Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 33 דקות, khalil כתב:

 

אוי ואבוי, פשוט אוי ואבוי, אם אחרי חודשיים סגר, ועוד חודשיים יציאה, קיבולת בתי החולים במדינת 10 מליון איש, תוצר של טריליון שקל,  ותקציב של מאות מיליארדים, קרובה להיות מלאה מ470 מאושפזים, פחות מ150 מהם קשה, כשזה הנושא שלקח את תשומת לב הממשלה כבר 5 חודשים.

 

 

 

ככה זה במדינה שלנו , בתי החולים שלנו יש 2.2 מיטות על כל 1,000 תושבים.

אם יש 9 מיליון תושבים זה כ-20,000 מיטות אישפוז, הבעיה שהמיטות האלה תפוסות בשגרה.

 

סתם לדוגמא : אם יש 150,000 לידות בארץ, ועל כל לידה מאשפזים ל-3 ימים , זה 450,000 ימי אישפוז בשנה על לידות 

זה 1,000 מיטות מתוך ה 20,000 שתפוסות על לידות.

 

 

לפני 3 דקות, garicho כתב:

 

נקודה טובה. מה הכוונה תפוסה של 114%? מה המספרים המוחלטים? מדובר על 45 איש במחלקה של 40? ומה זה אומר? אם מחר פותחים מחלקת קורונה חדשה אז התפוסה יורדת ל-60%? לפני חודש כשכמעט כל מחלקות הקורונה היו סגורות גם התפוסה הייתה גבוהה כי לא היו מחלקות והחולים רוכזו בכמה מחלקות בודדות? זה לא אומר הרבה...

 

114% .. זה אומר 14% מעל הקיבול של המחלקה החדשה שפתחו.

מכיוון שאני מאמין שמדובר במספרים שלמים של אנשים אז זה יכול להיות:

8 מאושפזים על מחלקה של 7. 

16 על מחלקה של 14

24 על מחלקה של 21

או.. 

40 על מחלקה של 35 .. 

או אפילו  80 על מחלקה של 70.. 

 

נמתין לראות מתי יפתחו עוד מחלקות .... או שיצאו לתקשורת ויבכו שצריכים עוד כסף בשביל לפתוח עוד מחלקות 

 

פורסם
לפני 5 דקות, EliC25 כתב:

אני שאלה:

אם כל העולם מדפיס כסף בכמויות במקביל, ומחלק לאזרחים בתור פלסטר על משבר כלכלי, האם הכלכלה העולמית לא מתאזנת מאחר וכל המטבעות נחלשים?

 

תשמ'ע, זו תיאוריה יפה לכלכלה חדשה.

איזה כייף לי :)

פורסם

יש לי 0 ידע בכלכלה, מעולם לא למדתי קורס אחד בנושא. אני טוב יותר בנושאים אחרים, אבל השאלה מסקרנת אותי ואשמח לתשובה, כנראה היא פשוטה יותר ממה שאני חושב.

פורסם

ההפגנה שהייתה זו הפגנה של אשכנזים לפלפים. :classic_blink:

 

צריכים להחזיר את הפנתרים השחורים משנות ה-80 אלה עם קופסאת סיגריות מלבורו בכיס של החולצה.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, EliC25 כתב:

יש לי 0 ידע בכלכלה, מעולם לא למדתי קורס אחד בנושא. אני טוב יותר בנושאים אחרים, אבל השאלה מסקרנת אותי ואשמח לתשובה, כנראה היא פשוטה יותר ממה שאני חושב.

 

תעשה טובה לעצמך תפסיק לחשוב :classic_love:

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 4 דקות, מרק10 כתב:

ההפגנה שהייתה זו הפגנה של אשכנזים לפלפים. :classic_blink:

 

צריכים להחזיר את הפנתרים השחורים משנות ה-80 אלה עם קופסאת סיגריות מלבורו בכיס של החולצה.

 

אני חושב שההפגנה הבאה תהיה הרבה יותר יעילה

לפני 9 דקות, korola כתב:

 

ככה זה במדינה שלנו , בתי החולים שלנו יש 2.2 מיטות על כל 1,000 תושבים.

