Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, korola כתב:

זה מהיום ב 10:00 בבוקר.  

אתה בכלל שם לב לקצב סגירת מוסדות החינוך?

לפני 10 ימים לא היה אף מוסד חינוך סגור, היום יש 88 ... מזכיר לך משהו?

 

image.thumb.png.2c8a68e3f4c61639fff105e79bd65d17.png

 

 

נמשיך , זה העידכון מאתמול בערב. 

חצי מה-88 מוסדות חינוך שסגורים היום נסגרו רק אתמול .

 

 

image.thumb.png.02ac30ae57e8b73297b1b39d83ac44db.png

 

אולי תריץ חיפוש על כתבות מהשבוע האחרון, תאסוף נתונים ותביא לנו נתונים שמראים עצירה בהידבקות. 

לדעתי יש מוקדים בכל הארץ, כל יום מגלים עוד ועוד בתי ספר עם חולים, קצב הגידול עולה.

וההתנהגות של המערכת מראה שזה ימשיך , או שזה מכוון או שזה בטעות.

בכל מקרה אני לא מבקר את זה, זה כיוון נכון מבחינתי.. תמיד אמרתי שלחצו חזק מידי על הבלמים. 

 

רק אל תטמון את הראש בחול , אם זוג מעדיף לעשות חתונה בשבוע הקרוב.. אל תדחוף אותם לספטמבר, כי יש סיכוי שלא תהיה לך עבודה בספטמבר 

 

 

מספיק שיש חולה אחד בבית ספר כדי שיסגרו אותו

אם מצאו לך 100 חולים ביום,

מתוכם  50 תלמידים ומורים

בהנחה שבכל בית ספר יש בממוצע חולה אחד,

הגיוני שיסגרו 45 בתי ספר. מה לא מסתדר לך ?

בכל אופן אני מסכים איתך לגמרי  אין פה כלום ושום דבר

ההוכחה לזה היא שכל  החזרה לשגרה ממשיכה כרגיל וביום שני כבר יהיו רכבות

 

תקשורת זבל, חיים על כותרות ולא מעניין אותם שהם מלחיצים אנשים

אתמול איזה זוג הודיע לי שבעל האולם אמר לו שכנראה האירוע שלהם שצפוי לעוד 3 חודשים לא יתקיים כי יש גל שני

כל כך התעצבנתי מהטימטום הזה שהתקשרתי אליו בעצמי ואמרתי לו שיחזיר להם את כל מה ששילמו ואני אמצא להם אולם אחר שלא מתיימר לנבא עתידות.

רק מוכיח שגם בתחום שלנו יש לא מעט מטומטמים. כנראה מתכנן לסגור את העסק ומנסה להפטר מכל הזוגות הרחוקים

 

ההבדל בין היום ללפני 3 שבועות

שלפני 3 שבועות כנראה לא היו בודקים את אותם תלמידים\מורים והם פשוט היו יושבים בבית עם כאבי גרון ונזלת

היום כן בודקים אותם אז מוצאים אותם

 

לא הבנתי מה הלחץ?

ואם יש רק 29 חולי קורונה שאחד מהם עובד באיקאה, השני עובד ברמי לוי, השלישי נציג שירות לקוחות בסלקום הרביעי שף במסעדה והחמישי נוסע 6 פעמים ביום באוטובוסים

היית יותר רגוע?

 

מה חשבת שכל החולים שמצאו בתקופת ה 30 חולים ביום ,כולם מובטלים שיושבים בבית ולא פוגשים אף אחד?

פתאום כשכתוב "תלמיד בית ספר" זה נשמע כל כך מפחיד?

מספיק עם הדרמות המיותרות האלה

 

ההוכחה היא שפותחים רכבות כרגיל

כנראה למי שמקבל את ההחלטות ברור שאין בזה כלו םושום דבר

לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

@Transporter אני חושב שלא הבנת את מה שכתבתי(הגיוני מאוד כי היכולת התנסחות שלי גרועה),

אין להם סיבה לעשות 3000 בדיקות לכל הסגל+תלמידים+הורים אם מילא סוגרים את כולם בבית לשבועיים.

 

 

אני חושב שכן עושים בדיקות למי שחווה תסמינים כי עד לרגע שסגרו את בית הספר הוא נפגש עם אנשים שצריך להזהיר אותם ולשים גם אותם בבידוד

לפי כך, אם בבית ספר בית צבי היו מגלים כבר 50 חולים, היו מפרסמים את זה

גם אם היו מגלים 30 אני מניח שהיו משדרים את זה 24\7 כאילו חיסלו בכיר בחמאס

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

ההבדל הוא ביכולת הדבקה.

