Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 4.2.2022 בשעה 00:35, yoav911gt2 כתב:

לכלמוביל יש שירות ייבוא אישי שלהם, הייתי אולי מנסה לברר בנושא. 

 

יבוא אישי זה סיפור שונה לגמרי מיבוא מקביל. השאלה מי באמת יודע מתי הרכב ימכר דרך כלמוביל? סוכן המכירות שם זו תשובה מספיק אמינה?

פורסם

עדכון בנושא למי שמתעניין.

ישבתי באולם מרצדס עם סוכן מכירות. הסוכן הרים טלפון למי שצריך בחברה שעדכן שכרגע הצפי להכנסת הרכב לשיווק הוא מאי/יוני ותחילת מסירות חודשיים אח"כ.

נשאר לראות אם הזמנים ישארו בעינם.

בנתיים שריינתי לי קודיאק חדשה, נראה מה יוליד יום...

 

שבוע טוב

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, אליהו שבת כתב:

תודה!

כמה זמן צפי הגעה של הקודיאק?

איזה דגם?

אם הפרוטה מצויה לדעתי לקנות קודיאק יקרה בעידן החשמל לא בטוח כדאי, זה סתם הגיגים כי הפער כנראה גדול מדי.

נמתין לתמחור

 

קודיאק 2X4 דגם סטייל דיזל. מועד הגעה - על הנייר סוף יולי (יש מצבעים מסויימים מועדי הגעה שונים - כנראה מישהו ביטל את הצבע הספציפי הזה).
מגיע בלי זיהוי שטח מת בשל מחסור בצ'יפ. הורידו על זה 2000 ש"ח.
התחלתי בנסיעת מבחן בפיג'ו 5008 אבל התבאסתי מהאבזור. משם הלכתי לכלמוביל וסיימתי בסקודה שזה לא ממש באמצע - קרוב יותר לפיג'ו מלמרצדס.

בכל מקרה, לפחות בעבורי - אם ה EQB יתומחר סביב 350K אשקול ללכת עליו ולא על הקודיאק. חסכון שנתי בדלק סביב 25K.

פורסם

אם אתה מחפש חשמלי 7 מקומות, קיים EUNIQ5 - MAXUS

אין לי הכרות אישית עם הרכב, אבל קראתי עליו שהוא מאוד מרווח.

חסרון עיקרי שטווח הבטריות שלו נמוך יחסית.

פורסם

תחכה לY עיניין של כמה ימים כנראה לפי הפירסומים.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הגיע לארץ

 

אשכרה חשבתי לשדרג כשראיתי את המחיר ההתחלתי, סך הכל תוספת 150k ויש לי מרצדס לראשונה בחיי, ועוד חשמלית, וקומפקטית - למה לא? בוא ננסה משהו חשמלי ונרגיש את החיסכון והשקט.

 

אבל כבר מרפרוף במפרט הבנתי שאם אני רוצה לקבל מה שיש לי באאוטלנדר עכשיו (מושבי עור, 10 רמקולים, חימום בכסאות, חישוקי 20", פתיחה ללא מגע של תא המטען) המחיר כבר מטפס ל430 וזה כבר תוספת מחיר של רכב שלם.

 

בנוסף לזה מרצדס מריח לי קצת גניב יחסית למיצובישי, ביטוח יקר, זה לא נגמר בעוד 200k וזהו. 

 

אבל כסף זה לא ממש הבעיה, מה שהטריד אותי במיוחד זה העיצוב המכוער של הרכב מבחוץ (במיוחד מאחור, זוועה) ומבפנים לא משהו בכלל. גם הפסי תאורה מכל הכיוונים פתאום נראה לי קצת ערבי.

 

יש דגמים של מרצדס שהחזית האחורית שלהם ממש יפה, אין לי מושג למה דוקא בדגם הזה היו חייבים את הכיעור הזה.

 

אז מה אני אגיד לכם, פשוט לא שווה את הכסף. נשאר רק סמל סטטוס.

 

Screenshot_20220718-152523_Chrome.thumb.jpg.1c3f8bb6545045994ed693afc7e1f906.jpg

 

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

נסעת במרצדס מהדגמים האחרונים?
הרגשת את איכות התא נוסעים? את האופציות הבלתי נגמרות (איוורור מושבים, מסג', איכות מערכת השמע וכו')?
נסעתי בשניהם גם במיצובישי וגם במרצדס (GLA), ויש קצת הבדל...

