Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מוכרים רכב ישן (אימפרזה 2005)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Buki כתב:

 

אני אשים תמונות בהמשך, פשוט לא תיכננתי לפרסם פה אלא לקבל טלפון של סוחר או משהו שעושה טרייד אין במזומן או גריטה או משהו כזה.

 

חבר קנה את הרכב חדש, אני קניתי ממנו כשהוא ירד מהארץ, אני יד 2? שיהיה שניה. זה לא משנה ברכב בן 17, יש פגיעת פח קלה וגם פה, לבן אדם הגיוני שקונה את הרכב כרכב מעבר או סטונדט זה לא נורא מעניין (אדם אחד מכל מי שפנה בפרטי ומיד 2 שאל/העיר על זה). יש גם שריטות, שלא תגידו שהסתרתי.

 

המודעה שלי הכי שקופה שיש כל מה שידעתי רשמתי ויותר ממה שרושמים ביד2 ואם נפלו אי דיוקים זה בדברים ש_אני הנחתי_ שהם ברורים ומינוריים.

 

לגבי מצבר וצמיגים, אני מזמין אתכם להסתכל ולראות רכבים בגיל הזה (אפילו פחות). הם לא נמכרים עם צמיגי מישלן חדשים או מצבר [תרשום פה את החברה הכי יקרה] ולא במצב הזה. הרכב תקין (למעט המזגן) בלי הפתעות או הסתרות. פשוט רכב ישן שלא נשאר לו הרבה וזה ברור גם ככה למי שקונה.  מצבר וצמיגים זה חסר משמעות כשקונים רכב ב50K בן אדם שקונה בתקצבים האלה זה כן משנה - עובדה שאלו אותי על זה.

 

אין לי מושג מה התקלה במזגן, כנראה נזילה של גז (לדעתי היה משהו בעבר שתוקן ב500 שח לערך).

 

והק״מ הוא 195000, גם פה ״לא דייקתי״ כי אני מניח שלאדם הסביר משנה הסדר גודל ולא המספר המדויק. בנוסף יגיע ל200 עד שיבוא הקונה לראות ואני מעדיף שהקונה ״יופתע לטובה״.

עריכה אחרונה על ידי ykg
  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 4 דקות, ykg כתב:

אני אשים תמונות בהמשך, פשוט לא תיכננתי לפרסם פה אלא לקבל טלפון של סוחר או משהו שעושה טרייד אין במזומן או גריטה או משהו כזה

תבדוק באוטו סנטר, למרות שאני בטוח שיש להם איזה כוכבית שאומרת שהם קונים רק משנתון מסוים.

 

https://lp.autocenter.co.il/summer/?utm_source=google_Search_buy&utm_medium=cpc&utm_campaign=brand&utm_term=search&utm_content=brand_buy_cars&ref=365&gclid=Cj0KCQiAwJWdBhCYARIsAJc4idChLNDxU4JSmp4hqgK7c6ymWeh1aUqVq7ApQEAUSXSqE8NZjcmMTdoaAqeHEALw_wcB

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא שזה משנה, אבל אתה לא יד ראשונה של הרכב אם קנית אותו ממישהו ולא מהחברה. אתה יד שניה (לכל הפחות...)

ולהוסיף תמונות זה א' ב' במודעת מכירה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תיקנתי במודעה, זאת הייתה טעות תמימה ובכל אופן לא מכריח אף אחד..

 

כתבתי על הממיר הקטליטי כי זה משהו שמספר קונים שאלו לגביו וחששו אם יעבור טסט.

אני לא מומחה לפליטה אבל תיקנתי תיקון יקר אצל משהו שמומלץ פה והרכב עבר טסט לאחר מכן.

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, avargel כתב:

מה זה התקלת מזגן?

 

לפני 34 דקות, yd b-4 כתב:

אני במקומך הייתי בודק במה כרוך תיקון המזגן.

ניחוש מושכל - צריך להחליף מדחס, כמו ב90% מהמקרים ברכבים ישנים, מה שיעלה 2000-3000 ומתאר לעצמי שלא משתלם לפות"ש לתקן.

 

אחרת באמת עדיף לתקן.

