Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בעלי המלונות תופסים את הממשלה באשכים,רוב הפרנסה באילת נשענת עליהם ועל שירותים שקשורים בתיירות.

מה שאנחנו לא נשלם,המדינה תשלם להם(שזה אנחנו בעצם).

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

חייב לציין שלנהל מדיניות בריאות על פי ניחושים (חצי שנה לתוך המגפה) בהחלט יביא לציות של האזרחים...

 

5398CFF8-D124-4CF7-8BA1-0CBF982E8949.thumb.jpeg.851ae51ef9c25ef47d0951ba68abbb49.jpeg

 

 

5768332C-221E-4022-919A-33FA9DB0C97F.thumb.jpeg.b17077891e2ab764e9b6eeef4fdd059e.jpeg

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אין לנו מושג בכלום ושום דבר אבל נעשה את עצמנו מתמודדים עם העליה בתחלואה.

אבל נסגור רק את אלה שאין להם לוביסטים ומקושרים בממשלה.

התנהלות למופת אין מה להגיד.

 

אני עדיין בדעה עם קורולה,אין אף החלטה והכל פתוח כדי לתת לוירוס לשרוף וכי כרגע יודעים להתמודד גם עם מספר החולים שיגיעו בעוד שבועיים.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

השאלה היותר חשובה היא למה אין להם את הנתונים.

 

הרי לפי איכוני שב"כ יודעים בדיוק את המיקום  הגאוגרפי שבו אנשים נדבקו, התחקור האפידמיולוגי אמור להשלים את התמונה, במיוחד עם המערכת החדשה למעקב אחרי שרשראות הדבקה שהציג יולי אדלשטיין.

"ai motoare capul doare"

פורסם (נערך)

כי הם איבדו שליטה, אין להם מושג מי, מה, כמה ואיפה. הדרך היחידה להשתלט על הוירוס היא עוד הפעם לנעול את כולם בבתים ל-2-3 שבועות, אבל את זה אף אחד לא יעשה כי הכלכלה תתרסק לאלף לעזאזל ואנשים יבזזו חנויות כמו בארה"ב. הם לא יגידו פרהסיה שהם טעו כי יצלבו אותם פוליטית. תוסיף לזה גם שיקולים פוליטיים (בתי כנסת כן, חדרי כושר לא) ותקבל את ה-shit show הסטנדרטי של מדינת ישראל. 

 

באמת שהדרך הכי טובה היא פשוט לא לעשות כלום, לתת לוירוס לשרוף, מי שחושש שישמור על עצמו במיוחד ולנסות לנהל כמה שיותר שגרה עד שיהיה חיסון/טיפול תרופתי יעיל. 

לפני 8 שעות, korola כתב:

וואלה , זכיתי , המספר שלי עלה בגורל של רשות המיסים.

הם התלבשו על התוכנה של הפעימה השנייה, ועידכנו את הסכום של הפעימה השנייה. 

 

מצאו דרך קלה להזרים את העד-7500 ש"ח , הם פשוט מעדכנים את הזכאות של הפעימה השנייה. 

מעניין איזה צרות זה יעשה בעתיד.

 

התעדכן גם אצלי. הם נתנו את הפעימה השנייה פעם נוספת שקל בשקל. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

ההתנהלות שלהם מסריחה מאינטרסים פוליטיים.

 

בתי כנסת שבהגדרתם הם מקום התקהלות פתוחים+מקום תפילה,המון רוק שיוצא מהפה.

 

אבל חדרי כושר סגורים למרוח שפעלו לפי ההנחיות.

כנ"ל ישיבות,בשביל מה הדרעק הזה פתוח ובתי ספר לא?

אם לסגור אז את הכל.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לגבי ישיבות עדיך אולי שישאירו פתוח.
זה הרי כמו סוג של פנימיה לא? עדיף שהצעירים שלהם יהיו נעולים בישיבה מאשר יחזרו הביתה לדירה 60 מטר עם עוד 5 נפשות.

לגבי בתי כנסת, אכן בזיון, אבל לאשר בריכה במלון ולא בריכה לא במלון זה לא בזיון? יש הרבה החלטות מטופשות.

לא מבין איפה האופוזיציה? למה אני לא שומע אותם מתלוננים על הכשלון בניהול המשבר? על הכשלון בגיבוש אסטרטגיה במהלך הסגר? על הכשלון ביציאה מהסגר?

אחרי זה לא מבינים למה טרנספורטר בוחר שוב בביבי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

למה ככה?

יאיר לפיד מעלה מידי פעם קטעים שלו מנאומים מול אודיטוריום ריק לפייסבוק.

