Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מוכרים רכב ישן (אימפרזה 2005)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נותן לך דוגמא מעכשיו שתתן לך אולי כיוון למודעה שלך.

פרסמתי פה בפורום את הלנסר של אחותי, 320 אלף קמ אם אני זוכר נכון, הרכב חיצונית משןשפף, דהוי ואפילו עם חלודה במקומות מסוימים.

בפנים ניקיתי אותו טוב והפלסטיקה במצב יפה אבל קצת לכלוכים מאןכל במושב האחורי איפה שהיו הילדים.

הכל עובד תקין ממנוע לגיר למזגן וחשמל. הרכב מטופל, נוזל קירור יפה ותקין. המתלים קצת עייפים.. אבל בגדול רכב נוסע ויסע כנראה עוד הרבה זמן.

פרסמתי אותו ב5500 כזכור לי, מכרתי אחרי כמה ימים ב4300 שקל לראשון שהגיע.

שכחתי לציין, הרכב משנת 2008 ויד שישית או חמישית...

אז לך יש נתונים קצת יותר טובים אבל רכב יוץר ישן ובלי מזגן, המחיר הריאלי שלו הוא סביב ה3000 שקל גם כן, כי צריך להסתכל מה החלופות של הקונה הממוצע. והקונה הממוצע יעדיף לקנות כל יונדאי, מזדה, הונדה וסבוארו אחרת עם מזגן עובד בתקציב הזה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פרסם בקבוצת Subaruholic בפייסבוק, יש כאלה שזה בדיוק מה שהם מחפשים. לדעתי תמכור שם בקלות. 

בהצלחה.

 

פורסם
בתאריך 22.12.2022 בשעה 12:18, yd b-4 כתב:

קודם כל תפרסם כאן בלוח מכירה.

מכוניות כאלו במצב טוב כפי שתיארת דיי מבוקשות לסטודנטים או כרכבי מעבר ללא מעט אנשים.

 

הרכב לא שווה הרבה וסוחר ירצה להרויח.... הרבה לא ישאר לך מזה.

 

אתה טועה. סטודנטים מעדיפים מכוניות קטנות וחסכוניות בהרבה מסובארו אימפרזה, ובכל מקרה כאלה שהן בעלות תדמית יותר "קולית" או צעירה כגון סיאט איביזה, פיאט 500 וכו'.

  • אהבתי 1

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

מכרתי לפני כמה שנים סוזוקי בלנו בת 18, יד 3 , סביב 200,000 ק"מ, שמורה מאוד, ב- 6,000₪.

נמכרה תוך שבוע לבחור חרדי צעיר.

יש שוק לרכבים ישנים שמורים, צריך לפרסם בשקיפות מירבית ולסנן לא רציניים.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Michael01 כתב:

מכרתי לפני כמה שנים סוזוקי בלנו בת 18, יד 3 , סביב 200,000 ק"מ, שמורה מאוד, ב- 6,000₪.

נמכרה תוך שבוע לבחור חרדי צעיר.

יש שוק לרכבים ישנים שמורים, צריך לפרסם בשקיפות מירבית ולסנן לא רציניים.

הורדתי את המודעה מיד2 כרגע,כשפרסמתי שם אז פנה איזה חרדי או 2 ושניהם שאלו אם אהיה מוכן לקבל סכום סימלי ונחשיב את זה כצדקה/תרומה.

 

הרכב כרגע שמיש לחלוטין ועומד יפה בנסיעות לעבודה של 17-20 ק״מ לכיוון במרכז הארץ, אז אני מחשיב פניות כאלה בסל של ה״לא רציניות״

 

תודה על ההתייחסות שלך בכל אופן.

עריכה אחרונה על ידי ykg
פורסם
לפני 26 דקות, ykg כתב:

הורדתי את המודעה מיד2 כרגע,כשפרסמתי שם אז פנה איזה חרדי או 2 ושניהם שאלו אם אהיה מוכן לקבל סכום סימלי ונחשיב את זה כצדקה/תרומה

לא הכי בקיא בנהלים האלה, אבל אני חושב שאם היה לך עסק, והאוטו היה רשום על העסק, אז יכול להיות שהיה בזה הגיון כלכלי מבחינת מיסוי.

 

אבל קח את מה שאמרתי בערבון מאוד מוגבל.

