Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, korola כתב:

 

איזה טיעון נגד אתה רוצה?

אף אחד בעולם עדיין לא ניצח את הוירוס, כל היום הוירוס שובר שיאים חדשים בכמות ההדבקות היומית.

6 מיליון חולים ועדיין אין תרופה יעילה,  חיסון יהיה אולי עוד שנה.  

 

התקשורת חוגגת שכבר חודש אנחנו בהקלות ואין קטסטורפה, אבל יש קטסטורפה, יש הידבקות בלתי נשלטת במוסדות החינוך.

הדרך היחידה לשלוט על ההידבקות היא מניעה, או בידוד או סגר.

מביאים את פרופ' מטות , שמנחמת בזה שכולם צריכים לעבור את זה - היא אמרה בפירוש בשידור חי - כולנו נידבק.

אז די למרוח, שימו את הדברים על השולחן,  המודולים מראים שנדבקו פי 10 יותר בארץ בגל הראשון , אז אחוז התמותה הוא לא 2% אלא רק 0.2%.

9 מיליון איש - אז סבבה , נלך על זה בין 10,000 ל 20,000 מתים .. 

לזה עידית מתכוונת שהיא אומרת לא לעשות סגר, היא ממש לא מתכוונת לזה שלא יהיו מתים , היא רק אומרת שבשביל 20,000 מתים לא צריך לשתק את המדינה.

 

דיייייייי חלאס עם אף אחד בעולם

אנחנו בישראל, הוירוס כאן בנסיגה, לא ברור למה הוא משפיע פחות, אבל המספרים מראים שזה מה שקורה.

מה זה משנה מה קורה בשאר העולם אם כבר חודש וחצי שלא מקפידים כאן על הנחיות ואתה רואה בעיניים שלך שאין פה זינוק בחולים ובטח שלא במאושפזים ובמתים ?

זה שתכתוב לי שבברזיל יש בלאגן זה מה שישכנע אותי שהנתונים שכתובים באתר משרד הבריאות הם לא נכונים ?

 

התקשורת לא שום דבר, לפני שבוע בדיוק כל ערוצי התקשורת דיווחו על גל שני, סוף ההקלות, כותרות של "האם יהיה עוד סגר"

תפסיק לנסות להציג דברים איך שנוח לך

כתוב לך שחור על גבי לבן 

 

והגיע הזמן שתפסיק ללכת ראש בקיר ותקבל את זה שבאוכלוסיות שונות, גילאים שונים, מדינות שונות

הוירוס פועל ומכה בצורה שונה. אף אחד לא חייב לספק הסבר למה ואיך זה קורה. מספיק להגיד שזה קורה

הוכחה לזה מצאו שרוב הילדים שהייתה החמרה במצב הבריאותי שלהם עם הקורונה הם ממוצא אפריקאי

למה, כמה, איך - אין תשובה. אבל העובדות מדברות בעד עצמן. זה מה שקבעו בשבוע האחרון

וזה למה אתה לא רואה בארץ עשרות סיבוכים בקרב ילדים

 

לכן אולי עוד שנה יצא מחקר שמראה שבאיזור שלנו הוירוס יותר חלש כי כך וכך וכך. כרגע לא יודעים להסביר למה אבל בפירוש זה קורה

אחרת אין הסבר למה הוירוס מסרב להדביק ולעשות כאן כאוס כבר חודש וחצי כשכולם בחוץ

 

ציטוט

 בעוד שבמדינות רבות בעולם המערבי מבטלים עוד ועוד הגבלות ומתחילים לפתוח גבולות, במדינות עניות יותר נראה שנגיף הקורונה ממשיך להתפשט במהירות רבה.

 

אף אחד לא ניצח, אבל מדינות משחררות

 

הבורסה שברה את שיא כל הזמנים !

אז סבבה אנחנו טיפשים, פרופסור לס טיפש, התקשורת שקרנית, אבל השחקנים הגדולים בבורסה? גם הם טיפשים ? 

