Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב אדום האם יותר קשה למכור?

 

האם יותר קשה למכור רכב אדום האם הוא מצריך טיפול מיוחד שרכב אחר לא מצריך? או שזה כמו כל צבע.

פורסם

אין משהו מיוחד.

גם לא רואה בעיה בצבע אדום למכירה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש כאלה שלא יסכימו לקנות רכב אדום. לעומתם יש כאלה שיחפשו דוקא אדום...
מבחינת טיפולים אין הבדל

  • אהבתי 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

אני למשל הייתי קונה אדום אולי רק פרארי,

יכול להיות שכן יהיה קשה למכור,

אך גם אולי יהיו דווקא אלא שיחפשו אדום, כי אין הרבה אדום בהיצע,

למשל בחור מחפש צבע לבן או כסף, ובהיצע יש 2000 רכבים כאלה, אז הוא יחפש אחת ספציפית הכי שמורה, אפילו אם יש עוד 50 , עדיין, יש הרבה היצע

ואם 5 יחפשו אדום כאשר בהיצע יש בסה"כ 10, כאן כבר תתחיל תחרות הקודם זוכה.

בקיצור, אם טוב לך עם הרכב שלך בצבע אדום, לך על זה, אל תתיחס לרעשי הרקע.

  • אהבתי 1
פורסם

אם הרכב שמור ובמצב ששווה לרכוש אותו - צבע זה הבעיה האחרונה שהייתה מפריעה לי

  • רעיון טוב! 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אני מכיר לא מעט אנשים שהיו שוללים רכב בגלל צבע אדום. 

מבחינת תחזוקה כמו כל רכב עם צבע כהה כדאי שיהיה לרכב חניה מוצלת אחרת הצבע ידהה והברק יעלם.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

אישית הייתי נמנע מצבע כהה שאינו שחור.

 

מהתרשמות בלתי מבוססת, צבעים כגון אדום, כחול כהה וירוק, פגיעים יותר מהבהירים ונוטים להתקלף/להשרף.

 

למרות האמור, ישנם יצרנים המקפידים יותר מאחרים (איכות השכבה העליונה בעיקר - במכוניות יוקרה אין לרוב סימני דהייה) ובמידה ומדובר על רכב מדרגה גבוהה - לא הייתי ממהר לפסול

   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

פורסם

אם זה אוטו משנות ה2000, קצת משופשף, ואתה צעיר,

אתה תהיה מטרה לכל משטרה שתעבור לידך,

מנסיון של חבר , הוא סבל נוראות עד שהוא מכר את האוטו בגרושים,

העיקר להתפטר מהמשטרות שאכלו לו את הראש,

 

אז ברור שלצבע שונה מהסטנדרט יש משמעות, 

הכל בסוף תלוי בהיצע וביקוש, איזה רכב, ועוד המון פרמטרים,

לדוג' I10 בצבע אדום הוא רכב שמקובל אצל בחורות,

אבל פריוס+ אדום ראיתי אחד כזה בארץ, הוא נראה מוזר מאוד על הכביש.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

לדעתי אכן יקשה על מכירה עתידית. מכיר לא מעט אנשים שלא יקנו רכב אדום.

מצד שני, אם מדובר ברכב לא מאוד יקר שאתה מאוד רוצה ומתכנן להחזיק לא מעט זמן, שיקול המכירה העתידית נהיה קצת פחות משמעותי. במקרה הגרוע ביותר תוריד קצת מהמחיר - שגם ככה לא גבוה - והרכב ימכר.

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

בתקופה הזאת, כל רכב כמעט קל כבר למכור. אפילו צרפתיות רחמנא ליצלן…אז אדום? כבר פחות בעייתי מבעבר. זה בטח ישתנה בעתיד כשיהיו יותר מכוניות חדשות זמינות במלאי. חוץ מזה, יש הרבה גוונים לאדום. רוב האדומות הן לא אדום פרארי אלא משהו נעים יותר לעין. 

פורסם

תלוי איזה אדום. לי למשל אדום מטאלי, נוטה לבורדו, פחות יפריע מאדום 'רגיל'.

גם מאוד תלוי איזה אוטו- פיקנטו או פיאט 500 תימכר ללא בעיה, וולבו או סופרב (או אסטרה, שמשום מה היבואן הביא אדומות במאות), פחות.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, waterman כתב:

אישית הייתי נמנע מצבע כהה שאינו שחור.

 

מהתרשמות בלתי מבוססת, צבעים כגון אדום, כחול כהה וירוק, פגיעים יותר מהבהירים ונוטים להתקלף/להשרף.

 

 

לגביי הנקודה הראשונה שלך, הצבע הכהה היחיד שדווקא כן הייתי נמנע ממנו זה שחור, מאחר והוא סיוט לתחזוקה. 

 

לגביי הנקודה השניה שלך, במחילה, קשקוש לא מבוסס.

עריכה אחרונה על ידי robertf
  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

זה נכון. צבעים כהים נוטים יותר להתקלף בשמש חזקה. רכבים אדומים שחונים בשמש ולא מתחזקים את הצבע שלהם דוהים  תוך כמה שנים.

עריכה אחרונה על ידי FARM
×
×
  • תוכן חדש...