Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

הם לא בהכרח בבית, אבל השגרה לא חזרה נקודה.

 

אני מצטער להגיד לך

כנראה בגלל שאתה לא יוצא ומסתובב אתה חושב ככה

כאמור: אין מקום במסעדות

הקניונים מלאים

הכבישים עמוסים בקטע  שאני עושה חישוב לאן אני נוסע ובאיזה שעות כדי לא לעמוד בשעות בפקקים

הפארקים מלאים

חופי הים מלאים

 

הדבר היחיד שהשתנה זה שמבזבזים קצת פחות

ורק אתה לא רואה שיגרה

 

לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

לא מאפשרים במועדון ל2000 איש לרקוד.

זה "חמק" מהמשטרה מסיבות לא ברורות.

 

במקרה יש מועדון בראשון ששייך לאנשים שגידלו אותי בתחום הזה

המקום הזה מכניס כל שבוע למעלה מ2000 איש בתקופה הזאת

לפני 2 דקות, Blaz00r כתב:

העומס בכבישים עלה בעיקר כי תנועת האוטובוסים היא חצי כוח והרכבת בכלל לא פועלת, לאנשים שכן חזרו לעבוד אין הרבה ברירות. מכיר לפחות 4 אנשים כאלה, ובלי קשר, עוד לא מעט שעדיין נמצאים בחל"ת/עובדים מהבית.

 

והעומס בחופי הים עלה כי ?

והעומס בקניונים ? בפארקים ? אפס מקום פנוי במסעדות כי?

 

ועוד לא דברנו על בתי מלון

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם



 

אגב ההצעה שלי הייתה שגם אם עושים 2000 בדיקות, לצאת החולצה ולעשות עוד 10-15,000 בדיקות במקומות ציבורים אקראים
פשוט לעצור אנשים בכניסה לקנון או לסופר ולהכריח אותם להבדק אם רוצים להכנס
וככה יהיה לך מידע עליהם...


אני מסכים!
שיעשו כל יום אותו מספר הבדיקות, ואם אין מספיק חשודים מוגדרים/ עומדים בקריטריונים, שיבדקו בצורה אקראית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

לא לא, אל תערב בין השניים, אל תתחיל לתת לי דוגמאות של לנסוע על 250 קמש או לנסוע נגד הכיוון כשאני מדבר איתך על הנחיות לא הגיוניות לעסקים בקורונה

אין קשר בין הדברים מצטער

 

אם מאפשרים במועדון ל 2000 איש לרקוד אחד על השני

אין בעיה לא לאפשר במסעדה ל 70 איש לרקוד

 

שוב, האבחון היחיד הוא ההיגיון שלך, חוקים שנראים לשחר הגיוניים צריך לשמור עליהם, חוקים שלא נראים לך הגיוניים לא צריך לשמור עליהם.

זה אנרכיה, לא משהו אחר. פשוט אנרכיה א-לה שחר.

 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

הגענו השבוע ל 16,000 בדיקות

לא היה לך מספר כזה אף פעם

אז נראה לי שעושים כל מה שצריך

 

מצוין, שימשיכו לעלות כמה שיותר, שום דבר אחר לא יאפשר להבין את ההתפשטות

 

לפני 3 דקות, Transporter כתב:

אגב ההצעה שלי הייתה שגם אם עושים 2000 בדיקות, לצאת החולצה ולעשות עוד 10-15,000 בדיקות במקומות ציבורים אקראים

פשוט לעצור אנשים בכניסה לקנון או לסופר ולהכריח אותם להבדק אם רוצים להכנס

וככה יהיה לך מידע עליהם...

 

כן, אני דיי בטוח שלא ניתן להתנות בדיקת דם, מטוש או וואטאבר בכניסה לסופר או לקניון.

אם לא יכלו להכריח חולים במלוניות קורונה להיבדק (כי הם רצו להישאר ובדיקה יכלה להראות שהם לא חולים יותר) אז אתה מדבר על אנשים רנדומלים מהרחוב?