לפני 57 דקות, ykg כתב:

אין לי מושג מה התקלה במזגן, כנראה נזילה של גז (לדעתי היה משהו בעבר שתוקן ב500 שח לערך).

אז תתקן. עדיף להוציא 500 ש"ח מאשר להפסיד כמה אלפים במכירה.

 

אני אישית, אם הייתי קונה עכשיו רכב, מזגן לא תקין היה פוסל את הרכב על סף, לא משנה עד כמה הרכב זול.

 

זה מבחינתי הבסיס, יחד עם מנוע שמניע, גיר שמעביר הילוכים ושלדה לא תפורה.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בתור אחד שמסתובב עם רכבים מהגיל הזה וגם יותר זקנים ממנו

רכב שמניע - 3000

רכב שנוסע - 4000

רכב שנוסע טוב - 5000

רכב שממש שמור (בעיקר במראה נאמר שהשנתון שלך גם יחסית בסדר לא ישן תותח ) - 6000

רכב שממש אבל ממש שמור אבל אין מזגן - בקיץ = 3000 

                                                                        בחורף = 4000

אין מי שמוכן לקנות רכב בלי מזגן במחיר אחר

באוטובוס יש מזגן

תקן את המזגן אם אתה רוצה יותר

                                                    

  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 1 דקה, נקודה טובה כתב:

בתור אחד שמסתובב עם רכבים מהגיל הזה וגם יותר זקנים ממנו

רכב שמניע - 3000

רכב שנוסע - 4000

רכב שנוסע טוב - 5000

רכב שממש שמור (בעיקר במראה נאמר שהשנתון שלך גם יחסית בסדר לא ישן תותח ) - 6000

רכב שממש אבל ממש שמור אבל אין מזגן - בקיץ = 3000 

                                                                        בחורף = 4000

אין מי שמוכן לקנות רכב בלי מזגן במחיר אחר

באוטובוס יש מזגן

תקן את המזגן אם אתה רוצה יותר

                                                    

הנקודה של המזגן הובהרה.

אם אתה (או משהו אחר) רציני אפשר לדבר ולהגיע לפתרון הוגן..

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, ykg כתב:

 

אני אשים תמונות בהמשך, פשוט לא תיכננתי לפרסם פה אלא לקבל טלפון של סוחר או משהו שעושה טרייד אין במזומן או גריטה או משהו כזה.

 

חבר קנה את הרכב חדש, אני קניתי ממנו כשהוא ירד מהארץ, אני יד 2? שיהיה שניה. זה לא משנה ברכב בן 17, יש פגיעת פח קלה וגם פה, לבן אדם הגיוני שקונה את הרכב כרכב מעבר או סטונדט זה לא נורא מעניין (אדם אחד מכל מי שפנה בפרטי ומיד 2 שאל/העיר על זה). יש גם שריטות, שלא תגידו שהסתרתי.

 

המודעה שלי הכי שקופה שיש כל מה שידעתי רשמתי ויותר ממה שרושמים ביד2 ואם נפלו אי דיוקים זה בדברים ש_אני הנחתי_ שהם ברורים ומינוריים.

 

לגבי מצבר וצמיגים, אני מזמין אתכם להסתכל ולראות רכבים בגיל הזה (אפילו פחות). הם לא נמכרים עם צמיגי מישלן חדשים או מצבר [תרשום פה את החברה הכי יקרה] ולא במצב הזה. הרכב תקין (למעט המזגן) בלי הפתעות או הסתרות. פשוט רכב ישן שלא נשאר לו הרבה וזה ברור גם ככה למי שקונה.  מצבר וצמיגים זה חסר משמעות כשקונים רכב ב50K בן אדם שקונה בתקצבים האלה זה כן משנה - עובדה שאלו אותי על זה.

 

אין לי מושג מה התקלה במזגן, כנראה נזילה של גז (לדעתי היה משהו בעבר שתוקן ב500 שח לערך).

 

והק״מ הוא 195000, גם פה ״לא דייקתי״ כי אני מניח שלאדם הסביר משנה הסדר גודל ולא המספר המדויק. בנוסף יגיע ל200 עד שיבוא הקונה לראות ואני מעדיף שהקונה ״יופתע לטובה״.