אם יש 9 מיליון תושבים זה כ-20,000 מיטות אישפוז, הבעיה שהמיטות האלה תפוסות בשגרה.

 

סתם לדוגמא : אם יש 150,000 לידות בארץ, ועל כל לידה מאשפזים ל-3 ימים , זה 450,000 ימי אישפוז בשנה על לידות 

זה 1,000 מיטות מתוך ה 20,000 שתפוסות על לידות.

 

 

 

114% .. זה אומר 14% מעל הקיבול של המחלקה החדשה שפתחו.

מכיוון שאני מאמין שמדובר במספרים שלמים של אנשים אז זה יכול להיות:

8 מאושפזים על מחלקה של 7. 

16 על מחלקה של 14

24 על מחלקה של 21

או.. 

40 על מחלקה של 35 .. 

או אפילו  80 על מחלקה של 70.. 

 

נמתין לראות מתי יפתחו עוד מחלקות .... או שיצאו לתקשורת ויבכו שצריכים עוד כסף בשביל לפתוח עוד מחלקות 

 

 

יאללה סגר כללי

או אנשים ברחובות

אחד מהם חייב לקרות 

ובשני המקרים יהיה אש ותמרות עשן 

פורסם
לפני 49 דקות, korola כתב:

 

ככה זה במדינה שלנו , בתי החולים שלנו יש 2.2 מיטות על כל 1,000 תושבים.

אם יש 9 מיליון תושבים זה כ-20,000 מיטות אישפוז, הבעיה שהמיטות האלה תפוסות בשגרה.

 

סתם לדוגמא : אם יש 150,000 לידות בארץ, ועל כל לידה מאשפזים ל-3 ימים , זה 450,000 ימי אישפוז בשנה על לידות 

זה 1,000 מיטות מתוך ה 20,000 שתפוסות על לידות.

 

 

 

114% .. זה אומר 14% מעל הקיבול של המחלקה החדשה שפתחו.

מכיוון שאני מאמין שמדובר במספרים שלמים של אנשים אז זה יכול להיות:

8 מאושפזים על מחלקה של 7. 

16 על מחלקה של 14

24 על מחלקה של 21

או.. 

40 על מחלקה של 35 .. 

או אפילו  80 על מחלקה של 70.. 

 

נמתין לראות מתי יפתחו עוד מחלקות .... או שיצאו לתקשורת ויבכו שצריכים עוד כסף בשביל לפתוח עוד מחלקות 

 

 

קיץ עכשיו, התפוסה אמורה להיות מאוד קטנה, זה לא קשור ללידות, מחלקת יולדות תמיד מופרדת.

 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, EliC25 כתב:

יש לי 0 ידע בכלכלה, מעולם לא למדתי קורס אחד בנושא. אני טוב יותר בנושאים אחרים, אבל השאלה מסקרנת אותי ואשמח לתשובה, כנראה היא פשוטה יותר ממה שאני חושב.

 

אל תדאג גם לכלכלנים אין מושג בכלכלה. ברצינות. הסוד הוא לגרום לאנשים לחשוב שאתה כאילו מבין על מה אתה מדבר. מי שעושה את זה טוב הופך "לכלכלן נודע" ומי שלא עושה את זה טוב מקשט אקסלים לפרנסתו, אבל לשניהם יש מכנה משותף.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מצחיק 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, korola כתב:

114% .. זה אומר 14% מעל הקיבול של המחלקה החדשה שפתחו.

מכיוון שאני מאמין שמדובר במספרים שלמים של אנשים אז זה יכול להיות:

8 מאושפזים על מחלקה של 7. 

16 על מחלקה של 14

24 על מחלקה של 21

או.. 

40 על מחלקה של 35 .. 

או אפילו  80 על מחלקה של 70.. 