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

אני מצטער להגיד לך

כנראה בגלל שאתה לא יוצא ומסתובב אתה חושב ככה

כאמור: אין מקום במסעדות

הקניונים מלאים

הכבישים עמוסים בקטע  שאני עושה חישוב לאן אני נוסע ובאיזה שעות כדי לא לעמוד בשעות בפקקים

הפארקים מלאים

חופי הים מלאים

 

הדבר היחיד שהשתנה זה שמבזבזים קצת פחות

ורק אתה לא רואה שיגרה

 

שוב, עבודה זה לכל הפחות 30% מהשגרה, ולא כל מקומות העבודה חזרו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

כן, אני דיי בטוח שלא ניתן להתנות בדיקת דם, מטוש או וואטאבר בכניסה לסופר או לקניון.

אם לא יכלו להכריח חולים במלוניות קורונה להיבדק (כי הם רצו להישאר ובדיקה יכלה להראות שהם לא חולים יותר) אז אתה מדבר על אנשים רנדומלים מהרחוב?

 

יש מצב שאתה צודק

אולי הגיע הזמן לפל בזה כדי לדעת באמת מה קורה

זה בטוח עדיף על פשוט לשבת עם 2000 בדיקות

למרות שזה לא רלוונטי כרגע כי שינו את הקריטריון ובינתיים בודקים יפה למעלה מ10,000 כל יום השבוע

לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

מצוין, שימשיכו לעלות כמה שיותר, שום דבר אחר לא יאפשר להבין את ההתפשטות

 

רק אזכיר כאן שהפודלית של מנכל משרד הבריאות התנגדה לזה

אני מנחש שלא יזכרו את זה כשיעשו ועדת חקירה

לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

שוב, האבחון היחיד הוא ההיגיון שלך, חוקים שנראים לשחר הגיוניים צריך לשמור עליהם, חוקים שלא נראים לך הגיוניים לא צריך לשמור עליהם.

זה אנרכיה, לא משהו אחר. פשוט אנרכיה א-לה שחר.

 

אני רק אומר שמבלבלים את הציבור אבל  עזוב את זה

מסעדה ברמה הזאת יכולה לשרוד עם 5000 שקל דוח ואנשים שמוכנים לעשות הכל כדי לקבל מקום פנוי שם

פורסם

 

והעומס בחופי הים עלה כי ?

והעומס בקניונים ? בפארקים ? אפס מקום פנוי במסעדות כי?

כי אותם אנשים היו ממלאים את אותם מקומות אם זה היה מתאפשר להם גם בעיצומו של הסגר, כי רוב האנשים לא חכמים בלשון המעטה, מה הנקודה שאתה מנסה להעביר? יש לי אחות שגרה בת"א וכל הקורונה הזה בכלל לא מעניין אותה וגם לא עניין אותה תו"כ הסגר, כנ"ל כל החברים והחברות שלה מת"א וזה הלך הרוח הכללי ברחוב שם בקרב צעירים, נו ו?

 

 

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

יש מצב שאתה צודק

אולי הגיע הזמן לפל בזה כדי לדעת באמת מה קורה

זה בטוח עדיף על פשוט לשבת עם 2000 בדיקות

למרות שזה לא רלוונטי כרגע כי שינו את הקריטריון ובינתיים בודקים יפה למעלה מ10,000 כל יום השבוע

 

אמרתי את זה גם אז, הקריטריונים היו טובים להתחלה, כשלא היו מספיק חומרים ויכולת לבדוק, והיה צריך לתעדף, מרגע שהכמויות של הנבדקים ירדה הרבה מתחת ליכולת הבדיקה (יכולים לבדוק 20 אלף ביום ובודקים 2000) הקריטריונים היו צריכים לעוף לפח

 

לפני 3 דקות, Transporter כתב:

רק אזכיר כאן שהפודלית של מנכל משרד הבריאות התנגדה לזה

אני מנחש שלא יזכרו את זה כשיעשו ועדת חקירה

 

ברור, יישרו קו לבדוק מעט כדי למצוא מעט כדי לעמוד בתנאים של 100 חולים חדשים ביום.