 

אתה יודע ומכיר את  הרכב. 

אני רק אומר לך איך רואה את זה לקוח פוטנציאלי שלא מכיר אותך ולא מכיר את הרכב. 

אין תמונות= יש לו מה להתסיר

מזגן לא עובד- כניראה מדחס הלך, אחרת למה הוא לא מתקן לבד?

אין קילומטראז- כניראה הקילומטראז בשמיים. 

רושם במודעה יד 1 אבל בפועל יד 2 או 3, = שקרן. לך תדע מה הוא עוד מסתיר. 

 

תעשה מה שבא לך, רק אומר לך איך זה נתפס מהצד.

כרגע לעניות דעתי , אתה מקבל טלפונים בעיקר מסוחרים סוג ז אגרסיביים, שינסו להוריד אותך למחירי שחיטה. 

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 3
פורסם

אל תכנס למגננה. המוגבלות השכלית היא אמנם אצל ציבור הקונים הפוטנציאלי ולא אצלך, אבל אתה כושל בהתאמת המסר השיווקי לקהל היעד.

 

אין כ"כ מה לעשות עם קילומטרז' גבוה (מעל 200k זה רכב מת בעיניי רוב הישראלים), אבל כדאי לכל הפחות לבצע אבחון למזגן ולקבל הצעת מחיר לתיקונו. אתה גם לא מציין (לפחות בפורום) מהיכן אתה בארץ, לא מצרף תמונות, ומשתמש במילים כמו 'אני חושב' ו' עד כמה שידוע/זכור לי', שבכתב יוצרים תחושה של חוסר אמינות וחוסר היכרות עם הרכב (כלומר אולי אתה בכלל סוחר).

 

הייתה לנו סובארו דומה במשפחה, אוטו נחמד ביותר אם כי זללן דלק. לצערי היום יש מעט מאד דרישה למכוניות כאלה, ורוב הקונים שלהם שייכים לקבוצות אוכלוסייה מאד ספציפיות עם כישורי תקשורת מוגבלים. אני מאמין שעבודה קצת יותר יסודית על המודעה (בהתאם לכל הפידבק שקיבלת פה) תוביל למכירה תוך חודש-חודשיים.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 11 דקות, davemustaine87 כתב:

מזגן לא עובד- כניראה מדחס הלך, אחרת למה הוא לא מתקן לבד?

בדיוק זה.

 

כשאומרים לי "יש תקלה ב-X, צריך לעשות משהו קטן", אני ישר חושד שזה לא ייגמר בזה, כי אני מאלה שאם יש בעיה קטנה ופשוטה, אני מתקן.

לכן אם "חסר גז במזגן, צריך למלא", זה ישר מדליק לי נורה אדומה, כי אם צריך למלא גז, למה המוכר לא עשה את זה.

כנ"ל "יש רעידות, צריך איזון גלגלים", או "המנוע מעשן, צריך תוסף, בקטנה".

 

תרחיש ב' - התקלות הן אכן תקלות קטנות שצריך לסדר, אבל אם בעל הרכב לא סידר אותן, זה מעיד על חוסר אחריות והזנחה מצידו. ואם הוא לא סידר בעיות קטנות ופשוטות, לך תדע מה עוד מסתתר שם.

  • רעיון טוב! 3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני כשעה, Derish כתב:

אל תכנס למגננה. המוגבלות השכלית היא אמנם אצל ציבור הקונים הפוטנציאלי ולא אצלך, אבל אתה כושל בהתאמת המסר השיווקי לקהל היעד.

 

אין כ"כ מה לעשות עם קילומטרז' גבוה (מעל 200k זה רכב מת בעיניי רוב הישראלים), אבל כדאי לכל הפחות לבצע אבחון למזגן ולקבל הצעת מחיר לתיקונו. אתה גם לא מציין (לפחות בפורום) מהיכן אתה בארץ, לא מצרף תמונות, ומשתמש במילים כמו 'אני חושב' ו' עד כמה שידוע/זכור לי', שבכתב יוצרים תחושה של חוסר אמינות וחוסר היכרות עם הרכב (כלומר אולי אתה בכלל סוחר).