לצערי הזבל הזה קופץ לי כתוכן ממומן.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 54 דקות, ChemGuy85 כתב:

כי הם איבדו שליטה, אין להם מושג מי, מה, כמה ואיפה. הדרך היחידה להשתלט על הוירוס היא עוד הפעם לנעול את כולם בבתים ל-2-3 שבועות, אבל את זה אף אחד לא יעשה כי הכלכלה תתרסק לאלף לעזאזל ואנשים יבזזו חנויות כמו בארה"ב. הם לא יגידו פרהסיה שהם טעו כי יצלבו אותם פוליטית. תוסיף לזה גם שיקולים פוליטיים (בתי כנסת כן, חדרי כושר לא) ותקבל את ה-shit show הסטנדרטי של מדינת ישראל. 

 

באמת שהדרך הכי טובה היא פשוט לא לעשות כלום, לתת לוירוס לשרוף, מי שחושש שישמור על עצמו במיוחד ולנסות לנהל כמה שיותר שגרה עד שיהיה חיסון/טיפול תרופתי יעיל. 

 

אני בדעה שלך אבל אם אתה מחליט להשאיר הכל פתוח אז תפתח הכל

ואם אתה מתחיל לסגור אז תסגור הכל

כמו שאתה רואה המספרים לא יורדים

 

אז או שבאמת יסגרו הכל כמו שאיימו

או שיפתחו הכל

 

פורסם
לפני 13 דקות, halperin96 כתב:

יאיר לפיד מעלה מידי פעם קטעים שלו מנאומים מול אודיטוריום ריק לפייסבוק.

יאפ. יאיר לפיד עושה מלא סרטונים. "אנחנו היינו עושים X"  - הנה האופוזיציה פרקאש.

זה מה יש.

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 12 דקות, Transporter כתב:

 

אני בדעה שלך אבל אם אתה מחליט להשאיר הכל פתוח אז תפתח הכל

ואם אתה מתחיל לסגור אז תסגור הכל

כמו שאתה רואה המספרים לא יורדים

 

אז או שבאמת יסגרו הכל כמו שאיימו

או שיפתחו הכל

 

אם הם לא עולים זה מספיק טוב.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

@David32 זה הדבר הכי קל שיש לעשות כשאין לך אחריות על כלום, לראות את היריב שלך מסתבך ואחרי זה להגיד "אני הייתי עושה בדיוק ההפך!"

זה כמו המניאקים האלה בקבוצה שלך בcs1.6 ז"ל שמתים על ההתחלה אבל לא סותמים את הפה על כל דבר שאתה עושה ועוד מקללים אותך כשמפסידים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מצחיק 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

אם הם לא עולים זה מספיק טוב.

 

הם לא יעלו כי הורידו את מספר הבדיקות

גם אם אפשר למצוא כאן 3000 חולים לא ימצאו כי הורידו את הבדיקות...

פורסם
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

 

הם לא יעלו כי הורידו את מספר הבדיקות

גם אם אפשר למצוא כאן 3000 חולים לא ימצאו כי הורידו את הבדיקות...

 

הכל מתכנס לזה שלא באמת רוצים לתת ברקס מטורף.

מנסים לבלום קצת , מנסים בכל זאת לתת לכלכלה להמשיך לעבוד,  נכון מי מתפרנס מחתונות ואירועים רואה את המצב כאילו סגרו לו את הצורה,

מי שבבעלותו חדר כושר או בריכה מרגיש שכן נתנו ברקס.

אבל זה לא המצב - גם חברות הייטק שלא התקבלה שום החלטה לגביהם , חזרו לבד קצת אחורה , יותר עובדים נשארים לעבוד מהבית. 

אנשים כן מצמצמם את חייהם .. 

מצחיק הוא שדווקא נציג תעשיית הבידור והאירועים בפורום מדווח שהוא ממשיך להתנהל כרגיל. 

 

ואל תדאג, אפשר להגיע ל 3000 חולים ליום גם בבדיקה של 10,000 ליום , בבני ברק בשיא הגל הראשון הגיעו ל 30% חיוביים בבדיקות.

אם רוצים הכל אפשרי. 

השלב הבא זה לתת לפיקוד העורף את השליטה (זה יקרה שמחלקות הקורונה יתפוצצו באנשים וראשי בתי החולים יצעקו הצילו),

הדבר הראשון שפיקוד העורף יעשה, זה יהיה פתיחה של 3 בתי חולים שדה בצמוד לבתי חולים קיימים ב-3 מחוזות בארץ.

הכי טוב לעשות את זה בקיץ.    חבל לדחות את האירוע הזה לחורף.. זה פחות נעים.

פורסם

כל כך הרבה עובדים מהבית (גם אני). מדובר בהטבה שיהיה מאוד לבטל אחרי שהקורונה תחלוף וככל שהאירוע יתארך ככה גם ההרגלים יתקבעו. הנדל"ן המסחרי בישראל הולך לקבל את הבוקס של החיים שלו במיוחד בתל אביב שהוצפה במגדלי משרדים ב-10 השנים האחרונות. 

×
×
  • תוכן חדש...