 

לפני 4 דקות, Transporter כתב:

אני רק אומר שמבלבלים את הציבור אבל  עזוב את זה

מסעדה ברמה הזאת יכולה לשרוד עם 5000 שקל דוח ואנשים שמוכנים לעשות הכל כדי לקבל מקום פנוי שם

 

אז שיאכל את הקנס, ולמיטב ידיעתי קנס לא נחשב כהוצאה מוכרת

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, Blaz00r כתב:

 

כי אותם אנשים היו ממלאים את אותם מקומות אם זה היה מתאפשר להם גם בעיצומו של הסגר, כי רוב האנשים לא חכמים בלשון המעטה, מה הנקודה שאתה מנסה להעביר? יש לי אחות שגרה בת"א וכל הקורונה הזה בכלל לא מעניין אותה וגם לא עניין אותה תו"כ הסגר, כנ"ל כל החברים והחברות שלה מת"א וזה הלך הרוח הכללי ברחוב שם בקרב צעירים, נו ו?

 

 

 

אבל אנחנו לא מדברים על אחת

בשביל שלא יהיה מקום במסעדות, בחופי ים, בקניונים וכבישים

צריך עשרות עד מאות אלפי אנשים שיוצאים לבלות

 

ואם הרחוב נראה היום כמו שנראה שנה שעברה באותו תאריך

אז השגרה חזרה.
 

לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

ברור, יישרו קו לבדוק מעט כדי למצוא מעט כדי לעמוד בתנאים של 100 חולים חדשים ביום.

 

לא..היא אמרה את זה כשהיו מוצאים כאן 600 חולים ביום

היא פשוט לא רצתה \ לא יכלה לעשות כמות בדיקות

אז תירצה את זה שבדיקות הן לא כלי

 

ברור שהן כלי !! כי הן מוצאות ריכוזים של חולים ומשקפות באמת את מה שקורה בחוץ

מה עדיף לשבת בבית ולעצום עיניים ולהגיד שתכף כולנו נמות בלי לדעת כלום ?

פורסם

פספסת את משפט המפתח: "כי רוב האנשים לא חכמים בלשון המעטה".

להורים שלי יש זוג חברים, בני 70, קבוצת סיכון והכל, המשיכו לראות את הנכדים שלהם ואת הילדים שלהם גם בשיא הסגר, היום יוצאים חופשי, וזה לא כי הם "נאורים" שמבינים שלא באמת יש סכנה או משהו (כי להם בפירוש יש), אלא כי הם פשוט לא קולטים את הסיטואציה. זה אפילו לא הבנה של המצב ולקיחת סיכון מודע, אלא פשוט חוסר מודעות למצב. אז הרי לך האנשים שממלאים את הרחובות ומקומות הבילוי.

פורסם
לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:

פספסת את משפט המפתח: "כי רוב האנשים לא חכמים בלשון המעטה".

להורים שלי יש זוג חברים, בני 70, קבוצת סיכון והכל, המשיכו לראות את הנכדים שלהם ואת הילדים שלהם גם בשיא הסגר, היום יוצאים חופשי, וזה לא כי הם "נאורים" שמבינים שלא באמת יש סכנה או משהו (כי להם בפירוש יש), אלא כי הם פשוט לא קולטים את הסיטואציה. זה אפילו לא הבנה של המצב ולקיחת סיכון מודע, אלא פשוט חוסר מודעות למצב. אז הרי לך האנשים שממלאים את הרחובות ומקומות הבילוי.

 

הסיבה לא רלוונטית

הויכוח היה האם באמת רק 30% חזרו לשגרה או שרוב הציבור חזר לשגרה

וממה שרואים ברחוב - רוב הציבור חזר

 

לכן אי אפשר לבוא ולטעון פה שאין חולים כי 70% מהאנשים בבית, זה פשוט לא נכון

 

אם הם טיפשים או חכמים  זה לא רלוונטי כרגע.

פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

לא..היא אמרה את זה כשהיו מוצאים כאן 600 חולים ביום

היא פשוט לא רצתה \ לא יכלה לעשות כמות בדיקות

אז תירצה את זה שבדיקות הן לא כלי

 

ברור שהן כלי !! כי הן מוצאות ריכוזים של חולים ומשקפות באמת את מה שקורה בחוץ

מה עדיף לשבת בבית ולעצום עיניים ולהגיד שתכף כולנו נמות בלי לדעת כלום ?

 

יישור קו, בדיוק באותה מידה שבהתחלה יישרו קו עם ההמלצה שהציבור לא צריך מסיכות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

 

יישור קו, בדיוק באותה מידה שבהתחלה יישרו קו עם ההמלצה שהציבור לא צריך מסיכות.