 

הייתה לנו סובארו דומה במשפחה, אוטו נחמד ביותר אם כי זללן דלק. לצערי היום יש מעט מאד דרישה למכוניות כאלה, ורוב הקונים שלהם שייכים לקבוצות אוכלוסייה מאד ספציפיות עם כישורי תקשורת מוגבלים. אני מאמין שעבודה קצת יותר יסודית על המודעה (בהתאם לכל הפידבק שקיבלת פה) תוביל למכירה תוך חודש-חודשיים.

 

אני מהמרכז. מקבל מה שרשמת לגבי התמונות והמליצו לי בפרטי גם לשים תמונת של הריפוד. קיבלתי. אוסיף בהמשך.

 

כמו שכתבתי, לא תיכננתי למכור פה, תיכננתי לקבל לינק לאיזה טרייד אין או תוכנית גריטה (הפסיקו את זה נכון?) או משהו כזה ויכול להיות שזה מה שאני אעשה בסוף.

 

לא התעסקתי עם המזגן כי זה רכב של 6-7 אלף ואין לי זמן לזה ולא משום סיבה אחרת. אולי זה המדחס לא יודע, לא טרחתי לבדוק כי יש לי עוד רכב ועכשיו חורף.

יש פה תשובות של תיארוטיקנים שבחיים לא התעסקו עם רכב בגיל או התקציב הזה וגם אם הייתי מצרף בדיקה נקייה לפני קניה מהמכון בהרצליה פיתוח, עדיין היה להם מה להגיד.

 

מי שקונה רכב ב6.5 אלף לא פוסל בגלל ״נדמה לי״ במודעה, או כי חשב שזה יד ראשונה וגילה שזה יד שניה או כי הרכב נסע 198 אלף ואני רשמתי 195.

מי ש*באמת שמחפש* בתקציב הזה ואני נשמע לו לא אמין בגלל הסיבות האלה או סוחר רכב, לבריאות. אני לא מכריח אף אחד.. 

גם רכב ״תקין לחלוטין״ בגיל כזה זה תמיד על כרעי תרנגולת ומי שקונה מבין שאולי יעלה לו כמה 

אלפים להעביר טסט. זאת הסיבה שהוא עולה 6.5 ולא 130.

 

תודה לכולם, אפשר לנעול מבחינתי.

פורסם

מה אני אגיד לך, אתה זה שמתקשרים אליו רק הזויים, אבל כולם טועים ואתה צודק. 

 

וכן, אף אחד מה"תיאורתיקנים" לא קנה ולא מכר אף פעם רכב בסכומים כאלה, זה עד כדי כך נדיר. 

 

שיהיה בהצלחה... 

  • אהבתי 1
פורסם

@ykg

אתה כותב שהכל גלוי, אבל זה לא נכון.

מבחינתך יד 1 או יד 2, זה אותו דבר. אוטו בן 17... אז לא נכון יש הבדל בין רכב שהקונה הראשון החזיק בו כל השנים, לבין כל יד נוספת.

מבחינתך מזגן לא תקין, זה 500₪ תיקון, אז למה אתה לא מתקן?

אתה נותן סוכריות בצורת מצבר וצמיגים, רק שהעניין שאם היית מנסה למכור רכב עם מצבר לא תקין, אף אחד לא היה קונה.

סוכריות זה משהו שאין בצורה סטנדרטית ברכב ואתה הוספת, לא משהו שמגיע עם כל רכב.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 6 דקות, davemustaine87 כתב:

מה אני אגיד לך, אתה זה שמתקשרים אליו רק הזויים, אבל כולם טועים ואתה צודק. 

 

וכן, אף אחד מה"תיאורתיקנים" לא קנה ולא מכר אף פעם רכב בסכומים כאלה, זה עד כדי כך נדיר. 

 

שיהיה בהצלחה... 

תודה. מודה לך גם על הזמן שהשקעת בתשובות (בלי ציניות) למרות שלחלקן פחות התחברתי. כל טוב.

  • אהבתי 1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...