Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

למה אתה מכניס לי מלים לפה? גם כתבתי שהסגר הבא ייראה שונה מהקודם. אני מניח, למשל, שהרבה פחות מפעלים ייסגרו. עדיין יהיה מדרג של חיוניות, וכנראה שהמסעדנים יהיו בתחתיתו. אלא אם הם ידעו לצעוק מספיק חזק.

 

אבל כל האופטימיים שמתכננים חופשה בסיישל עלולים להתאכזב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אבל קפריסין או אילת אפשרי בהחלט.

לא צריך לסוע לסיישל.

 

זה שאתה לא מתחום התיירות או האירועים לא אומר שאפשר להשאיר את התחומים האלה סגורים עד 2022 שיהיה חיסון.

יש שם אנשים עוברים שצריכים להתפרנס.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 30 דקות, halperin96 כתב:

אמרת שזה ממש פשוט לשבת בבית,לא?

כשטרנספורטר התלונן ונתן את המסעדנים ואת עצמו כדוגמה.

כמו שטרנספורטר מדבר מפוזיציה ככה גם ספריאל.

רק מה, ספריאל כנראה רופא משפחה או מומחה או משהו.

תסכים איתי שהאופציה ללכת לרופא הרבה יותר חשובה מהאופציה לחגוג לששי ושושנה חתונה.

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

ספריאל, הוא לא הכניס לך מילים לפה. 

 

שמע, שאלתי אותך 50 פעם אם אתה עובד במגזר הציבורי או פרטי. תשובה לא קיבלתי, למרות שלא היתה לך בעיה לספר שאישתך עבדה כמנהלת במשרד החינוך, אז זו לא פרטיות שמונעת ממך לענות.

עכשיו אתה תוהה איך אתה יכול להגן על עצמך כשאתה צריך לקבל קהל ולהלחם עם כל אחד מהם. לפני כמה ימים טענת שצריך לקנוס בעלי עסקים ואף לסגור עסקים במקרה של הפרה של ההנחיות, ושאנשים ילכו לחפש עבודה אחרת אם לא מסוגלים לקיים את ההנחיות, או לוודא שהלקוחות מקיימים אותן. האכיפה הראויה שאתה מציע, אם כן, אמורה לשלוח אותך הביתה לחודש, ואת המעסיק שלך (או אותך - אם אתה בדרג ניהולי) לחפש עבודה.

 

אז השאלה במקום. אתה מספר שהמטומטמים פה חופרים את הקבר לעצמם. למה לשתף עם זה פעולה? לשבת בבית זה קל. מה איכפת לך לקחת חל"ת או חופש לאיזה חודש - חודשיים? או מכיוון אחר: האם אתה מבין שאתה לא יכול לבנות מציאות בה זורקים כל מיני הנחיות וסגרים על עם ישראל, אנשים נבעטים מהעבודה, מאבדים את הפרנסה שלהם וזה פשוט עובר לידך? אם אתה בוחר להגיע לעבודה - אתה נושא באחריות. ואם למחיר הכלכלי אין משמעות - שב בבית. וזה מעניין שהדוגמא שאתה מביא זה "מפעלים". אני לא מכיר כמעט אף אחד שעובד במפעל. אבל אולי זה רק אני.

 

ושוב, אני מבין לגמרי את הפחד והתסכול שלך ושותף להם ברמה מסוימת.

 

דוד, אכן ספריאל מדבר מפוזיציה. ואתה יודע מה? טרנספורטר יותר מודע לזה ממנו, כמו שזה נראה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 57 דקות, יבגניפ כתב:

 

המדינה לא תחזור לסגר. אף אחד חוץ ממך גם לא צופה בשלב הזה תמותה המונית ברמה כזו שתגרום לכולם לחזור הביתה ולא לצאת יותר. ואני בטוח שיהיו עוד מקרי מוות וגם אותי זה מפחיד. אבל גם מפחיד אותי לחצות את הכביש בתל אביב ואני עדיין עושה את זה. אי אפשר לחנך את כולם.

 

 

גם אני וגם ברסי צופים שהתמותה תעלה לרמה כזאת שיצטרכו להגביר את ההנחיות, לא רק ספיראל.

אבל עושה רושם שכולם פה באופוריה וחושבים שזהו, הוירוס נחלש ושלום על ישראל.

3 ימים אחרונים: 118 , 123, ו 134... וכל זה בשישי שבת שכל הזמן היו בסימן נמוך יותר מימים רגילים. 

 

אז אין ירידה בגרף, אלה עלייה מתונה. 

 

פורסם

דוד,כולנו מדברים מפוזיציה ואין בזה שום דבר רע,אם כולנו היינו באותה פוזיציה היינו רואים פה את אותה הדעה ולא 600 עמודי דיון.

