Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, David32 כתב:

https://he.wikipedia.org/wiki/הפיגוע_באיתמר_(2002)

 

אחלה הטרלה יש לך.

פשוט עצוב.

 

אנשים לא היו שולחים את הילדים שלהם לבית הספר, ילדים היו מתים בפיגועים באוטובוס בדרך ל או חזרה מבית הספר.

אני לא זקן, אבל הייתי אז. 

אתה מדבר כאילו לא היית. אתה בן 20? כי זה יסביר את המצב...

 

 

מצחיק שמתוך 3 שנים עם עשרות פיגועים שרובם  המוחלט במקומות ציבורים \ בתי קפה \ מסעדות \ אוטובוסים \ קניונים  \ מלונות

אתה נותן לי מקרה אחד בודד שרצחו אנשים בבית

לא אמרתי שזה לא היה,

אמרתי שאם היו סוגרים את המדינה כמו שהיה כאן לפני חודשיים

היו הרבה פחות נרצחים

מהסיבה הפשוטה: לא היו התכנסויות אז היה הרבה יותר קשה להניח מטען ולפוצץ 60 איש במכה

הרחובות היו שוממים ולא היה כזה פשוט להסתובב ברחוב עם סכין או מטען חבלה בלי שיקפוץ עלייך שוטר

לשוטרים לא היה כמעט שום דבר להתעסק בו חוץ מבזה

 

שלא תטעה אני לא חושב שהיו צריכים לעשות סגר בתקופה ההיא. סגר כנראה היה מציל עשרות נרצחים, אבל זה לא פתרון

וטוב שלא עשו. חבל שהפעם כאן עשו

לפני 4 דקות, BloodFist כתב:

הוא היה במגדל שלו בתל אביב....

אני גדלתי בגליל העליון, ב2006 ההורים שלי נשארו בצפון ושלחו אותנו לסבא וסבתא בתל אביב.

היו יוצאים מהבית עם שכפצ ליתר בטחון נגד רסיסים, למעט סופרים עד כמה שאני יודע הכל היה סגור.

 

ב 2006 לא היה לי תקציב לחיות במגדל, הייתי בצבא ונסעתי לבסיס באוטובוסים

הזכרון שלך כנראה לא בשיא....עד כמה שאני זוכר הכל היה פתוח

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
פורסם

אתה שוב מערבב מספרים.

 

ב 2002

לא סגרו אנשים והיו 30 נרצחים - לפי התאוריה שלך אם היו סוגרים אז היו פחות נרצחים , אולי היא נכונה ואולי לא.

כמה פחות? מסבירים לך שאם רוצח יוצא לעשות פיגוע זה כבר מאוחר מידי , הוא יעשה את הפיגוע ויגרום נזק, לא ממש משנה עם סגרת הכל או לא.

 

היום:

עשו סגר , מתו כמעט 300,  אם לא היו עושים סגר היו מתים יותר (אתה מתעקש שלא) , אבל נניח היו מתים רק פי 10 יותר.

אז סגרו אנשים כדי למנוע מוות של 3000 איש.

 

ב 2002 אם היו סוגרים אולי היו מונעים 30 איש.

 

אתה רואה את ההבדל במספרים?

 

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, יבגניפ כתב:

לא עשו את זה כי אתה מבלבל בין שתי בעיות שונות מתחומים שונים לגמרי, ובתמימותך הרבה בטוח שמצאת איזו פרצה לוגית.

ישראל יכולה לטעון שנצחה באינטיפדה השניה, ולא נכנעה לטרור.

אם זה לא היה מצב, כל המציאות שאתה מכיר סביבך היתה נראית שונה. היפותטית, היו יכולים לכפות עלינו חוק שבות, ויתור על ירושלים. מה לא.

מול וירוס זה לא המצב. אתה לא מגיע לצלם טנקים 100 קילומטר מבירת הוירוס. והוירוס מצידו לא יציין כיום חג את יום השנה למלחמת אוקטובר.

העניין הוא לא רק כמה אנשים נהרגו או הפכו לנכים בפיגועים. זה סתם חוסר ההבנה שלך. חפש קצת באינטרנט אפילו ביקורת על התנהלות צהל במלחמת לבנון השניה. תלמד משהו.

 

כן כי הוא קיבל את ההחלטה לבד, וגם ישראל זו המדינה היחידה בעולם שהיה בה סגר. 

בעצם שכחתי. לא מעניין אותך מה קורה בעולם.