 

רק מראה לך כמה מי שמנהל את העניינים פשוט עיוור ובחר בדרך הקלה של לסגור הכל

"לא צריך בדיקות פשוט נסגור הכל"

פורסם

 

לפני 7 דקות, Transporter כתב:

 

אגב ההצעה שלי הייתה שגם אם עושים 2000 בדיקות, לצאת החולצה ולעשות עוד 10-15,000 בדיקות במקומות ציבורים אקראים

פשוט לעצור אנשים בכניסה לקנון או לסופר ולהכריח אותם להבדק אם רוצים להכנס

וככה יהיה לך מידע עליהם...

 

לפני 2 דקות, vladclar כתב:

אני מסכים!
שיעשו כל יום אותו מספר הבדיקות, ואם אין מספיק חשודים מוגדרים/ עומדים בקריטריונים, שיבדקו בצורה אקראית.

 

 

 

בדיקות אקראיות לא שוות כלום, גם לפני שבועיים שבדקו רק אנשים שהיה להם תסמינים או היו חשודים בקורונה , גילו שחצי אחוז מהם חיוביים.

מה לדעתכם יקרה עם יעמידו עמדת בדיקה בכניסה לקניון?  מה יהיה אחוזי החיוביים שם?

יותר מחצי אחוז או פחות מחצי אחוז?  לדעתי פחות.. 

אין לנו מספיק כסף לעשות בדיקות לכולם כל יום .. זה בערך 100 ש"ח לבדיקה.  האם יש ערך לשפיכת כמויות כלאה של כסף?

 

נכון אי אפשר להבין ולדעת בדיוק מה קורה ואיך מתנהג הנגיף, אבל יש מודולים ותיאוריות שעובדים לפיהם.

כרגע אין שלילה שלהם ולכן ממשיכים לעבוד לפי זה.

 

התיאוריה העדכנית מדברת על כך.

מעל 95% יעברו את המחלה ללא תסמינים , לא ניתן בכלל לדעתם שהם חולים אם לא בודקים אותם, כרגע אין שום מערכת שמסוגלת בעלות סבירה לזהות אותם בזמן אמת.   

הבדיקות של היום יקרות - לבדוק את כל האוכלוסייה כל 3 ימים זה לא מעשי - 100 ש"ח ל 9 מיליון תושבים - זה כמעט מילארד ש"ח כל 3 ימים.

אין לנו אפשרות אפילו לחשוב על זה.

אפילו רק את האוכלוסייה הקשישה - 700,000 .. אין אפשרות לבדוק כל 3 ימים.

אז עד שלא יפתחו מערכת בדיקה (לדוגמא ינשוף ) שעלות הבדיקה היא שקלים בודדים .. אין מצב למצוא את כל החולים האלה.

 

ולכן ההנחה היא שמצליחים לזהות כ-10% מאומתים - כל רגע שמזהים פה 100 חדשים יש כנראה 1000 חדשים.

סגר כללי על האוכלוסייה - מוריד את שיעור ההדברה מתחת ל 1 , ולכן כמות הנשאים מתחילה לרדת - הם מבראים ולא מספיקים להדביק מספיק חדשים.

לאחר הסגר כמות הנשאים שיצאו לחופשי הייתה מאוד נמוכה, ולכן גם מקדם הדבקה של מעל 1 , לא בא לידי ביטוי במסות של חולים.

תוסיפו לעובדה - שבעיקר צעירים כמו טרנספורטר - השתחררו ב 100% , ואילו קשישים כמוני וכמו ספיראל - נשארו בבידוד פיזי. 

ולכן עיקר ההדבקה התרכז בצעירים, בשבועות הראשונים כמעט כולם היו ללא תסמינים והמשיכו להדביק אחד את השני , בלי בכלל לדעת שהם חולים.

אחרי שהגענו למסה קריטית של נשאים - התחילו להידבק גם קבוצות גיל בוגרות יותר (מורים ומורות).

ואז התגלה שבתי הספר מהווים "גדנע הדבקה" . 

שלב הבא זה שמטפלת בקשישים מעבירה מהילדים שלה לבית האבות - בסוף שבוע היה לנו מקרה אחד כזה. 