 

אבל מדעה מורגש הלך רוח של הכותב וזה בדיוק מה שרשמתי,לא צריך שהוא יכתוב את זה במפורש.

 

גם אם הוא רופא וגם אם הוא פקיד במס הכנסה זה לא הופך את דעתו לשווה יותר מפני שאף אחד לא יודע מה יהיה הודעות חלוקות לפה ולפה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

אשתי לא עבדה יום אחד במשרד החינוך, אבל נניח לכך. 

 

עקומת התחלואה במגמה לא טובה. אנשים מתחילים לחשוש - באים להבדק. ואז יש גם עליה באבחנות, למרות שבברור שמסתובבים הרבה מאד נגועים בנגיף שאינם מודעים לכך.

 

יש גם ניצוץ ראשון של נסיגה בהקלות - כנראה דחיה נוספת בפעלת הרכבות. ומשהו קטן - משרד החינוך מגביל מאד מסיבות סיום השנה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היום בוויז ראיתי פקק 3 קמ מהים, החופים היו מפוצצים באנשים בלי יכולת לפרוס מגבת בשטח של מטר וחצי על מטר וחצי.

מצד שני, בים, גם כשהחוף מפוצץ, אתה לא מתערבב עם מלא אנשים שונים. אז אולי הסיכון עצמו לא גבוה פה, מעבר לחום הישיר הגבוה שכנראה מונע מהנגיף לחיות הרבה זמן.

ברחוב יש תחושה שאם אתה הולך עם מסיכה אתה טמבל שלא מבין שכבר שוחררנו מהקורונה.

אני חושב שיש פה בעיה רצינית שאין אמצע. או סגר וחרדה מכל בן אדם ברחוב, או עסקים פתוחים כרגיל וכולם מצטופפים על כולם בכולי עלמא.

אם יהיה אמצע גם נוכל לצמצם את התחלואה וגם להמשיך לעבוד כרגיל. הבעיה שאנשים חסרי אחריות, אכפתיות ורצון. כי אני בן 20 ובריא, מה אכפת לי מהאבא המבוגר של הבחור שאני אדביק עכשיו?

כמו שאמרתי לפני חודשיים אני גם אומר עכשיו, אין לי תחזיות למה הולך לקרות כי אנחנו אמנם יודעים יותר, אבל הכל עדיין יחסית חדש. אנחנו יודעים שחם אז הוירוס עובר פחות, אנחנו יודעים שהמסיכה עוזרת לצמצם את ההדבקות, ואולי בגלל זה העליה בחולים לא נוראית בנתיים.. אבל אנחנו לא יודעים מה יהיה אחרי הקיץ, או מה יהיה עוד כמה שבועות שממשיכים בשגרת האס"ק הזו. (ואחלה ראשי תיבות שמתאימים גם במקרה הספציפי שלנו.)

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני כשעה, sperial כתב:

למה אתה מכניס לי מלים לפה? גם כתבתי שהסגר הבא ייראה שונה מהקודם. אני מניח, למשל, שהרבה פחות מפעלים ייסגרו. עדיין יהיה מדרג של חיוניות, וכנראה שהמסעדנים יהיו בתחתיתו. אלא אם הם ידעו לצעוק מספיק חזק.

 

אבל כל האופטימיים שמתכננים חופשה בסיישל עלולים להתאכזב.

 

אתה יכול להמשיך להגיד את זה

אבל בינתיים המסעדות פתוחות ואין שם הדבקות

ולא יסגרו אותן.

עצוב לי שיש במדינה שלנו אנשים כמוך שבכל כך קלות זורקים פרנסה של אחרים כי זה לא פוגע בהם,

אני תמיד אומר, הישראלי המכוער הוא לא זה שצועק בטיסה ועושה קצת רעש, אלא זה שאכפת לו רק מעצמו בזמן שהכל נשרף מסביב

 

אל תדאג, מסעדות לא יסגרו שוב, האירועים יפתחו וכנראה גם הם לא יסגרו שוב

אני מאמין שלמדינה לא יהיה מספיק כוח  אדם לאכוף את זה שאלפי עסקים פשוט עושים מה שנכון לכיס שלהם

לפני 2 דקות, EliC25 כתב:

היום בוויז ראיתי פקק 3 קמ מהים, החופים היו מפוצצים באנשים בלי יכולת לפרוס מגבת בשטח של מטר וחצי על מטר וחצי.

מצד שני, בים, גם כשהחוף מפוצץ, אתה לא מתערבב עם מלא אנשים שונים. אז אולי הסיכון עצמו לא גבוה פה, מעבר לחום הישיר הגבוה שכנראה מונע מהנגיף לחיות הרבה זמן.

ברחוב יש תחושה שאם אתה הולך עם מסיכה אתה טמבל שלא מבין שכבר שוחררנו מהקורונה.