יוצאים מהנחה שילדים הרבה יותר מדביקים,אי אפשר לאכוף עליהם להיות 8 שעות במסיכה בעיקר בהפסקות שכמות המורים המשגיחים מוגבלת וילדים הם יצורים מעצבנים שעושים דווקא.

 

עובד באיקאה יהיה עם מסיכה,ואם לא יינזף,כשירצה להוריד אותה ייצא להתאורר במקום פתוח.

תחבורה ציבורית גם אנשים יותר מקפידים.

 

לרוב ההורים בגילאים האלה והילדים אין תסמינים.

בירושלים בדקו את כולם באופן גורף.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

ההבדל הוא ביכולת הדבקה.

יוצאים מהנחה שילדים הרבה יותר מדביקים,אי אפשר לאכוף עליהם להיות 8 שעות במסיכה בעיקר בהפסקות שכמות המורים המשגיחים מוגבלת וילדים הם יצורים מעצבנים שעושים דווקא.

 

עובד באיקאה יהיה עם מסיכה,ואם לא יינזף,כשירצה להוריד אותה ייצא להתאורר במקום פתוח.

תחבורה ציבורית גם אנשים יותר מקפידים.

 

לרוב ההורים בגילאים האלה והילדים אין תסמינים.

בירושלים בדקו את כולם באופן גורף.

 

אז שוב אתה מחזיר אותנו לאכיפה

יתנו לילדים לשבת בבית אבל הם לא יהיו כל היום בבית, כי הם ילדים ואסור להגיד לילד בן 15 מה לעשות נכון ?

אז הוא ילך להסתובב בכל מיני מקומות. אם הוא יראה שם פקח ויקבל 500 שקל דוח להורים שלו, הרווחנו

אם הוא לא יקבל דוח וימשיך להסתובב בלי מסכה, הגדלנו את הסיכון

 

ושוב אני אומר

אם בתיכון אל מוחג'איה בנצרת מצאו תלמיד אחד ותוך כמה ימים אבחנו שם כבר 15-20 אחרים..אל תדאג, זה יופיע בכל מהדורות החדשות

 

ההוכחה היא שכל יום נסגרים עוד ועוד בתי ספר, רק מראה לך שהחולים החדשים שמזהים הם מתוך בתי ספר חדשים ולא מתוך בתי ספר שכבר זוהו

אם מתוך 90  מאומתים מצאו 57  חולים ממערכת החינוך, אפשר להניח שה 33 האחרים או שהם שאריות של בתי ספר שכבר התגלו

או חולים מכל מיני מקומות

 

ושוב

כנראה שלפי המודל הקודם של הבדיקות לא היו עולים על חלק גדול מהחולים האלה כי הם לא היו זכאים לבדיקות

שינו את הקריטריון ועלו בנדבקים זה בסדר גמור

פורסם

קשה לאכוף כאלה הנחיות על ילדים,אין לי סיבה לתת לך ללמה זה ככה.

אבל עובדתית זה המצב.

 

להיות עם מסיכה יום שלם זה סיוט,גם אני לא הייתי "שורד" ככה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

כמי שעובד מול קהל 8 וגם 12 שעות ומקפיד על הכללים המסיכה - ואפילו אם מוסיפים גם משקף - זה שום וכלום. אני מסיר את המסיכה רק כאשר אני לבד בחדר ורוצה לשתות מהתרמוס (האישי שאני מביא מהבית, לא שותה מהמכשירים בעבודה). אבל לכולם יש תירוצים להגן על הזקן במקום על השכנים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לזכותי ייאמר הסתובבתי איתה בחוץ בשמש וחוץ מזה לא ייצא לי ללבוש אותה,וזה היה מאוד לא נחמד.

אולי במקום ממוזג המצב יותר סביר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

בסופו של דבר אני עוד בתוך בניינים, כך שעיקר אותן שעות הוא בבניין. אבל גם בחוץ איני סובל במיוחד. מכל מקום, גם בבניינים סגורים אני נתקל בעשרות אחוזים מהקהל ללא מסיכה. השופרסל ממוזג לאיזה 15 מעלות ועדיין אחוז גבוה מאד לא עוטים מסיכות.

 

עכשיו תחשוב על הצוות הרפואי בחליפות המגן נגד זיהומים, או על מנתחים שחו מהמסיכה לובשים חלוק עופרת ששוקל אי אילו קילוגרמים ומעליו בגדים סטריליים אטומים. והם לא מקטרים, גם אחרי 35 שנה עם הציוד הזה עליהם כמה שעות ביום.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז זה העניין: אנשים עובדים בתנאים הרבה יותר קשים. המסיכות לא מפריעות לכלום.

