Jump to content

icohen436

  • פרסום הודעות

    177
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

37 נייטרלי

אודות icohen436

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא ניראה לי. לא סביר שהאלטרנטור יינזק כי הוא מגביל בעצמו את עוצמת הזרם אבל בכל מקרה זו התחכמות מיותרת שכרך יצא בהפסדך כי מצבר גדול עולה יותר. וגם לו אורך חיים מוגבל, וגם הוא ימות במקרה של תקלה בטעינה. זה שאתה מתקין מצבר לפי הוראות היצרן זה כבר מעל ומעבר, בניגוד לישראלי החסכן שמתקין מצבר קטן יותר. חסרונות טכניים ? המדף עליו מותקן המצבר מתוכנן למישקל מסויים. עדיף לדעתי אם כבר להשקיע במותג איכותי שיאריך ימים ולא ישפריץ חומצה בתא המנוע
  2. זה לא סותר את העיקרון שעדיף להתבסס לפני הנישואים, גם אתה התחתנת כשכבר היה לך מקצוע והכנסה מכובדת. איך החיים היו נראים אם הייתי נכנס לזה על משכורת מינימום ? אשריך שזכית. אני גם מכיר שניים שעשו כזה תואר כמעט בלי ללמוד (מחוננים) וכמה פצצות אנרגיה שעבדו\למדו הנדסה\גידלו ילדים במקביל. זה היוצא מהכלל, רובנו לא סופרמנים. רוב השיכבה שלי היו צריכים השקעה של כמעט 24\7 בשביל לסגור כזה תואר בזמן סביר. אנחנו כבר הסתדרנו, אני יותר חושש מהעיצות שאנחנו נותנים לצעירים. בדיעבד, אחרי שעברו הזמנים הקשים, יש לנו נטיה לצבוע את העבר בוורוד, להגיד להם "יהיה בסדר", או לתת עצות שמתאימות לנ
  3. על מה יש להצטער ? בגיל 32 אישה עדיין יכולה ללדת. סה"כ עניין של חוסר מזל
  4. מסכים איתך, כשכבר קיים הבסיס הראשוני ויש בן זוג תומך, אפשר לעשות שיפורי קריירה תוך כדי גידול משפחה. השקעה מאתגרת במקביל למשפחה לעיתים הכרחית כדי להיחלץ מהעוני, אבל עדיין אלטרנטיבה גרועה בהרבה מאשר לעשות אותה לפני הילדים, זה חלק מהתכנון לטווח ארוך. כוונתי היא שעלינו להיזהר בעצות שאנחנו נותנים לצעירים, הם יותר מדי שומעים מסרים כמו "ילדים זה ברכה", או "תתחתן ואחר כך תסתדרו"
  5. התיאור הנ"ל של וואדים די משקף את המציאות. אני גם מכיר מישהו שעשה תואר במדעי המחשב כשהיה נשוי עם ילדים, וזה תואר שדורש השקעה 24/7. איך זה עבד ? פשוט שחטו את החסכונות של הסבים כדי לקיים משפחה+סטודנט במשך 3 שנים. האחרים שהקימו משפחה עם עבודת dead-end ? נשארו איתה גם אחרי החתונה ונשאבו למערבולת נצחית של חובות, שעות נוספות, ולחץ. ההוצאות השוטפות בולעות את כל הכסף והאנרגיה, לא מתקדמים לשום מקום. אפשר לדלג בין מקומות עבודה, או לעשות תואר שני בגיל 50 (לא לבוגרי dead-end, אין רזרבות בשום גיל), אבל השקעה גדולה בקריירה כמעט בלתי אפשרית.
  6. גבר ואישה זה שתי חיות שונות. לגבר אין מה למהר. להיפך, עדיף לו להגיע לנישואים אחרי שהתבסס מקצועית, וגיל 35 זה לא מאוחר בכלל. לאישה לעומת זאת אין זמן. יש שעון ביולוגי, כל שנה היא פחות יפה ויותר קשה למצוא שידוך טוב, גם אחרי גיל 30-35 הלידות מסתבכות יותר. אם אין איזה תואר במדעי המחשב שמסתיים בגיל 25, אין מה לחכות. לא סתם יש פער גילאים בתוך זוגות
