והם תמיד מלאות. יש שם את כל האביזרים לשטיפת הרכב שלך, או תאים אוטומטים לשטיפה שגם נמצאים בכל תחנה. אין שטיפה על ידי אנשים כמו פה.

גם טווחי הטיפול שם קצרים יותר, את הקרוול שהיה לי, הייתי צריך להכניס לטיפול כל 7500 קמ. והוא היה בצורת ליסינג, ובעל הסוכנות התעקש שניכנס כל 7500 קמ, כי בסופו של דבר הרכב יחזור אליו, והוא יצטרך למכור אותו שוב.

כמו כן הגיל הממוצע של רכב פרטי שם או 10 שנים או יותר. אז קל יותר למצוא רכבים בעלי היסטורית טיפולים רציפה, ויד ראשונה.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

לא ברור איך מודעת המכירה הזו בפורום חמקה. 

בהצלחה במכירה.

ננעל. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...