Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 23 דקות, sperial כתב:

ו

 

@garicho העקומות של שוודיה הזויות לגמרי. זה שיש מחזור שבועי באבחנות אולי עוד ניתן להסבר על ידי מחזור שבועי של מספר בדיקות, אבל אין נוצר מחזור כזה במקרי המוות? 

 

 

 

מה זאת אומרת?  לא מנתקים מונשמים בסופי שבוע. 

רקב אמצע שבוע מנסים לגמול מונשמים ממכונות הנשמה, לכן התמותה נמוכה בסופי שבוע

פורסם (נערך)

לגבי בגדים - אשתי עשתה כמה ניסיונות, תוצאות מעורבות. כנראה שבקו התחתון העלות היתה סבירה גם אם כמה מוצרים לא התאימו או היו שונים מהמוצג באתרים.

 

לגבי נעליים - לא מוותר על המדידה. עם רגלי הברווז שלי קשה למצוא זוג מתאים, בודאי לא באתרים של אירופים עם רגליים ברוחב של דוקים. אם להזמין מהמרשתת - רק לאחר מדידה פיזית. וכיוון שבדרך כלל אני לא קונה את הדגם האחרון אלא את זה של העונה הקודמת ההפרש במחיר כבר הופך לא משמעותי, כאשר כוללים את דמי המשלוח.

 

@korola בלבת כאן שני מונחים שונים בתכלית. יש "ניתוק ממוכנת הנשמה" - זה דבר שלא אומרים, כיוון שמדובר בשליחת המטופל בדרך חד סטרית. לעומת זאת גמילה היא תהליך, לדעתי מבצעים אותה בסופי השבוע אם כל לא בשעות הלילה אלא בשעות בהן יש צוות זמין וערני. אבל אולי השוודים מוכנים למשוך מישהו שלושה ימים על המכונה כדי להגיע ליום שני (שכן הסופ"ש מתחיל אפהשהוא באמצע יום ששי).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, יבגניפ כתב:

יחלקו עליך מיליוני בני אדם שקונים בגדים באסוס, אמאזון, פשינובה ואינסוף חנויות אחרות.

 

 

אתה לומד מה לקנות אחרי שנפלת עם 2-3 חולצות/מכנסיים.

שווה את זה רק אם אתה מזמין הרבה.

אני גם קונה בגדים פעם באף פעם ושורף כבר את הכמה שעות האלה על למדוד ולצאת משם עד לסיבוב הבא.

 

בנעליים NB תמיד אני צריך חצי מידה מעל,אבל אין סיבה לקנות אותן בחו"ל יש אאוטלטים שנותנים מחירים סבבה.

אז באיביי יעלו לי 160 ובארץ 200,זה 40 שקל על פני 2-3 שנים.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 20 דקות, sperial כתב:

ואם שומרים מרחק שני מטרים.

 

לאור המשמעת הירודה שני התנאים האלה הם "אם" גדול מאד.

 

אני רואה במתחם הפתוח יתרון אחר - אני לא לגמרי מכיר את הכללים של משרד הבריאות, אבל סביר שאם יימצא חולה קורונה ששהה בקניון ידרשו כל המבקרים להכנס לבידוד, בעוד שבמתחם פץוח יהיה פילוח לפי עסקים ספציפיים.

 

@garicho העקומות של שוודיה הזויות לגמרי. זה שיש מחזור שבועי באבחנות אולי עוד ניתן להסבר על ידי מחזור שבועי של מספר בדיקות, אבל אין נוצר מחזור כזה במקרי המוות? 

 

לגבי הירידה בתמותה - מעניין. צריך להבין מה קורה שם עם שני דברים - האחד הוא העומס על בתי החולים וההתארגנות שלהם לטיפול בחולי הקורונה, השני הוא הם יש להם איזו מדיניות טיפולית אחידה עם הצלחה כזו או אחרת.

 

המחזור במקרי מוות פשוט להסבר. הם לא מדווחים על המתים של אתמול, אלה על מתים שאושר שנפתרו מקורונה אחרי נתיחה שאחרי המוות וכל התהליך. יכול לקחת עד 21 יום אחורה לרשום מוות. בסופי שבוע הפתולוגים ומי שרושם את הנפטרים לא עובדים. זה וויקנד.

image.thumb.png.18f795e210db6b666f0d3a7db0af1588.png

image.thumb.png.b7bf431e6ba29ea032ee53b234ec7cda.png

פורסם

טוב. אלה צדדים טכניים של שוודיה. 

 

הלוגיסטיקה של לעשות  נתיחות לכל החולים האלה, עם כל המיגון וניהול הסיכון של הדבקת הצוות המנתח צריכה להיות מורכבת ויקרה. הצד השני הוא שיש להם זמן עם הלוויות, לא הלחץ של היהודים לקבור תוך כמה שעות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 41 דקות, korola כתב:

 

מה זאת אומרת?  לא מנתקים מונשמים בסופי שבוע. 

רקב אמצע שבוע מנסים לגמול מונשמים ממכונות הנשמה, לכן התמותה נמוכה בסופי שבוע


לא קשור לניתוק מונשמים. 

לפני 40 דקות, halperin96 כתב:

בנעליים NB תמיד אני צריך חצי מידה מעל,אבל אין סיבה לקנות אותן בחו"ל יש אאוטלטים שנותנים מחירים סבבה.

אז באיביי יעלו לי 160 ובארץ 200,זה 40 שקל על פני 2-3 שנים.