 

לדעתי , לא יחריפו את הסגר, כי אין מאושפזים ואין מונשמים חדשים. 

כמות הנשאים (שלא בודקים אותם בכלל) תמשיך לגדול בקצב בריא (אולי אקספוננצאלי ). 

נמשיך לראות גידול במספר המאומתים כל יום,  גם מספר הבדיקות יעלה כל יום .. ולכן שחר יהיה מרוצה שאחוז המאותמתים לא עולה.

אבל ... הוירוס מתפשט בקצב יותר מהיר מקצב הגדלת הבדיקות, לכן גם שחר בסוף יראה שהאחוזים עולים. 

הקיץ משחק לטובתנו , אחוזי התמותה יהיה נמוכים יותר ממה שראינו בגל הראשון, אבל כמות הנדבקים תהיה גדולה יותר.

כך שמספר המתים תהיה גדולה יותר. 

מתחילת השנה מתו 19,000 איש.. רובם קשישים , רובם בעלי מחלות רקע , אז כנראה שבחצי שהשני של השנה ימותו עוד קשישים ועוד בעלי מחלות רקע. 

אולי קצת יותר ואולי בדיוק אותו מספר , רק שהפעם הקורונה תהיה סיבת המוות. 

 

 

שורה תחתונה 

הוירוס יעצור שנגיע לחיסון עדר - זה יקרה אחרי ש-70% יהיו מחוסנים כי הם יעברו את המחלה.

כל אחד צריך לשאול את עצמו . האם הוא רוצה להיות ב 70% או ב 30% ?

כמה יעלה לו להיות ב 30% ?

האם הוא יכול להרשות לעצמו לשלם את המחיר על מנת להיות ב 30% ?

אני מעדיף להיות ב 30% , אני יכול להרשות לעצמו לשלם את המחיר על מנת להיות ב 30% .

יכול להיות שאני אצליח ויכול להיות שלא. 

 

 

פורסם
  הסיבה לא רלוונטית

הויכוח היה האם באמת רק 30% חזרו לשגרה או שרוב הציבור חזר לשגרה

וממה שרואים ברחוב - רוב הציבור חזר

 

לכן אי אפשר לבוא ולטעון פה שאין חולים כי 70% מהאנשים בבית, זה פשוט לא נכון

 

אם הם טיפשים או חכמים  זה לא רלוונטי כרגע.

 

מצטער, אולי נכנסתי באמצע של הדיון וההודעות זורמות בקצב ואני לא עוקב, מה הטענה פה ועל מה מדובר? (באמת לא יודע. אני הגבתי במקור על הסיבה שהכבישים התמלאו)

 

פורסם
לפני 12 דקות, Blaz00r כתב:

, בני 70, קבוצת סיכון והכל,

או סבים/תות שנפגשו עכשיו עם הנכדים/ות והתחבקו והתנשקו איתם כי "נגמר קורונה".

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, korola כתב:

 

 

 

 

בדיקות אקראיות לא שוות כלום, גם לפני שבועיים שבדקו רק אנשים שהיה להם תסמינים או היו חשודים בקורונה , גילו שחצי אחוז מהם חיוביים.

מה לדעתכם יקרה עם יעמידו עמדת בדיקה בכניסה לקניון?  מה יהיה אחוזי החיוביים שם?

יותר מחצי אחוז או פחות מחצי אחוז?  לדעתי פחות.. 

אין לנו מספיק כסף לעשות בדיקות לכולם כל יום .. זה בערך 100 ש"ח לבדיקה.  האם יש ערך לשפיכת כמויות כלאה של כסף?

 

נכון אי אפשר להבין ולדעת בדיוק מה קורה ואיך מתנהג הנגיף, אבל יש מודולים ותיאוריות שעובדים לפיהם.

כרגע אין שלילה שלהם ולכן ממשיכים לעבוד לפי זה.

 

התיאוריה העדכנית מדברת על כך.

מעל 95% יעברו את המחלה ללא תסמינים , לא ניתן בכלל לדעתם שהם חולים אם לא בודקים אותם, כרגע אין שום מערכת שמסוגלת בעלות סבירה לזהות אותם בזמן אמת.   