פה אם אתה היית מנכל משרד הבריאות, היית מנחש בזמן שאפשר לעצור את הסגר.

די נו. 

 

סגר זה לא הפתרון ועוד יוכיחו את זה בועדות החקירה בהמשך

עדיין לא חקרו את זה כדי להגיד לנו מה ההשלכות של זה שהוא ראה ירידה משמעותית בחולים והמשיך לספר לנו סיפורים על עשרות אלפי מונשמים ומתים

אני לא מחפש להיות מנכל משרד הבריאות. סביר להניח שאני מרוויח הרבה יותר ממנו ויש לי הרבה פחות שונאים ממה שהוא צבר

אני במקצוע שלי מקבל את ההחלטות הנכונות ובגלל זה הגעתי לאן שהגעתי ובינתיים אף אחד שעובד איתי לא דרש להחליף אותי

לפני 3 דקות, korola כתב:

ב 2002

לא סגרו אנשים והיו 30 נרצחים - לפי התאוריה שלך אם היו סוגרים אז היו פחות נרצחים , אולי היא נכונה ואולי לא.

כמה פחות? מסבירים לך שאם רוצח יוצא לעשות פיגוע זה כבר מאוחר מידי , הוא יעשה את הפיגוע ויגרום נזק, לא ממש משנה עם סגרת הכל או לא.

 

 

 

בוא נתחיל בזה שתדייק במספרים ואל תזרוק אם אתה לא מכיר

רק ב 18.6 בפיגוע בקו 32 נרצחו 19

וב 11.6 בפיגוע בשווארמה בהרצליה נרצחו 17

זה לבד כבר יותר מ 30

למה לזרוק סתם מספרים שאתה לא בטוח בהם?

 

ואנחנו כמובן לא סופרים את אותם אנשים שאיבדו יד, רגל, עין, נהפכו לנכים לכל החיים,

הם בטח לא מעניינים לצורך ההשוואה, שטויות בנאדם צעיר שיעביר את החיים על כיסא גלגלים...בקטנה, מה זה לעומת חולה סרטן סופני שהודיעו לו שהוא לא יחזיק יותר מכמה חודשים ומת היום מקורונה..

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

ב 2006 לא היה לי תקציב לחיות במגדל, הייתי בצבא ונסעתי לבסיס באוטובוסים

הזכרון שלך כנראה לא בשיא....עד כמה שאני זוכר הכל היה פתוח

 

בדיוק בשביל זה הרמתי טלפון לאבא שלי כרגע, כמו שאמרתי, הכל היה סגור למעט סופרים (בצפון, אם זה לא היה מובן לך...)

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, BloodFist כתב:

 

בדיוק בשביל זה הרמתי טלפון לאבא שלי כרגע, כמו שאמרתי, הכל היה סגור למעט סופרים (בצפון, אם זה לא היה מובן לך...)

 

אני לא יודע מה היה בצפון, אני יודע ששירתתי בצבא ונסעתי לאן שצריך מתי שצריך ולא זכור לי שהחביאו אותי מתחת למיטה

לא במרכז ולא בצפון

בכל מקרה יש הבדל בין איום של מאות טילים על עיר מסויימת (איום ממשי שיכול להתקיים) ולפיו סוגרים איזור לפרק זמן של כמה ימים \ שעות

לבין מודל שלא הוצג לאף אחד, לפיו יהיו פה עשרות אלפי מתים, ורואים שהמודל הזה לא קרוב להתממש, אפילו לא חצי ולא רבע מהתחזיות שלו, 

ובכל זאת ממשיכים ללכת איתו.

 

אם הגיעו כאן להחלטה לסגור עיר, זה היה אחרי עשרות\מאות טילים שנפלו, כשלישראל יש מידע על יכולת + כוונה של חזבאללה לירות כמויות

בקורונה לא היה לנו שום מידע, היו תאוריות שעד היום אני לא חושב שמישהו הציג מה עומד מאחוריהן

וגם כשראו בזמן אמת שזה לא קורה, פשוט לא קורה ולא קיים, המשיכו לצעוק זאב זאב

והנה היום אחרי 3 חודשים אנחנו יודעים על למעלה מ 200,000 שנדבקו, ועומדים על פחות מ 300 מתים

זה הרבה פחות מאיים ומלחיץ מאיום של מאות טילים ביום על עיר מסויימת, כשאתה יודע בוודאות שיש כוונה ויכולת לשגר אותם

 

