Jump to content

icohen436

  • פרסום הודעות

    135
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

18 נייטרלי

אודות icohen436

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. mgtow = Men Going Their Own Way. שם מתענגים על סיפורים כאלה
  2. לפני 13 שעות, EliC25 כתב: אפילו כוס מים היא לא הציעה לי, בנתיים מגיע איזה יזיז שלה באאודי חדשה והיא נשארת איתו בבית במשך כל הזמן הזה copy-paste מיידי לפורום של mgtow ☺️
  3. בחניונים הישנים בתל אביב, כיכר אתרים ודיזינגוף סנטר למשל, הגבלת הגובה בפנים יורדת לפעמים ל 1.80 ומטה, כבר הסתבכתי שם עם רכב גבוה.
  4. Krishi, תנחומי על הנזק, עוגמת הנפש, ובירוקרטיית הביטוח. לפחות יש את מספר הרכב שלו. איזה כוכב הנהג במאזדה, גם ברח נוסף לכל. טוב שלא היה דו גלגלי במקומך.
  5. המדחס ניכבה כשהטמפרטורה יורדת מתחת לסף מסויים ונידלק שוב כשהיא עולה, אז בטמפרטורת סביבה של 10 מעלות הוא עובד הרבה פחות.
  6. מדחס מזגן צורך סדר גודל של 1-2 כ"ס. אז בנסיעה עירונית, כשמנצלים בממוצע הרבה פחות כ"ס ממה שהמנוע מסוגל לתת, מרגישים את העליה בצריכת הדלק וברכבים חלשים גם את הירידה בסחיבה. אצלי בקנגו דיזל 1.9, נסיעה עירונית בלי מזגן 1/13, עם מזגן 1/12
  7. אז ככה מצליחים להגיע ל 5 ק"מ לליטר בעירוני
  8. זה מאוד חריג לנהג מונית. הם אוהבים להפריע לתנועה בכל דרך שתעלה על הדעת אבל עושים את זה בזהירות, דבר כזה עוד לא ראיתי. גם אין מה לפחד מאלימות שלהם, הרבה רעש וצילצולים אבל לא מרימים ידיים.
  9. פקטור הזמן קיים, למשל בעמידה במקום המנוע צורך דלק ולא נוסע מטר. אבל בנסיעה בין עירונית זה זניח לעומת התנגדות האוויר שכמו שכתב אליה עולה בצורה לא לינארית. 80-90 קמ"ש אמור להיות יותר חסכוני מ 120.
  10. הרכב בבעלות המוכר חודש אז גם אין לו הסטוריית טיפולים להראות לך. היעדר תיעוד טיפולים מעיד שהרכב מוזנח מכאנית וזה יעלה לך. למשל לא ידוע מתי עשו טיימינג אז צריך לעשות אחרי הקניה. ושיהיה עם טסט לשנה, לא עם סיפורים של "הכל 10 יעבור טסט חלק". כשמסתכלים על הרכב, לראות גם שלא עבר תאונה קשה עם שיקום חובבני.. לא בגלל ירידת ערך, בשביל בטיחות, חדירת מי גשם וכו'. בדיקה לפני קניה - לא יודע אם הייתי לוקח למכון בדיקה, חבל על ה 600 שקל. מספיק בדיקה במוסך שאתה מכיר, יותר זול ומהיר וגם יודעים כמה עולה לתקן. ביטוח חובה וצד ג' יקר יחסית ברכבים האלה, במיוחד לנהג צעיר, כדאי לברר אצל חברת הביטוח ל
  11. אין שום דבר מיוחד במסחריות הקטנות, אותם מכלולים כמו ברכב פרטי, ומעטות מגיעות ל 500 אלף. עם כזה פז"ם צריך לשמור בצד כסף למוסך.
  12. כדאי לחכות עד שיהיה לך יותר כסף. במחיר הזה, מניסיון, תמצא רכבים בני 11 שנים, יד 3 ומעלה, עם 250 אלף קילומטר, שעבדו קשה ובדרך כלל הוזנחו. אין מציאות, המוכרים בסיגמנט הזה יודעים מה הם מוכרים. צריך עוד כמה אלפי שקלים ליישור קו וכמה אלפים בשנה לתיקונים.
  13. לא רלוונטי כבר למקרה הזה, אבל אפשר להעביר את המגב האחורי קדימה
  14. הירידות האלה בפרויד מאוד מסוכנות, כביש מהיר ומפותל בירידה, כל מה שבלימת חירום לא אוהבת. אין שבוע בלי לפחות מכונית אחת מעוכה בשוליים. לגיטימי לתפוש את הנתיב הנכון לפניה בזמן ולא לעשות סלאלומים ב 100 מטר האחרונים (בלי להגזים כמובן , התנחלויות זה בצד השני של הקו הירוק). ותמיד יהיה הטייס שמחנך אותך בצפירות והבהובים כי היית בשמאלי חצי שניה מיותרת.
×
×
  • Create New...