 

נמתין לראות מתי יפתחו עוד מחלקות .... או שיצאו לתקשורת ויבכו שצריכים עוד כסף בשביל לפתוח עוד מחלקות 

 

אני לא מכיר את מספר המיטות שהוקצו למחלקות הקורונה בכל מקום. אבל יש כאן משחק סכום אפס - בעצם אפילו לא זה: כל רופא, אחות, טכנאי ומנקה, שלא לדבר על מיטה  וארונית, שמוצבים במחלקת קורונה יורדים מהמצבת של מחלקות אחרות. זה לא שהביאו רופאים מהודו ופקיסטן אלא שלקחו אותם מהפנימיות ומהכירורגיות וצמצמו את הפעילות שלהן. יותר מזה, קשה להעביר צוותים ממחלקות "רגילות" ליחידות טיפול נמרץ. אחיות טיפול נמרץ הן אחיות שסיימו את ההכשרה בבית הספר לסיעוד, עבדו מספר שנים ואז השתלמו בקורס "על בסיסי" בטיפול נמרץ שאורך כשנתיים. ממש לא אינסטנט. רופאים מרדימים - אלה שמומחים להנשמה וטיפול נמרץ - נמצאים במחסור כרוני כבר הרבה שנים והמטלות החדשות מוציאות אותם מחדרי הניתוח, היחידות לטיפול נמרץ ושאר מטלות, מה שבהכרח מפחית פעילות של בית החולים.

 

לגבי סגירת מיונים - לפני מפר ימים מספר בתי חולים הודיעו למד"א לא להעביר להם יותר חולי\חשודי קורונה, כיוון שמיוני הקורונה שלהם נסתמו. חלק מהחולים האלה הם חשודים שבסופו של דבר לא מאומתים, חלקם קלים שבסופו של דבר אינם מאושפזים, אבל בינתיים סותמים את מיוני הקורונה לכמה שעות עד שהבדיקות שלהם חוזרות מהמעבדה והצוותים מעריכים את מצבם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 שעות, EliC25 כתב:

אני שאלה:

אם כל העולם מדפיס כסף בכמויות במקביל, ומחלק לאזרחים בתור פלסטר על משבר כלכלי, האם הכלכלה העולמית לא מתאזנת מאחר וכל המטבעות נחלשים?

בעיקרון כן המטבעות נחלשים והשווי של הכסף בסופו של דבר מתאזן(אני בעל תואר ראשון בכלכלה).

אבל וזה אבל מאוד רציני, מה שלדעתי הם מנסים זה פשוט להוריד את הפאניקה בציבור. פאניקה מורידה את כמות ההשקעות במשק ואת החשק של האנשים לעבוד. מכאן יש לך ירידה בפריון עבודה ופחות השקעות, שניהם יובילו לירידה בתוצר שתגרום לפחות כסף לאנשים.

פורסם
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

הכבישים בהחלט התרוקנו. היום נכנסתי לתל אביב כמו ביום שישי. 

כבר כמה ימים ככה. שבוע שעבר יצאתי מהעיר כמה פעמים בשעות שונות, ולא עמדתי בפקק בשום נקודה. אפילו בעליה לגשר של רוקח.

וזה אחרי כמה שבועות בהם הכל היה סתום.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

התחיל החופש הגדול. בשילוב עם הקורונה קיבלתם כבישים ריקים.
מי אמר שווירוס זה לא טוב?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
הכבישים בהחלט התרוקנו. היום נכנסתי לתל אביב כמו ביום שישי. 
איך התרוקנו? אנשים בכביש ב9 בבוקר אלה אנשים שנוסעים לעבודה
לא אנשים שנוסעים לים או טיול בפארק
כל מקומות העבודה עובדים כרגיל כמו לפני שבועיים
איך התרוקנו?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

כבר כמה ימים ככה. שבוע שעבר יצאתי מהעיר כמה פעמים בשעות שונות, ולא עמדתי בפקק בשום נקודה. אפילו בעליה לגשר של רוקח.
וזה אחרי כמה שבועות בהם הכל היה סתום.
 

שואל את עצמי מתי אני אזכה לראות את זה

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...