מעבר לזה כמובן יש הבדל בין לסגור את דיזינגוף סנטר ל 48 שעות, לבין לסגור את המדינה  לחודשיים כשרואים שכל התחזיות הכי קלות לא התממשו

מעניין שכשמדובר באירית רחמים או מסיבה במגדלים ישר פותחים בחקירה, שולחים שוטרים בלי הפסקה

אבל כאן לא שלחו אפילו ניידת אחת לחלק דוחות ולפזר אותם
אין ספק שהאכיפה כאן הדדית שיוויונית46745a9c7f9fb72d4874b39e75d92cf0.jpg

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

 

לפני 38 דקות, Transporter כתב:

אמרתי שאם היו סוגרים את המדינה כמו שהיה כאן לפני חודשיים

היו הרבה פחות נרצחים

 לא כל שתי סיטואציות בעולם שנשמעות לך דומות הן ברות השוואה מבחינת הפתרון.

ואתה ממשיך להעלות את אותו הטעון. למרות שהוא לא נכון ולא יהפוך לנכון גם אם תכתוב אותו עוד פעם.

זה שלא היה סגר לפני 20 שנה והתרחשו פיגועים במקומות כמו הדולפינריום, לא אומר שאם תפרוץ אינטיפדה שלישית יאפשרו למקומות להמשיך ולפעול.

ועכשיו גם נזכרתי איך ב-2006 חברים שלי מהמרכז ארחו את המשפחות שלהם מהצפון ואנשים ברחו משם.

ועם שני המשפטים האלו בצד, אתה חייב לנסות להפנים את העובדה הפשוטה שהצלחה במלחמה בוירוס והצלחה במלחמה נמדדות באופן שונה לחלוטין אצל כל העולם חוץ ממך.

לפני 32 דקות, Transporter כתב:

סגר זה לא הפתרון ועוד יוכיחו את זה בועדות החקירה בהמשך

עדיין לא חקרו את זה כדי להגיד לנו מה ההשלכות של זה שהוא ראה ירידה משמעותית בחולים והמשיך לספר לנו סיפורים על עשרות אלפי מונשמים ומתים

מי זה "הוא"? 

שוב אתה כותב מפוזיציה ילדותית כאילו מישהו שם למעלה רוצה לעשות דווקא לטרנספורטר. צא מזה.

לפני 32 דקות, Transporter כתב:

אני לא מחפש להיות מנכל משרד הבריאות. סביר להניח שאני מרוויח הרבה יותר ממנו ויש לי הרבה פחות שונאים ממה שהוא צבר

צ'יזס קרייסט, לאף אחד לא איכפת כמה אתה מרוויח. אתה מזכיר לי מכר שאחרי ששכב עם מישהי בפעם הראשונה, במשך איזה חודש גרר כל שיחה לא משנה על מה למקום שיאפשר לו לספר על זה.

תנסה להיבן, בבקשה: אתה לא טופאק שקור ואנחנו לא ילדים בני 15 מול המטיוי שרואים Boats and hoas ומקנאים.

 

הסרקזם לא כזה מורכב, באמת. ההחלטה הכי מורכבת שאתה מתמודד איתה ביומיום היא מה? אתה אחראי על חיי אדם? על השרדותה של המדינה הזו? העתיד שלה? 

ביקורת על מקבלי ההחלטות היא לגיטימית. האובססיה לעריפת ראשים היא סתמית. יש רופאים בדרגים והתמחויות שונים שחושבים שסגר זה הפתרון הנכון. גם בארץ וגם בעולם שלא מעניין אותך. יש כאלו שלא.

העובדה שאתה, טרנספורטר, בחרת בצד אחד לא אומרת שהוא בהכרח צודק, וכל מי שמצצא בצד השני צריך לשנוא אותו, לשלוח אותו לועדות חקירה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 39 דקות, BloodFist כתב:

 

בדיוק בשביל זה הרמתי טלפון לאבא שלי כרגע, כמו שאמרתי, הכל היה סגור למעט סופרים (בצפון, אם זה לא היה מובן לך...)

 

אני לא צריך לצלצל לאבא שלי,   כל הצפון מקו חיפה צפונה היה סגור. 

מי שמכיר את פייסל (ליד נהריה) ויכול לשאול את תושבי הצפון - נהריה, מעלות..  יזכור טוב טוב.

הוא הסתובב עם משאיות וחילק פירות וירקות לכל מי שנשאר באיזור ולא ברח לתל אביב.