 

תפסיק להתפס על פרופסור אחת שהביאו לטלוויזיה (למרות שהיא אחלה דוגמא לאחת שבאה מתוך המערכת ואומרת שהייתה סתם פאניקה)

היא אמרה שכולנו נדבק ובאותה נשימה אמרה "מראים בנאדם עם קצת נזלת וזה נקרא חולה קורונה"

שכחת לציין את זה. ככה בדיוק נראה כשנדבק. נזלת \ כאב גרון \ שיעול

ובכל המקומות כולל איתמר שמוטו החריגו ואמרו: אם אתה בן 70-80 ויותר, סובל ממחלות רקע, אתה צריך להתרחק ולהזהר כי אתה יכול לחוות את המחלה בצורה יותר קשה.

עידית לא אמרה 10,000 מתים בשום מקום

היא אמרה נזלת.

 

תפסיק לעוות את המציאות

כמו שאמרת לי שב 2002 נרצחו 30 איש

כשבפועל נרצחו כמעט 300

 

ותפסיק לזלזל באינטיליגנציה של אנשים כאן ולספר לנו שיש אנשים שלא חזרו לשיגרה

לאנשים אין כסף לחיות, כל מי שיש לו אפשרות לחזור - חזר

כבר פירטתי לך למעלה איך הסקתי את זה וזה מוכח

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

יום שישי יום קצר,

נותרנו רק 3 פה.. פעם היו יותר חיים בשירשור הזה.

כנראה שבאמת הוירוס בנסיגה ורק אני לא שם לב לזה.

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

יום שישי יום קצר,

נותרנו רק 3 פה.. פעם היו יותר חיים בשירשור הזה.

כנראה שבאמת הוירוס בנסיגה ורק אני לא שם לב לזה.

 

אתה מודע לזה שממש ברגעים האלה יש מסיבות מאושרות עם מאות ואלפי אנשים בארץ

כבר יותר משבוע זה ככה

ולפי התאוריות שלך צריכים לראות כאן נדבקים בדיוק כמו בפורים

פורסם

כתבתי לך כבר בעבר, מסיבה כשלעצמה לא מייצרת את הוירוס בגלל המוזיקה והזיעה של האנשים.

צריך שיהיה וירוס פעיל אצל אחד המשתתפים על מנת להדביק את השאר.

לכן גם אם יש 1000 מסיבות עכשיו, אבל רק באחת מהם יש חולה, אז ב 999 מהם לא יקרה כולם.

 

בפורים היו אירועים של כל המשפחה, והיו הרבה כאלה, 

תבין ותבין שוב, הסגר והבידוד החונק שהיינו בו , חנק יפה את הוירוס, אפילו כל אלו ללא התסמינים שלא ידעו שהם חולים לא הדביקו.

שפתחו , התחלנו שוב מחולים בודדים,  אולי 100 חולים שהיו מפוזרים בארץ.

כנראה שהחגיגות בבתי הספר היו קצת יותר צפופות מהמסיבות האלה שמתקיימות עכשיו.

יתכן שאתה צודק והוירוס בדעיכה  - אז נראה ירידה בכמות הנדבקים החדשים בכל יום (כרגע לא רואים).

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הזכיר לי חלק מהתגובות פה.

 

06-40-36-1a61607f96d34a2681cd66ed756d5bf3.jpg

  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, korola כתב:

די לשנות את המציאות, כל אזרח יכול להיבדק? 

אתה בטוח?  כי הנהג של חבר הכנסת שבוע היה חולה ולא הסכימו לבדוק אותו.

 

למה הכל צריך להיות מהיר אצלך? קצת סבלנות. הכל יגיע.

 

 

קורולה, מה זה משנה אם הוא יכול להיבדק או לא יכול להיבדק? בשורה התחתונה הוא לא מת מהוירוס וכנראה גם לא ממש חלה קשה. 

 

לפני 4 שעות, korola כתב:

התקשורת חוגגת שכבר חודש אנחנו בהקלות ואין קטסטורפה, אבל יש קטסטורפה, יש הידבקות בלתי נשלטת במוסדות החינוך.

הדרך היחידה לשלוט על ההידבקות היא מניעה, או בידוד או סגר.

 

שידבקו. אתה רואה ערימה של גופות בבתי חולים? לא? שחרר. 