  7. בעיר שאני גר בה זה הנוהל. יש צוות אחד שמוציא את הפחים, אולי זה אפילו העובד ניקיון שאחראי על הרחוב שעושה זאת כחלק מהסיור שלו, עד שמגיעה המשאית לוקח יותר מכמה דקות.. במקרה של מעצור גלגל מקולקל, זו רשלנות. הפועל אמור לנעול אותו, ואם הוא מקולקל מבחינים בזה מיד והמעשה הסביר הוא למקם אותו או לחסום אותו כך שלא יהווה סיכון
  8. הכוונה לפח ירוק על 4 גלגלים ? אחרי שאחד כזה פגע ברכב שלי בדקתי את הסוגיה; אם מפעילים את מעצור הגלגל שלו, גם רוח חזקה לא תזיז אותו מהמקום. אם לא הפעילו, או שהמעצור מקולקל, הוא מידרדר בקלות. אז תיתכן פה רשלנות של העיריה או וועד הבית.
  9. כל תא ניקל קדמיום סטנדרטי 1.2V באותו גודל של הישנים יעשה את העבודה. ראיתי בתמונות עכשיו שלסוללה באמת שלושה הדקים אז אחד מהם כניראה הולך לחיישן. כל התאים נראים זהים, רק לאחד החשוף אין כיסוי קרטון והוא צמוד לחיישן בפס מתכת בשביל להוליך חום. צריך להחליף את התא החשוף כך שיתחבר לחיישן כמו קודם, לא יודע איך עושים את זה. אולי התא הזה עדיין טוב ואפשר להשאירו ?
  10. זה ניראה כמו 6 תאים של ניקל קדמיום 1.2V, שחמישה מהם עטופים. למה יש אחד חשוף, כניראה שני תסריטים: 1. טכנאי ישראלי החליף תא אחד בעבר 2. הגיע מהמפעל ככה - מוזר, אולי באמת מחובר אליו איזה חיישן. במקרה כזה לסוללה אמור להיות עוד חיבור חוץ מ +\- . ברוב המברגות המודרניות, וגם בסוללות גיבוי של אזעקות ותאורות חירום מסויימות יש תאים כאלה, זה אביזר סטנדרטי, אז אפשר לפרק מהם. אם מסבים לסוללת ליתיום צריך להחליף מטען כי סוללת ליתיום רגישה מאוד לטעינת יתר.
  11. ברכב חדש יש פיוז מובנה בנעל הכבל של המצבר, מה שלא היה ברכבים ישנים. אם מניעים מנוע תפוס או מנוע בנפח גדול משמעותית מזה של הרכב התורם, ברכב ישן המצבר היה מתאמץ מעט, בחדש הפיוז עלול להישרף ואז נשארים עם רכב מושבת.
  12. הסעיף של וויתור על כל תלונה ודרישה עתידית יותר מדי דרקוני. מה אם עוד שבוע יתברר שמשהו הורכב לא נכון בעת העבודה או שגרמו נזק ? קרה לי כבר, עם היבואן ועם חברת הביטוח. אחרי הליך ארוך ומתיש, כשאתה בטוח כבר שהכל מאחוריך ורק נישאר לקבל את המפתחות\צ"ק, דוחפים לך לפרצוף איזה מיסמך ויתור קיצוני. הייתי טיפש וחתמתי, מקווה שהחבר שלך יהיה יותר חכם.
  13. היתה לי פעם תושבת קרועה עם גיר אוטומטי רגיל ולא הרגשתי כלום, ובמוסך הראו לי אותה קרועה לפני הפירוק כך שלא עבדו עלי. פות"ש, תוכל לבקש במוסך שיראו לך את הפגם בתושבת
  14. מוזר, בטח יש לך גם את האימיילים מאיביי שמעידים שהיא הזמינה. גם זה לא עזר ? ייתכן שמושא התביעה הוא בכלל פייפאל ואיביי ולא הלקוחה. לא פשוט, צריך לחקור את הנושא ולקבל ייעוץ משפטי, כלומר כאב ראש. כאחד שגם מוכר לפעמים, מצטרף להמלצות קודמיי. מוצרים שבדרך ללקוח מתקלקלים, נשברים או נגנבים זה חלק מהעסק. רק אם זה חוזר על עצמו צריך להוסיף אמצעי זהירות או לשקלל את הסיכון במחיר.
  15. בזמנו, כמה מאות. פחות מ 500
×
×
  • תוכן חדש...