 

באיזור המרכז - תל אביב , פתח תקווה וכדומה - כל בריכות השחייה נפתחו חופשי לתושבי הצפון (למורת רוחם של תושבי המקום שקנו מנוי)

חופי הים בתל אביב , שאז היו בתשלום , ניתן היה להיכנס חינם עם ת"ז של תושב הצפון. 

 

וזה היה במשך קצת יותר מחודש, אז אנשים ידעו לשנות את חייהם על מנת להגן על חייהם. 

 

לפני 28 דקות, יבגניפ כתב:

מי זה "הוא"? 

שוב אתה כותב מפוזיציה ילדותית כאילו מישהו שם למעלה רוצה לעשות דווקא לטרנספורטר. צא מזה.

 

 

 

ברסי ... טרנספורטר מנהל מסע ציד נגד סימן טוב. 

  • רעיון טוב! 2
פורסם

2006? זה "לאחרונה". אני לא אתחיל להזכיר מה הלך כאן במלחמת המפרץ ב-1991, רק בגלל שכואב לי הראש מלקרוא את הוויכוחים עם טרנספורטר. בחייאת, שחררו. הבחור מבין יותר טוב מכולם מה ואיך צריך לעשות.

  • רעיון טוב! 2
פורסם

מה שמדהים הוא שכל שרשור שהוא פותח או מגיב בו (לפחות באוף טופיק) הולך לאותו כיוון. טרנספורטר נגד העולם, מנסה לשכנע את כולם למה הוא צודק וכולם טועים ומתעלם לגמרי ממה ש12335213 אנשים כותבים לו. או באילוסטרציה:

 

sunshine.jpg

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)

אל תתחיל, ב 91 שינו פה סדרי עולם.. ובסוף אם אני זוכר נכון היה רק הרוג אחד מפגיעה של טיל (וגם הוא לא מפגיע ישירה).

 

מי זוכר איזה קניון מינף את המצב לטובתו  "למרות הטיל העסקים כרגיל" ?

והציב טיל מקרטון באמצע הקניון ?

 

 

שלא יתפרש כאילו הקניון היה פתוח באמצע המלחמה - פתחו את הקניון אחרי המלחמה, הוא חטף פגיעה ישירה בזמן המלחמה.

בזמן שהיה בשלבי בנייה.

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

קניון בצ'ק פוסט חיפה?

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, vladclar כתב:

קניון בצ'ק פוסט חיפה?

 

אכן, קניון לב המפרץ אם אני לא טועה בשם... בכל זאת כמעט 30 שנה. 

אין פה עוד אנשים מהתקופה? 

כולם פה צעירים יותר?

 

740038_10151271113184065_1799349722_o.jpg?_nc_cat=110&_nc_sid=9267fe&_nc_ohc=aG_EjbnHjpYAX9iU3aC&_nc_ht=scontent.ftlv1-2.fna&oh=ddb025eb4f7b9ee3867c9c3c2602556d&oe=5EFDBBD6

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה זוכר טוב.

 

הטיל לא התפוצץ.  לזכרוני פגע בגג זכוכית ונתקע .....

 

הקניון רק נבנה, ועוד לא היה פתוח כלל.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

לב המפרץ, שהיוןם קורא לעצמו "סינמול" כי יש בו אגף עם איזה 30 אולמות הקרנה. במקור היה בנוי מ-3 אגפים, האמצעי ספג את הטיל (לדעתי התפוצץ, אני עדיין זוכר את הפיצוץ בליל שבת). בפתיחה הופעלו שני האגפים הצדדיים, המרכזי נזקק לשיפו ממושך, אפשר היה לצפות בו דרך חלונות בגירות הזמניים.

 

אבל זה off off topic, צריך לחזור לנושא השרשור.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא מבין את מה שקורה במשרד החינוך.
במקום להחזיר הביתה ללמידה מכוונת את מי שלא זקוק להשגחת הורים ולא בתקופת הבגרויות,
ואת אלה שכן צריכים להמשיך להגיע לבתי ספר - לחלק לקבוצות קטנות ולהרחיק אחד מהשני למרחק סביר,
ממשיכים כאילו אין עליה במספר הנדבקים בביתי ספר.
ועוד רוצים להאריך את שנת הלימודים ולפתוח בית ספר של החופש הגדול במתכונת רחבה.
יותר ויותר הורים מפסיקים לשלוח את ילדיהם ללימודים, המורות פוחדות, אין שום אפשרות לשמור על הנחיות של משרד הבריאות שבכלל לא מתאימות למציאות במוסדות לימוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...