Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי פורד פוקוס סטיישן 2016.

לא עברה תאונות או החלפת שמשות.

לאחרונה שם לב בגשם ברורה של הדלת נהג נכנס גשם.

בגשם חזק ממש רואים טיפות.

זה ממש בקורא בקצה של הפלסטיק שמכסה את החיבור בין השמשה לרכב.

 

זה החורף הראשון שהרכב אצלי, אז אני לא יודע אם זה חדש או היה לפני.

יש רעיון איך למצוא מאיפה המסילה ואיך לסדר את זה ?

 

תודה.

פורסם

אם הרכב חדש אצלך, איך אתה כזה בטוח שלא החליפו שימשה?

בכל מקרה, תוכל לצלם את האזור?

מאיפה שזה מטפטף זה לא בהכרח מאיפה שחודר ולמצוא את המקור עלול לדרוש פירוק לא קטן,

תתחיל בלבדוק את כל הגומיות של הדלת והחלונות, אולי אפילו את ההדבקה סביב השימשה, אולי תראה נזק גלוי לעין שייקצר את התהליך החיפוש

כבר חתמתי...

פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, yairw כתב:

אם הרכב חדש אצלך, איך אתה כזה בטוח שלא החליפו שימשה?

בכל מקרה, תוכל לצלם את האזור?

מאיפה שזה מטפטף זה לא בהכרח מאיפה שחודר ולמצוא את המקור עלול לדרוש פירוק לא קטן,

תתחיל בלבדוק את כל הגומיות של הדלת והחלונות, אולי אפילו את ההדבקה סביב השימשה, אולי תראה נזק גלוי לעין שייקצר את התהליך החיפוש

תודה על התגובה,

א. על השמשה יש את התווית המקורית של הייצרן.

ב. אני מכיר את מוכר הרכב והוא לא היה משקר לי.

 

מצרף תמונה של המקום.

ממש מוזר, ניסיתי.לגעת בפנים והכל מרגיש יבש.

 

IMG_20220204_125919.jpg

IMG_20220204_131037.jpg

עריכה אחרונה על ידי gtaboy34
הוספת תמונה
פורסם

נתקלתי ברכב קודם בנזילה באזור הזה, אך מקורה היה כנראה במרכז השמשה למעלה וזה פשוט התנקז לפינה הזאת,

לצערי אינני מומחה בתחום והצעד הבא נראה כמו פירוק הפלסטיק שעל הקורה, ואם יש בו כרית אוויר אז זה כבר לא עבודה לחובבן

כבר חתמתי...

פורסם
לפני כשעה, טרט כתב:

מקווה שהניסיון שלי יעזור לך

היי, תודה רבה על התגובה.

במקרה שלי לא היתה החלפת שמשה.

בדקתי באיזור הריון מסביב לכיוון השמשה והכל יבש.

משהו די מוזר.

אני חושד שאולי יש איזה גומייה שלא יושבת טוב.

 

בכול אופן אצלי זה לא מתקרב לתמונה בפוסט שלך.

זה לא מגיע לרמה של שלולית.

 

חשוב תודה על התגובה.

פורסם
לפני 25 דקות, roy007 כתב:

האם ישנה אנטנה של רדיו קרובה למקום?

הייתי מתחיל לבדוק משם אם ישנה

תודה על התגובה,

האנטנה נמצאת מאחור.

 

חשבתי על זה, וזה לא הגשם הראשון של הרכב אצלי.

אבל זו הפעם הראשונה שיש את החדירת מים.

יכול להיות שמשהו זז?

ניסיתי לעבור על הגיוניות שמסביב לדלת ולחזק אותן (שיהיו מחוברות טוב למבנה)

 

 

 

פורסם (נערך)

בהחלט יכול להיות שמשהו זז

גם אם האנטנה מאחור וישנה חדירת מים משם המים מתשפטים לכל אזור הגג.

כפי שאמרתי הייתי מתחיל משם.

 

עריכה אחרונה על ידי roy007
פורסם
לפני 12 דקות, roy007 כתב:

בהחלט יכול להיות שמשהו זז

גם אם האנטנה מאחור וישנה חדירת מים משם המים מתשפטים לכל אזור הגג.

כפי שאמרתי הייתי מתחיל משם.

 

תודה, בהחלט אבדוק.

פורסם
בתאריך 4.2.2022 בשעה 15:55, gtaboy34 כתב:

במקרה שלי לא היתה החלפת שמשה.

 

לא הוחלפה אצלי שמשה

הגומיות האוטמות נהרסו עקב גיל הרכב

ומה שעשו זה החלפת גומיות ואיטום מחדש

"בלי סיכון אין סיכוי"

×
×
  • תוכן חדש...