 

לא קשור לנושא, אבל ניסית פעם ניו באלרנס ברוחב רחב יותר? יש 2E ויש 4E

פורסם
לפני 43 דקות, garicho כתב:

לא קשור לנושא, אבל ניסית פעם ניו באלרנס ברוחב רחב יותר? יש 2E ויש 4E

 

אין לי מושג מה שאלת אפילו,אז כנראה שלא.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מידות רוחב בנעליים. מוכר בעולם, פחות בישראל. למזלי כאן הרבה יחפנים אז הנעליים מגיעותמספיק רחבות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 שעות, Transporter כתב:

אני מדבר על הבדיקות

אין שום הצדקה לא לבצע בדיקות ובמקום זה פשוט לסגור את כולם בבתים

 

בהתחלה בטח שהיה - אמינות הבדיקות לא הייתה ידועה, היקף יכולת הבדיקות בקושי עמד על 2000 ליום ואולי פחות בהנחה שלא היו תקלות.

 

אחרי שהרחיבו את יכולת הבדיקות סגר במקום בדיקות כרגע זה מיותר.

אלא אם תהיה קפיצה גדולה באיזור ספציפי או קפיצה מעבר ליכולת מערכת הבריאות.

 

לפני 6 שעות, Transporter כתב:

ואחרי כל הטעויות האפשרויות מצאו "פתרון" - הסגר הכי קיצוני שהיה במדינות ב OECD ובזה הם מתגאים. 

 

זה ממש לא נכון, אולי הסגר הכי פחות קיצוני ממדינות ה-OECD.

אולי הסגר הכי מוקדם יחסית להתפרצות, אבל אתה לא מכיר מה זה שאתה צריך חתיכת נייר של אישור כדי לצאת מהבית.

אתה סתם חי בסרט שעברת את הסגר הכי גרוע מכל מדינות ה-OECD.

 

לפני 6 שעות, Transporter כתב:

הוא טוען שרק 30% חזרו לשגרה

כלומר 70% עדיין בבתים ובגלל זה אין הדבקות

 

איפה ראית טענה כזאת? קראת מה שכתבתי והחלטת להבין משהו אחר ממה שכתוב.

 

לפני 5 שעות, garicho כתב:

כבר יודעים שהשד לא כל כך נורא. יותר נכון, אפילו אם השד נורא השד הכלכלי נורא יותר. לדוגמא, הודו עוברת את ההדבקה הנרחבת ביותר בימים האלה, ועדיין הם ממשיכים עם ההקלות בסגר ופתיחת המדינה. אותו הדבר עם מקומות אחרים גם...

 

בלי קשר להשוואות שדים, פשוט לקבל תמונה אמיתית גם אם מאוחרת איפה יש התפרצויות, איפה כיסים.

 

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, Bob Ross כתב:

 

 

שני שקלים שלי:

 

א. המראיינת הרוסיה הזאת איומה. פה גדול מידי (פיזית) ונראה שהיא יותר מידי מתאמצת

 

ב. פרופ' לס מדבר לעניין וענה להם בקור רוח כל הראיון למרות שהם כל הזמן תקפו אותו וכל שנייה ניסו להכניס לו בין הצלעות

 

ג. שמעתי את הראיון דרך אוזניות NC ובקטע מסוים כאשר פרופ' לס דיבר שמעתי את המראיינים באולפן לוחשים "הוא הזוי הוא ממש הזוי"

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

היה די ברור שהולכים לכיון הזה, אבל למה למדינה לרכוש את חברת פח זבל הזאת? למה אנחנו צריכים למממן חברה שקיימת רק למען הטסת חרדים מארה"ב ותשלום משכורות לטייסים עם קביעות? שתקרוס.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 8 דקות, farkash7 כתב:

קורולה סחטיין על התחזית. לא לא על הקורונה, על ההלאמה.

 

לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

היה די ברור שהולכים לכיון הזה, אבל למה למדינה לרכוש את חברת פח זבל הזאת? למה אנחנו צריכים למממן חברה שקיימת רק למען הטסת חרדים מארה"ב ותשלום משכורות לטייסים עם קביעות? שתקרוס.

 

מה היה ברור?  שכתבתי את זה פה ענו לי שאני הזוי. 

הבעיה שנותנים מתנה לבעלי המניות הקיימים - אומנם שווי המניות שלהם במאי 2020 היה 95 מיליון דולר. 

אבל אם הייתי צריך לעשות הערכת שווי אמיתית אז השווי של המניות הוא אפס... 

החובות של החברה הזאת הרבה יותר גבוהים מהנכסים , זה אומר שהיא בפשיטת רגל ולכן צריכה ללכת לפירוק. 

אבל פירוק היה גורם נזק למדינה הרבה יותר מהתרגיל הזה.

 

 

עכשיו המדינה מכניסה מלא כסף ..  400 מיליון דולר.

בעלי המניות הישנות נשארים עם 40% מהחברה והמדינה 60%. 

לדעתי ה 400 מיליון דולר האלה יעזרו מבחינת תזרים ההון של החברה , אבל עדיין השווי של המניות ירד בעתיד. 

לא מאמין שעכשיו שווי המניות יעלה ל 245 מיליון דולר...  

מה שכן , זה מעניין לעקוב , יכול להיות שהמחיר בחודשים הקרוב יגיע למחיר שיהיה שווה להשקעה לטווח ממש ארוך (מעבר לשנתיים) 

 

פורסם (נערך)

למה הזוי? אם אינני טועה הסכמתי איתך. 

 

אנחנו חיים בעידן שאם אתה מספיק גדול ומקושר או עני ומסכן לחובות שלך אין שום משמעות. אם אתה עני אתה נהנה מרשת ביטחון סוציאלית ואם אתה עשיר אתה נהנה מרשת ביטחון של משרד האוצר/בנקים. קפיטליזם אמיתי מתקיים רק לפראיירים כמונו שנמצאים בין הפטיש לסדן.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...