 

אחיינים שלי חזרו למערכת החינוך תוך שבוע שניהם מנוזלים והורים שלהם עם חום. הימור שלי קורונה גם בלי לעשות בדיקה. כולם בחיים. 

 

ציטוט

מביאים את פרופ' מטות , שמנחמת בזה שכולם צריכים לעבור את זה - היא אמרה בפירוש בשידור חי - כולנו נידבק.

אז די למרוח, שימו את הדברים על השולחן,  המודולים מראים שנדבקו פי 10 יותר בארץ בגל הראשון , אז אחוז התמותה הוא לא 2% אלא רק 0.2%.

9 מיליון איש - אז סבבה , נלך על זה בין 10,000 ל 20,000 מתים .. 

לזה עידית מתכוונת שהיא אומרת לא לעשות סגר, היא ממש לא מתכוונת לזה שלא יהיו מתים , היא רק אומרת שבשביל 20,000 מתים לא צריך לשתק את המדינה.

 

שילכו בין 10,000 ל-20,000 מהוירוס. עדיף על אלטרנטיבה של קריסה כלכלית מוחלטת, הרס וביזה. אתה חושב שמכלכלה לא מתים? מתים הרבה יותר מהוירוס הזה רק שאף אחד לא סופר את העצמאי שאיבד את פרנסתו ומת מהתקף לב. אבל מספיק שמתה איזה זקנה בת 87 עם דמנציה באיזה בית אבות וכולם עומדים על הראש. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 5 שעות, korola כתב:

 

איזה טיעון נגד אתה רוצה?

אף אחד בעולם עדיין לא ניצח את הוירוס, כל היום הוירוס שובר שיאים חדשים בכמות ההדבקות היומית.

6 מיליון חולים ועדיין אין תרופה יעילה,  חיסון יהיה אולי עוד שנה.  

 

התקשורת חוגגת שכבר חודש אנחנו בהקלות ואין קטסטורפה, אבל יש קטסטורפה, יש הידבקות בלתי נשלטת במוסדות החינוך.

הדרך היחידה לשלוט על ההידבקות היא מניעה, או בידוד או סגר.

מביאים את פרופ' מטות , שמנחמת בזה שכולם צריכים לעבור את זה - היא אמרה בפירוש בשידור חי - כולנו נידבק.

אז די למרוח, שימו את הדברים על השולחן,  המודולים מראים שנדבקו פי 10 יותר בארץ בגל הראשון , אז אחוז התמותה הוא לא 2% אלא רק 0.2%.

9 מיליון איש - אז סבבה , נלך על זה בין 10,000 ל 20,000 מתים .. 

לזה עידית מתכוונת שהיא אומרת לא לעשות סגר, היא ממש לא מתכוונת לזה שלא יהיו מתים , היא רק אומרת שבשביל 20,000 מתים לא צריך לשתק את המדינה.

איפה הקטסטרופה?

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 5 שעות, korola כתב:

יום שישי יום קצר,

נותרנו רק 3 פה.. פעם היו יותר חיים בשירשור הזה.

כנראה שבאמת הוירוס בנסיגה ורק אני לא שם לב לזה.

בשבועיים האחרונים החיים חזרו לסוג של שגרה ולכן הוירוס זז הצידה.

להגיד לך שלא מפחיד אותי אישית להדבק? מפחיד. אבל כבר הגענו כמעט כולנו למסקנה שלעצור את העולם בגלל זה  אי אפשר. ואם בסופו של דבר ההתפרצות תחזור והמונים ימותו - אז אתה וספריאל תוכלו להתנחם בזה שהייתם לנביאי הזעם שאיש לא רצה להקשיב להם. 

אבל מה יש להמשיך להתווכח?

חוץ מזה - וזה הכי יפה בשרשור הזה - אני מסכים עם חלק מהטעונות שלך ושלו, אבל הנימוקים שלכם הם לפעמים.. לא יודע מאיפה הם באים..

 

 

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

במהלך חודש מאי (אולי כבר מסוף אפריל) מספר המאובחנים היומי היה סביב 20 ביום. בשבוע האחרון יש עליה והתייצבות על 100. לאן זה יתקדם? קשה לדעת. אני מהטיפוסים הפסימיים ורואה את המסיכות על הזקן, מעריך שההתפרצות עוד לפנינו. יש כאן אופטימיים שחושבים שלא.