הבדיקות של היום יקרות - לבדוק את כל האוכלוסייה כל 3 ימים זה לא מעשי - 100 ש"ח ל 9 מיליון תושבים - זה כמעט מילארד ש"ח כל 3 ימים.

אין לנו אפשרות אפילו לחשוב על זה.

אפילו רק את האוכלוסייה הקשישה - 700,000 .. אין אפשרות לבדוק כל 3 ימים.

אז עד שלא יפתחו מערכת בדיקה (לדוגמא ינשוף ) שעלות הבדיקה היא שקלים בודדים .. אין מצב למצוא את כל החולים האלה.

 

ולכן ההנחה היא שמצליחים לזהות כ-10% מאומתים - כל רגע שמזהים פה 100 חדשים יש כנראה 1000 חדשים.

סגר כללי על האוכלוסייה - מוריד את שיעור ההדברה מתחת ל 1 , ולכן כמות הנשאים מתחילה לרדת - הם מבראים ולא מספיקים להדביק מספיק חדשים.

לאחר הסגר כמות הנשאים שיצאו לחופשי הייתה מאוד נמוכה, ולכן גם מקדם הדבקה של מעל 1 , לא בא לידי ביטוי במסות של חולים.

תוסיפו לעובדה - שבעיקר צעירים כמו טרנספורטר - השתחררו ב 100% , ואילו קשישים כמוני וכמו ספיראל - נשארו בבידוד פיזי. 

ולכן עיקר ההדבקה התרכז בצעירים, בשבועות הראשונים כמעט כולם היו ללא תסמינים והמשיכו להדביק אחד את השני , בלי בכלל לדעת שהם חולים.

אחרי שהגענו למסה קריטית של נשאים - התחילו להידבק גם קבוצות גיל בוגרות יותר (מורים ומורות).

ואז התגלה שבתי הספר מהווים "גדנע הדבקה" . 

שלב הבא זה שמטפלת בקשישים מעבירה מהילדים שלה לבית האבות - בסוף שבוע היה לנו מקרה אחד כזה. 

 

לדעתי , לא יחריפו את הסגר, כי אין מאושפזים ואין מונשמים חדשים. 

כמות הנשאים (שלא בודקים אותם בכלל) תמשיך לגדול בקצב בריא (אולי אקספוננצאלי ). 

נמשיך לראות גידול במספר המאומתים כל יום,  גם מספר הבדיקות יעלה כל יום .. ולכן שחר יהיה מרוצה שאחוז המאותמתים לא עולה.

אבל ... הוירוס מתפשט בקצב יותר מהיר מקצב הגדלת הבדיקות, לכן גם שחר בסוף יראה שהאחוזים עולים. 

הקיץ משחק לטובתנו , אחוזי התמותה יהיה נמוכים יותר ממה שראינו בגל הראשון, אבל כמות הנדבקים תהיה גדולה יותר.

כך שמספר המתים תהיה גדולה יותר. 

מתחילת השנה מתו 19,000 איש.. רובם קשישים , רובם בעלי מחלות רקע , אז כנראה שבחצי שהשני של השנה ימותו עוד קשישים ועוד בעלי מחלות רקע. 

אולי קצת יותר ואולי בדיוק אותו מספר , רק שהפעם הקורונה תהיה סיבת המוות. 

 

 

שורה תחתונה 

הוירוס יעצור שנגיע לחיסון עדר - זה יקרה אחרי ש-70% יהיו מחוסנים כי הם יעברו את המחלה.

כל אחד צריך לשאול את עצמו . האם הוא רוצה להיות ב 70% או ב 30% ?

כמה יעלה לו להיות ב 30% ?

האם הוא יכול להרשות לעצמו לשלם את המחיר על מנת להיות ב 30% ?

אני מעדיף להיות ב 30% , אני יכול להרשות לעצמו לשלם את המחיר על מנת להיות ב 30% .

יכול להיות שאני אצליח ויכול להיות שלא. 

 

 

 

או שאתה כבר ב70% ואפילו לא מודע לכך.

 

כרגע רוב הנשאים הם ילדים וצעירים שנדבקו במסיבות ומסעדות.

ה95% שלך יירד לכיוון ה99%, האנשים שבסיכון ברובם כן שומרים על עצמם.

חוץ מלמנוע מקרים בבתי אבות,אין איך להתמגן מזה.

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...