 

המזרח אסייתים עוטים אותן בכל מקום ברגע שיש להם אפצ'י. אבל הישראלי עדינים, זה מפריע להם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 36 דקות, Transporter כתב:

 

אתמול איזה זוג הודיע לי שבעל האולם אמר לו שכנראה האירוע שלהם שצפוי לעוד 3 חודשים לא יתקיים כי יש גל שני

כל כך התעצבנתי מהטימטום הזה שהתקשרתי אליו בעצמי ואמרתי לו שיחזיר להם את כל מה ששילמו ואני אמצא להם אולם אחר שלא מתיימר לנבא עתידות.

רק מוכיח שגם בתחום שלנו יש לא מעט מטומטמים. כנראה מתכנן לסגור את העסק ומנסה להפטר מכל הזוגות הרחוקים

 

 

 

 

אולי תשלים לנו את כל התמונה?  יכול להיות שהדיון היה האם לערוך היום חתונה של 100 או לחכות לעוד 3 חודשים ולעשות חתונה של 1000?  

אם זה הייתי אני, או ילדיי.. הייתי ממליץ להם לעושת בשבוע הקרוב ל 100 איש ולא להמתין לעוד 3 חודשים .

אולי לך יש אינטרסים לחכות לעוד 3 חודשים ולעשות אירוע של 1000 איש.

ולא אכפת לך שיש סיכוי שיתבטל להם האירוע.

 

בעל עולם חכם יעודד זוגות להקדים את האירועים לזמן הקרוב 

פורסם (נערך)
לפני 34 דקות, sperial כתב:

אז זה העניין: אנשים עובדים בתנאים הרבה יותר קשים. המסיכות לא מפריעות לכלום.

 

המזרח אסייתים עוטים אותן בכל מקום ברגע שיש להם אפצ'י. אבל הישראלי עדינים, זה מפריע להם.

 

אתה חלק מאותם ישראלים.

אתה כאילו שוכח את זה.

 

וזה לא קשור לעדינות,להסתובב עם החוסם חמצן הזה על הפרצוף ב35-40 מעלות חום זה לא נוח.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

ספריאל למה אתה לא עובר להזמין משלוח מהאינטרנט?

אם הייתי ממש מפחד להדבק (ואני מפחד, אבל פחות ממך כנראה) - לא הייתי אפילו חושב על ללכת לסופר.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

 

 

ציטוט

בראשון לציון הודיעו כי תלמידת כיתה ט' בחטיבת הביניים אחרון הבילויים-העמית, אובחנה כחולת קורונה מאומתת. "התלמידה נכחה בימים ראשון ושני בחטיבת הביניים. הורי התלמידים קיבלו הודעת עדכון וכל מי שבא עם התלמידה במגע נדרש להיכנס לבידוד",

 

באו ננתח את הידיעה הזאת.

ביום שלישי בתלמידה לא הרגישה טוב, ההורים היו בטוחים שזאת סתם שפעת, אז היא לא הלכה לבית הספר.

סביר להניח שכבר בראשון ובשני היא הייתה מדבקת.

סתם תלמידה שלא מרגישה טוב לא תקבל עדיפות בבדיקת קורונה, לכן לקח כמה ימים עד שאישרו לה בכלל להיבדק.

התשובה הגיעה רק היום  (יום שישי).

מה קרה בנתיים בבית הספר?  יכול להיות שהיא בכלל נדבקה בבית הספר, במקביל נדבקו עוד ילדים ביחד איתה

הם היו ללא תסמינים והמשיכו להגיע עד יום שישי.

מי שנדבק ממנה בימים ראשון ושני הפך למדבק תוך 3-5 ימים, כלומר כבר ביום רביעי וחמישי הנדבקים שלה הדביקו אחרים.

לפי טרסנפורטר זאת רק אחת מכל בית הספר.

אני רואה פה פיגוע המוני, רק שיקח עוד שבוע שבועיים לראות את התוצאות שלו.

 

 

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, halperin96 כתב:

 

אתה חלק מאותם ישראלים.

אתה כאילו שוכח את זה.

 

וזה לא קשור לעדינות,להסתובב עם החוסם חמצן הזה על הפרצוף ב35-40 מעלות חום זה לא נוח.

 

 

תעשה טיול בהונג קונג/טיוואן/דרום סין בחודשי הקיץ אתה עוד תגעגע ל-35-40 מעלות של ישראל. 

 

כן, לא נוח. אז? הרבה דברים לא נוחים בחיים. עושים כי צריך לעשות. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

זה ידוע שהם הרבה יותר ממושמעים מישראלים.

בנוסף לזה שאצלם להסתובב עם מסיכה זה עניין "תרבותי".

 

לוקח זמן להכניס ולהשריש הרגלים,והדרך שבה ההנהגה במדינה מנסה לעשות את זה מאוד בעייתית-חוסר בדוגמה אישית,אווירת סוף,והבטחות לסגר שברור לכולם שלא יתממשו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...