Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 17 שעות, borsood כתב:

כי הוא חמקמק, משפיע בצורות עקיפות, אף אחד לא מבין אותו באמת מה שלא מונע ממאסות של קשקשנים לדבר עליו, ובקרוב הוא יעלם מהמפה חוץ מברומניה 😉

 

 

יפה!

לא ציפיתי לזה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 39 דקות, יבגניפ כתב:

צ'מגיא איפה נעלמת?

התגעגענו אליך

 

 

הוא עסוק במיסים,אנשים רוצים קצת וודאות בחיים ולא לכולם בא על מוות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

אני רואה פה פיגוע המוני, רק שיקח עוד שבוע שבועיים לראות את התוצאות שלו.

 

למה עוד שבוע שבועיים? בתי הספר החלו להפתח כבר בשבוע הראשון של מאי. לפי מה שאתה אומר, אנחנו אמורים להיות כבר בשיא ה״פיגוע״.

פורסם

  

לפני 6 שעות, halperin96 כתב:

ילדים נחשבים כ"מדביקי על" וזה נובע בגלל האינטרקציה המאוד קרובה שלהם עם ילדים אחרים,ככה שילד ביסודי-חטיבה יכול בקלות להדביק עוד עשרה.

ככה שהמצב הזה של גימנסיה אמור להגיע להמון בתי ספר תוך זמן לא ארוך יחסית.

 

הבעיה שזה לא מה שקורה לפי מה שידוע לנו מהגימנסיה. "מדביק העל" לא היה אחד מהתלמידים.

 

לפני 5 שעות, halperin96 כתב:

יש משהו שפרופ' לס אומר ואני מסכים איתו ב100%,אין עשרות ואלפי חולים במערכת החינוך,

IN FACT יש כמות בודדה של חולים קל והשאר אפילו לא חולים,במקסימום נשאים.

 

כשרושמים בעיתון עשרות חולים,מייצרים מצג שווא שהאנשים באמת חולים.

אבל הם לא.

אתה לא הראשון שהתעורר ואומר לי את זה לאחרונה.

ב"כאן" יש מדיניות שאוסרת לקרוא לנשאים נשאים במקום חולים, אחד משדרנים התלונן על זה בשידור. הייתה תקופה של יום יומיים שזה בוטל והזכירו נשאים עד שזה נהפך (כנראה קיבלו אזהרה ממשרד הבריאות)

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 2 שעות, malcishua כתב:

 

למה עוד שבוע שבועיים? בתי הספר החלו להפתח כבר בשבוע הראשון של מאי. לפי מה שאתה אומר, אנחנו אמורים להיות כבר בשיא ה״פיגוע״.

 

אני שומע את "עוד שבועיים" האלה מעל חודשיים. חכו עוד שבועיים ועוד שבועיים ועוד שבועיים ועוד שבועיים. 

 

די הגיע הזמן להודות בטעות. אני מודה שטעיתי. שבוע הבא אני חוזר להשתמש בתחבורה ציבורית מחירי הדלק והחניות בתל אביב שחקו אותי בחודש מאי הוצאתי מעל 1,600 שקל על דלק וחניות וזה עוד כאשר מחירי הדלק נמצאים בשפל היסטורי ואני נוהג כמו סבא על 90 קמ"ש בנתיב הימני. 

 

גם כל נביאי הזעם של הכלכלה צריכים לאכול את הכובע שלהם אחרי הנתונים שפורסמו היום. 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 4 שעות, korola כתב:

באו ננתח את הידיעה הזאת.

ביום שלישי בתלמידה לא הרגישה טוב, ההורים היו בטוחים שזאת סתם שפעת, אז היא לא הלכה לבית הספר.

סביר להניח שכבר בראשון ובשני היא הייתה מדבקת.

 

לפי טרסנפורטר זאת רק אחת מכל בית הספר.

אני רואה פה פיגוע המוני, רק שיקח עוד שבוע שבועיים לראות את התוצאות שלו.

 

 

 

זה לא מתאים לנתונים מהגימנסיה -- שום "פיגוע המוני" אפילו לא חולה קשה אחד. אף אחד בקבוצת סיכון לא נדבק.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

אני שומע את "עוד שבועיים" האלה מעל חודשיים. חכו עוד שבועיים ועוד שבועיים ועוד שבועיים ועוד שבועיים. 

 

די הגיע הזמן להודות בטעות. אני מודה שטעיתי. שבוע הבא אני חוזר להשתמש בתחבורה ציבורית מחירי הדלק והחניות בתל אביב שחקו אותי בחודש מאי הוצאתי מעל 1,600 שקל על דלק וחניות וזה עוד כאשר מחירי הדלק נמצאים בשפל היסטורי ואני נוהג כמו סבא על 90 קמ"ש בנתיב הימני. 

 

גם כל נביאי הזעם של הכלכלה צריכים לאכול את הכובע שלהם אחרי הנתונים שפורסמו היום. 

 

 

מי אתה ולמה פרצת לצ׳מגאי למשתמש?

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, ChemGuy85 כתב:

אני מודה שטעיתי

 

אתה אומר חזל"ש או שהנזקים איתנו בתהליך התאוששות ארוך?

 

אה ושכחתי, 

  

בתאריך 3.6.2020 בשעה 21:18, borsood כתב:

הוירוס הוא variadic variadic template template.

ומספר האנשים שמבינים את שני המושגים דומה.

 

Variadic constructor : ProgrammerHumor

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, halperin96 כתב:

מי אתה ולמה פרצת לצ׳מגאי למשתמש?

 

תשמע צריך להודות בטעות. ככה לומדים ומתפתחים בתור בן אדם. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 9 שעות, korola כתב:

יש הבדל בין מצאו כי בדקו את כולם , למצאו כי בדקו רק כיתה אחת.

