Jump to content

icohen436

  • פרסום הודעות

    100
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

7 נייטרלי

אודות icohen436

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. תודה לכל המגיבים הבנתי מפה שנורות הלוגן יכולות להיות פגומות גם אם עדיין מייצרות אותה כמות אור, ושכדאי לנסות ליטוש. אנסה החלפת נורות וליטוש פנסים ביתי
  2. אלה תמונות של האור הגבוה (אורות דרך) . צילמתי בלילה, נקווה שיעזור: מבט מקדימה: מבט מקדימה (טלפון אחר): מבט מלמעלה: המתח לנורות תקין, מדדתי אותו. הנורות קרוב לוודאי מורכבות היטב כי שנים לא נגעו בהן. אולי חוץ מהשמאלית שהתעסקתי איתה היום. ראיתי בפוסטים דומים הצעות כמו ניקוי בשמן מנוע\WD40\משחת שיניים. שווה לנסות ?
  3. הכשילו על סעיף "פנסי חזית עוצמה". פנסי מעבר "תקין", פנסי דרך "חלש". הרכב הוא רנו קנגו 2001, ברשותי 8 שנים. נעשה ליטוש פנסים לפני כ 6 שנים, נורות הלוגן H4, לא החלפתי מעולם. הנורות מקבלות 12V וולט וצורכות 4.8A שזה בערך ההספק התקין שלהן 60W, אז הן כנראה בסדר. לא יודע מה הם מודדים שם, המספרים משתנים כל שנה כמו טופס לוטו. לפני הטסט בדקתי אורות, הסתכלתי לתוך הפנס והסתנוורתי כרגיל כמו כל שנה. מעולם לא הוכשלתי על אורות. לפני שאני משלם לחשמלאי... יש מצב שזה סתם איזו שטות, למשל בגלל שהגעתי לטסט עם 200 קילו מיטען מאחורה שהסיטו את אלומת האור, או שצריך לשחק עם כפתור כיוון האורו
  4. גם כשקניתי המוכר היה נחמד והשאיר את הביטוח עוד יום, אבל התברר שזה לא רלוונטי כי הביטוח של המוכר תופש רק כל עוד הרכב בבעלות המוכר. נראה שהקונה צריך לבטח מרגע הקניה (בעיה בערב אחרי שעות העבודה)
  5. יש תופעות שמופיעות רק כשהמנוע במאמץ השלוש מליסינג. זו של המשפחה - פרטית, כניראה טופלה כמו שצריך והמנוע הזדקן פחות התשובה בגוף השאלה. אם קורה גם במשפחה אז זה לא אינדיקציה. בהרבה רכבים ניזרק שמן משם וזה נורמלי. בשביל זה יש שם מיכסה והוא אמור להיות סגור כשהמנוע עובד. בתור מוכר, לא הייתי נותן לקונה לעשות בדיקה כזו.
  6. כולן אותו דבר. ברלינגו, קונקט, קנגו, דובלו. כמה שיותר זולות ככה יותר משלמים במוסך. יש כאלה למכירה גם ב 3000 אבל לא הייתי נוגע עם מקל. במסחרית ישנה הייתי נמנע מאלמנטים מסובכים כמו טורבו והזרקה אלקטרונית (כמו בקונקט) כי התיקון שלהם יקר מאוד, אפילו שהיום כבר קשה למצוא מסחרית עם מנוע דיזל פשוט. 4000 תחזוקה לרכב עבודה ישן זה לא הרבה. אם העסק שלך לא מכסה את זה או לחילופין מכסה ירידת ערך של 10 אלף, אז כל הסיפור לא כלכלי. לכן הציעו לך פה סטיישן או רכב רגיל.