לפני 8 שעות, thebaron כתב:

אתה טועה. סטודנטים מעדיפים מכוניות קטנות וחסכוניות בהרבה מסובארו אימפרזה, ובכל מקרה כאלה שהן בעלות תדמית יותר "קולית" או צעירה כגון סיאט איביזה, פיאט 500 וכו'.

אז אתה לא מכיר סטודנטים.

 

בחניה של המכללה שאני לומד בה, רואים הכל מהכל - מסוזוקי בלנו בנות 25 ועד S קלאס.

 

סטודנט עם כסף, יעדיף את מה שאמרת, אבל סטודנט רגיל ייקח את מה שנוסע וזול לאחזקה.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

נסה למכור לחבר'ה של גרוטראלי.

וכן, אם אתה לא מדייק ביד 1 או 2, או בקילומטראז', זה מרחיק אנשים.

ההתנהגות של המוכר חשובה הרבה יותר מ10 אלף ק"מ לכאן או לשם באוטו בן 17, ופה אתה מפשל.

 

בהצלחה בכל אשר תעשה

  • אהבתי 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

תפרסם כאן יום שני מקסימום הרכב נמכר.

מדובר בקבוצת חובבי רכב ישראלית שהרוב המוחלט דובר רוסית (כמוני) והם חוליםםםם על יפניות עתיקות.

 

רק תהיה כנה ותכתוב שהמזגן תקול וזהו, מניח שב6000 היא תלך בכיף.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

לפני שלושה חודשים מכרתי גרמניה עתיקה בת 22 עם 225K ק"מ תוך שלושה ימים ובדיוק במחיר בו פירסמתי את האוטו ( מחיר מחירון ). ולא, לא מדובר באיזה מרצדס אקזוטית, בסך הכל וואגית. נקודות חוזקה יד ראשונה אמיתית ופרימסי 4 כמעט חדשים בכל הפינות. מרבית הטלפונים היו כנראה מסוחרי מתכת או חלקי חילוף וכאלו שהציעו הצעות די מעליבות. מקצתם מאנשים שהאוטו באמת עניין אותם, עד שהגיע אחד, ראה, עשה סיבוב וקנה. בקיצור לא צריך להתייאש. יימצא קונה, ודאי כך שמדובר ביפנית עם מוניטין שרבים יעדיפו אותה בגיל הזה על מה שאני מכרתי.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני שם פה לדוגמא איך מפרסמים רכב יד 2 בנורווגיה.

גם מי שלא קורא נורווגית(גוגל יעזור).

תראו את כמות המידע שמפורסמת, כמות התמונות שהאנשים שמים.

אימפרזה 2003.

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=283876433

 

  • אהבתי 2

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 25 דקות, לירון .ה. כתב:

אני שם פה לדוגמא איך מפרסמים רכב יד 2 בנורווגיה.

גם מי שלא קורא נורווגית(גוגל יעזור).

תראו את כמות המידע שמפורסמת, כמות התמונות שהאנשים שמים.

אימפרזה 2003.

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=283876433

 

אחריות למשך שנתיים של המוכר...

ואיך קובעים אם ידע או לא ידע?

 

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, לירון .ה. כתב:

אני שם פה לדוגמא איך מפרסמים רכב יד 2 בנורווגיה.

גם מי שלא קורא נורווגית(גוגל יעזור).

תראו את כמות המידע שמפורסמת, כמות התמונות שהאנשים שמים.

אימפרזה 2003.

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=283876433

 

לפני 10 דקות, rev-Match כתב:

לא רק בפינלנד, ברוב מדינות אירופה מודעה של רכב נראית ככה ולא נשאר הרבה מה לשאול בטלפון ורק לקבוע מועד הגעה. 

 

זה מה שקורה בתרבויות שבהן לא אוהבים שיחות נפש. הכל כתוב, אהבת - תקנה, לא אהבת - ביי.

רק בארץ (מניח שבעוד מדינות עולם שלישי) יש את הריקוד הזה שכולם שונאים אבל חייבים לעשות סביב קניית רכב.

לפני 10 דקות, לירון .ה. כתב:

נוררוגיה אני מבקש 😉

 

האתר זה finn.no, אז הגיוני שחשבו שזה פינלנד

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

נכון, הגיוני

Finn, זה לחפש בנורווגית

לפני 8 דקות, Ron Poh כתב:

אחריות למשך שנתיים של המוכר...

ואיך קובעים אם ידע או לא ידע?

 

שאלה טובה, אשאל את החברים הנורווגים שלי.

את הרכבים שהיה לי שם, היו בליסינג

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...