 

תראה לי כתבה אחת שעשו מבצע בדיקה לכל בית הספר, הבית ספר היחיד שעשו לו מצבע יסודי היה בירושלים. 

אף בית ספר אחר לא הוציאו למבצע כזה.

 

כמה יש בבידוד ? כמה בדקו מהם ? 

 

יש ללכך סיבה שמבוססת במתמטיקה. קוראים לה משפט Bayes.

 

הבעיה בבדיקות הן שהרגישות שלהן מגיעה לסדר גודל של 70%. זה אומר שהן מפספסות 30% מהחולים. לכן, בהנתן סיכון גבוה לכך שמישהו נדבק אין טעם לבדוק אותו, הסיכון שהוא מדבק גם אם הבדיקה שלילית גבוה, ולכן יש לבודד אותו 14 יום (עד שהסכנה שהוא ידביק אחרים תפחת מאד) - בין אם התבחין חיובי ובין אם שלילי.

 

דרך אגב - נושא הבדיקות סרולוגיות כנראה עדיין לא ברור, כיוון שלא ברור האם אמצאות רמת נוגדנים כזו או אחרת בדם אכן מעידה על חסינות. יש הממליצים להתיחס למנוגדנים כמבטאי חסינות על מנת להקל על בעלי נוגדנים, אבל מדובר במידה מסויימת בניחוש מושכל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

אני שומע את "עוד שבועיים" האלה מעל חודשיים. חכו עוד שבועיים ועוד שבועיים ועוד שבועיים ועוד שבועיים. 

 

די הגיע הזמן להודות בטעות. אני מודה שטעיתי. שבוע הבא אני חוזר להשתמש בתחבורה ציבורית מחירי הדלק והחניות בתל אביב שחקו אותי בחודש מאי הוצאתי מעל 1,600 שקל על דלק וחניות וזה עוד כאשר מחירי הדלק נמצאים בשפל היסטורי ואני נוהג כמו סבא על 90 קמ"ש בנתיב הימני. 

 

גם כל נביאי הזעם של הכלכלה צריכים לאכול את הכובע שלהם אחרי הנתונים שפורסמו היום. 

 

 

 

קודם כל מעריך את זה שהודת שטעית

שיחררו את הכל, אין פה אלפי מתים

והיום בחדשות של ערוץ 12 פרסמו שלמרות פתיחת הסגר אין עליה במספר החולים

שזה קצת מצחיק כי אתמול פרסמו באותו ערוץ שיש התפרצות אבל נניח לטמטום שלהם.

 

ציטוט

גם כל נביאי הזעם של הכלכלה צריכים לאכול את הכובע שלהם אחרי הנתונים שפורסמו היום. 

 

איך הגעת לזה?

אני מכיר מסעדות ממש מצליחות שעדיין לא פתחו

מפרסמות תאריכי יעד לאמצע יוני-תחילת יולי

כאילו מגייסות כספים ומתארגנות לזה

המון עסקים כבר לא יחזרו

 

ואני רק מזכיר לך שהענף שלנו עדיין לא חזר ואני מכיר חברות הגברה של זמרים מהשורה הראשונה שהלכו לקבל הלוואה

והזמר עצמו חתם עליהם כדי שהבנק יתן להם

בנוסף

שמת לב למחירים של דירות חדשות ?

רק בסופש האחרון ראיתי כל כך הרבה דילים שלא האמנתי

לא רק שהמחירים יורדים, גם נותנים לך 12 צ'קים החזר שנתי של לפחות 3000 שח לפי ההתחייבות שלהם

אני אומר שאם האזרחים יתאפקו חודש חודשיים עם הדירות, הקבלנים ילחצו ובכלל יתאבדו עם המחירים

 

  • אהבתי 1
פורסם

אני חושב שלמרות טענות הנגד מה שנאמר פה נכון.

אנשים מפחדים על ההורים המבוגרים שלהם שומרים עליהם,כתוצאה מכך פחות מהם נדבקים.

אם הולכים לביקור אז עם המסירות N95 לשני הצדדים שומרים על הגיינה ברמה גבוהה.

 

אז למרות שחלקם מתקנים מכונת כביסה על בסיס שבועי כבר כמעט חודש,הטענה הזו מחזיקה במבחן המציאות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 10 דקות, halperin96 כתב:

אני חושב שלמרות טענות הנגד מה שנאמר פה נכון.

אנשים מפחדים על ההורים המבוגרים שלהם שומרים עליהם,כתוצאה מכך פחות מהם נדבקים.

אם הולכים לביקור אז עם המסירות N95 לשני הצדדים שומרים על הגיינה ברמה גבוהה.

 

אז למרות שחלקם מתקנים מכונת כביסה על בסיס שבועי כבר כמעט חודש,הטענה הזו מחזיקה במבחן המציאות.

 

סוף סוף

אחרי  3 חודשים שאני אומר את זה

סוףסוף אני פותח מהדורת חדשות ורואה את השורה התחתונה שלהם - מי שמבוגר \ דואג - שישמור על עצמו יותר

מי שצעיר \ בריא \ מרגיש שהכל בסדר- יכול להסתובב יותר (עם מסכה)

 

גם באופירה וברקו שראיינו שם איזה יו"ר אגודת רופאים

גם במהדורה המרכזית

סוף סוף נמאס לאנשים לטחון את השקרים האלה

 

ואתם יודעים מה ? יהיה פה גל שני ? אז יהיה

גם היום נדבקים ונדבקים ונדבקים

 

תמיד אפשר להגיד "מחר יהיה יותר גרוע" "חכו עוד שבועיים" 

מי שעושה לו טוב להגיד את זה שישב בבית

×
×
  • תוכן חדש...