 

האמת היא שהדברים האלה יכולים להפתיע. מגיפות ה-SARS ו-MERS גוועו בלי לגרום נזק גדול מדי. אני לא בטוח שמישהו חזה ב-2003 שה-SARS יעלם כל כך מהר. ה-Covid19 כבר הראה את הפוטנציאל שלו, והחשש שלי הוא משאננות בציבור שתגרום חזרה של הנגיף בהיקף גדול. כתבתי כן כבר יותר מפעם - אני אשמח להתבדות. אבל אני עדיין חושש כיוון שהמגיפה הזו מתנהגת בצורה בלתי צפויה לחלוטין, והנגיף הזה כותב פרק חדש בביולוגיה וברפואה.

 

והערה אחרונה, לגבי משיכת המאמרים לגבי האנטיביוטיקות - מדובר כאן בבעיה טכנית, אם כי משמעותית: מתברר כי החברה שאספה את הנתונים לא מסרה את כל הנתונים לכל החוקרים בגלל איזה הסכמי סודיות שיש לה עם לקוחות כלשהם. זה לא המחקר היחיד שפסל את התרופות האלה, אבל הגדול ביותר. וכמובן שחוסר שקיפות פוגע מאד בתהליך המדעי. אני מקווה מאד שהנתונים יצאו לאור על מנת שאפשר יהיה לבצע ניתוח אמין שלהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, korola כתב:

בהתחלה היא גם הייתה בפאניקה ויצאה הקריאה לכל הונטרינרים להביא את מכשירי ההנשמה של החיות לביתי החולים.

רק נקודה אחת בעניין מכונות ההנשמה - אחד משינויי הכיוון הוא הגילוי שמכונות הנשמה לא עוזרות לאלה שיש להם את הווירוס במסה קריטית. כרגע הכיוון עבור החולים הקשים הוא דילול דם מסיבי למניעת ה"סתימה" בריאות - וכמו כל טיפול שכולל דילול דם, הוא כמובן מסוכן בפני עצמו :-)

 

ההתקדמות ה***אמיתית*** בטיפולים של לא-משנה-איזו-מחלה היא טיפול יותר מדויק ב"סימפטומים". זה נורא משעמם וזה לא מגניב כמו חיסון, אבל זה מה שמאפשר לאנושות להתגבר. לא לנצח, להתגבר. עוד כמה חודשים ויגלו את המינון המדויק של כל מיני טיפולים וחומרים שיש כבר עכשיו, זה פשוט תהליך שלוקח זמן. הקורונה תישאר, אבל זה פשוט לא יהיה מעניין.

 

עוד נקודה בנוגע לחשיפה לחולים, הדבקה וכיו"ב: למי שיש סבלנות להבין, נא לגגל inocolum level

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ספריאל,

השאלה המעניינת באמת האם יש לך הסבר לחילוקי דעות כ"כ קיצוניים בין אנשי המקצוע בתחום.

אולי זו הבורות שלי ברפואה, אבל האם יש עוד מחלות שסביבן הדעות כ"כ קוטביות כמו כאן?

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

יבגני,כולנו יכולים רק לנחש.

יש המון נתונים לעבוד איתם,חלקם גולמיים וחלקם מעובדים.

ולפי מה שאני רואה אם תשתמש בכולם לא תגיע למסקנה,אז כל אחד בוחר לעבוד עם מה שנוח לו

ומשרת את הגישה שלו לחיים.

פרופ' לס מדבר על תמותה כוללת ונשאים,בכירי משרד הבריאות מדברים על אבחון של "חולים" כל יום.

אחד קורא לזה שפעת עם יח"צ והשני מגפה.

 

בהתחלה כשההיקף לא היה ברור נטיתי להחמיר.

עכשו שדיי ברור מי האוכלוסיה שהכי פגיעה אני נוטה יותר להסכים עם הגישה שהיא לא הגישה של משרד הבריאות.