  7. חיפשתי בעבר וגם קניתי מסחרית בטווח המחירים הזה, ואני רואה בלוחות עכשיו שהמצב לא השתנה. קניתי ב 10 אלף מסחרית בת 11, יד חמישית אחרי תאונה עם 250 אלף ק"מ, וזה עוד היה אחד הטובים. ב 15 אלף תמצא אולי משהו קצת יותר טוב. בנסועה של 10 אלף ק"מ בשנה, הרוב בית-עבודה, המוסך עולה לי 4 אלף. בהובלות כמו שאתה מתאר זה יעלה יותר. בבדיקה לפני קניה מגלים מה שדפוק באותו רגע, אבל הרבה מתקלקל בהמשך פשוט בגלל בלאי. לגבי בחירה בין רכב חדש עם ירידת ערך לבין ישן עם תיקונים, נקודת שיווי המשקל במסחריות, לעומת פרטיות, נוטה יותר לכיוון רכב חדש. לדוגמה: מאזדה 3 וברלינגו חדשות עולות בערך אותו דבר. אבל
  8. כל המסחריות הקומפקטיות מהקטגוריה הזו יתאימו באותה מידה למשלוחי סופר. להובלות קטנות פה ושם עדיף רכב פרטי או סטיישן. אבל לעבודה אינטנסיבית עם טעינה ופריקה של הרבה קרטונים, מסחרית כזו נוחה בהרבה. אבל, כמו שאמר zvit, בתקציב הזה מוצאים מסחריות זקנות ובלויות, והבלאי יעלה הרבה במוסך. מעטות מאוד מהן תהיינה עם הסטוריית טיפולים.
  9. גם בשביל העדפת פריפריה מספיק פתרון פשוט: פחות מיסוי דלק ויותר אגרת רישוי, שזה מפצה על המרחקים הגדולים בפריפריה על חשבון תושבי הערים שנוסעים פחות. "עונש" על כניסה לתל אביב כבר קיים בצורת בזבוז הזמן בפקק שלא קיים בבר שבע. תוספת מנגנונים מלאכותיים כמו מס גודש נראית לי פחות עדעפה, זה תמיד בזבוז כסף, פתח להעדפות פוליטיות וכו'. השיטה הקיימת כבר עובדת, בבחירת מקום מגורים ועבודה בעיות תחבורה תופשות חלק בשיקולים.
  10. זה העניין, וזה למה ההצעות שלהם מכעיסות אותי. כבר יש פיתרון שמובנה בגוף הבעיה - הנהג שיושב בגודש כבר משלם בדלק גם כשהרכב עומד, זמן יקר ובלאי. אנשים נמנעים מפקקים ככל יכולתם בגלל הסיבות האלה. מנגנון גביה מסובך זה רק צרות: עוד שליטה של המדינה עלינו, שחיתויות ועלויות תפעול שחוזרות אלינו בצורת מיסים.
  11. בסגר השלישי - המשך מלחמת יפן-צרפת
  12. מה טוב באגרת גודש במקום מיסוי על דלק ? מעודד בזבוז דלק וזיהום אוויר, ומוסיף מנגנון גביה מסורבל מיסוי חניה - שום דבר לא סטנדרטי, רק עוד נטל על גב האדם העובד
  13. ידני זה באמת הזוי ברמת העיקרון, זה שהנהג צריך בכלל להתערב בהעברת הכח בין המנוע לגלגלים. אבל הוא עדיין קיים כי יש לו יתרונות מעשיים: ה 10K שהוא לא מוסיף בקניית רכב חדש, ה 8K שהוא לא לוקח על שיפוץ גיר, כמה אלפים בשנה חיסכון בדלק, ואמינות.
  14. רעיון העיוועים הזה עולה מחדש כל כמה שנים. דווקא בגלל שהוא כל כך מטופש, אני חושש שיעבור בסוף. כיום יש לנו שיטה פשוטה: הנוסע בפקקים משלם ישירות בדלק ובזמן. מיסוי הדלק גם מעודד מכוניות חסכוניות. אבל למה לא לסבך אם אפשר: בכל רכב יותקן GPS שידווח איפה נסענו. יותקנו ויופעלו ע"י חברה בבעלות מקורבים. הממשלה תדע כל רגע איפה נסענו אבל כמובן לא תנצל לרעה את המידע הזה. לכל כביש וכל שעה תהיה עלות, זירת פעולה לחכי"ם ולוביסטים (רמז: תעריף אחד לכביש בני ברק - ירושלים, אחר לכוכב יאיר - תל אביב) אכן, כמה אכלו לנו את הראש כל השנים האלה על חשיבות התחבורה הציבורית, וברגע האמת, כשיש משבר, אין אוטוב
  15. אין התיישנות על עבירות מירמה, כלומר ההתיישנות מתחילה ברגע שהנפגע מגלה על העבירה, ולא כאשר העבירה בוצעה.
×
×
  • Create New...