פורסם

לאאוטלנדר יש גם אופציה של איוורור מושבים, היבואן לא הביא את זה לארץ. איכות השמע פנטסטית, של BOSE. נסעת באאוטלנדר החדשה בדרגת לקשרי עם הריפוד הבהיר? סע ותרגיש.

 

מסאג' אין... אחד הדברים המסקרנים אותי זאת השאלה אם מדובר בגימיק או במשהו שימושי שמפעילים על בסיס קבוע. יש לי הרגשה שזה גימיק שאחרי כמה ימים שוכחים שהוא קיים.

 

אחרי הכל אני מאמין שמרצדס זה מותג יוקרה ואיכות החומרים היא בדרגה יותר גבוהה, גם פסיכולוגית זה נותן תחושת פרימיום (לפחות עד שאתה מתרגל...) אבל אני דיברתי ספציפית על האיבזור שאתה מקבל ועל העיצוב שלטעמי הוא מכוער.

 

לא חסרות מרצדס בעיצוב חלומי כמו מרצדס EQS למשל שעיצוב הפנים שלה משגע. אבל זה ממש לא.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
לפני כשעה, outlander כתב:

לאאוטלנדר יש גם אופציה של איוורור מושבים, היבואן לא הביא את זה לארץ. איכות השמע פנטסטית, של BOSE. נסעת באאוטלנדר החדשה בדרגת לקשרי עם הריפוד הבהיר? סע ותרגיש.

 

מסאג' אין... אחד הדברים המסקרנים אותי זאת השאלה אם מדובר בגימיק או במשהו שימושי שמפעילים על בסיס קבוע. יש לי הרגשה שזה גימיק שאחרי כמה ימים שוכחים שהוא קיים.

 

אחרי הכל אני מאמין שמרצדס זה מותג יוקרה ואיכות החומרים היא בדרגה יותר גבוהה, גם פסיכולוגית זה נותן תחושת פרימיום (לפחות עד שאתה מתרגל...) אבל אני דיברתי ספציפית על האיבזור שאתה מקבל ועל העיצוב שלטעמי הוא מכוער.

 

לא חסרות מרצדס בעיצוב חלומי כמו מרצדס EQS למשל שעיצוב הפנים שלה משגע. אבל זה ממש לא.

אתה מזכיר לי את הנובירה..גמרת אותי עם הריפודים הבהירים

נראה לי עוד חצי שנה אתה משנה את השם לeqb..

  • מצחיק 1
פורסם

אם כבר ל-EQS... 

 

אני מודע לעובדה שחלק גדול מהסיפור זה קטע פסיכולוגי. לכן ציינתי דוקא את הדגם עם ריפוד עור בהיר בתפירת מעויינים... שמופיעים גם בדלתות ועוד. אותו רכב בדיוק, עם מושבי בד שחורים, נראה הרבה פחות יוקרתי.

 

אני כבר התרגלתי לאאוטלנדר, שנה פלוס על הרכב. אבל חבר (שנוהג בטויוטה פריוס היברידית) עלה איתי טרמפ ופשוט כל הדרך לא הפסיק לחפור איך הוא מרגיש מדהים ברכב ואיך זה מרגיש רכב יוקרה...

 

אז רובנו לא נוהגים במרצדס EQS כי לא לכל אחד יש מיליון שקלים מיותרים, ולכן לרובנו זה נראה חלום מדהים. ובכלל, הדש בורד מעוצב בצורה מרשימה מאוד. אבל דבר איתי אחרי שנה של נהיגה ברכב. אני מאמין שיהיו לך רק תלונות... על מקשי מגע מעצבנים, חוסר נוחות בחניה בגלל הגודל, ועוד...

 

אני אגיד לך "אבל יש לך 10 תוכניות מסאז' כולל הדמיית אבנים חמות!" ואתה תנסה להיזכר מתי פעם אחרונה השתמשת בזה....

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
לפני 14 דקות, outlander כתב:

אם כבר ל-EQS... 

 

אבל לא עוד שנה עוד שנתיים שלוש😆 אני צריך את האאוטלנדר שלך. תאמת שבניתי על האאוטלנדר הקודמת שלך ומכרת אותה בלי הודעה מוקדמת .

×
×
  • תוכן חדש...