אי אפשר להציל את כולם,לא ממחלות/מגיפות/טרור,וגם אם אחוז המתים בגילאי 20-29 הוא 0.0001% ואני אהיה האחד הזה,BAD LUCK אבל לא סיבה לסגור את כולם בבתים.

לפני 10 דקות, hans כתב:

רק נקודה אחת בעניין מכונות ההנשמה - אחד משינויי הכיוון הוא הגילוי שמכונות הנשמה לא עוזרות לאלה שיש להם את הווירוס במסה קריטית. כרגע הכיוון עבור החולים הקשים הוא דילול דם מסיבי למניעת ה"סתימה" בריאות - וכמו כל טיפול שכולל דילול דם, הוא כמובן מסוכן בפני עצמו :-)

 

ההתקדמות ה***אמיתית*** בטיפולים של לא-משנה-איזו-מחלה היא טיפול יותר מדויק ב"סימפטומים". זה נורא משעמם וזה לא מגניב כמו חיסון, אבל זה מה שמאפשר לאנושות להתגבר. לא לנצח, להתגבר. עוד כמה חודשים ויגלו את המינון המדויק של כל מיני טיפולים וחומרים שיש כבר עכשיו, זה פשוט תהליך שלוקח זמן. הקורונה תישאר, אבל זה פשוט לא יהיה מעניין.

 

עוד נקודה בנוגע לחשיפה לחולים, הדבקה וכיו"ב: למי שיש סבלנות להבין, נא לגגל inocolum level

לפי מה שהצלחתי להבין,הסימפטומים הם של שפעת או צינון,אם זה יחמיר לרמת האשפוז תגלה שזו קורונה,ואם לא אז תחשוב שהצטננת בלי לדעת בכלל שהיית "חולה" בקורונה.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 54 דקות, sperial כתב:

במהלך חודש מאי (אולי כבר מסוף אפריל) מספר המאובחנים היומי היה סביב 20 ביום. בשבוע האחרון יש עליה והתייצבות על 100. לאן זה יתקדם? קשה לדעת. אני מהטיפוסים הפסימיים ורואה את המסיכות על הזקן, מעריך שההתפרצות עוד לפנינו. יש כאן אופטימיים שחושבים שלא.

 

זה לא משנה כמה יחלו. השאלה היא כמה ימותו או יעברו את המחלה בצורה מאוד קשה. אם הרוב המוחלט עוברים את הקורונה הזאת עם סימפטומים של שפעת קלה - בינונית צריך לשחרר את הכל ולחזור לשגרה מלאה. 

 

בישראל המשק שוחרר לפני חודשיים אין ערימה של גופות ואין בתי חולים קורסים. אני לא יודע למה באירופה וניו-יורק חטפו את הקורונה כל כך חזק. גנטיקה? זן יותר אלים? אנשים הרבה פחות בריאים באופן כללי? who knows...  

פורסם
לפני 4 שעות, SlowRide כתב:

06-40-36-1a61607f96d34a2681cd66ed756d5bf3.jpg

אני רוצה שיעשה משהו, לאחד הכיוונים.

כי כרגע זה סתם תקוע באוויר, זה לא נגמר, אבל זה גם לא עושה כלום. ועדיין יש הגבלות. מצב מאוד לא ברור.

האמת, זה נורא דומה למצב בדרום, זה לא נפתר, מחר יכולים לירות קסאמים ופיזדייץ, מצד שני כרגע שקט.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

@יבגניפ אין לי מושג. אני בספק אם מישהו יכול להסביר למה איטליה ספגה מכה כל כך קשה ואנחנו לא. לפחות בתחילת המגיפה אפילו בתוך איטליה היו הבדלים עצומים בין הצפון לדרום, אבל לא ראיתי את הפילוח המעודכן.

 

@hans את עניין המנה המדבקת הזכרתי כבר לפני מספר שבועות. אני לא בטוח שיש כבר תשובה לשאלה האם יש קשר בין המנה המדבקת לחומרת המחלה ב-Covid-19, ויותר מזה, כיוון שלפחות חלק מהמחלה נובעת מהתגובה החיסונית יתכן מאד שאין קר. אבל, שוב, זה עניין שיתברר עם הזמן. אלא אם המגיפה תחלוף בלי הודעה מוקדמת.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...