אני חושב שיש פה בעיה רצינית שאין אמצע. או סגר וחרדה מכל בן אדם ברחוב, או עסקים פתוחים כרגיל וכולם מצטופפים על כולם בכולי עלמא.

אם יהיה אמצע גם נוכל לצמצם את התחלואה וגם להמשיך לעבוד כרגיל. הבעיה שאנשים חסרי אחריות, אכפתיות ורצון. כי אני בן 20 ובריא, מה אכפת לי מהאבא המבוגר של הבחור שאני אדביק עכשיו?

כמו שאמרתי לפני חודשיים אני גם אומר עכשיו, אין לי תחזיות למה הולך לקרות כי אנחנו אמנם יודעים יותר, אבל הכל עדיין יחסית חדש. אנחנו יודעים שחם אז הוירוס עובר פחות, אנחנו יודעים שהמסיכה עוזרת לצמצם את ההדבקות, ואולי בגלל זה העליה בחולים לא נוראית בנתיים.. אבל אנחנו לא יודעים מה יהיה אחרי הקיץ, או מה יהיה עוד כמה שבועות שממשיכים בשגרת האס"ק הזו. (ואחלה ראשי תיבות שמתאימים גם במקרה הספציפי שלנו.)

 

אבל KOROLA אמר שהרבה אנשים לא חזרו לשגרה

שאני מדמיין וזה לא באמת קרה.

 

לגבי המסכות אינ לא מסכים איתך. אנשים שמים

אולי בים לא, אבל זה בעיה שבוחרים לא לאכוף אותה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

בירושלים מקפידים על המסכות ברחוב

אני אישית יושב בכניסה לחנות,מסיכה לפניי, דלת נעולה, מכניס אחד אחד לאחר בדיקת חום. בחנות לא יכולים להיות יותר מ3 אנשים {יש 3 קופות} הגיעו בחמישי 3 פקחי עירייה לבדוק אותנו והמשיכו הלאה. חנות 200 מטר ממני של טואליטיקה נסגרה מיידית עם קנס.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

דוד,כולנו מדברים מפוזיציה

לא ככה.

 

לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

אם כולנו היינו באותה פוזיציה היינו רואים פה את אותה הדעה

לא מסכים בכלל. מבטיח לך שגם לספריאל יש עמיתים לעבודה שחושבים אחרת ממנו. גם ליבגני. גם לך. גם לטרנספורטר.

 

לפני 2 דקות, sperial כתב:

יש גם ניצוץ ראשון של נסיגה בהקלות - כנראה דחיה נוספת בפעלת הרכבות.

תשמע. אם זה שרכבת ישראל לא פועלת זה "ניצוץ של נסיגה בהקלות"........

שלא תגיע גם שביתה בנמל אשדוד, בטח גם זה יהיה נסיגה בהקלות.

 

 

Just now, Transporter כתב:

הישראלי המכוער הוא לא זה שצועק בטיסה ועושה קצת רעש, אלא זה שאכפת לו רק מעצמו בזמן שהכל נשרף מסביב

אלה אותם האנשים בדיוק.

בדיוק אבל.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

איזה עצוב זה לסיים את יב בלי הטקס.

12 שנות לימוד שהלכו לפח...

 

אתה יודע איזה הפסד זה יוני יולי בלי תאורה והגברה לטקסי סיום ?

 

 

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

אתה יכול להמשיך להגיד את זה

אבל בינתיים המסעדות פתוחות נכון ואין שם הדבקות איך אה יודע? יש לך תחקירים אפידמיולוגיים?

ולא יסגרו אותן.

עצוב לי שיש במדינה שלנו אנשים כמוך שבכל כך קלות זורקים פרנסה של אחרים כי זה לא פוגע בהם,

אני תמיד אומר, הישראלי המכוער הוא לא זה שצועק בטיסה ועושה קצת רעש, אלא זה שאכפת לו רק מעצמו בזמן שהכל נשרף מסביב

כשאנשים חולים ומתים אכן נשרף מסביב.

אל תדאג, מסעדות לא יסגרו שוב, האירועים יפתחו וכנראה גם הם לא יסגרו שוב נחיה ונראה איזה מגבלות יהיו. בעצם - הארועים בבתי הספר כבר בוטלו או הוגבלו.

אני מאמין שלמדינה לא יהיה מספיק כוח  אדם לאכוף את זה שאלפי עסקים פשוט עושים מה שנכון לכיס שלהם

 

אבל KOROLA אמר שהרבה אנשים לא חזרו לשגרה

שאני מדמיין וזה לא באמת קרה.

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

אתה יודע איזה הפסד זה יוני יולי בלי תאורה והגברה לטקסי סיום ?

 

 

יכול לדמיין,מצטער לשמוע.

 

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...